ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΑΧΑ: Υψηλοί δείκτες εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών 2015

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/05/2016
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
AXA
Share on Facebook

axa eksipyretisi pelatonΣτόχος της ΑΧΑ είναι να αποτελεί την προτιμώμενη ασφαλιστική Εταιρεία για πελάτες και συνεργάτες δημιουργώντας μαζί τους σχέσεις μακροχρόνιας εμπιστοσύνης. Σε αυτό το πλαίσιο, η Εταιρεία, υλοποιεί μια σειρά από ενέργειες και για πρώτη φορά ανακοινώνει σχετικούς δείκτες.

«Η υψηλή ικανοποίηση των πελατών μας και των συνεργατών μας είναι ο πρωταρχικός, ο απόλυτος στόχος μας. Η απόφασή μας να δημοσιεύσουμε προς τους συνεργάτες μας, δείκτες εξυπηρέτησης πελατών είναι απόδειξη της σημασίας που δίνουμε στην ποιότητα εξυπηρέτησης και της διαφάνειας με την οποία λειτουργούμε», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, Ερρίκος Μοάτσος.

Διαβάστε Επίσης

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

Dec 15, 2025
Η πολιτική της J&J και οι 38.000 ενάγοντες

Αποζημίωση 40 εκατ. δολ. σε δύο γυναίκες για το ταλκ της J&J

Dec 15, 2025

«Είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα των δεικτών που έχουμε θέσει στο πλαίσιο της στρατηγικής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες και στους συνεργάτες μας. Για να φτάσουμε στο σημείο που είμαστε σήμερα έχουμε δουλέψει σκληρά μαζί με όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες. Καθημερινά οι καταναλωτές γίνονται, δικαίως, ολοένα και πιο απαιτητικοί. Αυτή τη στιγμή είμαστε σε ένα πολύ καλό επίπεδο αλλά μπροστά μας βλέπουμε μόνο τι πρέπει να κάνουμε για να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο», ανέφερε ο Διευθυντής Operational Excellence & Customer/Distributor Service, Ennilo Marco.

Κύριοι δείκτες ποιότητας υπηρεσιών 2015
  Στόχος Ποσοστό επιτυχίας στόχου
Εξυπηρέτηση πελατών και δικτύων διανομής (801 111 222 333) Οι εισερχόμενες κλήσεις να απαντώνται εντός ενός λεπτού 84%

(σε 125.117 κλήσεις)

Διαχείριση παραπόνων* Το χαμηλότερο δυνατό ποσοστό παραπόνων 0,37%

(1.354 πελάτες & συνεργάτες)

Διαχείριση κυριότερων διαδικασιών  

Προσφορές μεγάλων κινδύνων, εντός δύο ή πέντε εργάσιμων ημερών

 

92%
Προσφορές προς ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις εντός δύο ή πέντε εργάσιμων ημερών 95% 
 

Εκδόσεις Mediσυν (πρόγραμμα δευτεροβάθμιας περίθαλψης) εντός πέντε εργάσιμων ημερών και εκδόσεις Mediσυν Care (πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης) εντός δύο εργάσιμων ημερών

95%
Αποζημιώσεις αυτοκινήτου εντός 20 ημερών  85%
 Αποζημιώσεις υγείας εντός 8 ημερών  

89%

Έρευνα ικανοποίησης πελατών  

Το υψηλότερο δυνατό ποσοστό ικανοποίησης για αγορά ασφαλιστηρίου αυτοκινήτου

 

 

91%

 

Το υψηλότερο δυνατό ποσοστό ικανοποίησης για αγορά ασφαλιστηρίου υγείας

 

 

85%

 

 

Το υψηλότερο δυνατό ποσοστό ικανοποίησης για αποζημίωση αυτοκινήτου

 

94%

 

Το υψηλότερο δυνατό ποσοστό ικανοποίησης για αποζημίωση υγείας

 

88%

Έρευνα ικανοποίησης συνεργατών  

Το υψηλότερο δυνατό ποσοστό ικανοποίησης

 

91%

 

Το υψηλότερο δυνατό ποσοστό συνεργατών που θα σύστηναν την ΑΧΑ σε άλλους συνεργάτες

 

87%

 

*ως παράπονο ορίζεται οποιαδήποτε μορφή δυσαρέσκειας (προφορική ή γραπτή) από πελάτη ή συνεργάτη για μια διαδικασία, υπηρεσία, προϊόν ή εξυπηρέτηση.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Atradius: Με ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία πάνω από 10% το 9μηνο του 2024
Ασφάλιση Πιστώσεων Ειδήσεις & Νέα

Η Atradius Hellas στηρίζει τον ΣΕΒΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
FMΙΑ25: Σήμερα οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Σήμερα οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της  ΕΣΑΠΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της ΕΣΑΠΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

    “Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στρατεύει ιδιώτες ο Τραμπ για επιθετικές κυβερνοεπιχειρήσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αποζημίωση 40 εκατ. δολ. σε δύο γυναίκες για το ταλκ της J&J

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΑΙ αυτοματισμός και βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ