ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

G. Zorgno, CEO Chartis Greece: ευκαιρίες και προκλήσεις στο πολυκαναλικό μοντέλο διανομής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/10/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
G. Zorgno, CEO Chartis Greece: ευκαιρίες και προκλήσεις στο πολυκαναλικό μοντέλο διανομής
Share on Facebook

Στο πρόσφατο συνέδριο “The Future of Insurance in Greece” ο  Giuseppe Zorgno, Διευθύνων Σύμβουλος της Chartis Greece, παρέδωσε ομιλία αναφορικά με το πολύ-καναλικό μοντέλο διανομής ασφαλιστικών προϊόντων. Ο κ. Zorgno αναφέρθηκε στην παρούσα κατάσταση και στις ανάγκες που αναμένεται να προκύψουν στο μέλλον σε ό,τι αφορά στα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, καθώς και στις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που εμφανίζονται τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και τους διαμεσολαβούντες.

Συγκεκριμένα τόνισε τα εξής:

Διαβάστε Επίσης

Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

Aug 13, 2025

Σύμφωνα με τα στοιχεία της CEA, στην ευρωπαϊκή αγορά των γενικών ασφαλίσεων, τα παραδοσιακά κανάλια διανομής που τα αποτελούν οι brokers-μεσίτες και οι διάφοροι τύποι agents (tied, independent) και ασφαλιστικοί σύμβουλοι, ελέγχουν περίπου τη μισή παραγωγή ασφαλίστρων στο σύνολο των χωρών, με εξαίρεση τις Σκανδιναβικές χώρες, την Ελβετία, την Ολλανδία και την Κροατία – χώρες στις οποίες καταγράφεται υψηλό ποσοστό direct πωλήσεων.

Σύμφωνα με το AXCO report για τη χώρα μας, το ποσοστό παραγωγής που περνάει μέσα από τα κανάλια των μεσιτών, των ανεξάρτητων πρακτόρων και των δικτύων ασφαλιστικών συμβούλων, αποτελεί περίπου το 90% της συνολικής παραγωγής ασφαλίστρων στον Κλάδο των Γενικών.

Για όλους, ασφαλιστές και διαμεσολαβούντες, το κρίσιμο ζήτημα της επιλογής πολλαπλών καναλιών διανομής συνοδεύεται από μία σειρά κρίσιμων επιλογών:

Επιλέγω να ηγηθώ, να συμμετάσχω ή να απόσχω στην αξιοποίηση νέων καναλιών διανομής;

Επιλέγω να επιμείνω στα παραδοσιακά δίκτυα και τις παραδοσιακές (προσωπικές) πωλήσεις,

Επιλέγω να επιδιώξω ένα μίγμα παραδοσιακών και εναλλακτικών καναλιών διανομής και πωλήσεων ή

Επιλέγω να επικεντρωθώ σε κάποιο segment της αγοράς με συγκεκριμένες εναλλακτικές πωλησιακές μεθόδους.

Η επιλογή της πολύ-καναλικής προσέγγισης (multi-channel approach) μπορεί:

Να αντλήσει περισσότερη πληροφόρηση απευθείας από τους καταναλωτές και αντίστοιχα να θέσει στη διάθεσή τους άμεση (direct) ενημέρωση για την εταιρεία και τα προϊόντα της.

Να ανταποκριθεί στην απαίτηση των καταναλωτών να αποφασίζουν εκείνοι τον τρόπο αγοράς των ασφαλιστικών προϊόντων έχοντας πολλαπλές επιλογές στη διάθεσή τους.

Να προσεγγίσει κάποια τμήματα (segments) της αγοράς που δεν ανταποκρίνονται στα παραδοσιακά κανάλια διανομής αλλά προσεγγίζονται καλύτερα με τα καινούργια.

Να προωθήσει κάποια προϊόντα που δεν μπορούν να προωθηθούν μέσω των παραδοσιακών καναλιών.

Να διευρύνει τη γεωγραφική διασπορά του χαρτοφυλακίου της

Να μειώσει το συνολικό κόστος των πωλήσεων.

Δύο σημεία χρίζουν ιδιαίτερη προσοχή πριν, κατά και μετά την υλοποίηση του πολύ-καναλικού μοντέλου που επιλέξαμε:

Τα οικονομικά (financials) του εγχειρήματος, στα οποία δεν πρέπει να υποτιμηθεί, πέρα από την σχετικά υψηλή αρχική επένδυση, μεταξύ άλλων και

– το κόστος συντήρησης και συνεχούς ανανέωσης της τεχνολογικής υποδομής,

– το κόστος ειδικευμένου προσωπικού καθώς και

– το κόστος έρευνας αγοράς, marketing και διαφήμισης.

Το λεγόμενο Channel conflict.

Το σύνθημα είναι συμπληρωματικότητα και όχι σύγκρουση!

Το λανσάρισμα ενός νέου καναλιού αποτελεί θέμα στρατηγικών επιλογών και marketing της κάθε εταιρίας και υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να αποφεύγονται τα channel conflicts. Στις περισσότερες πιο προηγμένες ασφαλιστικά αγορές τα θέματα αυτά είναι προ πολλού λυμένα!

new-cover-insurancegif

Related Posts

Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

by Insurancedaily editorial team
Aug 13, 2025
Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025
Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
ΕΑΕΕ: Επισημάνσεις για την απόφαση μείωσης του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μαρτύριο της σταγόνας για τις ασφαλισμένες κατοικίες

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δρομολογείται μείωση τη εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ανάκληση 259.000 Honda στις ΗΠΑ για “ελάττωμα” στο φρένο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου και φυσικές καταστροφές: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025

Comments 1

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. says:
    15 years ago

    Ωραια τα λετε κυριε Zorgno αλλα σκεφτειτε πως τα εναλλακτικα δικτυα εχουν μεγαλα εξοδα διαφημισης και μαρκετινγκ.Ως και σημερα,το ρολο του διαφημιστη τον εχουν αναλαβει επιτυχημενα να τον κανουν για εσας το δικτυο των πρακτορων ασφαλιστων.Μηπως οφειλετε κατι και σε αυτους;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ