ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

4.140 ανθρώπους εξυπηρετεί καθημερινά το Contact Center της INTERAMERICAN

Η εταιρεία συμμετείχε στη γιορτή που οργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ»

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
18/10/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
4.140 ανθρώπους εξυπηρετεί καθημερινά το Contact Center της INTERAMERICAN
Share on Facebook

Στην αιχμή της στρατηγικής για την εστίαση στον πελάτη, το Contact Center της INTERAMERICAN τίμησε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Αυτή η αναφορά στον πελάτη έχει θεσμοθετηθεί κατά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, ως μια υπενθύμιση της προτεραιότητας για τη συνεχή δημιουργία και απόδοση αξίας για τον πελάτη σε περισσότερες από 60 χώρες του κόσμου.

Διαβάστε Επίσης

Η Interamerican στο πλευρό των ανθρώπων της «σχεδίας»

Η Interamerican στο πλευρό των ανθρώπων της «σχεδίας»

Nov 12, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

Oct 31, 2025

Η εταιρεία συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στη γιορτή που οργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», για να αναδείξει την αξία της Εξυπηρέτησης. Ήταν μια ευκαιρία, ταυτόχρονα, να επιβραβευθούν οι άνθρωποι που εργάζονται καθημερινά στην «πρώτη γραμμή» δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό, υπό συνθήκες συχνά δύσκολες – ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, ώστε να έχουν μία θετική και συχνά ξεχωριστή εμπειρία οι πελάτες τους, όπως παρατηρεί η Αθανασία Δημητρέλη, επικεφαλής του Κέντρου Εξυπηρέτησης της εταιρείας.

Στην INTERAMERICAN, οι εργαζόμενοι του Contact Center υπηρετούν με ενσυναίσθηση, ως μια μοναδική περίπτωση, τον κάθε ασφαλισμένο. Μέσα από συνεχείς βελτιώσεις στις διαδικασίες και στις δεξιότητες χάρη στην μεθοδική εκπαίδευση, η εταιρεία επενδύει στην ομαδικότητα και στις εσωτερικές συνέργειες. Το αποτέλεσμα ήταν, κατά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου να εξυπηρετηθούν περισσότερες από 1.130.088 κλήσεις και αιτήματα, δηλαδή ημερησίως, κατά μέσο όρο, 4.140 πελάτες! Ο δείκτης ποιοτικού ελέγχου NPS (Net Promoters Score), που αφορά κυρίως στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ξεπέρασε το ιδιαίτερα υψηλό όριο 70.

Κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης, η INTERAMERICAN επεφύλαξε δώρα για τους πελάτες της, καθώς και για τους ανθρώπους της. Ακόμη, μοιράστηκαν ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με τις σωστές πρακτικές στην εξυπηρέτηση, υπήρξε συμμετοχή των εργαζομένων της σε roll plays και quiz εκπαιδευτικού περιεχομένου, και ανταλλαγή εμπειριών προσέγγισης του πελάτη και εξυπηρέτησης από την καθημερινότητα μεταξύ του προσωπικού του οργανισμού από όλους τους τομείς λειτουργιών.

Το μήνυμα αποστολής της INTERAMERICAN για την εστίαση στον πελάτη: «Θέλουμε να βοηθάμε τους ανθρώπους να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα» παραμένει οδηγός για την κουλτούρα και τις συμπεριφορές όλων των ανθρώπων του οργανισμού, από τις διοικητικές υπηρεσίες μέχρι τους συνεργάτες και τη διανομή, αλλά και τους ανθρώπους της Βοήθειας που βρίσκονται συνεχώς στους δρόμους, ανταποκρινόμενοι σε κάθε έκτακτη ανάγκη πελατών – και όχι μόνο. Παράλληλα, το μήνυμα αυτό εκφράζει απόλυτα και το βαθύ αίσθημα κοινωνικής ευθύνης που χαρακτηρίζει την INTERAMERICAN στον δρόμο προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την υποστήριξη των 17 Sustainable Development Goals του Ο.Η.Ε., όπως επισημαίνει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας και Υπευθυνότητας της εταιρείας.

Κομβικός ρόλος για την καλύτερη εμπειρία του Πελάτη, με αξιοποίηση της Τεχνολογίας

Το Contact Center του οργανισμού εξυπηρετεί τους πελάτες της INTERAMERICAN και της Anytime, για την διαχείριση των συμβολαίων τους, καθώς και για την Εξυπηρέτηση Αποζημιώσεων Αυτοκινήτου. Επίσης, διαχειρίζεται την εξυπηρέτηση πελατών και της Οδικής Βοήθειας (τόσο για τους πελάτες όσο και για πελάτες συνεργαζομένων ασφαλιστικών εταιρειών). Η φιλοσοφία και ο σκοπός του Κέντρου είναι «να δημιουργήσει μια αβίαστη εμπειρία πελατών, αξιοποιώντας την τεχνολογία και βελτιώνοντας την υγεία και την ευεξία τους μέσω προσωπικών αλληλεπιδράσεων, που παρέχονται από έμπειρους και φιλικούς υπαλλήλους».

Η κύρια δραστηριότητα του Contact Center είναι η τηλεφωνική και γραπτή εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της INTERAMERICAN, για όλα τα προϊόντα της εταιρείας, από όποιο κανάλι διανομής και αν προέρχονται. Βασικός στόχος είναι η καλύτερη εμπειρία του πελάτη, μέσω της σωστής και άμεσης καθοδήγησής του για τα ασφαλιστικά προϊόντα που έχει επιλέξει. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του Κέντρου, είναι οι Continuous Improvement ομάδες που λειτουργούν με βάση τη Lean μεθοδολογία και στοχεύουν στην συνεχή βελτίωση της καθημερινότητας των εργασιών, προσθέτοντας στην παραγόμενη αξία προς τον πελάτη, τον υπάλληλο και την εταιρεία. Πρόκειται για τρεις ομάδες εργασίας (χωρισμένες στους τρεις βασικούς κλάδους δραστηριοτήτων), με μέλη από όλες τις περιοχές.

H τεχνολογία και οι συνέργειες που έχουν αναπτυχθεί στο Contact Center συνεισφέρουν στην ικανοποίηση, τόσο του εξωτερικού, όσο και του εσωτερικού πελάτη, αφού διευκολύνει τις διαδικασίες, τη μεταφορά της γνώσης, μειώνει το χρόνο διαχείρισης των αιτημάτων των πελατών και ευνοεί την άμεση διεκπεραίωση της απαίτησης της πρώτης επικοινωνίας, διατηρώντας έτσι τον δείκτη NPS σε επίπεδα υψηλότερα από αντίστοιχα των άλλων ασφαλιστικών εταιρειών. Οι νέες επιλογές στην επικοινωνία με τον πελάτη, όπως η βιντεοκλήση για πιο άμεση εξυπηρέτηση, η τηλεφωνική εξόφληση συμβολαίου, η διαχείριση των αιτημάτων των πελατών χωρίς τη χρήση εγγράφων (paperless), η ενημέρωση των πελατών μέσω SMS, βοηθούν ώστε η εξυπηρέτηση να γίνεται εύκολη και ευχάριστη.

Παράλληλα, το Κέντρο μεριμνά για όλα τα θέματα ασφάλειας (προσωπικών δεδομένων πελατών, καρτών), καθώς και των υποχρεώσεων αναφοράς στην Τράπεζα της Ελλάδος, αφού οι εργαζόμενοι είναι πιστοποιημένοι και επαναπιστοποιούνται κάθε έτος.

Η βελτίωση της αποδοτικότητας, αλλά και η διατήρηση της καλής φήμης του οργανισμού ενισχύεται από το Contact Center, το οποίο συνδράμει ετησίως στην κερδοφορία των των μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων της εταιρείας.

Tags: Interamerican
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα για ασφαλιστικές απάτες και λαθρεμπορία – 1 εκατ. ευρώ η “λεία”

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 17, 2025
Αδιαπραγμάτευτες αρχές η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αδιαπραγμάτευτες αρχές η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025
Η ERGO τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον άνθρωπο και την κοινωνία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ERGO τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον άνθρωπο και την κοινωνία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 17, 2025
Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Στην τελική ευθεία για την κατάρτιση του δείκτη κόστους υγείας

    ΣτΚ: Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο J. Hancock νέος CEO General Insurance στην AIG μετά την αποχώρηση του J. Neal

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Κάνε την πρόληψη συνήθεια

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ