ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου: Τι σημαίνει για την Generali η εξαγορά της AXA

Συνέντευξη του Παναγιώτη Δημητρίου, Διευθύνοντος Συμβούλου της Generali Hellas στο am

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/03/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Π. Δημητρίου: Τι σημαίνει για την Generali η εξαγορά της AXA
Share on Facebook

Η εξαγορά της AXA επιβεβαιώνει το στρατηγικό πλάνο της Generali σε επίπεδο ομίλου και εταιρείας αλλά και τις ευκαιρίες δυναμικής ανάπτυξης που προσφέρει η ελληνική ασφαλιστική αγορά, με στόχο ο Όμιλος να αποτελέσει πρώτη επιλογή στην ευρωπαϊκή αγορά, αναφέρει σε συνέντευξή του στο «am», ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Ελλάς, Παναγιώτης Δημητρίου.

συνέντευξη στον Πλάτωνα Τσούλο

Τι αλλάζει στη στρατηγική της Generali μετά την εξαγορά της ΑΧΑ;

Διαβάστε Επίσης

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

Jul 22, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

Jul 22, 2025

Η εξέλιξη της εξαγοράς δεν αποτελεί ανατροπή αλλά επιβεβαίωση του προσεκτικά μελετημένου και άψογα εκτελεσμένου στρατηγικού πλάνου που είχαμε ανακοινώσει τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και τοπικά. Συγκεκριμένα, μέσω του στρατηγικού μας μανιφέστου «Generali 2021: Αξιοποίηση δυνάμεων για ταχύτερη ανάπτυξη», είχαμε τοποθετηθεί ως προς την πολιτική μας για αναζήτηση και αξιοποίηση ευκαιριών σε αγορές που παρουσιάζουν προοπτικές δυναμικής ανάπτυξης, με στόχο την ενδυνάμωση της θέσης μας, ώστε να αποτελούμε την #1 επιλογή στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το πλάνο αυτό δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί με θετικότερη έκβαση για την ελληνική αγορά. Μετά από μία δεκαετή πορεία σταθερής και επιτυχημένης λειτουργίας, κατά την οποία διπλασιάσαμε το μερίδιο αγοράς μας και αυξήσαμε την παραγωγή μας περίπου κατά 300%, μεγαλώνουμε και εδραιώνουμε τη θέση μας στη χώρα με την εξαγορά μίας από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες, μέλος πολυεθνικού ομίλου.

Η κίνηση αυτή επιταχύνει την υλοποίηση των στρατηγικών μας στόχων που μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν τη συνέχιση του ψηφιακού μας μετασχηματισμού. Επιπλέον, με το βλέμμα μας σταθερά στον καταναλωτή, κάνουμε σημαντικά βήματα στο να βελτιώσουμε την εμπειρία του και να αυξήσουμε την ικανοποίησή του. Ανατρέπουμε τις παραδοσιακές αντιλήψεις περί ασφάλισης, που συνδέονται αποκλειστικά με την ανάληψη κινδύνων. Δημιουργούμε νέα σημεία επαφής στο customer journey των πελατών μας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την ασφάλισή τους από την πρώτη μέρα αγοράς.

Στον αντίποδα της αξιοποίησης της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης του λειτουργικού μας μοντέλου βρίσκεται η ανάπτυξη των ανθρωποκεντρικών δικτύων πωλήσεων, τα οποία θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε με ψηφιακά εργαλεία. Εν ολίγοις, μεγαλώνουμε, ενδυναμώνουμε, καινοτομούμε με στόχο να συνεχίσουμε να πρωταγωνιστούμε, φέρνοντας την αλλαγή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Μία αλλαγή, που οι πρόσφατες εξελίξεις της πανδημίας αλλά και η οικονομική πορεία της χώρας αποδεικνύουν ότι η αγορά, οι επαγγελματίες και οι καταναλωτές έχουν ανάγκη πιο πολύ από ποτέ.

Ποια πολιτική θα ακολουθήσετε στον τομέα του bancassurance, μέσω της Alpha Bank;

Είχα τοποθετηθεί και παλιότερα δημοσίως, σε ερώτηση για το κατά πόσο ήταν πιθανή η διεύρυνση των καναλιών πωλήσεών μας, λέγοντας ότι δεν αποκλείουμε τη συνεργασία μέσω bancassurance, αρκεί αυτή να τηρεί συγκεκριμένα αξιολογικά κριτήρια και να παρέχει ουσιαστικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Λοιπόν, αυτή η συγκυρία προέκυψε συνάπτοντας συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες στην Ελλάδα.

Η συνεργασία με την Alpha Bank είναι ευθυγραμμισμένη με το στόχο μας για μεγαλύτερη ανάπτυξη σε κλάδους που μας ενδιαφέρουν και που θα συμφωνήσουμε από κοινού, μέσω modular προϊόντων αξιοποιώντας το κανάλι διανομής bancassurance. Ακόμη, ας μην ξεχνάμε ότι ο όμιλος Generali διαθέτει bancassurance δίκτυα σε αρκετές χώρες όπου δραστηριοποιείται, με μεγάλη επιτυχία κι αυτό μας δίνει ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα σε επίπεδο τεχνογνωσίας.

Συνεχίζουμε με τον ίδιο σεβασμό και τον προσεκτικό σχεδιασμό με τον οποίο έχουμε λειτουργήσει όλα αυτά τα χρόνια, έχοντας στο πλευρό μας ένα ακόμη ισχυρό σύμμαχο και δυνατότητες για σημαντική μεγέθυνση του μεριδίου αγοράς μας. Μεγέθυνση την οποία θα επιτύχουμε όχι μόνο με ποσοτικά αλλά και με ποιοτικά κριτήρια.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια της συνέντευξης

Tags: GeneraliΔημητρίου Πάνος
new-cover-insurancegif

Related Posts

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

by Insurance Daily Author
Jul 22, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025
Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό

by Νίκος Μωράκης
Jul 22, 2025
«Αστική Θερμονησίδα» – τι είναι και πως αντιμετωπίζεται
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα για τον καύσωνα στον ιδιωτικό τομέα σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025
Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025
Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300250png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ