ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Αστική Ευθύνη

33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
24/05/2023
in Αστική Ευθύνη, Διεθνείς Ειδήσεις
A A
33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους
Share on Facebook

Περισσότεροι από 33 εκατομμύρια άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες οδηγούν οχήματα που περιέχουν μια δυνητικά θανατηφόρα απειλή: αερόσακους που σε σπάνιες περιπτώσεις μπορούν να εκραγούν σε σύγκρουση και να εκτοξεύσουν θραύσματα.

Λίγοι από αυτούς το γνωρίζουν. Και λόγω της διαφωνίας μεταξύ των ομοσπονδιακών ρυθμιστών ασφαλείας και ενός κατασκευαστή ανταλλακτικών αερόσακων, δεν είναι πιθανό να το μάθουν σύντομα.

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ απαιτεί από τον κατασκευαστή, ARC Automotive of Knoxville, Tennessee, να ανακαλέσει 67 εκατομμύρια αερόσακκους που θα μπορούσαν να εκραγούν με τέτοια δύναμη ώστε να ανατινάξουν ένα μεταλλικό κάνιστρο και να αποβάλουν θραύσματα. Αλλά το ARC αρνείται να το κάνει και αυτό ενδεχομένως να οδηγήσει σε δικαστική διαμάχη με την υπηρεσία.

Διαβάστε Επίσης

33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους

Ο θάνατος οδηγού στη Γαλλία οδηγεί στην ανάκληση 800.000 οχημάτων

Jul 11, 2025
Ψυχική οδύνη 650.000 ευρώ για τροχαίο με θάνατο

3 θάνατοι στο τελευταίο 9μηνο από αερόσακους που “σκάνε”

Jul 12, 2024

Η NHTSA υποστηρίζει ότι η ανάκληση είναι δικαιολογημένη επειδή δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά και τουλάχιστον άλλοι επτά τραυματίστηκαν από τους αερόσακους ARC. Οι εκρήξεις, που σημειώθηκαν για πρώτη φορά το 2009, συνεχίστηκαν μέχρι και φέτος.

Η NHTSA κατέληξε στο συμπέρασμα, μετά από έρευνα που διήρκεσε οκτώ χρόνια, ότι οι αερόσακοι είναι ελαττωματικοί. Τα έγγραφα του οργανισμού δείχνουν ότι αφορούν μοντέλα από το 2002 έως τον Ιανουάριο του 2018, όταν η ARC εγκατέστησε εξοπλισμό στις γραμμές παραγωγής της που θα μπορούσαν να εντοπίσουν πιθανά προβλήματα ασφάλειας.

Ένας από τους ανθρώπους που έχασε τη ζωή του ήταν η Marlene Beaudoin, μια 40χρονη μητέρα 10 παιδιών από την Άνω Χερσόνησο του Μίσιγκαν, η οποία χτυπήθηκε από μεταλλικά θραύσματα όταν το SUV της Chevrolet Traverse του 2015 ενεπλάκη σε μικρό ατύχημα το 2021. Αυτή και τέσσερις από τους γιους της είχαν ήταν στο δρόμο για να πάρουν παγωτό. Οι γιοι δεν έπαθαν τίποτα.

Η ARC υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κανένα ελάττωμα ασφαλείας, ότι η απαίτηση της NHTSA βασίζεται σε μια υπόθεση και όχι σε τεχνικά συμπεράσματα και ότι η υπηρεσία δεν έχει εξουσία να διατάξει έναν κατασκευαστή ανταλλακτικών να πραγματοποιήσει ανακλήσεις, τις οποίες η ARC ισχυρίζεται ότι είναι ευθύνη των αυτοκινητοβιομηχανιών.Σε επιστολή προς την NHTSA, η ARC αναφέρει ότι καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν βρήκε ένα ελάττωμα κοινό και σε 67 εκατομμύρια αερόσακους και δεν έχει εντοπιστεί η βασική αιτία του προβλήματος.

«Η ARC πιστεύει ότι προέκυψαν από τυχαίες «εφάπαξ» κατασκευαστικές ανωμαλίες που αντιμετωπίστηκαν σωστά από τους κατασκευαστές οχημάτων μέσω ανακλήσεων για συγκεκριμένες παρτίδες», ανέφερε η επιστολή.

Σε μια δήλωση, η NHTSA ανέφερε ότι τόσο η ARC όσο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι υπεύθυνες για τις ανακλήσεις και ότι μπορεί να ζητήσει ανάκληση από έναν κατασκευαστή ανταλλακτικών που προμηθεύει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Το επόμενο βήμα είναι η NHTSA να εκδώσει μια τελική απόφαση σχετικά με το εάν οι αερόσακοι είναι ελαττωματικοί και στη συνέχεια να πραγματοποιήσει δημόσια ακρόαση. Ενδεχομένως θα μπορούσε να οδηγήσει την ARC στο δικαστήριο για να ζητήσει εντολή ανάκλησης.

Στο μεταξύ, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που κατασκευάζονται από τουλάχιστον δώδεκα αυτοκινητοβιομηχανίες – Chevrolet, Buick, GMC, Ford, Toyota, Stellantis, Volkswagen, Audi, BMW, Porsche, Hyundai και Kia – αναρωτιούνται με αγωνία αν τα οχήματά τους περιέχουν αερόσακους κατασκευασμένους από την ARC. (Ορισμένα οχήματα έχουν αερόσακος ARC και στις δύο πλευρές, του οδηγού και του συνοδηγού).
Η αντιπαράθεση με την ARC έχει κάνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αγωνίζονται να μάθουν πόσα από τα οχήματά τους περιέχουν τους συγκεκριμένους αερόσακους. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ρωτούν επίσης την NHTSA εάν πρέπει να αρχίσουν να κάνουν ανακλήσεις. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες γνωρίζουν πολλά από τα μοντέλα που επηρεάζονται. Αλλά πολλοί λένε ότι εξακολουθούν να συλλέγουν πληροφορίες από τα μεταγενέστερα χρόνια μοντέλων για να προσδιορίσουν ποια οχήματα περιέχουν τους αερόσακους.

«Εξακολουθούμε να ερευνούμε», δήλωσε η Μαρία Μπουτσκόφσκι, εκπρόσωπος της Ford. «Δεν είχαμε κάποιο περιστατικό».

Ο James Bell, εκπρόσωπος της Kia, δήλωσε: «Δεν έχουμε τελική εκτίμηση για οχήματα τα που κατασκευάστηκαν με αερόσακους ARC, αλλά η ομάδα μας συλλέγει σχετικά δεδομένα».

Η Toyota επιβεβαίωσε ότι ορισμένα από τα οχήματά της διαθέτουν φουσκωτές ARC, αλλά δεν σχολίασε περαιτέρω.

Ο Michael Brooks, εκτελεστικός διευθυντής του μη κερδοσκοπικού Κέντρου για την Ασφάλεια Αυτοκινήτων, κάλεσε την NHTSA και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να δημοσιεύσουν μια λίστα με τα επηρεαζόμενα μοντέλα.

«Οι πελάτες, νομίζω, έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν εάν υπάρχει ένα πιθανό ελάττωμα στο αυτοκίνητό τους, ιδιαίτερα εάν αυτό είναι λίγα εκατοστά από το στήθος τους και μπορεί να εκραγεί», είπε ο Μπρουκς.

Η κατάσταση, είπε, θυμίζει τα πρώτα στάδια των ανακλήσεων αερόσακων Takata το 2001. Χρειάστηκαν χρόνια για να ανακοινωθούν όλα τα επηρεαζόμενα μοντέλα οχημάτων.

Τόσο η ARC όσο και η Takata χρησιμοποίησαν νιτρικό αμμώνιο για να φουσκώσουν τους αερόσακους. Η κατάσταση της Τακάτα ήταν πιο επικίνδυνη, είπε ο Μπρουκς, καθώς η χημική ουσία μπορούσε να επιδεινωθεί με την πάροδο του χρόνου με την έκθεση σε υψηλή θερμότητα και υγρασία. Σε αντίθεση με το Takata, το ARC χρησιμοποιεί νιτρικό αμμώνιο μόνο ως δευτερεύον χημικό για το φούσκωμα των αερόσακων. Το πρόβλημα της ARC φαίνεται να προέρχεται από ένα κατασκευαστικό ελάττωμα.

Από το 2017 έως το 2022, τα προβλήματα προκάλεσαν επτά μικρές ανακλήσεις από αυτοκινητοβιομηχανίες. Την Παρασκευή, την ίδια ημέρα που η NHTSA ανακοίνωσε τη δράση της κατά της ARC, η General Motors ανακοίνωσε την ανάκληση σχεδόν 1 εκατομμυρίου οχημάτων.

Η εταιρεία είπε ότι ανακαλεί ορισμένα SUV GMC Acadia, Chevy Traverse και Buick Enclave για το 2014 έως το 2017, επειδή οι αερόσακοι ARC μπορεί να εκραγούν. Η ανάκληση έγινε αφότου η GM ενημερώθηκε φέτος ότι ο αερόσακος του οδηγού έσπασε σε ένα Traverse του 2017. Η GM, η οποία λέει ότι δεν γνωρίζει τι προκάλεσε την έκρηξη προσέλαβε μια εταιρεία μηχανικών για να βοηθήσει στη διερεύνηση.

«Διαφωνούμε με το νέο σαρωτικό αίτημα της NHTSA όταν οι εκτενείς δοκιμές πεδίου δεν βρήκαν κανένα εγγενές ελάττωμα», ανέφερε η ARC σε δήλωση.

Ενώ διευθετείται η ζήτηση ανάκλησης, η Brooks του Κέντρου για την Ασφάλεια Αυτοκινήτων συνιστά στους ιδιοκτήτες οχημάτων από τις 12 επηρεαζόμενες μάρκες να επιμείνουν στους αντιπροσώπους να αποκαλύπτουν εάν το συγκεκριμένο όχημά τους περιέχει αεροσακο ARC.

«Όσο περισσότεροι πελάτες παραπονιούνται, τόσο περισσότερη πίεση ασκείται στους κατασκευαστές», είπε.

Πηγή: Insurance Journal

3 εκατ. οχήματα ανακαλεί η Ford στις ΗΠΑ λόγω των αερόσακων που σκάνε

Tags: ARCTakata
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου
Διεθνείς Ειδήσεις

Μystery shopping: Αποκάλυψε μικτά αποτελέσματα ανάλογα με το κανάλι διανομής και την αγορά

by Insurancedaily editorial team
Jul 17, 2025
Η Zurich εξαγοράζει την εταιρεία BOXX
Διεθνείς Ειδήσεις

Η Zurich εξαγοράζει την εταιρεία BOXX

by Insurancedaily editorial team
Jul 10, 2025
Οι ασφαλιστικές εξαιρούν στα συμβόλαια πλοία Αγγλίας και ΗΠΑ που πλέουν στην Ερυθρά Θάλασσα
Διεθνείς Ειδήσεις

2 νεκροί στο ελληνόκτητο πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
35 εκατ. δολάρια πρόστιμο στην Bupa για το “όχι” σε αποζημιώσεις υγείας
Διεθνείς Ειδήσεις

35 εκατ. δολάρια πρόστιμο στην Bupa για το “όχι” σε αποζημιώσεις υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
141 χρόνια φυλάκισης σε 11 στελέχη για τη μεγαλύτερη μόλυνση υδάτων στην Ευρώπη
Διεθνείς Ειδήσεις

141 χρόνια φυλάκισης σε 11 στελέχη για τη μεγαλύτερη μόλυνση υδάτων στην Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο
Διεθνείς Ειδήσεις

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
GE Healthcare: Νέο σύστημα ασύρματης παρακολούθησης ασθενών
Διεθνείς Ειδήσεις

Hackers συνέβαλαν στο θάνατο ασθενούς

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
475 εκατ. δολ ασφαλιστικές αποζημιώσεις από την συντριβή του Air India
Διεθνείς Ειδήσεις

475 εκατ. δολ ασφαλιστικές αποζημιώσεις από την συντριβή του Air India

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ