ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Deloitte: Παρά τις οικονομικές αντιξοότητες, τα έσοδα των λιανεμπόρων αυξάνονται

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
30/01/2014 - Updated on 18/02/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Εσωτερικός Έλεγχος: Περιοχές Υψηλού Ενδιαφέροντος
Share on Facebook

logo deloitteΠαρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες, τα έσοδα των 250 μεγαλύτερων λιανεμπόρων σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τα $4,3 τρισεκατομμύρια* το τελευταίο οικονομικό έτος (από τον Ιούνιο 2012 έως τον Ιούνιο 2013), ενώ ο μέσος όρος των εσόδων τους υπερέβη τα $17 δισεκατομμύρια σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL) με τίτλο Παγκόσμιες Δυνάμεις του Λιανικού Εμπορίου για το 2014 (2014 Global Powers of Retailing), που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το περιοδικό STORES Media. Αντικείμενο της συγκεκριμένης έκθεσης είναι να εντοπίσει τις 250 μεγαλύτερες εταιρίες λιανικού εμπορίου παγκοσμίως, να παρουσιάσει την εικόνα της παγκόσμιας οικονομίας, τις τάσεις που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι λιανέμποροι τους επόμενους μήνες, αλλά και μια ανάλυση της κεφαλαιοποίησης της αγοράς του λιανικού εμπορίου. Για πρώτη φορά, η έκθεση περιλαμβάνει και τη λίστα των 50 μεγαλύτερων ηλεκτρονικών εμπόρων λιανικής** από την οποία βρέθηκε ότι παραπάνω από τα τρία τέταρτα αυτών (39 εταιρίες) ανήκουν στους 250 μεγαλύτερους λιανέμπορους παγκοσμίως.

«Ο κλάδος του λιανεμπορίου παγκοσμίως είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα τον περασμένο χρόνο», δήλωσε o Dr. Ira Kalish, Director of Global Economics της Deloitte Services LP στις Ηνωμένες Πολιτείες. «Ωστόσο, είναι ενθαρρυντικό να βλέπει κανείς ότι οι μεγαλύτεροι λιανέμποροι του κόσμου κατάφεραν να ανταπεξέλθουν σε μια δύσκολη περίοδο και να αποκομίσουν τα οφέλη από την αυξημένη καταναλωτική δαπάνη. Το γεγονός αυτό συνέβαλε στην απαραίτητη ώθηση των εσόδων παγκοσμίως, όπου περίπου το 80% των 250 μεγαλύτερων (199 εταιρίες) λιανεμπόρων εμφάνισαν αύξηση στα έσοδα τους. Για πρώτη φορά όπως δείχνει η έκθεση, μερικοί από τους μεγαλύτερους λιανεμπόρους πραγματοποιήσαν μια σειρά από προσφορές/εκποιήσεις προκειμένου να παραμείνουν κερδοφόρες και να ανταπεξέλθουν στη δύσκολη εμπορικά περίοδο», συμπλήρωσε ο Kalish.

Διαβάστε Επίσης

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Nov 1, 2024
Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Oct 2, 2024

Οι αποεπενδύσεις οδήγησαν σε ανακατάταξη των 10 μεγαλύτερων λιανεμπόρων παγκοσμίως

Παρατηρήθηκε μια ανακατάταξη μεταξύ των 10 μεγαλύτερων λιανεμπόρων το περασμένο έτος, κυρίως ως αποτέλεσμα μιας σειράς αποεπενδύσεων. Συνολικά, οι 10 μεγαλύτεροι λιανέμποροι αναπτύχθηκαν με μικρότερους ρυθμούς από τους 250 μεγαλύτερους λιανέμπορους με μια αύξηση των πωλήσεων κατά 4,2% συγκριτικά με το αντίστοιχο ποσοστό πέρυσι 4,9%. Ενώ τα Wal-Mart αύξησαν τη διαφορά τους από τον δεύτερο, τα Carrefour –ο πρώην δεύτερος μεγαλύτερος λιανέμπορος στον κόσμο– έπεσε στην τέταρτη θέση μετά από συνεχόμενα έτη πτωτικών πωλήσεων, κυρίως λόγω της απόσχισης της αλυσίδας εκπτωτικών καταστημάτων Dia τον Ιούλιο 2011. Η Tesco, που ανέβηκε φέτος στη δεύτερη θέση, επηρεάστηκε επίσης από διακοπτόμενες δραστηριότητες, μετά τον τερματισμό της δραστηριότητας Fresh & Easy στις ΗΠΑ.

Οι αναδυόμενες αγορές παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση, ενώ η Ευρώπη αυξάνει την εξάρτησή της από ξένες αγορές

Οι λιανέμποροι στις αναδυόμενες αγορές συνέχισαν να απολαμβάνουν μεγάλη καταναλωτική ζήτηση κατά το οικονομικό έτος 2012. Σε αντίθεση με τους λιανέμπορους των ώριμων αγορών, οι αναδυόμενες αγορές συνέχισαν να υποστηρίζουν τη γρήγορη οργανική ανάπτυξη. Περισσότεροι από τους μισούς των 50 ταχύτερα αναπτυσσόμενων λιανεμπόρων σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2012 προέρχονται από αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβάνοντας και τις 4 Ρωσικές εταιρίες που περιλαμβάνονται στις 250 μεγαλύτερες εταιρίες, τους έξι από τους επτά μεγαλύτερους λιανεμπόρους της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, αλλά και τους έξι από τους εννέα μεγαλύτερους λιανεμπόρους της Λατινικής Αμερικής.

«Τα τελευταία χρόνια, οι αναπτυσσόμενες οικονομίες αναδείχθηκαν ως οι πιο υποσχόμενες αγορές λιανεμπορίου», δήλωσε η Vicky Eng, DTTL Global Sector Leader, Retail. «Οι λιανέμποροι της Λατινικής Αμερικής έδειξαν το δρόμο με αύξηση εσόδων της τάξεως του 15%, ακολουθούμενοι από τους λιανέμπορους της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Οι λιανέμποροι προσαρμόζουν επιτυχώς τις στρατηγικές τους, προκειμένου να ικανοποιήσουν επαρκώς την ολοένα και αυξανόμενη μεσαία τάξη καταναλωτών στις αναδυόμενες οικονομίες, όπου υπάρχει μεγάλη ζήτηση για καταναλωτικά αγαθά -από αυτοκίνητα και ηλεκτρονικά είδη ως είδη προσωπικής φροντίδας.»

Οι Ευρωπαίοι λιανέμποροι ήρθαν αντιμέτωποι με μια ακόμη δύσκολη χρονιά, αφού η Ευρώπη έπεσε σε ύφεση όταν τα μέτρα λιτότητας, τα οποία ελήφθησαν για να αντιμετωπιστεί η ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική κρίση, οδήγησαν σε χαμηλή ανάπτυξη και υψηλή ανεργία σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες. Η απόδοση των λιανεμπόρων με έδρα τη Γερμανία και ειδικά το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν χαμηλότερη συγκριτικά με τους 250 μεγαλύτερους λιανεμπόρους στην Ευρώπη συνολικά. Οι λιανέμποροι της περιοχής της Ασίας και του Ειρηνικού (εκτός της Ιαπωνίας) παρουσίασαν ισχυρά κέρδη, αλλά όχι σε διψήφιο ποσοστό όπως τα προηγούμενα δυο χρόνια. Οι Ιάπωνες λιανέμποροι ανέκαμψαν από ένα προβληματικό χρόνο το 2011 αλλά συνέχισαν να ακολουθούν τις άλλες χώρες και τις περιοχές που αναλύθηκαν.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η ανάπτυξη «πάγωσε» στο 4,3% για τους 250 μεγαλύτερους Αμερικανούς λιανεμπόρους, χαμηλότερα σε σχέση με το 6,3% του οικονομικού έτους 2011. Για τη Βόρεια Αμερική συνολικά και ειδικά για τον Καναδά, η ανάπτυξη των εσόδων ωθήθηκε από το σουπερμάρκετ Alimentation Couche-Tard. Ως αποτέλεσμα μιας σημαντικής εξαγοράς το 2012, το Couche-Tard είναι τώρα ο μεγαλύτερος λιανέμπορος στον Καναδά.

Οι 250 μεγαλύτεροι λιανέμποροι κυριαρχούν στην κατάταξη των ηλεκτρονικών εμπόρων λιανικής

Το ηλεκτρονικό εμπόριο κάλυψε μεγάλο μέρος των συνολικών εσόδων των 50 ηλεκτρονικών εμπόρων λιανικής για το οικονομικό έτος 2012 αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεων των εταιριών, κατά μέσο όρο (συμπεριλαμβανομένων των καθαρά ηλεκτρονικών εμπόρων λιανικής). Η μεγάλη πλειονότητα των 50 μεγαλύτερων ηλεκτρονικών εμπόρων λιανικής (42 εταιρίες στην κατάταξη ηλεκτρονικού εμπορίου) είναι λιανέμποροι που διαθέτουν πολλά διαφορετικά κανάλια πωλήσεων, ενώ μόνο οκτώ είναι χωρίς κάποιο συμβατικό κατάστημα ή με παρουσία μόνο στο διαδίκτυο. Οι περισσότεροι από τους 50 ηλεκτρονικούς εμπόρους λιανικής έχουν βάση στις Ηνωμένες Πολιτείες (28) και στην Ευρώπη (17), και μόνο πέντε προέρχονται από τις αναδυόμενες αγορές.

Η δραστηριότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου αναλύθηκε και για τους 250 μεγαλύτερους λιανέμπορους συνολικά. Οι εταιρίες από τις 250 μεγαλύτερες εταιρίες με δραστηριότητες στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο, πραγματοποίησαν το 7,7% των πωλήσεών τους διαδικτυακά το 2012. Υπό γεωγραφικό πρίσμα, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων των λιανεμπόρων της Βορείου Αμερικής και το μικρότερο των Ευρωπαίων λιανεμπόρων. Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν με μεγαλύτερους ρυθμούς για τους λιανέμπορους της περιοχής της Ασίας και του Ειρηνικού και με χαμηλότερους ρυθμούς για τους λιανέμπορους της Βορείου Αμερικής.

Ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, Head of Consumer Business της Deloitte Χατζηπαύλου Σοφιανός & Καμπάνης Α.Ε., δήλωσε: «Σε μια τόσο δύσκολη οικονομικά περίοδο όπως είναι η σημερινή, το γεγονός ότι οι 250 μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στον κόσμο εξακολουθούν να παρουσιάζουν αύξηση των εσόδων τους αποτελεί μια πολύ αισιόδοξη ένδειξη για την παγκόσμια οικονομία. Στην Ελλάδα οι οικονομικές δυσκολίες είναι ακόμη μεγαλύτερες με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις δαπάνες τους και τους λιανεμπόρους να αναζητούν τρόπους να επηρεαστούν το λιγότερο δυνατό. Σε αυτό το κλίμα, οι ελληνικές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου κάνουν σημαντικές προσπάθειες παρέχοντας προσφορές και διευκολύνσεις στους καταναλωτές, για να ανταπεξέλθουν τόσο στα νέα καταναλωτικά δεδομένα όσο και στην εξαιρετικά δύσκολη εποχή.»

Tags: DeloitteΜελέτες
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ