ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

G. Zorgno, CEO Chartis Greece: ευκαιρίες και προκλήσεις στο πολυκαναλικό μοντέλο διανομής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/10/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
G. Zorgno, CEO Chartis Greece: ευκαιρίες και προκλήσεις στο πολυκαναλικό μοντέλο διανομής
Share on Facebook

Στο πρόσφατο συνέδριο “The Future of Insurance in Greece” ο  Giuseppe Zorgno, Διευθύνων Σύμβουλος της Chartis Greece, παρέδωσε ομιλία αναφορικά με το πολύ-καναλικό μοντέλο διανομής ασφαλιστικών προϊόντων. Ο κ. Zorgno αναφέρθηκε στην παρούσα κατάσταση και στις ανάγκες που αναμένεται να προκύψουν στο μέλλον σε ό,τι αφορά στα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, καθώς και στις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που εμφανίζονται τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και τους διαμεσολαβούντες.

Συγκεκριμένα τόνισε τα εξής:

Διαβάστε Επίσης

€8,85 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις για τις δασικές πυρκαγιές του 2025

€8,85 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις για τις δασικές πυρκαγιές του 2025

Oct 22, 2025
Λαμπερή εκδήλωση του Ε.Ε.Α. για τις Γυναίκες με Όραμα

Λαμπερή εκδήλωση του Ε.Ε.Α. για τις Γυναίκες με Όραμα

Oct 22, 2025

Σύμφωνα με τα στοιχεία της CEA, στην ευρωπαϊκή αγορά των γενικών ασφαλίσεων, τα παραδοσιακά κανάλια διανομής που τα αποτελούν οι brokers-μεσίτες και οι διάφοροι τύποι agents (tied, independent) και ασφαλιστικοί σύμβουλοι, ελέγχουν περίπου τη μισή παραγωγή ασφαλίστρων στο σύνολο των χωρών, με εξαίρεση τις Σκανδιναβικές χώρες, την Ελβετία, την Ολλανδία και την Κροατία – χώρες στις οποίες καταγράφεται υψηλό ποσοστό direct πωλήσεων.

Σύμφωνα με το AXCO report για τη χώρα μας, το ποσοστό παραγωγής που περνάει μέσα από τα κανάλια των μεσιτών, των ανεξάρτητων πρακτόρων και των δικτύων ασφαλιστικών συμβούλων, αποτελεί περίπου το 90% της συνολικής παραγωγής ασφαλίστρων στον Κλάδο των Γενικών.

Για όλους, ασφαλιστές και διαμεσολαβούντες, το κρίσιμο ζήτημα της επιλογής πολλαπλών καναλιών διανομής συνοδεύεται από μία σειρά κρίσιμων επιλογών:

Επιλέγω να ηγηθώ, να συμμετάσχω ή να απόσχω στην αξιοποίηση νέων καναλιών διανομής;

Επιλέγω να επιμείνω στα παραδοσιακά δίκτυα και τις παραδοσιακές (προσωπικές) πωλήσεις,

Επιλέγω να επιδιώξω ένα μίγμα παραδοσιακών και εναλλακτικών καναλιών διανομής και πωλήσεων ή

Επιλέγω να επικεντρωθώ σε κάποιο segment της αγοράς με συγκεκριμένες εναλλακτικές πωλησιακές μεθόδους.

Η επιλογή της πολύ-καναλικής προσέγγισης (multi-channel approach) μπορεί:

Να αντλήσει περισσότερη πληροφόρηση απευθείας από τους καταναλωτές και αντίστοιχα να θέσει στη διάθεσή τους άμεση (direct) ενημέρωση για την εταιρεία και τα προϊόντα της.

Να ανταποκριθεί στην απαίτηση των καταναλωτών να αποφασίζουν εκείνοι τον τρόπο αγοράς των ασφαλιστικών προϊόντων έχοντας πολλαπλές επιλογές στη διάθεσή τους.

Να προσεγγίσει κάποια τμήματα (segments) της αγοράς που δεν ανταποκρίνονται στα παραδοσιακά κανάλια διανομής αλλά προσεγγίζονται καλύτερα με τα καινούργια.

Να προωθήσει κάποια προϊόντα που δεν μπορούν να προωθηθούν μέσω των παραδοσιακών καναλιών.

Να διευρύνει τη γεωγραφική διασπορά του χαρτοφυλακίου της

Να μειώσει το συνολικό κόστος των πωλήσεων.

Δύο σημεία χρίζουν ιδιαίτερη προσοχή πριν, κατά και μετά την υλοποίηση του πολύ-καναλικού μοντέλου που επιλέξαμε:

Τα οικονομικά (financials) του εγχειρήματος, στα οποία δεν πρέπει να υποτιμηθεί, πέρα από την σχετικά υψηλή αρχική επένδυση, μεταξύ άλλων και

– το κόστος συντήρησης και συνεχούς ανανέωσης της τεχνολογικής υποδομής,

– το κόστος ειδικευμένου προσωπικού καθώς και

– το κόστος έρευνας αγοράς, marketing και διαφήμισης.

Το λεγόμενο Channel conflict.

Το σύνθημα είναι συμπληρωματικότητα και όχι σύγκρουση!

Το λανσάρισμα ενός νέου καναλιού αποτελεί θέμα στρατηγικών επιλογών και marketing της κάθε εταιρίας και υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να αποφεύγονται τα channel conflicts. Στις περισσότερες πιο προηγμένες ασφαλιστικά αγορές τα θέματα αυτά είναι προ πολλού λυμένα!

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανανέωσε τη χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ – ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανανέωσε τη χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ – ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
Ακροατές σύζυγοι: Ένα βιβλίο του Τ. Λυσιμάχου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακροατές σύζυγοι: Ένα βιβλίο του Τ. Λυσιμάχου

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Comments 1

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. says:
    15 years ago

    Ωραια τα λετε κυριε Zorgno αλλα σκεφτειτε πως τα εναλλακτικα δικτυα εχουν μεγαλα εξοδα διαφημισης και μαρκετινγκ.Ως και σημερα,το ρολο του διαφημιστη τον εχουν αναλαβει επιτυχημενα να τον κανουν για εσας το δικτυο των πρακτορων ασφαλιστων.Μηπως οφειλετε κατι και σε αυτους;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
banner-250-300-2024png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • €8,85 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις για τις δασικές πυρκαγιές του 2025

    €8,85 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις για τις δασικές πυρκαγιές του 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Λαμπερή εκδήλωση του Ε.Ε.Α. για τις Γυναίκες με Όραμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ακροατές σύζυγοι: Ένα βιβλίο του Τ. Λυσιμάχου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στα 40 εκατ. έφτασε η έκπτωση επί του ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ