ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
10/03/2016
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Εκπαίδευση, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Time For Training Message Shows Coaching And Instructing
Share on Facebook

Time For Training Message Shows Coaching And Instructing

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που υπήρξε στο σεμινάριο που διοργανώνει το ΕΙΑΣ με θέμα:

Διαβάστε Επίσης

Πού κάνουν focus τα προγράμματα επαναπιστοποίησης διαμεσολαβητών

Πού κάνουν focus τα προγράμματα επαναπιστοποίησης διαμεσολαβητών

Jun 18, 2020
success

Στα μέσα Ιουλίου ξεκινάνε οι εξετάσεις πιστοποίησης από τη ΤτΕ

Jun 3, 2020

«Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ – Customer Service Excellence» και λόγω της αυξημένης ζήτησης που εξακολουθεί να υπάρχει, το ΕΙΑΣ θα επαναλάβει το ίδιο Σεμινάριο, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το ιδιαίτερα σημαντικό και εξειδικευμένο θέμα.

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00 – 20:15.

Εισηγήτριες του Σεμιναρίου είναι η Οικονομολόγος και Πολιτικός Επιστήμων κα Ελπίδα Λεπενιώτη, Team Leader – Complaints Department AIG Hellas και η Οικονομολόγος κα Διονυσία Τσιμάρα, Team Leader Broker Services AIG Hellas.

Σκοπός του Σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την θέση και την σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μίας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, ο σωστός χειρισμός των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και οι βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε Great Customer Service.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

  • Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (Call Centers)
  • Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιρειών, μέλη Δ.Σ., Υπεύθυνους Κανονιστικού Ελέγχου, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων
  • Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

  • 70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Θεματολογία Σεμιναρίου:

Ι. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Έννοιες & Βασικοί Όροι
  • Εξυπηρέτηση vs. Ποιοτική Εξυπηρέτηση
  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση vs Διαφήμιση
  • Εσωτερικοί & Εξωτερικοί Πελάτες
  • Χτίζοντας την πελατειακή πίστη
  • Γλώσσα του Σώματος – Λεξιλόγιο
  • Η δύναμη των ερωτήσεων
  • Αναγνώριση & Αξία στην άποψη τρίτου
  • Τεχνικές Συμπεριφοράς

ΙΙ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 3/08.1.2013 ΤΗΣ ΤτΕ)

  • Ορισμός & Είδη παραπόνου
  • Τρόποι λήψης
  • Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
  • Η σωστή διαχείριση των αιτιάσεων και τα οφέλη αυτών
  • Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων
  • Τύποι παραπονούμενων πελατών
  • Βήματα για την αποκατάσταση της εξυπηρέτησης
  • Διαχείριση προκλήσεων
  • Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
  • Οργάνωση και λειτουργία ενός Τμήματος Παραπόνων

ΙΙΙ. INTERACTIVE ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Role play
  • Workshop
  • Αυτοαξιολόγηση

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

  • 70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 60€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητριών

Η κ. Ελπίδα Λεπενιώτη είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού διπλώματος του Τμήματος Στατιστικής, με κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Στατιστική στη Διαχείριση Ασφαλιστικών Οργανισμών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών & του προπτυχιακού διπλώματος του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών. Εργάζεται στην AIG Hellas ως Team Leader – Complaints Department. Επίσης, συμμετέχει στις εταιρικές παρουσιάσεις αναφορικά με τη Διαχείριση Παραπόνων. Το 2015 απέκτησε τη πιστοποίηση  ACSE – Customer Service Excellence for Front Line Supervisors, από το  Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) καθώς & την Πιστοποίηση Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή – Επιπέδου Α’, από το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την ΤτΕ.

Η κ. Διονυσία Τσιμάρα είναι Team Leader Broker Services, Υποστήριξης Δικτύου Συνεργατών και Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην AIG Hellas. Είναι κάτοχος του προπτυχιακού διπλώματος του Παντείου  Πανεπιστημίου Αθηνών, Σχολή Επιστημών της Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης, με κατεύθυνση Δημοσίων Οικονομικών. Συμμετέχει επίσης στις εταιρικές παρουσιάσεις αναφορικά με τη Διαχείριση Παραπόνων. Το 2015 απέκτησε τη πιστοποίηση  ACSE – Customer Service Excellence for Front Line Supervisors, από το  Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Είναι επίσης κάτοχος της Πιστοποίησης Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή – Επιπέδου Α΄, από το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την ΤτΕ.  

Tags: Εκπαίδευση
new-cover-insurancegif

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ