ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι δράσεις της ERGO για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η γιορτή για την Εξυπηρέτηση που κατάφερε να γίνει θεσμός, διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
15/10/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Οι δράσεις της ERGO  για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Share on Facebook

Με ιδιαίτερη χαρά, η ERGO συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και γιόρτασε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού της στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη με μία σειρά δράσεων για τους ανθρώπους και τους πελάτες της.

Η γιορτή για την Εξυπηρέτηση που κατάφερε να γίνει θεσμός, διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου (4 – 9 Οκτωβρίου 2021), με στόχο να αναδείξει την αξία της εξυπηρέτησης και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που καθημερινά εργάζονται στον τομέα αυτό.

Διαβάστε Επίσης

Η ERGO κοντά στους συνεργάτες της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη

Η ERGO κοντά στους συνεργάτες της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη

Nov 28, 2025
Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run

Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run

Nov 7, 2025

Η ERGO δίνει ιδιαίτερη σημασία στη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της με στόχο να δημιουργεί πάντα μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για κάθε ασφαλισμένο. Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία οργάνωσε μια σειρά δράσεων για την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης και της συμβολής των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για αυτή με βάση τις αξίες της.

Συγκεκριμένα, την εβδομάδα αυτή, η εταιρεία γιόρτασε με τους ανθρώπους της επιβραβεύοντας τους συναδέλφους που εξυπηρετούν πάντα με χαμόγελο τους πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας και προσκάλεσε επιλεγμένους συνεργάτες στους ανακαινισμένους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ, παράλληλα, διοργάνωσε κλήρωση με έπαθλο πολλαπλές δωροεπιταγές των 300€ από το Πλαίσιο για όσους πελάτες της επικοινώνησαν μέσα στην εβδομάδα με το Τμήμα Φροντίδας Πελάτη και δήλωσαν το email τους.

Με αφορμή τις εκδηλώσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: “Στην ERGO, ο πελάτης καθώς και ο συνεργάτης βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και αποτελούν βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας. Η δημιουργία αξίας για αυτούς αποτελεί το εφαλτήριο για την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και υπό το πρίσμα αυτό, εφαρμόστηκε μία νέα οργανωτική δομή.

Με τη δημιουργία του «Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού» και κατά επέκταση της «Διεύθυνσης Πελατών» στόχος μας είναι να εστιάσουμε στον πελάτη και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα κι αποτελεσματικά στις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας.

Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε εργαλεία και πόρους προκειμένου να κατανοούμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε καθώς και τους τρόπους επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους μας με τη χρήση νέων ψηφιακών μέσων.”

Σχετικά με τις δράσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η κ. Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια Πελατών, ανέφερε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμμετείχαμε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για πρώτη φορά και καταφέραμε να υλοποιήσουμε μία σειρά ενεργειών, με στόχο να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού μας στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη.

Η ανταπόκριση που λάβαμε από όλους τους συναδέλφους, πελάτες και συνεργάτες μας ήταν μεγάλη και αυτό αποτελεί για εμάς το έναυσμα για να οργανώσουμε ακόμα περισσότερες και πιο ανταποδοτικές δράσεις την επόμενη χρονιά.”

Η κ. Κυριακή Παπακώστα, Προϊσταμένη Τμήματος Φροντίδας Πελάτη, δήλωσε σχετικά με τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με αφορμή την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης: “Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε Συνεργάτες της εταιρείας μας στους ανακαινισμένους, σύγχρονους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελάτη, εκεί όπου χτυπά η καρδιά της εξυπηρέτησης της εταιρείας μας κάθε μέρα. Μας δόθηκε η ευκαιρία να συναντηθούμε μαζί τους μετά από καιρό και να επιβραβεύσουμε το έργο των ανθρώπων μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας και εργάζονται καθημερινά με βασική επιδίωξη να δημιουργούν μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες μας. Δέσμευσή μας να διατηρήσουμε και στο μέλλον χαρακτηριστικά όπως η “εγγύτητα” και το “ανθρώπινο πρόσωπό” μας προς κάθε συναλλασσόμενο με την εταιρεία μας.”

Tags: Ergo Hellas
np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
 «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»,
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

 «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»,

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Στο εθνικό δίκαιο η οδηγία “stop the clock” για τις εκθέσεις βιωσιμότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο εθνικό δίκαιο η οδηγία “stop the clock” για τις εκθέσεις βιωσιμότητας

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα εισάγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα εισάγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • 50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου

    Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στους φιναλίστ των Insurance Awards “Φίλιππος Μωράκης” 2025 η We Insurance

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ