ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali: Ψηφιακή αποστολή και διαχείριση Αιτημάτων Αποζημίωσης

Μία end-to-end διαδικασία που περιλαμβάνει διαφορετικά στάδια από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την ηλεκτρονική υπογραφή

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
17/11/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Generali: Ψηφιακή αποστολή και διαχείριση Αιτημάτων Αποζημίωσης
Share on Facebook

Ταχύτερη εξυπηρέτηση των Συνεργατών της και των Ασφαλισμένων της διασφαλίζει η Generali, χάρη στην πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών, που ξεκινούν από την αίτηση ασφάλισης και φτάνουν μέχρι την αποζημίωση.

H νέα ψηφιακή διαδικασία διαχείρισης αιτημάτων προέγκρισης και αποζημίωσης, ακολουθεί μία σειρά ψηφιακών έργων που παρουσίασε το τελευταίο διάστημα ηGenerali, όπως η δημιουργία του Portal πελατών MyGenerali και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας παράδοσης ασφαλιστήριου,e-policy.

Μία end-to-end διαδικασία που περιλαμβάνει διαφορετικά στάδια από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την ηλεκτρονική υπογραφή (e-sign) και παράδοσητου ασφαλιστηρίου. Οι παραπάνω υπηρεσίες και τα εργαλεία παρέχουν τη δυνατότητα στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να ολοκληρώνουν εξ’ αποστάσεως όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλιση των πελατών τους, εξ’ ολοκλήρου ψηφιακά. Αυτή τη φορά η Generaliκάνει ένα ακόμη βήμα στην παροχή καινοτόμων λύσεων εξυπηρέτησης, ψηφιοποιώντας και τη διαδικασία διαχείρισης αιτημάτωναποζημίωσης στον κλάδο Ζωής.

Διαβάστε Επίσης

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Jun 25, 2025 - Updated on Jun 27, 2025

Όπως τονίζει ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Generali: «Η ψηφακή αναμόρφωση των διαδικασιών μας το προηγούμενο διάστημα, μας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών μας ακόμη και σήμερα, όπου οι συνθήκες επιβάλλουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και τον περιορισμό της φυσικής παρουσίας των Συνεργατών και των εργαζομένων μας. Θέτουμε καθημερινά σε πλήρη λειτουργία την ψηφιακή μας «μηχανή», παραμένοντας δίπλα στους Συνεργάτες και τους πελάτες μας».

Χάρη στην ψηφιακή paperless διαδικασία, ο χρόνος που μεσολαβεί από την αποστολή του αιτήματος μέχρι και την τελική διεκπεραίωσή του μειώνεται, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία εξυπηρέτησής του.

LifeClaimsAccelerator

Συγκεκριμένα, μέσα από την υπηρεσία LifeClaimsAcceleratoroασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται εκ μέρους του πελάτη του τα αιτήματα προέγκρισης και αποζημίωσης και να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία τους. Η διαχείριση γίνεται από ένα κεντρικό ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ειδικά διαμορφωμένο, ώστε να καθοδηγεί τον Συνεργάτη σε κάθε βήμα.

 

Επίσης, ο Συνεργάτης ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ενημερώνεται κάθε φορά που ένας ασφαλισμένος καταχωρεί ένα αίτημα στο portalπελατών MyGeneraliγια:

  • Νοσηλεία

(Αναγγελία & Προέγκριση)

  • Ραντεβού

(CheckUp, Γιατρός, Διαγνωστικό Κέντρο)

  • Υποβολή ιατρικών εξόδων
    (Εργαστηριακές Εξετάσεις, Φάρμακα, Ιατρικές Επισκέψεις, Φυσιοθεραπείες)

Η πληροφορία, από όποιο κανάλι και να προέρχεται καταλήγει αυτοματοποιημένα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, όπου η διαχείριση του αιτήματοςαποζημίωσης ολοκληρώνεται σε 3 βήματα:

  • Αναγγελίααιτήματος
  • Επεξεργασία,συνδέοντας όλους τους εμπλεκόμενους όπως την εταιρεία, τον ασφαλιστή και τον πάροχο και τέλος, την
  • Έγκριση & Πληρωμή

Κι όλα αυτά από ένα σημείο,το OneView, επιτρέποντας στο Συνεργάτη να έχει μια συνοπτική εικόνα των αιτημάτων των πελατών του ανά κλάδο ασφάλισης και να επιτυγχάνει την αποδοτικότερηδιαχείρισή τους.

«Δημιουργούμε συνεχώς ψηφιακά, διαδραστικά εργαλείακαι διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, ώστε να στηρίξουμε το έργο των Συνεργατών μας και να παρέχουμε μία πολυκαναλική (omnichannel) εμπειρία εξυπηρέτησης στον ασφαλισμένο.Η απλοποίηση των διαδικασιών underwriting και αποζημιώσεων και η ψηφιακή διαχείριση των ενεργειών που απαιτούνται για την επιτυχή ολοκλήρωσή τους,αποτελούν καταλύτες του GeneraliCaringEcosystemπου υπόσχεται μία απρόσκοπτηεμπειρία εξυπηρέτησης», συμπληρώνει η κα Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής, της Generali.

Οι παραπάνω υπηρεσίες αναβαθμίζουν σημαντικά την εμπειρία του Συνεργάτη και του ασφαλισμένου και φέρνουν την Generaliπιο κοντά στην υλοποίηση της στρατηγικής #Generali2021. Βασικός πυλώνας της τριετούς στρατηγικής είναι ηψηφιοποίηση μιας σειράς γραφειοκρατικών διαδικασιών, που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της εταιρείας και ενδυναμώνουντο συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστή.

Tags: Generali
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 6, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ