ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρότυπο σύστημα διαχείρισης παραπόνων από την Interamerican

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
02/08/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Στο πλαίσιο της πολιτικής της για την εστίαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, η Interamerican έχει αναπτύξει και εφαρμόζει από το 2011 ένα μοντέλο διαχείρισης παραπόνων που βασίζεται στις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές και στο πρότυπο ISO 10002:2005. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από πέντε φάσεις διαχείρισης, από τη λήψη μέχρι την απάντηση και αναφορά και παρακολουθεί – αναλύει τα παράπονα που εισέρχονται από τα εταιρικά σημεία υποδοχής (τηλεφωνικά κέντρα, διευθύνσεις, ιστότοπους, γραφεία πωλήσεων), καθώς και από εξωτερικές πηγές – διοικητικές αρχές, εποπτεία, φορείς της αγοράς και του καταναλωτή. Εξάλλου, η Interamerican ολοκλήρωσε πρόσφατα την έρευνα γνώμης που πραγματοποίησε μεταξύ των πελατών της, από την οποία προκύπτει σημαντική βελτίωση του δείκτη ικανοποίησής τους από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας, που φθάνει στο 81% έναντι 75% κατά τη διετία 2009-2010.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αρχείου, η Interamerican διαχειρίστηκε διεξοδικά κατά το 2011 συνολικά 2.629 περιστατικά, που αντιστοιχούν σε ποσοστό μικρότερο του 0,3% των πελατών της, τα περισσότερα των οποίων (53%) αφορούσαν στην εξυπηρέτηση και λιγότερα (20%) σε αποζημιώσεις. Όσον αφορά στους χρόνους ανταπόκρισης στις αποζημιώσεις με χρονικό διάστημα αναφοράς το δεκαήμερο, στον κλάδο υγείας εκδόθηκε το 95% των αποζημιώσεων με μέσο χρόνο τις 5 ημέρες, ενώ στον κλάδο ζωής το 80,6% με μέσο χρόνο τις 8 ημέρες. Στον κλάδο αυτοκινήτου η εταιρεία διαχειρίζεται υποδειγματικά τις αποζημιώσεις, με τη δέσμευση αποζημίωσης σε 2 ημέρες από τη στιγμή της εισαγωγής όλων των απαιτουμένων παραστατικών. Η εφαρμογή, εν προκειμένω, του ηλεκτρονικού φακέλου διαχείρισης της ζημιάς από τον Δεκέμβριο του 2011 έχει απλοποιήσει σημαντικά τις διαδικασίες.

Διαβάστε Επίσης

Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Jul 28, 2025
Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

Jul 21, 2025

Σημειώνεται ότι η Interamerican κατέβαλε κατά το περασμένο έτος σε αποζημιώσεις 371,4 εκατ. ευρώ σε 411.420 περιπτώσεις, ενώ σε βάθος δεκαετίας (2002-2011) το ποσόν των αποζημιώσεων ανέρχεται στα 2,9 δισ. ευρώ. Κατά το 2011 περισσότερα από 1.900 άτομα ημερησίως, κατά μέσο όρο, έγιναν αποδέκτες αποζημίωσης ή υπηρεσίας για προσωπική (άμεση ιατρική) και οδική βοήθεια.

Παράλληλα με το μοντέλο διαχείρισης παραπόνων, η Interamerican εφαρμόζει Service Level Agreements (συμφωνίες επιπέδου εξυπηρέτησης) που δεσμεύουν τις επιμέρους διευθύνσεις της εταιρείας για την ταχύτητα έκδοσης συμβολαίων, με ποσοστό επιτυχίας 90% εντός τετραημέρου. Ακόμη, έχει εισαγάγει στην καθημερινή πρακτική εξυπηρέτησης τη χρήση ενός πρωτοκόλλου επικοινωνίας με τον πελάτη, με στόχο την ενίσχυση της σχετικής εταιρικής κουλτούρας.

Tags: Interamerican
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

insurancemarket: Με την τεχνολογία στην καρδιά μας και τους ανθρώπους μας δίπλα σου
Insurtech

insurancemarket: Με την τεχνολογία στην καρδιά μας και τους ανθρώπους μας δίπλα σου

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2025
H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Αυξήθηκε το ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μηδενίζει τις εκκρεμείς υποχρεώσεις του το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απάντηση ΕΑΔΕ για την συμμετοχή της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στη διάρθρωση των ασφαλίστρων

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση διαβίβαση του Συμβολαίου Αστικής Ευθύνης και Βεβαίωση Επαναπιστοποίησης στα μητρώα των Επιμελητηρίων

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Φωτιές 2023: 5,9 εκατ. οι κρατικές και 48,78 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί δυσφορεί η ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Jul 30, 2025 - Updated on Jul 31, 2025
ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.: Συμβάλλει στην προώθηση της αποταμίευσης και του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.: Συμβάλλει στην προώθηση της αποταμίευσης και του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού

by Insurancedaily editorial team
Jul 28, 2025
Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

by Insurancedaily editorial team
Jul 28, 2025
Πώς να ασφαλίσετε σωστά το σπίτι σας
Ασφάλιση Κατοικίας Ειδήσεις & Νέα

Πώς να ασφαλίσετε σωστά το σπίτι σας

by Insurancedaily editorial team
Jul 28, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
cnp-banner-300x250-final-1gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ