ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι δράσεις της ERGO για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η γιορτή για την Εξυπηρέτηση που κατάφερε να γίνει θεσμός, διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
15/10/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Οι δράσεις της ERGO  για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Share on Facebook

Με ιδιαίτερη χαρά, η ERGO συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και γιόρτασε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού της στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη με μία σειρά δράσεων για τους ανθρώπους και τους πελάτες της.

Η γιορτή για την Εξυπηρέτηση που κατάφερε να γίνει θεσμός, διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου (4 – 9 Οκτωβρίου 2021), με στόχο να αναδείξει την αξία της εξυπηρέτησης και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που καθημερινά εργάζονται στον τομέα αυτό.

Διαβάστε Επίσης

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

May 8, 2025
Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα παιδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα παιδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας

Apr 30, 2025

Η ERGO δίνει ιδιαίτερη σημασία στη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της με στόχο να δημιουργεί πάντα μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για κάθε ασφαλισμένο. Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία οργάνωσε μια σειρά δράσεων για την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης και της συμβολής των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για αυτή με βάση τις αξίες της.

Συγκεκριμένα, την εβδομάδα αυτή, η εταιρεία γιόρτασε με τους ανθρώπους της επιβραβεύοντας τους συναδέλφους που εξυπηρετούν πάντα με χαμόγελο τους πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας και προσκάλεσε επιλεγμένους συνεργάτες στους ανακαινισμένους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ, παράλληλα, διοργάνωσε κλήρωση με έπαθλο πολλαπλές δωροεπιταγές των 300€ από το Πλαίσιο για όσους πελάτες της επικοινώνησαν μέσα στην εβδομάδα με το Τμήμα Φροντίδας Πελάτη και δήλωσαν το email τους.

Με αφορμή τις εκδηλώσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: “Στην ERGO, ο πελάτης καθώς και ο συνεργάτης βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και αποτελούν βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας. Η δημιουργία αξίας για αυτούς αποτελεί το εφαλτήριο για την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και υπό το πρίσμα αυτό, εφαρμόστηκε μία νέα οργανωτική δομή.

Με τη δημιουργία του «Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού» και κατά επέκταση της «Διεύθυνσης Πελατών» στόχος μας είναι να εστιάσουμε στον πελάτη και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα κι αποτελεσματικά στις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας.

Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε εργαλεία και πόρους προκειμένου να κατανοούμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε καθώς και τους τρόπους επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους μας με τη χρήση νέων ψηφιακών μέσων.”

Σχετικά με τις δράσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η κ. Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια Πελατών, ανέφερε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμμετείχαμε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για πρώτη φορά και καταφέραμε να υλοποιήσουμε μία σειρά ενεργειών, με στόχο να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού μας στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη.

Η ανταπόκριση που λάβαμε από όλους τους συναδέλφους, πελάτες και συνεργάτες μας ήταν μεγάλη και αυτό αποτελεί για εμάς το έναυσμα για να οργανώσουμε ακόμα περισσότερες και πιο ανταποδοτικές δράσεις την επόμενη χρονιά.”

Η κ. Κυριακή Παπακώστα, Προϊσταμένη Τμήματος Φροντίδας Πελάτη, δήλωσε σχετικά με τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με αφορμή την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης: “Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε Συνεργάτες της εταιρείας μας στους ανακαινισμένους, σύγχρονους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελάτη, εκεί όπου χτυπά η καρδιά της εξυπηρέτησης της εταιρείας μας κάθε μέρα. Μας δόθηκε η ευκαιρία να συναντηθούμε μαζί τους μετά από καιρό και να επιβραβεύσουμε το έργο των ανθρώπων μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας και εργάζονται καθημερινά με βασική επιδίωξη να δημιουργούν μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες μας. Δέσμευσή μας να διατηρήσουμε και στο μέλλον χαρακτηριστικά όπως η “εγγύτητα” και το “ανθρώπινο πρόσωπό” μας προς κάθε συναλλασσόμενο με την εταιρεία μας.”

Tags: Ergo Hellas
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Υπάρχει εφαρμόσιμο μοντέλο ΣΔΙΤ στην ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υπάρχει εφαρμόσιμο μοντέλο ΣΔΙΤ στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Αθηναϊκή Κλινική: Η εμπειρία ενός αξιόπιστου παρόχου υψηλής ποιότητας υπηρεσιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αθηναϊκή Κλινική: Η εμπειρία ενός αξιόπιστου παρόχου υψηλής ποιότητας υπηρεσιών

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Ακριβαίνει το κόστος αποζημιώσεων στα αυτοκίνητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακριβαίνει το κόστος αποζημιώσεων στα αυτοκίνητα

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
ΠΟΑΔ: Πώς θα επανυποβάλετε αίτηση για το επίδομα των 800€
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mέσω gov.gr και Wallet η δυνατότητα consent στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Στην αυστριακή GRAWE περνά η Prime Insurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην αυστριακή GRAWE περνά η Prime Insurance

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025
Η ΦΙΛΗΣGlass® επεκτείνεται δυναμικά με εταιρικό της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΦΙΛΗΣGlass® επεκτείνεται δυναμικά με εταιρικό της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025
«Behind the scenes» από το φετινό συνέδριο της Ύδρας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ξεκινά σήμερα το συνέδριο το Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ