ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Video

Γιατί η INTERAMERICAN είναι διαφορετική για τον πελάτη; (Full Interview)

Διάλογος - Συνέντευξη με 3 Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αgency

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/06/2020
in Video, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Γιατί η INTERAMERICAN είναι διαφορετική για τον πελάτη; (Full Interview)
Share on Facebook

Το μοντέλο του phygital ασφαλιστικού γραφείου, που έχει υιοθετήσει η INTERAMERICAN, έδωσε στους Συνεργάτες τη δυνατότητα αφενός να παρέχουν υπηρεσίες ποιότητας και προστιθέμενης αξίας κατά την περίοδο της πανδημίας και αφετέρου, δημιούργησε ευκαιρίες για νέες ασφαλιστικές εργασίες.

Διαβάστε Επίσης

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Sep 4, 2025
INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

Sep 3, 2025

Στη συζήτηση-συνέντευξη που οργανώθηκε με φυσική παρουσία, στις 2 Ιουνίου στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας με την επιμέλεια του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων και συντονιστή της συνέντευξης τον δημοσιογράφο Νίκο Μωράκη, συμμετείχαν τρεις Συντονιστές της εταιρείας που ξεχώρισαν κατά το πρώτο τετράμηνο με τις παραγωγικές επιδόσεις τους στην Υγεία. Η Κωνσταντίνα Μαθιούδη, ο Κώστας Παναγόπουλος και ο Γιώργος Ταμβάκος, αναφέρθηκαν στο πώς:

  • τα ψηφιακά εργαλεία που έχει υιοθετήσει η INTERAMERICAN
  • η εκπαίδευση των συνεργατών στις νέες τεχνολογίες
  • η κουλτούρα που διέπει τη λειτουργία της Εταιρείας,

έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα των Συνεργατών και την στήριξη των ασφαλισμένων, τόσο κατά την περίοδο του lockdown αλλά και στην μετά κορωνοϊό εποχή, καθώς διαμορφώνεται σε νέα βάση η επικοινωνία του καταναλωτή με τον ασφαλιστή. Οι διακεκριμένοι Συντονιστές είπαν, μεταξύ άλλων:

Κ. Μαθιούδη: Προσαρμοζόμαστε στο προφίλ του πελάτη, υιοθετώντας τον καταλληλότερο τρόπο επικοινωνίας

Όπως αναφέρει η κ. Κωνσταντίνα Μαθιούδη, κατά την πανδημία και το lockdown που επιβλήθηκε, ο βασικός προβληματισμός ήταν «αν θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε γρήγορα το νέο μοντέλο δουλειάς, το οποίο δεν περιλάμβανε τη φυσική παρουσία του συνεργάτη. Με δεδομένο ότι οι συνεργάτες του γραφείου μας έχουν από ένα μέχρι πέντε χρόνια επαγγελματικής παρουσίας στον χώρο και κατ΄ επέκταση βασίζουν τα εισοδήματά τους σε νέους πελάτες,  έπρεπε να χρησιμοποιήσουν τα ψηφιακά μέσα για να κτίσουν τη σχέση με τον πελάτη από το μηδέν.  Κλήθηκαν, λοιπόν, να ανταποκριθούν σε ένα περιβάλλον αχαρτογράφητο, το οποίο πιστεύω ότι παραμένει έτσι. Κατάφεραν, όμως, να επαναπροσδιορίσουν τον ρόλο τους και να ανταποκριθούν με μεγάλη επιτυχία στα νέα δεδομένα».

Όπως εξηγεί η κ. Μαθιούδη, «σημαντικό ρόλο έπαιξαν στρατηγικές digital marketing που έχει ενσωματώσει το γραφείο τα τελευταία 4 χρόνια, οι οποίες μας επιτρέπουν να έχουμε μια συνεχή ροή από στοιχεία δυνητικών πελατών που ενδιαφέρονται για ασφάλιση στον κλάδο Υγείας. Σε αυτή την περίοδο, ήμασταν καλά προετοιμασμένοι ειδικά στο επίπεδο της αναζήτησης πελατών, επειδή είχαμε ενσωματώσει τη διαδικασία αυτή στη στρατηγική του digital marketing. Σε όλα αυτά να προσθέσω και την ισχυρότατη παρουσία της Εταιρείας σε αυτό το διάστημα ψηφιακά με τις συνεχείς καμπάνιες σε αριθμό καταναλωτών, που δεν είχε προηγούμενο στην ιστορία του marketing της Εταιρείας». Σχετικά με την παραδοσιακή πώληση με φυσική παρουσία και την ψηφιακή η Συντονίστρια αναφέρει ότι: «Δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τη φυσική παρουσία του Ασφαλιστικού Συμβούλου τα ψηφιακά μέσα απέναντι σε έναν αρνητικό πελάτη, μπορούν όμως να λειτουργήσουν συμπληρωματικά. Το ορθότερο είναι να προσαρμοζόμαστε στο προφίλ του πελάτη και να υιοθετούμε με βάση αυτό και τις απαιτήσεις του, τον κατάλληλο τρόπο επικοινωνίας».

Κ. Παναγόπουλος:  Οι νέοι γνωρίζουν την τεχνολογία. Στην Interamerican μαθαίνουν πώς να την χρησιμοποιούν σωστά για επαγγελματικούς λόγους

Ο Κώστας Παναγόπουλος αναφέρει ότι η κρίση ανέδειξε τη σημασία ψηφιακών εργαλείων και ο τρόπος προσέγγισης άλλαξε, η εξυπηρέτηση έγινε πιο direct και το γραφείο ψηφιοποιήθηκε. Εξηγεί ότι σε όλη τη διαδικασία έχει συμβάλει η φιλοσοφία της INTERAMERICAN στο πεδίο της εκπαίδευσης. «Αυτή η εκπαίδευση μετασχηματίστηκε μέσα στα χρόνια και έφτασε σήμερα να γίνεται και ψηφιακά. Και στην ψηφιοποίηση ενταχθήκαμε σιγά σιγά. Κάνοντας αναδρομή στο παρελθόν, με το ψηφιακό underwriting εκπαιδευτήκαμε με ποιόν τρόπο θα γίνεται ηλεκτρονικά ο έλεγχος στον τομέα υγείας. Πριν μερικά χρόνια ήλθε το νέο κανονιστικό πλαίσιο της ΤτΕ. Και εκεί υπάρχουν διαδικασίες ηλεκτρονικά. Η INTERAMERICAN ψηφιοποιήθηκε σε πολλά επίπεδα. Ένα από αυτά είναι και το Δίκτυο Πωλήσεων. Έχουμε φτάσει στο σημείο οι συνεργάτες μας να έχουν αναπτυγμένες ψηφιακές απαιτήσεις. Θα έλεγα ότι η ηλεκτρονική μορφή της πλατφόρμας είναι η βάση από την οποία ξεκινάνε όλα, καθώς δίνει χρόνο στον συνεργάτη να δουλεύει όταν θέλει από όπου θέλει. Η προσέγγιση, επίσης, είναι διαφορετική όπως και η εξυπηρέτηση είναι πιο άμεση. Σκεφθείτε ότι μπορούμε να πάρουμε ηλεκτρονικά την αίτηση από τον πελάτη, να κάνουμε ψηφιακό underwriting, να εκδώσουμε το συμβόλαιο ψηφιακά, να πληρώσει ο καταναλωτής ηλεκτρονικά. Όλα από απόσταση. Θέλω επίσης να προσθέσω ότι όσο ψηφιοποιείται ο κόσμος, πάντα η ανθρωπιά θα κερδίζει τον πελάτη. Η τεχνολογία είναι ένας τρόπος που προσφέρει μεν, αλλά η βούληση του συνεργάτη και οι ανθρώπινες αξίες του είναι που φέρνουν το αποτέλεσμα». Και προσθέτει ότι «Η INTERAMERICAN εκπαιδεύει τους συνεργάτες της. Ναι μεν οι νέοι γνωρίζουν την τεχνολογία, εδώ μαθαίνουν πώς να την χρησιμοποιούν σωστά για επαγγελματικούς λόγους».

Γ. Ταμβάκος:  Ο συνδυασμός των διαχρονικών μεθόδων διαμεσολάβησης με τα νέα ψηφιακά εργαλεία είναι που στο τέλος της ημέρας μάς δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα

Στην άμεση στήριξη από την Εταιρεία με μια σειρά υπηρεσιών, σε θέματα μηχανογράφησης και σε θέματα επικοινωνίας εξ αποστάσεως, αναφέρθηκε ο Γιώργος Ταμβάκος επισημαίνοντας ότι ήταν μια καλή ευκαιρία για να αποδείξει ο Συνεργάτης τις δυνατότητές του όσον αφορά στο ψηφιακό γραφείο που έχει στη διάθεσή του. «Θα παρομοιάσω αυτό που μου λέτε με την εμπειρία που είχα στην πολεμική αεροπορία στην οποία είχα διατελέσει ταξίαρχος. Όταν λοιπόν, πρωτοπέταξαν οι πρώτοι χειριστές πριν 50-60 χρόνια, είχαν μια κάσκα την οποία την κράταγαν στα χέρια. Τώρα όλα τα σύγχρονα μέσα είναι ενσωματωμένα σε αυτή την κάσκα. Όλο το cockpit του αεροπλάνου το βλέπει ο πιλότος μέσα από αυτήν τη μάσκα. Έτσι και εμείς προσαρμοστήκαμε. Βέβαια, δεν μπορώ να πω ότι έχω την ίδια προσαρμοστικότητα με έναν νέο στο επάγγελμα. Όμως, μπορώ να ανταποκριθώ με ευκολία στη νέα εποχή και στα νέα δεδομένα, ειδικά για να βοηθήσω και εγώ με τη σειρά μου τους Συνεργάτες μου. Τον άνθρωπο, ωστόσο, δεν μπορεί να τον υποκαταστήσει κανένα ψηφιακό μέσο. Ειδικά σε αυτήν τη δουλειά ο πελάτης θέλει να αισθάνεται ότι έχει τον Ασφαλιστή, τον Συνεργάτη δίπλα του και ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή, θα μπορεί να τον βρει στο τηλέφωνο για να πάρει υποστήριξη. Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι κάποιες υπηρεσίες δεν μπορούν να γίνουν και διαδικτυακά – όπως για παράδειγμα η direct Αntytime που ανήκει στον Όμιλό μας και είναι ένα εξαιρετικό brand με διατηρησιμότητα 95%. Ο συνδυασμός των διαχρονικών μεθόδων διαμεσολάβησης με τα νέα ψηφιακά εργαλεία είναι που στο τέλος της ημέρας μάς δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μια πολυκαναλική εμπειρία για τον πελάτη».

Tags: Interamerican
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Ξέρεις τι σημαίνει η άνοδος της θερμοκρασίας κατά 3°C; (video)
Video

Ξέρεις τι σημαίνει η άνοδος της θερμοκρασίας κατά 3°C; (video)

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Γιατί αυξήθηκαν οι ναυτασφαλίσεις το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Σήμερα το ”πράσινο” φως για το νέο Επικουρικό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΡΓΑΝΗ: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Συνέργεια FairLife και Affidea
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνέργεια FairLife και Affidea

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Πολύτιμες Ιστορικές Αναδρομές. Πενήντα χρόνια πίσω! (β)

    2099 shares
    Share 839 Tweet 525
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ