ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MyGenerali: Ψηφιακή εξυπηρέτηση για πάνω από 30.000 ασφαλισμένους

Η διαδικασία ταυτοποίησης κάθε συμβαλλόμενου γίνεται εύκολα και με ακρίβεια μέσω του ΑΦΜ

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/06/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
MyGenerali: Ψηφιακή εξυπηρέτηση για πάνω από 30.000 ασφαλισμένους
Share on Facebook

Με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες εμπλουτίζεται συνεχώς το MyGenerali, η πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Το ψηφιακό εργαλείο εξυπηρέτησης της  Generali, το οποίο είναι διαθέσιμο για υπολογιστές και ως εφαρμογή για tablet και κινητά έχει κερδίσει τις εντυπώσεις των ασφαλισμένων, παρέχοντας ταχύτητα εξυπηρέτησης, προσβασιμότητα και ασφάλεια συναλλαγών.

Συνολικά, πάνω από 28.000 χρήστες έχουν κατεβάσει μέχρι σήμερα την εφαρμογή στο κινητό τους, έχοντας τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν με ένα κλικ τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες μέσω της ασφάλισής τους. Βασική καινοτομία του MyGenerali αποτελεί το γεγονός ότι για 1η φορά, όλες οι ασφαλιστικές ανάγκες διασυνδέονται σε ένα και μόνο σημείο.

Διαβάστε Επίσης

Generali: Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον (video)

Generali: Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον (video)

May 27, 2025
Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%

Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%

May 23, 2025 - Updated on May 26, 2025

Μέσω αυτού, οι πελάτες έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα της ασφαλιστικής τους κάλυψης και μπορούν να την ενεργοποιήσουν πιο γρήγορα κι εύκολα από ποτέ. Εκεί διασυνδέονται όλες οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τους ασφαλιστικούς κλάδους: Ζωής, Περιουσίας, Ομαδικές Ασφαλίσεις. Έτσι, ακόμη και ο πελάτης που διαθέτει παραπάνω από ένα ασφαλιστήρια στην εταιρεία μπορεί να τα παρακολουθήσει από έναν ενιαίο σημείο πρόσβασης.

Η διαδικασία ταυτοποίησης κάθε συμβαλλόμενου γίνεται εύκολα και με ακρίβεια μέσω του ΑΦΜ, για προσωποποιημένη ενημέρωση. Σημαντικό πλεονέκτημα της εφαρμογής αποτελεί όχι απλά η ψηφιοποίηση των παροχών και των διαφορετικών διαδικασιών αλλά η εύκολη και κατανοητή γλώσσα, η οποία δίνει τη δυνατότητα καλύτερης κατανόησης και αξιοποίησης των καλύψεων του ασφαλιστηρίου του πελάτη.

ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα υποβολής ιατρικών εξωνοσοκομειακών εξόδων και online tracking της πορείας του αιτήματός του. Η ενημέρωση πραγματοποιείται ταυτόχρονα και για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, διασφαλίζοντας την ενιαία ενημέρωση όλων των εμπλεκόμενων μερών στην αλυσίδα εξυπηρέτησης. Η υπηρεσία αυτή επιτρέπει την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα χρήσιμη τόσο για τους μεμονωμένους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις με ομαδικά ασφαλιστήρια, όπου το ποσοστό χρήσης ξεπερνά το 75%.

Μία σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες ψηφιοποιούνται, μειώνοντας στο ελάχιστο το χρόνο ανταπόκρισης. Επιτυγχάνεται, έτσι, η ταχύτερη ενημέρωση και η ευκολότερη αποστολή των εκκρεμών δικαιολογητικών, ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή σε 2 έως 3 ημέρες, με κατάθεση στο λογαριασμό του. Ο πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να υποβάλει αίτημα για προέγκριση νοσηλείας και να λάβει έγκριση online. Επιπλέον, μπορεί να πραγματοποιήσει την αναγγελία της νοσηλείας του μέσω του κινητού του, να ανεβάσει και να στείλει ψηφιακά τα απαραίτητα έντυπα στον θεράποντα γιατρό, προκειμένου να τα συμπληρώσει και να τα υποβάλει ηλεκτρονικά.

Σημαντικές είναι και οι αναβαθμίσεις για τους πελάτες που διαθέτουν ασφάλιση αυτοκινήτου, αφού διαθέτουν την επιλογή αναγγελίας ζημιάς στο όχημά τους μεσω video-call, Η καταγραφή της ζημιάς γίνεται Live μέσω βιντεοκλήσης με την καθοδήγηση εκπροσώπου και πραγματοποιείται αυτόματα το άνοιγμα του φακέλου, μειώνοντας δραστικά το χρόνο εκτίμησης.

Εξίσου χρηστική είναι και η υπηρεσία online οδικής βοήθειας όπου ο χρήστης μπορεί να καλέσει από την εφαρμογή την Οδική Βοήθεια και τη Φροντίδα Ατυχήματος. Ένας ψηφιακός οδηγός τον καθοδηγεί βήμα-βήμα στην καταγραφή του περιστατικού, σε μόλις 2 λεπτά! Η ακριβής τοποθεσία του οδηγού εντοπίζεται άμεσα, μέσω GPS και ο χρήστης μπορεί να παρακολουθήσει live την πορεία του οδηγού και να γνωρίζει εξαρχής τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξής του.

ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ικανοποιώντας την ανάγκη των πελατών για εύκολη πρόσβαση σε βοήθεια και υπηρεσίες, σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, το νέο app διαθέτει διακριτό κουμπί “Έκτακτης Βοήθειας”, με ποικιλία επιλογών ως προς τον τρόπο εξυπηρέτησης. Ακόμη, καταργώντας τυχόν τηλεφωνικές αναμονές, μέσω του app, ο πελάτης μπορεί να κλείσει online ραντεβού για την πραγματοποίηση check-up, εξωνοσοκομειακών ιατρικών επισκέψεων και διαγνωστικών εξετάσεων, την ώρα και τη μέρα που θα επιλέξει.

Μία ακόμη σημαντική αναβάθμιση του MyGenerali αποτελεί η άμεση πρόσβαση του ασφαλισμένου στον ασφαλιστικό του διαμεσολαβητή, η οποία γίνεται ακόμη πιο διαδραστική. Στην ενότητα “Ο Ασφαλιστής μου”, o πελάτης μπορεί να δει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του, να ζητήσει να επικοινωνήσει μαζί του μέσω call-back, να ενημερωθεί για τις ώρες λειτουργίας του ασφαλιστικού γραφείου και να κλείσει ραντεβού, ή ακόμη και να επικοινωνήσει μαζί του μέσω social media (facebook και linkedin). Με αυτόν τον τρόπο το ψηφιακό προφίλ της ασφαλιστικής επιχείρησης και του επαγγελματία ασφαλιστή αποκτά άμεση ορατότητα και γίνεται ακόμη πιο εύκολα προσβάσιμο, ανά πάσα στιγμή.

Όπως αναφέρει η κα Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager της Generali: «Η ψηφιακή εξυπηρέτηση αναδεικνύεται ως το σημαντικότερο πλεονέκτημα των ασφαλιστικών εταιρειών, αποτελώντας μία μοναδική ευκαιρία για απλοποίηση, διασύνδεση και εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στην Generali δεσμευόμαστε στρατηγικά, μέσω του Generali Caring Ecosystem, να επενδύουμε σε εργαλεία και υπηρεσίες, που αναβαθμίζουν την εμπειρία των ασφαλισμένων και μετατρέπουν την ασφάλιση σε καθημερινή φροντίδα και προστασία. Το MyGenerali αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα διασύνδεσης της τεχνογνωσίας και της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας και εξυπηρέτησης».

Tags: Generali
new-cover-insurancegif

Related Posts

NatCat Summit: Οι σεισμοί στη Σαντορίνη και ο κίνδυνος μιας πιθανής καταστροφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Οι σεισμοί στη Σαντορίνη και ο κίνδυνος μιας πιθανής καταστροφής

by Insurancedaily editorial team
May 27, 2025
Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025

by Insurancedaily editorial team
May 27, 2025
Συνάντηση της ΕΑΕΕ με την Επίτροπο Maria Luís Albuquerque
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση της ΕΑΕΕ με την Επίτροπο Maria Luís Albuquerque

by Insurancedaily editorial team
May 27, 2025
Υδρόγειος: Στα 94,6 εκατ. ευρώ η συνολική παραγωγή το 2024
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υδρόγειος: Έκφραση κοινής κουλτούρας ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας της Reale

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025
«Θωρακίζοντας» το επιχειρείν
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Θωρακίζοντας» το επιχειρείν

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025
Πόσο και γιατί αυξήθηκε ο στόλος των ασφαλισμένων ΙΧ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσο πραγματικά κοστίζουν οι αποζημιώσεις οχημάτων μιας κάποιας…ηλικίας;

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025
Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Θετικά και αρνητικά στοιχεία, προβλήματα εφαρμογής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Θετικά και αρνητικά στοιχεία, προβλήματα εφαρμογής

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Aπαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα για το μέλλον των ΜμΕ στο 2ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Nα αποκτήσουν οι μικρές επιχειρήσεις ίση πρόσβαση σε κεφάλαια και ευκαιρίες

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025
Ομαδικά Ασφαλιστικά προγράμματα από την NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ομαδικά Ασφαλιστικά προγράμματα από την NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
May 26, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ