ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3η θέση στα Βραβεία Famous Brands για την ΑΧΑ Ασφαλιστική

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
12/11/2012 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η AXA Ασφαλιστική για 2η φορά, σε σύνολο επτά ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού «Famous Brands», κατέκτησε την 3η θέση σε «ψήφο εμπιστοσύνης» των πολιτών μεταξύ των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Ο Eric Kleijnen, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Η ΑΧΑ με μόλις 5 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά αναδεικνύεται στα πρώτα ονόματα αναγνωρισιμότητας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζόμενους και τα δίκτυα διανομής, καθώς είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και ομαδικής δουλειάς. Η διάκριση αυτή αντανακλά κυρίως την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η ΑΧΑ στους πελάτες της και επιβεβαιώνει την ικανότητά της να είναι διαθέσιμη, προσηλωμένη και αξιόπιστη. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας και να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία του πελάτη παρέχοντας προϊόντα και καινοτόμες υπηρεσίες που προσθέτουν αξία και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους».

Διαβάστε Επίσης

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Oct 30, 2024
Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Nov 22, 2022

Η έρευνα κάλυψε 34 συνολικά κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και διεξήχθη για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη μέθοδο C.A.W.I., μέσω της προηγμένης ψηφιακής πλατφόρμας της Digipoll, σε συνεργασία με τη WIZZARD – From wisdom to magic και το Reputation Management Institute. Η έρευνα εκφράζει την αυθόρμητη επιλογή της μάρκας με την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα στις επιλεγμένες κατηγορίες, χωρίς τη βοήθεια λίστας και μέχρι 3 αναφορές από τους ερωτηθέντες για κάθε κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, το 94% των ερωτηθέντων εμπιστεύονται τις μάρκες που διακρίθηκαν, το 92% καλύπτει τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το 90% θεωρεί ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που απολαμβάνει ανταποκρίνονται στην αξία των χρημάτων που διαθέτει γι’ αυτά. Από την έρευνα, εκτός των 34 χρυσών νικητών προέκυψαν 36 αργυροί και 37 χάλκινοι.

Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της Hill & Knowlton Strategies και του Reputation Management Institute – RMI Athens, επισημαίνει την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης της διαχείρισης της φήμης στις σημερινές συνθήκες, ενώ ο Μάκης Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής του RMI Athens, υπογραμμίζει ότι πέρα από την αναγνωρισιμότητα, η «χρυσή φήμη» προϋποθέτει διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, οργανωμένη υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας και δημιουργία θετικής δημοσιότητας και «εμπειρίας». Τέλος, η Έλενα Μάθιου-Rose, Διευθύνουσα Σύμβουλος της WIZZARD – From wisdom to magic σημείωσε ότι «επειδή σήμερα οι πωλήσεις και το χτίσιμο των μαρκών πρέπει να επιτευχθούν ταυτόχρονα με σημαντική μείωση κονδυλίων επένδυσης, είναι σημαντικό να αξιοποιείται κάθε σημείο επαφής με τον καταναλωτή, ως σημείο θετικού επηρεασμού, επικοινωνίας και εμπειρίας».

Tags: Axa Ασφαλιστική
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025

Comments 1

  1. Arvi says:
    13 years ago

    Συγχαρητήρια στην AXA. Αλλά, για να ξέρουν οι αναγνώστες: τα FamousBrandsείναι πράγματι ένας σοβαρός θεσμός, που βασίζεται στη μέτρηση της κοινής γνώμης και στο διεθνές κύρος του ReputationManagementInstitute– δεν έχει καμμία σχέση με τα διάφορα δημοσιοσχετίστικα «events» με πληρωμένη συμμετοχή, για δήθεν σούπερ φήμες. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι η ασφαλιστική αγορά στην έρευνα αυτή είναι πολύ χαμηλά μεταξύ των 34 κατηγοριών που αξιολογούνται και ότι από τις 7 εως σήμερα έρευνες που έχουν διενεργηθεί από το 2005, στις 5 έχει αναδειχθεί πρώτη η INTERAMERICAN– όπως ήταν πρώτη και φέτος, με δεύτερη την ΕΘΝΙΚΗ και τρίτη την ΑΧΑ. Μάλλον, λοιπόν, δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος για πανηγυρικές ανακοινώσεις αυτού του τύπου. Καλή η τρίτη θέση, αλλά με μέτρο η προβολή, παιδιά!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
300250png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

    ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ