ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Ένα επιτυχημένο υποκατάστημα θέτει στόχους και διαθέτει μεθόδους στρατολόγησης

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/04/2016 - Updated on 21/04/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Ένα επιτυχημένο υποκατάστημα θέτει στόχους και διαθέτει μεθόδους στρατολόγησης
Share on Facebook

recr new insurer

Λόγω της εξαιρετικής επιτυχίας μερικών διευθυντών υποκαταστημάτων, άλλοι διευθυντές, λιγότερο επιτυχημένοι, ειδικά παλιότερα, πίστευαν πως η διεύθυνση του υποκαταστήματος είναι μια υπόθεση μυστήρια και απρόσιτη για τον μέσο διευθυντή.

Διαβάστε Επίσης

Συνάντηση εργασίας του Προέδρου του ΕΕΑ, Γ. Χατζηθεοδοσίου με τον Περιφερειάρχη Αττικής, Ν. Χαρδαλιά

Συνάντηση εργασίας του Προέδρου του ΕΕΑ, Γ. Χατζηθεοδοσίου με τον Περιφερειάρχη Αττικής, Ν. Χαρδαλιά

Jul 22, 2025
Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

Jul 22, 2025

Τίποτε δεν είναι μυστήριο όμως, εαν έχεις σωστή οργάνωση στην στρατολόγηση προσωπικού. 

Η στρατολόγηση προσωπικού μπορεί να θεωρηθεί σαν μια θετική ενέργεια, αφού επιδιώκει να πείσει τους ανθρώπους να προσέλθουν στην επιχείρηση για εργασία, ενώ, η επιλογή μπορεί να θεωρηθεί σαν αρνητική ενέργεια, αφού απορρίπτει ένα σημαντικό μέρος από τους προσερχόμενους. Είστε σίγουροι πώς αποβάλατε τους λιγότερο χρήσιμους και ικανούς; Με ποιον στόχο και ποια μέθοδο επιλέξατε τους κατάλληλους;

Οι αξιολογητές, αποφεύγουν την πρόσληψη ενός υπαλλήλου που προβλέπουν ότι θα αποχωρήσει. Έπειτα, μεγάλο είναι το κόστος συνήθως της στρατολόγησης κι εκπαίδευσης (Στην Αμερική έχει υπολογιστεί ότι το κόστος είναι εκατοντάδες δολάρια για τους ανειδίκευτους και χιλιάδες δολάρια για τα επιστημονικά ή διοικητικά στελέχη).

Το ξεκαθάρισμα των ακατάλληλων υποψηφίων αποτελεί μια πρωταρχική ενέργεια της επιλογής. Μερικά από τα κριτήρια γι΄ αυτό στηρίζονται στην αμφισβητήσιμη υπόθεση πως υπάρχει ένας «κατάλληλος τύπος» για το γραφείο, από την άποψη της φυσικής εμφάνισης, της κατάρτισης, της ηλικίας και άλλων παρόμοιων χαρακτηριστικών.

Είναι το δικό σας σύστημα ανάλογο και αντικειμενικό; Μπορεί να χρειαστεί να δείτε 15-20 άτομα για να επιλέξετε έναν!

Π.χ. Σε μια έρευνα στην Αμερική, οι ασφαλιστικές εταιρείες, προσπαθούσαν να διατηρούν μια ομοιογενή ομάδα υπαλλήλων, όλοι εκ των οποίων τοποθετούσαν τη σιγουριά πάνω από την προαγωγή και προτιμούσαν μια δουλειά στην οποία θα μπορούν να εργάζονται μόνοι μετρώντας την απόδοση τους.

Επικεντρώστε την προσοχή σας στους ανθρώπους σας! Δεν εννοούμε να τους επιτηρείτε! Είναι πλέον διαπιστωμένο. Οι δυνατοί ασφαλιστές ΔΕΝ θέλουν να τους επιτηρούν στην επαφή τους με τους πελάτες τους. Απλά να παρατηρείτε και να αφήνετε τους ανθρώπους σας να σας μιλούν ελεύθερα. Και θα ξέρετε ακριβώς τι συμβαίνει στο υποκατάστημα σας.

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΕΝΟΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Το πρώτο βήμα είναι κυρίως ένα οργανωτικό βήμα, να καθορίσετε δηλαδή το νέο σας στόχο. Που βρίσκεστε τώρα και που θα θέλατε να βρεθείτε μετά από μερικά χρόνια από άποψη στρατολόγησης.

Ο προγραμματισμός σας επηρεάζεται από κάποια διαδικασία; Αν είναι απαραίτητο να προσλάβετε πέντε νέους ασφαλιστές στη διάρκεια του χρόνου οι τρεις θα είναι ακόμη μαζί σας στο τέλος του χρόνου;

Πολλοί διευθυντές οι οποίοι έχουν ένα παλαιότερο υποκατάστημα ή άλλοι που ξεκινούν ένα νέο, πιστεύουν ότι έχουν τις ικανότητες και τον τρόπο να έχουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό εναπομεινάντων ασφαλιστών από αυτό που σας δείχνουμε παρακάτω.

Πρώτος χρόνος         70%

Δεύτερος χρόνος       35%

Τρίτος χρόνος            24%

Τέταρτος χρόνος        20%

Αν κατορθώνετε να φτάνετε σε τέτοια ποσοστά, μπορείτε και οργανώνεστε πολύ καλά.

Οι οικονομικές ανάγκες και οι ανάγκες για προσωπικό, θα ήταν μειωμένες, και θα μπορούσατε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στην εκπαίδευση και στο κτίσιμο μιας σταθερής λειτουργίας του υποκαταστήματος.

Ενας διευθυντής ανέλαβε ένα υποκατάστημα στη Πάτρα που είχε 10 ασφαλιστές. Μετά από 10 χρόνια, το υποκατάστημα αυτό είχε 64 ασφαλιστές. Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια, ο διευθυντής είχε προσλάβει 116 ασφαλιστές από τους οποίους έχει ακόμη τους 60.

Αυτό σημαίνει πως αντιμετώπισε ικανοποιητικά την κόπωση και αντιστάθμισε την παραγωγική δύναμη του υποκαταστήματος του.

Σημείωση: Εκτός από το να γνωρίζετε πόσους ασφαλιστές πρέπει να στρατολογήσετε για να διατηρήσετε τον αριθμό που θέλετε στο μέλλον, υπάρχουν και άλλοι σημαντικοί παράγοντες τους οποίους θα πρέπει να λάβετε υπόψη όταν θέτετε τους στόχους στρατολόγησης.

ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Χρειάζεται να φτιάξετε ένα χρονοδιάγραμμα αναφέροντας, πόσα ονόματα πρέπει να αξιολογήσετε για να έχετε αρκετούς υποψήφιους στην διαδικασία επιλογής για να καταλήξετε να προσλάβετε έναν ασφαλιστή. Ας υποθέσουμε ότι χρειάζεστε 30 ονόματα από τα οποία 15 θα απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο επιλογής, για να προσλάβετε έναν ασφαλιστή.

Ένας δεύτερος παράγοντας για τον καθορισμό των στόχων στρατολόγησης είναι ο χρόνος και πώς θα επηρεαστεί αυτός ο χρόνος από την εκπαίδευση των νέων ασφαλιστών.

Πόσες μέρες ανά μήνα και ανά ασφαλιστή πρέπει να δαπανάτε στην εκπαίδευση και στην επίβλεψη για να γίνει ο κάθε ασφαλιστής σας έτοιμος και αποδοτικός ώστε να μπορέσετε να ασχοληθείτε με την στρατολόγηση νέων ανθρώπων;

ΛΙΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ

Είναι η δική μου συμπεριφορά απέναντι στην στρατολόγηση και απέναντι στις ανάγκες του υποκαταστή­ματος για νέους ασφαλιστές αδιάφορη ή ακόμη και αρνητική;

Εχω μια μέθοδο στρατολόγησης καθαρά διατυπωμένη που να με βοηθάει να κρατάω μια σταθερή πορεία;

Η αναζήτησή μου γίνεται υπό μορφή επιλογής; Ξοδεύω πολύτιμο χρόνο με αξιόλογους υποψήφιους;

Όταν δουλεύω για την στρατολόγηση, οι προσπάθειες μου είναι επίμονες και συνεχείς ή είναι σπασμωδικές;

Η επιλογή

Επιλέγω με επαρκή φροντίδα, ώστε να μπορώ να ελαττώνω τις απώλειες και έτσι να μειώνω το πρόβλημα της στρατολόγησης; Και χρησιμοποιώ αυτή την ικανότητα επιλογής σαν βοήθημα στην στρατολόγηση;

Η παρουσίαση

Είναι η παρουσίασή μου για τις ευκαιρίες στην πώληση των ασφαλειών συνεπής, σύντομη και αποτελεσματική; Η ιστορία που λέω, ανταποκρίνεται στις ευκαιρίες που προσφέρουμε;

Η προσωπική πείρα

Πιστεύω ειλικρινά στην σπουδαιότητα της δουλειάς και στις ευκαιρίες που προσφέρει;

Αυτή η πεποίθησή μου ενισχύεται από την επιτυχία των υπαρχόντων ασφαλιστών μου;

Η επιτυχία των ασφαλιστών μου μου δίνει την απόδειξη ότι το σωστό άτομο θα βρει την πραγματική ευκαιρία στο υποκατάστημά μου;

new-cover-insurancegif

Related Posts

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

by Insurance Daily Author
Jul 22, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025
Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό

by Νίκος Μωράκης
Jul 22, 2025
«Αστική Θερμονησίδα» – τι είναι και πως αντιμετωπίζεται
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα για τον καύσωνα στον ιδιωτικό τομέα σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025
Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025
Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ