ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MyGenerali: Ψηφιακή εξυπηρέτηση για πάνω από 30.000 ασφαλισμένους

Η διαδικασία ταυτοποίησης κάθε συμβαλλόμενου γίνεται εύκολα και με ακρίβεια μέσω του ΑΦΜ

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/06/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
MyGenerali: Ψηφιακή εξυπηρέτηση για πάνω από 30.000 ασφαλισμένους
Share on Facebook

Με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες εμπλουτίζεται συνεχώς το MyGenerali, η πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Το ψηφιακό εργαλείο εξυπηρέτησης της  Generali, το οποίο είναι διαθέσιμο για υπολογιστές και ως εφαρμογή για tablet και κινητά έχει κερδίσει τις εντυπώσεις των ασφαλισμένων, παρέχοντας ταχύτητα εξυπηρέτησης, προσβασιμότητα και ασφάλεια συναλλαγών.

Διαβάστε Επίσης

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Nov 30, 2025
Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

Nov 30, 2025 - Updated on Dec 3, 2025

Συνολικά, πάνω από 28.000 χρήστες έχουν κατεβάσει μέχρι σήμερα την εφαρμογή στο κινητό τους, έχοντας τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν με ένα κλικ τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες μέσω της ασφάλισής τους. Βασική καινοτομία του MyGenerali αποτελεί το γεγονός ότι για 1η φορά, όλες οι ασφαλιστικές ανάγκες διασυνδέονται σε ένα και μόνο σημείο.

Μέσω αυτού, οι πελάτες έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα της ασφαλιστικής τους κάλυψης και μπορούν να την ενεργοποιήσουν πιο γρήγορα κι εύκολα από ποτέ. Εκεί διασυνδέονται όλες οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τους ασφαλιστικούς κλάδους: Ζωής, Περιουσίας, Ομαδικές Ασφαλίσεις. Έτσι, ακόμη και ο πελάτης που διαθέτει παραπάνω από ένα ασφαλιστήρια στην εταιρεία μπορεί να τα παρακολουθήσει από έναν ενιαίο σημείο πρόσβασης.

Η διαδικασία ταυτοποίησης κάθε συμβαλλόμενου γίνεται εύκολα και με ακρίβεια μέσω του ΑΦΜ, για προσωποποιημένη ενημέρωση. Σημαντικό πλεονέκτημα της εφαρμογής αποτελεί όχι απλά η ψηφιοποίηση των παροχών και των διαφορετικών διαδικασιών αλλά η εύκολη και κατανοητή γλώσσα, η οποία δίνει τη δυνατότητα καλύτερης κατανόησης και αξιοποίησης των καλύψεων του ασφαλιστηρίου του πελάτη.

ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα υποβολής ιατρικών εξωνοσοκομειακών εξόδων και online tracking της πορείας του αιτήματός του. Η ενημέρωση πραγματοποιείται ταυτόχρονα και για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, διασφαλίζοντας την ενιαία ενημέρωση όλων των εμπλεκόμενων μερών στην αλυσίδα εξυπηρέτησης. Η υπηρεσία αυτή επιτρέπει την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα χρήσιμη τόσο για τους μεμονωμένους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις με ομαδικά ασφαλιστήρια, όπου το ποσοστό χρήσης ξεπερνά το 75%.

Μία σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες ψηφιοποιούνται, μειώνοντας στο ελάχιστο το χρόνο ανταπόκρισης. Επιτυγχάνεται, έτσι, η ταχύτερη ενημέρωση και η ευκολότερη αποστολή των εκκρεμών δικαιολογητικών, ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή σε 2 έως 3 ημέρες, με κατάθεση στο λογαριασμό του. Ο πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να υποβάλει αίτημα για προέγκριση νοσηλείας και να λάβει έγκριση online. Επιπλέον, μπορεί να πραγματοποιήσει την αναγγελία της νοσηλείας του μέσω του κινητού του, να ανεβάσει και να στείλει ψηφιακά τα απαραίτητα έντυπα στον θεράποντα γιατρό, προκειμένου να τα συμπληρώσει και να τα υποβάλει ηλεκτρονικά.

Σημαντικές είναι και οι αναβαθμίσεις για τους πελάτες που διαθέτουν ασφάλιση αυτοκινήτου, αφού διαθέτουν την επιλογή αναγγελίας ζημιάς στο όχημά τους μεσω video-call, Η καταγραφή της ζημιάς γίνεται Live μέσω βιντεοκλήσης με την καθοδήγηση εκπροσώπου και πραγματοποιείται αυτόματα το άνοιγμα του φακέλου, μειώνοντας δραστικά το χρόνο εκτίμησης.

Εξίσου χρηστική είναι και η υπηρεσία online οδικής βοήθειας όπου ο χρήστης μπορεί να καλέσει από την εφαρμογή την Οδική Βοήθεια και τη Φροντίδα Ατυχήματος. Ένας ψηφιακός οδηγός τον καθοδηγεί βήμα-βήμα στην καταγραφή του περιστατικού, σε μόλις 2 λεπτά! Η ακριβής τοποθεσία του οδηγού εντοπίζεται άμεσα, μέσω GPS και ο χρήστης μπορεί να παρακολουθήσει live την πορεία του οδηγού και να γνωρίζει εξαρχής τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξής του.

ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ικανοποιώντας την ανάγκη των πελατών για εύκολη πρόσβαση σε βοήθεια και υπηρεσίες, σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, το νέο app διαθέτει διακριτό κουμπί “Έκτακτης Βοήθειας”, με ποικιλία επιλογών ως προς τον τρόπο εξυπηρέτησης. Ακόμη, καταργώντας τυχόν τηλεφωνικές αναμονές, μέσω του app, ο πελάτης μπορεί να κλείσει online ραντεβού για την πραγματοποίηση check-up, εξωνοσοκομειακών ιατρικών επισκέψεων και διαγνωστικών εξετάσεων, την ώρα και τη μέρα που θα επιλέξει.

Μία ακόμη σημαντική αναβάθμιση του MyGenerali αποτελεί η άμεση πρόσβαση του ασφαλισμένου στον ασφαλιστικό του διαμεσολαβητή, η οποία γίνεται ακόμη πιο διαδραστική. Στην ενότητα “Ο Ασφαλιστής μου”, o πελάτης μπορεί να δει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του, να ζητήσει να επικοινωνήσει μαζί του μέσω call-back, να ενημερωθεί για τις ώρες λειτουργίας του ασφαλιστικού γραφείου και να κλείσει ραντεβού, ή ακόμη και να επικοινωνήσει μαζί του μέσω social media (facebook και linkedin). Με αυτόν τον τρόπο το ψηφιακό προφίλ της ασφαλιστικής επιχείρησης και του επαγγελματία ασφαλιστή αποκτά άμεση ορατότητα και γίνεται ακόμη πιο εύκολα προσβάσιμο, ανά πάσα στιγμή.

Όπως αναφέρει η κα Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager της Generali: «Η ψηφιακή εξυπηρέτηση αναδεικνύεται ως το σημαντικότερο πλεονέκτημα των ασφαλιστικών εταιρειών, αποτελώντας μία μοναδική ευκαιρία για απλοποίηση, διασύνδεση και εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στην Generali δεσμευόμαστε στρατηγικά, μέσω του Generali Caring Ecosystem, να επενδύουμε σε εργαλεία και υπηρεσίες, που αναβαθμίζουν την εμπειρία των ασφαλισμένων και μετατρέπουν την ασφάλιση σε καθημερινή φροντίδα και προστασία. Το MyGenerali αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα διασύνδεσης της τεχνογνωσίας και της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας και εξυπηρέτησης».

Tags: Generali
np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Dr. Renko Dirksen: Προσφέρουμε ασφάλιση για τον Δαυίδ όχι για τον Γολιάθ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Dr. Renko Dirksen: Προσφέρουμε ασφάλιση για τον Δαυίδ όχι για τον Γολιάθ

by Insurancedaily editorial team
Dec 3, 2025
The Fair Five: H Eurolife FFH μεταμορφώνει τις αποζημιώσεις με AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The Fair Five: H Eurolife FFH μεταμορφώνει τις αποζημιώσεις με AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 3, 2025
10 χρόνια πορείας για τον Πάνορμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

10 χρόνια πορείας για τον Πάνορμο

by Insurancedaily editorial team
Dec 3, 2025
Υποτροφίες από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υποτροφίες από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 2, 2025
Καταστροφικές δαπάνες υγείας για 1 εκατ. Έλληνες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καταστροφικές δαπάνες υγείας για 1 εκατ. Έλληνες

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 2, 2025
Ασφαλιστικές στην ΕΕ: “Παγώστε” την οδηγία για την εξυγίανση εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κατάλογος των critical ICT providers σύμφωνα με τον κανονισμό DORA

by Insurancedaily Editorial Team
Dec 2, 2025
Τι αναφέρει η ΕΕ για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει η ΕΕ για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 2, 2025
ΕΙΑΣ: Νέο ΔΣ με πρόεδρο τον Giuseppe Zorgno
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο ρόλος της ομάδας είναι καταλυτικός

by Insurancedaily editorial team
Dec 2, 2025
Στις 29 Ιανουαρίου 2016 το 9th Insurtech Conference
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 29 Ιανουαρίου 2016 το 9th Insurtech Conference

by Insurancedaily editorial team
Dec 2, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Στην πρώτη γραμμή για το RebrainGreece o Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ

    Στην πρώτη γραμμή για το RebrainGreece o Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dr. Renko Dirksen: Προσφέρουμε ασφάλιση για τον Δαυίδ όχι για τον Γολιάθ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 267 εκατ. ευρώ ασφαλιστικές αποζημιώσεις στη φονική πυρκαγιά του Χονγκ Κονγκ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 10 χρόνια πορείας για τον Πάνορμο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ