ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

170 εκατ. θα δώσει το youtube για παραβίαση της ιδιωτικότητας παιδιών

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/09/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις
A A
170 εκατ. θα δώσει το youtube για παραβίαση της ιδιωτικότητας παιδιών
Share on Facebook

Η Google και το YouTube συμφώνησαν να πληρώσουν 170 εκατομμύρια δολάρια στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου και το κράτος της Νέας Υόρκης. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο διακανονισμό που γίνεται βάσει του ομοσπονδιακού νόμου, που εμποδίζει τις επιχειρήσεις να συλλέγουν προσωπικά δεδομένα από παιδιά χωρίς τη συγκατάθεση των γονέων τους.

Οι εταιρείες κατηγορήθηκαν ότι παράνομα παρακολούθούσαν τη συμπεριφορά των χρηστών κάτω των 13 ετών προκειμένου να τους αποστέλλλουν στοχευμένες διαφημίσεις σύμφωνα με το Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα της Νέας Υόρκης.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

“Αυτές οι εταιρείες θέτουν τα παιδιά σε κίνδυνο και καταχρώνται την εξουσία τους, γι ‘αυτό και οδηγηθήκαμε σε έναν από τους μεγαλύτερους διακανονισμούς για θέμα προστασίας της ιδιωτικής ζωής στο ιστορικό των ΗΠΑ”, δήλωσε η Γενική Εισαγγελέας της Νέας Υόρκης Letitia James.

Από τα 170 εκατομμύρια δολάρια που η Google και το YouTube συμφώνησαν να πληρώσουν ως μέρος του διακανονισμού, 136 εκατομμύρια δολάρια θα μεταβούν στην FTC. Το υπόλοιπο θα καταβληθεί στο κράτος της Νέας Υόρκης.

Η FTC δήλωσε σε ανακοίνωσή της σχετικά με τον διακανονισμό ότι το ποσό που καταβάλλεται σε αυτούς είναι μακράν το μεγαλύτερο που έχει ποτέ αποκτηθεί από την ομοσπονδιακή υπηρεσία σύμφωνα με το Child Online Privacy Act, δεδομένου ότι εγκρίθηκε από το Κογκρέσο πριν από δύο δεκαετίες. Το YouTube κέρδισε εκατομμύρια δολάρια χρησιμοποιώντας δεδομένα για να προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις σχετικά με κανάλια που απευθύνονται σε παιδιά, δήλωσε η FTC.

Σχετικά με το YouTube ο πρόεδρος της FTC Joe Simons δήλωσε ότι “η εταιρεία αρνήθηκε να αναγνωρίσει πως τμήματα της πλατφόρμας της απευθύνονταν σαφώς σε παιδιά. Δεν υπάρχει δικαιολογία για τις παραβιάσεις του νόμου από το YouTube. “

Εκτός από τις οικονομικές κυρώσεις, το YouTube, το οποίο ανήκει στην Google, συμφώνησε να εφαρμόσει μεταρρυθμίσεις για την αποφυγή μελλοντικών παραβιάσεων της COPPA, σύμφωνα με το Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα της Νέας Υόρκης.

Το YouTube συμφώνησε να αναπτύξει, να εφαρμόσει και να διατηρήσει ένα σύστημα για τους χρήστες ώστε να επιλέγουν εάν τα βίντεό τους απευθύνονται σε παιδιά. Θα ενημερώνουν πλέον τους χρήστες ότι το περιεχόμενο που απευθύνεται στα παιδιά στον ιστότοπο μπορεί να υπόκειται στον κανόνα COPPA. Η εταιρεία θα αποκτήσει επίσης επαληθεύσιμη γονική συναίνεση πριν συλλέξει, χρησιμοποιήσει ή αποκαλύψει τα προσωπικά στοιχεία των παιδιών, όπως απαιτείται από την COPPA. Οι εργαζόμενοι θα λαμβάνουν επίσης ετήσια εκπαίδευση συμμόρφωσης με το νόμο.

Η Επίτροπος της FTC Rebecca Kelly Slaughter, έχοντας αντίθετη άποψη έγραψε σε μια δήλωση ότι οι συμφωνηθείσες μεταρρυθμίσεις από το YouTube δεν ήταν αρκετές. Ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να είχε την υποχρέωση να αναπτύξει ένα μηχανισμό ασφαλείας για να απενεργοποιήσει τη συμπεριφορική διαφήμιση για περιεχόμενο που απευθύνεται σε παιδιά.

“Είναι αλήθεια ότι δεν είναι ρητά εξουσιοδοτημένο ένα τεχνολογικό σύστημα ασφαλείας από το κείμενο της COPPA, αλλά μια τέτοια απαίτηση θα ήταν, νομίζω, κατάλληλη και απαραίτητη διασφάλιση” γράφει η Slaughter.

Το YouTube δήλωσε ότι σκοπεύει να επεξεργάζεται δεδομένα από οποιονδήποτε βλέπει το παιδικό περιεχόμενο στον ιστότοπο ως προερχόμενο από ένα παιδί, ανεξάρτητα από την πραγματική ηλικία του χρήστη. Θα σταματήσουν επίσης να προσφέρουν εξατομικευμένες διαφημίσεις σε αυτό το περιεχόμενο, εξ ολοκλήρου, ανέφερε η εταιρεία.

“Αυτό σημαίνει ότι θα περιορίσουμε τη συλλογή δεδομένων και τη χρήση σε βίντεο που γίνονται για παιδιά μόνο σε αυτό που χρειάζεται για να υποστηρίξει τη λειτουργία της υπηρεσίας”, δήλωσε το YouTube στο blog post.

Πηγή: https://www.propertycasualty360.com

Tags: Featured
np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Η αύξηση των πειρατειών στην Ασία πλήττει τις ναυτασφαλίσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4+1 λόγοι που ωθούν ανοδικά τις θαλάσσιες ασφαλίσεις

by Insurance Daily Author
Sep 12, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 12, 2025
Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
ΕΣΑΠΕ – GAMA: Κορυφαίοι ομιλητές στο “The New Era of Leadership”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ – GAMA: Κορυφαίοι ομιλητές στο “The New Era of Leadership”

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025 - Updated on Sep 12, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300250png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

    Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εκπαιδευτική συνεργασία ΣΥΑΕ και COORDINATORS

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ασπίς: Διανομή ποσού 65.400 ευρώ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ