ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρότυπο σύστημα διαχείρισης παραπόνων από την Interamerican

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
02/08/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Στο πλαίσιο της πολιτικής της για την εστίαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, η Interamerican έχει αναπτύξει και εφαρμόζει από το 2011 ένα μοντέλο διαχείρισης παραπόνων που βασίζεται στις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές και στο πρότυπο ISO 10002:2005. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από πέντε φάσεις διαχείρισης, από τη λήψη μέχρι την απάντηση και αναφορά και παρακολουθεί – αναλύει τα παράπονα που εισέρχονται από τα εταιρικά σημεία υποδοχής (τηλεφωνικά κέντρα, διευθύνσεις, ιστότοπους, γραφεία πωλήσεων), καθώς και από εξωτερικές πηγές – διοικητικές αρχές, εποπτεία, φορείς της αγοράς και του καταναλωτή. Εξάλλου, η Interamerican ολοκλήρωσε πρόσφατα την έρευνα γνώμης που πραγματοποίησε μεταξύ των πελατών της, από την οποία προκύπτει σημαντική βελτίωση του δείκτη ικανοποίησής τους από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας, που φθάνει στο 81% έναντι 75% κατά τη διετία 2009-2010.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αρχείου, η Interamerican διαχειρίστηκε διεξοδικά κατά το 2011 συνολικά 2.629 περιστατικά, που αντιστοιχούν σε ποσοστό μικρότερο του 0,3% των πελατών της, τα περισσότερα των οποίων (53%) αφορούσαν στην εξυπηρέτηση και λιγότερα (20%) σε αποζημιώσεις. Όσον αφορά στους χρόνους ανταπόκρισης στις αποζημιώσεις με χρονικό διάστημα αναφοράς το δεκαήμερο, στον κλάδο υγείας εκδόθηκε το 95% των αποζημιώσεων με μέσο χρόνο τις 5 ημέρες, ενώ στον κλάδο ζωής το 80,6% με μέσο χρόνο τις 8 ημέρες. Στον κλάδο αυτοκινήτου η εταιρεία διαχειρίζεται υποδειγματικά τις αποζημιώσεις, με τη δέσμευση αποζημίωσης σε 2 ημέρες από τη στιγμή της εισαγωγής όλων των απαιτουμένων παραστατικών. Η εφαρμογή, εν προκειμένω, του ηλεκτρονικού φακέλου διαχείρισης της ζημιάς από τον Δεκέμβριο του 2011 έχει απλοποιήσει σημαντικά τις διαδικασίες.

Διαβάστε Επίσης

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Sep 4, 2025
INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

Sep 3, 2025

Σημειώνεται ότι η Interamerican κατέβαλε κατά το περασμένο έτος σε αποζημιώσεις 371,4 εκατ. ευρώ σε 411.420 περιπτώσεις, ενώ σε βάθος δεκαετίας (2002-2011) το ποσόν των αποζημιώσεων ανέρχεται στα 2,9 δισ. ευρώ. Κατά το 2011 περισσότερα από 1.900 άτομα ημερησίως, κατά μέσο όρο, έγιναν αποδέκτες αποζημίωσης ή υπηρεσίας για προσωπική (άμεση ιατρική) και οδική βοήθεια.

Παράλληλα με το μοντέλο διαχείρισης παραπόνων, η Interamerican εφαρμόζει Service Level Agreements (συμφωνίες επιπέδου εξυπηρέτησης) που δεσμεύουν τις επιμέρους διευθύνσεις της εταιρείας για την ταχύτητα έκδοσης συμβολαίων, με ποσοστό επιτυχίας 90% εντός τετραημέρου. Ακόμη, έχει εισαγάγει στην καθημερινή πρακτική εξυπηρέτησης τη χρήση ενός πρωτοκόλλου επικοινωνίας με τον πελάτη, με στόχο την ενίσχυση της σχετικής εταιρικής κουλτούρας.

Tags: Interamerican
new-cover-insurancegif

Related Posts

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ