ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Εσείς πώς διαλέγετε τους συνεργάτες σας; Μέρος 2ο

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/05/2016 - Updated on 30/05/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Εσείς πώς διαλέγετε τους συνεργάτες σας; Μέρος 2ο
Share on Facebook

choosing employee

Συνεχίζουμε το άρθρο μας από την Τετάρτη 25 Μαΐου, σχετικά με το πώς επιλέγετε ή πώς θα πρέπει να επιλέγετε συνεργάτες. 

Διαβάστε Επίσης

Allianz & Ευρωπαϊκή Πίστη:  Μαζί, σε μία νέα πορεία ανάπτυξης

Allianz: Με αύξηση 11,71% στο συνολικό όγκο εργασιών ξεκινά το 2025

May 15, 2025
Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

May 15, 2025

7. Δυναμικό αγοράς – Η ικανότητα να μαθαίνει από τις εμπειρίες του παρελθόντος και/ή η ικανότητα να αποκτά γνωριμίες για να μπορέσει να δημιουργήσει αγορές. Εδώ συμπεριλαμβάνεται η πλήρη κατανόηση των δυνατοτήτων της αγοράς, καθώς και η ικανότητα να κτίζει κάποιος πάνω σε αυτή την αγορά.

8. Ανεξαρτησία και αυτοπεποίθηση – Η ικανότητα να εργάζεται κάποιος μόνος του χωρίς επίβλεψη, εξάρτηση από άλλους, ή από οργανωμένες διαδικασίες και παρουσιάσεις.

9. Ηθική και επαγγελματική συμπεριφορά – Η ικανότητα να διευθύνει κάποιος τις επαγγελματικές δραστηριότητες με ηθική, φρόνηση, και τίμιο τρόπο ενώ θα σέβεται το προνόμιο της εμπιστευτικής πληροφόρησης. Αυτό συμπεριλαμβάνει πίστη στις αξίες των υπηρεσιών του άλλου, να ενεργεί για το καλύτερο συμφέρον του πελάτη, και την επιθυμία να βελτιώσει την επαγγελματική του κατάσταση μέσω συνεχής εκπαίδευσης.

Η Προσέγγιση των Επαγγελματικών Δραστηριοτήτων

Η διαπίστωση ότι ο υποψήφιος ανήκει σε μια ομάδα που έχει την δυνατότητα της επιτυχίας και ότι έχει τα κατάλληλα χαρακτηριστικά δεν είναι αρκετά για να καθορίσετε αν ο υποψήφιος είναι το κατάλληλο άτομο για σας. Οι πωλητές πρέπει να μπορούν να φέρουν εις πέρας μερικές δραστηριότητες του επαγγέλματος τους επιτυχώς. Γι’ αυτό πρέπει να ανακαλύψετε εάν οι υποψήφιοι σας έχουν επιτυχώς εκτελέσει κάποιες από αυτές τις δραστηριότητες στο παρελθόν. Εάν έχουν, τότε εξακριβώστε την μελλοντική τους επιτυχία. Έτσι θα μπορέσετε να προβλέψετε πόσο καλά θα τα καταφέρουν στο μέλλον.

Μια άλλη μέθοδος είναι να ζητήσετε από τους υποψήφιους να εκτελέσουν τις δραστηριότητες. Αυτό λέγεται δείγμα εργασίας. Αφήνετε τους υποψήφιους να δοκιμάσουν διάφορες συνθήκες της δουλειάς, ενώ εσείς θα παρακολουθείτε πόσο καλά χειρίζονται αυτές τις καταστάσεις.

Ιδού το κάτωθι σχεδιάγραμμα των κοινών δραστηριοτήτων που πρέπει να εκτελεί ο πωλητής επιτυχώς:

1. Αναζήτηση
α. Να αναγνωρίζουν άτομα και ομάδες ατόμων σαν υποψήφιους αγοραστές.
β. Να καθορίζουν ποια από τα άτομα αυτά μπορούν να γίνουν υποψήφιοι πελάτες, βάση των αναγκών τους και
των δυνατοτήτων τους να πληρώνουν για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα,
γ. Να κεντρίζουν τον ενδιαφέρον των υποψηφίων πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

2. Ανάλυση των Αναγκών
α. Να αποκτούν λεπτομερείς πληροφορίες για τις τρέχουσες ανάγκες των υποψηφίων πελατών.
β. Να αναλύουν τις απαιτήσεις των υποψηφίων πελατών, και να σχεδιάζουν λύσεις για τις ανάγκες των.

3. Πώληση και Κλείσιμο
α. Να παρουσιάζουν τις υπηρεσίες και τις εναλλακτικές λύσεις. Ακόμα να εξηγούν με λεπτομέρειες τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες των υποψηφίων πελατών, β. Να παρακινούν σχόλια και να απαντούν σε ερωτήσεις κατά την διάρκεια της παρουσίασης. Και τέλος να επιτυγχάνουν την δέσμευση του πελάτη.

4. Εξυπηρέτηση και Διαχείριση
α. Να συμπληρώνουν τα αναγκαία έγγραφα και να θέτουν τις κατάλληλες συνθήκες ώστε οι πελάτες να αγοράζουν.
β. Να παραδίδουν ή να κανονίζουν για την παράδοση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους και να επαναλαμβάνουν στους πελάτες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα, γ. Να εισπράττουν την αρχική πληρωμή.
δ. Να προειδοποιούν για τις δόσεις των πελατών τους, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, και να έρχονται σε επαφή με τους πελάτες όταν αυτοί λησμονούν να πληρώσουν τις δόσεις τους. ε. Να βοηθούν τους πελάτες τους, με τις υπηρεσίες τους, όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή θέλουν κάποια αλλαγή.
ζ. Να βοηθούν του πελάτες τους να έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα της εταιρίας σας. η. Να διατηρούν τρέχοντα και ακριβή αρχεία για τους πελάτες τους.
θ. Να συνεργάζονται με άλλους υπαλλήλους της εταιρίας για την γρήγορη παράδοση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

5. Προγραμματισμός και Καθορισμός στόχων
α. Να διατηρούν τρέχοντα και ακριβή αρχεία της παραγωγής και των δραστηριοτήτων τους. β. Να βάζουν στόχους αφού συμβουλευτούν τους προϊσταμένους τους και αξιολογήσουν τους εαυτούς τους. γ. Να προγραμματίζουν και να θέτουν προτεραιότητες για τις δραστηριότητες της δουλειάς τους. δ. Να ελέγχουν την πρόοδο τους και τους στόχους τους.

6. Άλλες Δραστηριότητες
α. Επαγγελματική ανάπτυξη μέσω μελέτης σχετικού υλικού από βιβλία, περιοδικά, κ.λ.π. και μέσω επαγγελματικών επιτευγμάτων και προσδιορισμών, β. Να συμβουλεύονται το κατάλληλο προσωπικό υποστήριξης όταν έχουν ελλιπής γνώσεις ή προσόντα, γ. Να χρησιμοποιούν το κατάλληλο προσωπικό υπαλλήλων και γραμματέων, δ. Να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες τεχνικές προώθησης και διαφήμισης, ε. Να συμμετέχουν σε κοινωνικές εκδηλώσεις και να δημιουργούν επαφές, ζ. Να στρατολογούν άλλους πωλητές για την εταιρεία σας, η. Να συμμετέχουν και σε άλλες δραστηριότητες του γραφείου σας, όταν χρειάζεται.

Επαναλάβετε αυτό το σχεδιάγραμμα. Μερικές από αυτές τις δραστηριότητες μπορεί να μην είναι σπουδαίες για την ανεύρεση των υποψηφίων. Μπορείτε όμως να προσθέσετε και μερικές δραστηριότητες που εσείς κρίνεται μοναδικές για την δική σας κατάσταση. Όταν ολοκληρώσετε την προσωπική σας λίστα, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε σαν ένα μέσο για να καθορίσετε κατά πόσον οι υποψήφιοι σας μπορούν, πραγματικά, να γίνουν επιτυχημένοι πωλητές στο υποκατάστημα σας.

Χρησιμοποιώντας τη Μέθοδο του Υποψήφιου
Όπως είπαμε και προηγουμένως, μπορείτε να γνωρίζετε πολλά για τις ευκαιρίες που προσφέρετε, αλλά δεν μπορείτε να γνωρίζετε πολλά για τους υποψήφιους. Μόνο οι ίδιοι οι υποψήφιοι γνωρίζουν τους εαυτούς τους, αλλά δεν γνωρίζουν τις ευκαιρίες που μπορείτε να τους προσφέρετε. Επομένως, οι υποψήφιοι μπορούν να σας βοηθήσουν να καθορίσετε εάν θα υπάρξει ένα καλό ταίριασμα μεταξύ των προσόντων τους και της καριέρας που τους προσφέρετε. Δώστε τους όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για την μελλοντική τους δουλειά.

Αυτή είναι η μέθοδος της αμοιβαίας εξερεύνησης

Μπορείτε να πείτε στον υποψήφιο τι χρειάζεται για να επιτύχει στην δουλειά, μπορείτε να του δείξετε τι απαιτεί η επιτυχία, ή ακόμα, μπορείτε να τον αφήσετε να δοκιμάσει την δουλειά. Το τελευταίο ίσως είναι η καλύτερη μέθοδος, αλλά δεν θα έχει την δυνατότητα να δοκιμάσει όλες τις όψεις της δουλειάς. Επομένως, θα χρειαστεί να του δείξετε και να του πείτε μερικά πράγματα.

Θα χάσετε μερικούς υποψήφιους, αλλά αυτό είναι καλό. Είναι προτιμότερο να χάσετε μερικούς τώρα, παρά να τους χάσετε όταν θα έχετε ήδη ξοδέψει αρκετό χρόνο μαζί τους, εκπαιδεύοντας και επιβλέποντας τους. Υπάρχει η πιθανότητα να τρομάξετε και να διώξετε και κάποιον ο οποίος είναι καλός υποψήφιος. Καμία μέθοδος δεν είναι τέλεια. Παρ’ όλα αυτά, δίνοντας μια σωστή εικόνα και ιδέα στον υποψήφιο για τα αρνητικά και τα θετικά σημεία της καριέρας του, θα σας ανταμείψει για τους ελάχιστους χαμένους υποψήφιους που θα έχετε τρομάξει.

Το πλεονέκτημα είναι ότι δίνοντας στους υποψήφιους μια εικόνα της δουλειάς τους δεν θα ξαφνιαστούν με την πραγματικότητα. Οι άνθρωποι συνήθως, αντιδρούν αρνητικά, σε εκπλήξεις και αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα ηθικού. Οι άνθρωποι που γνωρίζουν τι να περιμένουν μπορούν να προετοιμαστούν και να χειριστούν αυτές τις καταστάσεις πολύ πιο καλά.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Allianz & Ευρωπαϊκή Πίστη:  Μαζί, σε μία νέα πορεία ανάπτυξης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz: Με αύξηση 11,71% στο συνολικό όγκο εργασιών ξεκινά το 2025

by Βίκυ Γερασίμου
May 15, 2025
Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
ESG και ασφάλιση: Από την υποχρέωση στην ευκαιρία ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ESG και ασφάλιση: Από την υποχρέωση στην ευκαιρία ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής
Υγεία

ΟΑΣΕ: Ανακοίνωση για την απευθείας πληρωμή νοσοκομειακών δαπανών σε προγράμματα υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS εξαγοράζει την ΝΑΚ INSURANCE και την ΑΜΥΝΑ Μεσίτες Ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025 - Updated on May 15, 2025
hfpa
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

HFPA: Πολυετής και ουσιαστική η συμβολή του ΕΙΑΣ στην εκπαιδευτική ενίσχυση του κλάδου

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 50 χρόνια λειτουργίας
Υγεία

Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 50 χρόνια λειτουργίας

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Interamerican Open Day: Έμπνευση, συνεργασία και νέα προοπτική καριέρας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Interamerican Open Day: Έμπνευση, συνεργασία και νέα προοπτική καριέρας

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfaleia-promo-01-kathimerini-1jpg
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ