ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Generali ενισχύει τους Συνεργάτες της επενδύοντας στην εκπαίδευση και την τεχνολογία

Κεντρικό θέμα των σεμιναρίων οι τελευταίες ψηφιακές και καταναλωτικές τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
26/08/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Generali
Share on Facebook

Διαβάστε Επίσης

Ανακοίνωση Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αποκλειστικός έλεγχος της Ευρωκλινικής από την Generali

Sep 9, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jul 23, 2025

Πλούσιο εκπαιδευτικό έργο παρουσιάζει η Generali το 2021, με δεκάδες σεμινάρια και εξειδικευμένες ψηφιακές εκπαιδευτικές δράσεις.

Κεντρικό θέμα των σεμιναρίων αποτέλεσαν οι τελευταίες ψηφιακές και καταναλωτικές τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς, τις οποίες η Generali σταθερά παρακολουθεί, σχεδιάζοντας καινοτόμες τεχνολογικά λύσεις, που στόχο έχουν να στηρίξουν την ανάπτυξη των Συνεργατών της.

Οι δράσεις αυτές αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης για τους Συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, προσελκύοντας πάνω από 3000 συμμετοχές. Η εταιρεία, αξιοποιώντας από την πρώτη στιγμή όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, κατάφερε να σταθεί στο πλευρό των Συνεργατών της καλύπτοντας τις ανάγκες τους στην καθημερινή παραγωγική διαδικασία. Επίσης, τους πλαισίωσε με ανανεωμένο εκπαιδευτικό υλικό, που απαντάει σε νέες ανάγκες, που δημιούργησε η ψηφιοποίηση των καθημερινών επαγγελματικών διαδικασιών και οι απαιτήσεις των καταναλωτών.

Με τη συμμετοχή των έμπειρων στελεχών της, αλλά και τη συνεργασία αναγνωρισμένων εισηγητών, διοργάνωσε από την αρχή του έτους, πάνω από 20 webinars, ώστε οι Συνεργάτες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τις καινοτόμες και διαρκώς ανανεούμενες ψηφιακές διαδικασίες, που πλαισιώνουν όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες. Με στόχο να παρέχουν στους Συνεργάτες τη δυνατότητα να αυξήσουν το βαθμό ικανοποίησης των πελατών και να αναβαθμίσουν το επαγγελματικό τους προφίλ, οι εισηγητές παρουσίασαν πρακτικές συμβουλές και μεθόδους σε θέματα digital marketing, ψηφιακής παρουσίας και customer experience με τη χρήση ψηφιακών μέσων.

Οι θεματικές που παρουσιάστηκαν ήταν:

  • “MyGenerali: Όλος ο κόσμος της Generali σε μία εφαρμογή”, όπου οι Συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην ψηφιακή πύλη εξυπηρέτησης πελατών του My Generali και να γνωρίσουν βέλτιστες πρακτικές που αυξάνουν την ψηφιακή τους ορατότητα και ενισχύουν την επικοινωνία με τους πελάτες. Επίσης, παρουσιάστηκε και η αναβαθμισμένη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να προβάλλουν την ψηφιακή εκδοχή του επαγγελματικού τους προφίλ. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να δει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του ασφαλιστή του σε διαφορετικά κανάλια (web & social media), να επικοινωνήσει μαζί του μέσω μηνύματος, e–mail ή κλήσης με το πάτημα ενός κουμπιού ή ακόμη και να κλείσει ψηφιακά ραντεβού μαζί του.
  • “Tο ψηφιακό προφίλ του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή”, όπου κεντρικό σημείο αποτέλεσε η αξιοποίηση των social media για επαγγελματική ανάπτυξη και προβολή. Το σεμινάριο προσέλκυσε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, καθώς περιελάβανε πρακτικές μεθόδους ψηφιακής προβολής και επικοινωνίας, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά των διαφορετικών ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας (blogs, sites, social media) και case studies βέλτιστων πρακτικών.
  • “Ψηφιακές Διαδικασίες Κλάδου Ζωής”, που αφορούσε στην καθιερωμένη και πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία έκδοσης, υπογραφής και παράδοσης ασφαλιστηρίου στον πελάτη. Κατά τη διάρκεια του webinar οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τα καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και τις υπηρεσίες της Generali, που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη και από κάθε σημείο άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη, όπως το e-Sign, το Tele Health, το e-policy delivery καθώς και το claims accelerator με την ψηφιακή δυνατότητα υποβολής και παρακολούθησης αιτημάτων αποζημίωσης και προέγκρισης νοσηλείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία αποζημίωσης των πελατών γίνεται χωρίς προσκόμιση πρωτότυπων δικαιολογητικών ή περιορισμούς στο ύψος των εξόδων, αναβαθμίζοντας περαιτέρω την εμπειρία εξυπηρέτησής τους. Επιπλέον, για τους Συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές απελευθερώνει παραγωγικό χρόνο και μειώνει δραστικά το διαχειριστικό κόστος των αιτημάτων αποζημίωσης.

Όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι του Τμήματος Εκπαίδευσης της Generali κ.κ. Νίκος Φούρλας και Χρήστος Κουτσουδάκης: «Στην Generali βασικό μας μέλημα είναι η ουσιαστική στήριξη των ανθρώπων, ώστε να μπορούν να δημιουργούν ένα ασφαλέστερο μέλλον, φροντίζοντας για τις ζωές και τα όνειρά τους. Το Generali Caring Insurance Ecosystem αποτελεί το μοντέλο λειτουργίας μας και βασίζεται στη λογική να παρέχουμε όχι απλώς προστασία από ενδεχόμενο κίνδυνο, αλλά και εξειδικευμένες υπηρεσίες ευ ζην και καθημερινής φροντίδας. Με αυτόν τον τρόπο, εμπλουτίζουμε την ασφαλιστική εμπειρία, προσθέτοντας αξία σε ήδη επιτυχημένες ασφαλιστικές λύσεις, σχεδιάζοντας την ασφάλιση του αύριο. Στόχος μας είναι να γίνουμε πραγματικά συνοδοιπόροι στην ζωή των πελατών μας, Lifetime Partners. Σημείο αναφοράς του Generali Caring Insurance Ecosystem αποτελεί και η Φροντίδα των Συνεργατών μας, που έμπρακτα εκφράζεται μέσα από τη συστηματική προσθήκη νέων ψηφιακών εργαλείων με σκοπό τη διαρκή υποστήριξή τους σε τρείς τομείς: Πώληση, Εξυπηρέτηση, Ορατότητα. Η εκπαίδευση και η γνώση αποτελούν βασικά εργαλεία για την ανάπτυξη των Συνεργατών μας, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τη δημιουργία του κοινού μας μέλλοντος».

Το επόμενο διάστημα το Τμήμα Εκπαίδευσης της Generali αναμένεται να ανακοινώσει το εμπλουτισμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, πιστό στη φιλοσοφία να εξελίσσει διαχρονικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους Συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και αγκαλιάζοντας καινοτόμες εκπαιδευτικές διαδικασίες και θεματολογίες. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν συμμετοχή ηλεκτρονικά και να υποβάλλουν ερωτήματα και θεματικές, που θα επιθυμούσαν να συμπεριληφθούν στους επόμενους κύκλους συναντήσεων.

Tags: Generali
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 9, 2025
Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025
Συνθήκες ολιγοπωλίου στους ελεγκτές- gatekeepers των ασφαλίσεων υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνθήκες ολιγοπωλίου στους ελεγκτές- gatekeepers των ασφαλίσεων υγείας

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 9, 2025
ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα για την πιστοποίηση Πράκτορα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα για την πιστοποίηση Πράκτορα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025
OpenDay στο ΙΑΣΩ Γενική Κλινική από το Πανεπιστήμιο Humanitas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

OpenDay στο ΙΑΣΩ Γενική Κλινική από το Πανεπιστήμιο Humanitas

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 8, 2025
Η μεταρρύθμιση της SII της ΕΕ αφήνει τις ασφαλιστικές σε ανταγωνιστικό μειονέκτημα διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η μεταρρύθμιση της SII της ΕΕ αφήνει τις ασφαλιστικές σε ανταγωνιστικό μειονέκτημα διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 8, 2025
Η ασφαλιστική αγορά δεν… χώρεσε στο «καλάθι» της ΔΕΘ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ασφαλιστική αγορά δεν… χώρεσε στο «καλάθι» της ΔΕΘ

by Νίκος Μωράκης
Sep 8, 2025
Η AutomotiveSolutions αναλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση των Maxus στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η AutomotiveSolutions αναλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση των Maxus στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 8, 2025
Η φιλοδοξία της Κίνας για ένα νέο παγκόσμιο σύστημα και οι αντιφάσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η φιλοδοξία της Κίνας για ένα νέο παγκόσμιο σύστημα και οι αντιφάσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
-global-events-mdrt-day-15-156jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Κατατέθηκε το ν/σ «Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ΕΣΥ»

    ΠΑΣΟΚ: Τροπολογία για τη διαφάνεια στις υπηρεσίες υγείας, την προστασία ασφαλισμένων και ασφαλιστικών εταιρειών 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα για την πιστοποίηση Πράκτορα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ερρίκος Ντυνάν: Μοριοδοτούμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 2025-26 με δωρεάν συμμετοχή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ