ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Κάρτες Νοσηλείας και Κάρτες Πελατείας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/05/2013 - Updated on 04/04/2020
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Όποιος κάνει ζάπινγκ στα μικρότερα τηλεοπτικά κανάλια κάθε βράδυ, αλλά και στα μεγαλύτερα πανελλαδικής εμβέλειας ενίοτε, θα πέσει πάνω σε κάποιες από τις εκπομπές διαφήμισης και προώθησης των λεγόμενων «καρτών νοσηλείας» ή «καρτών υγείας». Γνωστοί ηθοποιοί συνήθως συζητούν με “αρμοδίους” για τις καταπληκτικές παροχές των καρτών αυτών και τις μοναδικές ευκαιρίες απόκτησής τους.

Σε ελεύθερη κοινωνία ζούμε (αν ζούμε), σε ελεύθερη οικονομία αναπνέουμε (αν αναπνέουμε) και άξιοι της μοίρας μας είμαστε (αυτό είναι σίγουρο!). Συνεπώς, καλά κάνουν και διαφημίζουν και πουλάνε. Οι προβληματισμοί μου σε άλλα αναφέρονται. Για παράδειγμα, στις τιμές και στους συσχετισμούς. Ας τα πιάσουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Διαβάστε Επίσης

Ανασφάλιστο όχημα χτύπησε & εγκατέλειψε τη «Δήμητρα της Λέσβου»

Ανασφάλιστο όχημα χτύπησε & εγκατέλειψε τη «Δήμητρα της Λέσβου»

Jun 22, 2021
O πρώτος ανήλικος νεκρός στις ΗΠΑ ήταν ανασφάλιστος

O πρώτος ανήλικος νεκρός στις ΗΠΑ ήταν ανασφάλιστος

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Τι παρέχουν οι κάρτες αυτές (και όχι μόνο αυτές αλλά και πάμπολες άλλες που «χαρίζουν» οι τράπεζες, οι πιστωτικές κάρτες κ.λπ.); Παρέχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας, κυρίως πρωτοβάθμιας, δηλαδή στη δυνατότητα διαγνωστικών εξετάσεων και ιατρικών επισκέψεων. Παράλληλα, κάποιες κάρτες παρέχουν εκπτώσεις και σε περίπτωση νοσηλείας.

Με τι κόστος; Υπάρχουν δύο κόστη: α) το κόστος απόκτησης της κάρτας, που είναι γύρω στα 100 ευρώ το χρόνο και β) τα κόστη των ιατρικών υπηρεσιών, ιατρικών και διαγνωστικών, που καλείται να καταβάλει ο καταναλωτής. Σχεδόν όλες οι κάρτες περιλαμβάνουν και ένα πακέτο δωρεάν ιατρικών υπηρεσιών σε ετήσια βάση.

Ας εστιάσουμε στις διαγνωστικές εξετάσεις. Σε ποιες τιμές απολαμβάνουν τις διαγνωστικές εξετάσεις οι «καρτούχοι»; Σύμφωνα με τις διαφημίσεις των περισσοτέρων, σε τιμές «ΦΕΚ» ή τιμές «Δημοσίου», δηλαδή τις προβλεπόμενες τιμές που το Δημόσιο και ο ΕΟΠΥΥ καταβάλουν στα ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα, όταν προσέρχεται σε αυτά κάποιος για να εκτελέσει το παραπεμπτικό του συμβεβλημένου γιατρού.

Για την ορθότητα της πληροφόρησης πρέπει να επισημάνουμε ότι ο «καρτούχος» δεν χρειάζεται να είναι ασφαλισμένος σε ταμείο κοινωνικής ασφάλισης, συνεπώς καταβάλλει το σύνολο της τιμής «ΦΕΚ» και όχι την συμμετοχή του που θα κατέβαλλε, αν έκανε την εξέταση στο ίδιο διαγνωστικό κέντρο με παραπεμπτικό του συμβεβλημένου ιατρού του κοινωνικού φορέα.

Συνεπώς ο καταναλωτής, αν δεν έχει κοινωνικό φορέα καταβάλλει την συνολική τιμή «ΦΕΚ», ενώ αν έχει κοινωνικό φορέα έχει να επιλέξει μεταξύ: α) της άμεσης χρησιμοποίησης της κάρτας του, παρακάμπτοντας τον κοινωνικό του φορέα και καταβάλλοντας την συνολική τιμή «ΦΕΚ» και β) της χρήσης του κοινωνικού του φορέα (τηλέφωνο για ραντεβού με συμβεβλημένο γιατρό, πραγματοποίηση του ραντεβού μετά από λίγες μέρες ή λίγους… μήνες, εξέταση, παραπεμπτικό) και καταβάλλοντας την συμμετοχή του μόνο. Ουσιαστικά, η κατάσταση της κοινωνικής μας ασφάλισης τον οδηγεί να…. μην την χρησιμοποιήσει!

Και στις δύο περιπτώσεις το Διαγνωστικό Κέντρο εισπράττει τελικά την τιμή «ΦΕΚ». Ακόμα και σε εξετάσεις που δεν προβλέπονται στο «ΦΕΚ», μέσω των καρτών παρέχονται εκπτώσεις 40%, 50%, μέχρι και 80%!

Και εδώ ακριβώς είναι το ερώτημά μου και ο προβληματισμός μου. Αν το Διαγνωστικό Κέντρο μπορεί να πραγματοποιήσει μια εξέταση σε τιμή «ΦΕΚ», γιατί του επιτρέπεται να προσφέρει (να πουλά είναι η σωστή έκφραση…) την ίδια εξέταση σε πολλαπλάσια τιμή (τετραπλάσια, πενταπλάσια, επταπλάσια κ.λπ., ανάλογα με την εξέταση) σε έναν πολίτη που μπαίνει χωρίς παραπεμπτικό συμβεβλημένου γιατρού και χωρίς την «κάρτα νοσηλείας»;

Και συνήθως, ποιος είναι αυτός ο πολίτης; Είναι ο άνεργος, ο ανασφάλιστος, αυτός που ίσως δεν έχει ούτε τα 100 ευρώ για να αγοράσει μια «κάρτα νοσηλείας» ή ο ασφαλισμένος που δεν θέλει η υγεία του να επιδεινωθεί, περιμένοντας δύο και τρεις μήνες το ραντεβού του ΕΟΠΥΥ.

Δύο εύκολες (μαρκετίστικες) απαντήσεις θα ήταν ότι ένα Διαγνωστικό Κέντρο δέχεται τις χαμηλότερες αυτές τιμές γιατί μέσω της «κάρτας νοσηλείας» αναμένει όγκο πελατείας και γιατί δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων Διαγνωστικών Κέντρων. Οι δύο, επίσης εύκολες, απαντήσεις είναι ότι ο όγκος της πελατείας υφίσταται ούτως ή άλλως, αφού έχει σύμβαση με τον ΕΟΠΥΥ και ότι συγκριτικό πλεονέκτημα δεν δημιουργείται αφού, αν κάποιος ψάξει λίγο τις παροχές των καρτών αυτών, θα διαπιστώσει ότι συνεργάζονται σχεδόν με όλα τα Διαγνωστικά Κέντρα.

Φυσικά, είναι διαφορετικές οι κάρτες που συνοδεύουν Ασφαλιστήρια συμβόλαια και εκδίδονται για ένα και μόνο Ιδιωτικό Διαγνωστικό ή Νοσηλευτικό Κέντρο και οι λόγοι είναι προφανείς.

Δυστυχώς, η απάντηση νομίζω ότι είναι μία και μοναδική:

Οι μπίζνες είναι μπίζνες και στόχο έχουν πάντα το… «Κέρδος»! Ας το λάβουν αυτό υπόψη τους οι υπεύθυνοι της ΕΚΕ των Εταιρειών που δηλώνουν τις Κοινωνικές τους ευαισθησίες και προσπαθούν με διάφορες Παροχές να τις εκφράσουν! Η ουσία είναι ότι δεν πείθουν την Κοινωνία για τις…αγαθές προθέσεις τους…

Και αν αυτό ισχύει για τις Επιχειρήσεις το κράτος έχει άποψη επ’ αυτού; Ή η απάντηση είναι η γνωστή: «έχουμε ελεύθερη οικονομία και ο πολίτης πρέπει να κάνει την έρευνά του και να επιλέξει».

Τι ερώτημα λοιπόν δεν είναι γιατί υπάρχουν αυτές οι «κάρτες νοσηλείας», αλλά γιατί την ίδια εξέταση ένα Διαγνωστικό Κέντρο την τιμολογεί με τεράστιες διαφορές; Είναι δικαίωμά του; Υπάρχει έλεγχος και από ποιόν; Η υγεία είναι αγαθό, είναι προϊόν, είναι δικαίωμα, είναι υποχρέωση, τι είναι; Και η ευθύνη δεν είναι του πολίτη για τις τιμές «πόρτας» των Διαγνωστικών Κέντρων. Γιατί, αν το κράτος παρείχε αυτά που υποσχότανε όταν εισέπραττε τις εισφορές των ασφαλισμένων, τότε δεν θα υπήρχε χώρος για τέτοιου είδους «κάρτες νοσηλείας», ούτε βέβαια για τις δικές μου απορίες. Αν πάλι κάνω λάθος, διορθώστε με.

Tags: ΑνασφάλιστοςΑριστείδης Παπανικόλας
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

«Behind the scenes» από το φετινό συνέδριο της Ύδρας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ξεκινά σήμερα το συνέδριο το Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025
Πιθανές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη ζωή και την υγεία (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πιθανές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη ζωή και την υγεία (video)

by Βίκυ Γερασίμου
May 22, 2025
Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025
Συνάντηση  ΕΑΔΕ – ΕΑΕΕ για σημαντικά ζητήματα της αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

4μηνη παράταση και σαφές πλαίσιο ζητούν οι επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

by Βίκυ Γερασίμου
May 22, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025

Comments 5

  1. ΗΛΙΑΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ says:
    12 years ago

    Κε Παπανικόλα εύστοχα τοποθετείται το πρόβλημα στο σωστό αποδέκτη που είναι το κράτος αλλά και η ΕΑΕΕ που επιτρέπει την ελεύθερη όπως λέτε διακίνηση ασφαλιστικών προιόντων . Δυστυχώς απο το πρόσφατο παρελθόν όλοι μάθαμε πως οι εταιρίες νομιμοποιούνται να ενημερώνουν το υπουργείο εμπορίου για την έκδοση κάποιου ασφ. προιόντος αλλά όταν επέλθει το πρόβλημα του κινδύνου τότε και μόνον τότε το υπουργείο υπησέρχεται σε έλεγχο των όρων και λοιπών τυχόν -ψηλών γραμμάτων -.
    Οι παραπλανητικές διαφημίσεις απο πλευράς διαμεσολάβησης απαγορεύονται ρητά απο τον νόμο ,πως επιτρέπεται ή μαλλον πως νομιμοποιείται να διαφημίζεται προίον” κάρτα για όλους τους έλληνες ” όταν δεν απευθύνεται σε όλη την Ελλάδα . Αγοράστηκε ανάλογο προίον απο έλληνα πολίτη της επαρχίας ,και στην συνέχεια ανακάλυψε ότι στην περιοχή του όχι μονον δεν είχε κανενα διαγνωστικό κέντρο αλλά και δεν του επέστρεψαν ποτέ τα χρήματα που κατέβαλε για την αγορά του προιόντος ,γιατί λέει πέρασε η ημερομηνία που έπρεπε να εγύρει αξίωση . Τέτοια και άλλα τοσα πολλά θα συμβούν , όσο η ΕΑΕΕ δεν μπεί στην διαδικασία εξυγίανσης του κλάδου με δραστικά μέτρα και οχι ημίμετρα . 

    Reply
  2. AGGELOS CAROUSOS says:
    12 years ago

    Σας δίνω συγχαρητήρια για το άρθρο σας.
    ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ.
    …κάρτες πελατείας!!!

    Reply
  3. Stefanos says:
    12 years ago

    ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΛΛΑ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ, ΣΩΣΤΆ?
     

    Reply
  4. SOTIRIS NERAKIS says:
    10 years ago

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΤΗΡΗΞΙΣ ΥΓΕΙΑΣ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΓΙΑΤΡΟ ΣΤΗ ΧΙΟ ΤΗΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΜΕ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΖΗΤΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΖΗΤΗΣΑ ΤΗΝΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗς ΚΑΡΤΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΗΡΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ.ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ

    Reply
  5. V.M. says:
    10 years ago

    Το θέμα είναι αν φταίει ο γάιδαρος που τρώει το κλίμα ή το αφεντικό του που το άφησε ελεύθερο.
    Η καταγγελία πρέπει να γίνει στην Προστασία του Καταναλωτή.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ