ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Ρούντος: Η Εξυπηρέτηση του Πελάτη θεμελιώνει την Εμπιστοσύνη

Σχολιασμός με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
14/10/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Γ. Ρούντος
Share on Facebook

Στη διαδραστική πλατφόρμα INTERACT, της εσωτερικής ενημέρωσης των εργαζομένων της INTERAMERICAN, αναρτήθηκε τις προηγούμενες ημέρες ένα κείμενο για την Ελληνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης και την ασφαλιστική αγορά. Πάνω σε επιστολή ασφαλισμένου στην εταιρεία, ο οποίος αναφέρεται στην αξία της ασφάλισης, γράφτηκε ένα άρθρο-σχόλιο από τον Γιάννη Ρούντο, Διευθυντή Εταιρικών Υποθέσεων και Υπευθυνότητας του Ομίλου INTERAMERICAN. Η προσέγγιση έχει ενδιαφέρον, γι’ αυτό και τη δημοσιεύουμε στη συνέχεια.

Κείμενο του Γιάννη Ρούντου, Διευθυντή Εταιρικών Υποθέσεων & Υπευθυνότητας ομίλου Interamericna 

Διαβάστε Επίσης

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

Jun 3, 2025
Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Jun 3, 2025

Από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου 2020 γιορτάστηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με στόχο την ανάδειξη  της αξίας της Εξυπηρέτησης, έννοιας που στην πράξη χαρακτηρίζει την εστίαση στον Πελάτη. Αποτελεί κοινό τόπο ότι η Εξυπηρέτηση Πελατών υποστηρίζει καθοριστικά τη βιώσιμη συνέχεια μιας επιχείρησης πωλήσεων, όπως είναι κάθε ασφαλιστική εταιρεία.

Η ασφαλιστική αγορά αναζητεί τους λόγους της στασιμότητας σε ανάπτυξη -είναι γνωστό το βήμα σημειωτόν μεταξύ 2-2,5% του ΑΕΠ που καταγράφει η ιδιωτική ασφάλιση επί δεκαετίες- στο έλλειμμα ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών. Πάνω σε αυτή υποθετική προσέγγιση, οι εταιρείες του κλάδου και ο θεσμικός φορέας, σε επίπεδο δημοσίου λόγου και επικοινωνίας, προσπαθούν να κτίσουν ανάπτυξη, μιλώντας για την αξία της Ασφάλισης. Δεν χωρεί αμφιβολία ότι η εκπαίδευση του κοινού εγγράφεται στη σταθερή μέριμνα της επιχειρηματικής κοινότητάς μας γιαασφαλιστική παιδεία.

Ωστόσο, στην επικοινωνία έχουμε υποβαθμίσει ένα προαπαιτούμενο για να γίνει πειστικός ο λόγος μας και να περάσουν στον κόσμο τα μηνύματα που στέλνουν οι καμπάνιες της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών για την καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης, από παλαιά μέχρι και κατά την τελευταία διετία, όταν αναπτύχθηκε η σειρά των «Oops!». Χωρίς το προαπαιτούμενο εδραίωσης της Εμπιστοσύνης, κανείς δεν μας παίρνει στα σοβαρά. Κτίζουμε στην άμμο, αν δεν βλέπουμε την αγορά μας με τα μάτια του πελάτη.

Τί σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι προτεραιότητα των προτεραιοτήτων μας θα πρέπει να αποτελεί η ενίσχυση της Εμπιστοσύνης των πολιτών προς τον θεσμό. Να το επιδιώκουμε αυτό στο διηνεκές, εξασφαλίζοντας την έξωθεν καλή μαρτυρία, χωρίς περιθώρια για ασφαλιστικούς τυχοδιωκτισμούς σε βάρος των ασφαλισμένων, που τόσο πολύ έχουν τραυματίσει την αξιοπιστία της αγοράς μας παλαιότερα αφήνοντας πληγές που ακόμη χαίνουν. Χρειαζόμαστε μια αδιάλειπτη επικοινωνιακή εκστρατεία για τη στερέωση της Εμπιστοσύνης, που πρέπει να κερδίζεται και ανανεώνεται κάθε ημέρα, με πολλούς τρόπους. Οπωσδήποτε, πρωτίστως από τις εταιρείες και ας ακολουθήσει και η Ε.Α.Ε.Ε. με τη συνδρομή των εταιρειών.

Ας επιμείνουμε οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις με συνέπεια σε ζητήματα σύγχρονης διακυβέρνησης και συμμόρφωσης για ακεραιότητα, διαφάνεια και φερεγγυότητα και ας μιλούμε γι’ αυτά τα χαρακτηριστικάδημιουργώντας μια εικόνα σοβαρότητας, που θα εγγυάται στους ασφαλιζομένους μια σχέση με ανταποδοτικό όφελος και σιγουριά. Σχέση, που δεν αρκεί να εξαντλείται στην αποζημιωτική συνέπεια, αλλά να εκτείνεται σε περιοχέςέμπρακτου ασφαλιστικού ήθους, με καθημερινό και αδιάπτωτο ενδιαφέρον και άψογη συμπεριφορά για την Εξυπηρέτησή τους. Στην αγορά μας έχουμε δει δυστυχώς στο όχι μακρινό παρελθόν και «ελαφρότητες», με τον τρόπο που θα ιστορούσε ο Θουκυδίδης: «Των οικιών υμών εμπιπραμένων, υμείς άδετε…».

Εμείς στην INTERAMERICAN, τουλάχιστον, θέλουμε και προσπαθούμε να πορευόμαστε υπεύθυνα πάνω στη σωστή γραμμή κατεύθυνσης. Η ολιστική Εξυπηρέτηση φέρνει ικανοποίηση, δυναμώνει τη Σχέση Ασφαλιστικής Πίστης και τρέφει τη μακρά διάρκεια της ασφάλισης. Η Εξυπηρέτηση δημιουργεί Ασφαλιστικό Πολιτισμό.

Αυτά για την Ελληνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης των Πελατών, που δεν πρέπει να τη βλέπουμε ως εβδομαδιαία υπόθεση άπαξ ετησίως, αλλά ως συνεχή προϋπόθεση για να μπορούμε να συζητούμε σοβαρά για την Ιδιωτική Ασφάλιση.

Γ. Ρ.

Tags: InteramericanΡούντος Γιάννης
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Η γλωσσική σαλάτα ως ένδειξη διανοητικής δίαιτας 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η γλωσσική σαλάτα ως ένδειξη διανοητικής δίαιτας 

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ