ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Πώς θα προσεγγίσετε τον επόμενο μεγάλο πελάτη σας!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/04/2016 - Updated on 13/04/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
businessman thought and city nightlife
Share on Facebook

businessman thought and city nightlife

Φανταστείτε αυτή την εικόνα: Είστε στο γραφείο σας και χτυπάει το τηλέφωνο. Είναι ο Νίκος, ένας από τους καλούς πελάτες σας: «Σκεφτόμουν ότι έχει έρθει η ώρα να αγοράσω το τάδε προϊόν και θα ήθελα να γνωρίσεις κι έναν φίλο μου για να ακούσει κι αυτός τις προτάσεις σου». «Πολύ καλή ιδέα. Τι θα έλεγες για την Πέμπτη το μεσημέρι στις δύο; Μπορείς να περάσεις με το φίλο σου και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.»

Διαβάστε Επίσης

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

Sep 11, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Sep 11, 2025

Πριν προλάβετε καλά καλά να κατεβάσετε το ακουστικό το τηλέφωνο χτυπάει ξανά. Αυτήν τη φορά είναι ο Ανδρέας, ένας καινούργιος γνωστός σας από το γυμναστήριο. Θέλει κι αυτός να συζητήσει μαζί σας για την αγορά κάποιων προϊόντων και υπηρεσιών από εσάς. Απαντάτε ότι με μεγάλη σας χαρά θα τον βλέπατε την Παρασκευή στις 11.

Αν αυτή η εικόνα περιγράφει την καθημερινότητά σας, συγχαρητήρια!

Σε αυτή την περίπτωση η ενότητα αυτή θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε γιατί είναι τα πράγματα όπως είναι, ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε με την ίδια επιτυχία. Αν η εικόνα αυτή αποτελεί ακόμη ένα όνειρο για εσάς, τότε με την ενότητα αυτή θα σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε τα βήματα που απαιτούνται για να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα.

Ίσως γνωρίζετε συναδέλφους σας επαγγελματίες για τους οποίους πιστεύετε ότι η μέρα τους είναι όπως η εικόνα που περιγράψαμε στην αρχή – με τους υποψήφιους αγοραστές και τους πελάτες να κάνουν ουρά για να συναντηθούν μαζί τους. Ένας από τους λόγους που έχετε αυτή την αίσθηση είναι ότι βλέπετε αυτούς τους συναδέλφους σας να ξεχωρίζουν στον κλάδο τους, να δραστηριοποιούνται στην κοινότητά τους, να αφιερώνουν χρόνο στην οικογένειά τους, να ταξιδεύουν, να ασχολούνται με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Αν, λοιπόν, μπορούν να διαθέτουν έτσι το χρόνο τους και ταυτόχρονα να είναι τόσο επιτυχημένοι στη δουλειά τους, τότε οι πελάτες πρέπει να έρχονται μόνοι τους.

Σωστά;

Ποιος είναι, λοιπόν, ο κοινός παρονομαστής αυτών, αλλά και άλλων επιτυχημένων επαγγελματιών; Το πρώτο που μπορούμε να πούμε είναι ότι γνωρίζουν πού βαδίζουν. Προσηλώνονται σ’ αυτά που πρέπει να κάνουν, ώστε να επιτύχουν τόσο τους άμεσους όσο και τους μακροπρόθεσμους στόχους τους.

Η επιχειρηματική ηθική και ο προσωπικός κώδικας αξιών αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι, ανεξάρτητα από το τι κάνεις για να προβάλλεις τη δουλειά σου.

Πρόκειται για ολοκληρωμένα και ισορροπημένα άτομα που έχουν καθορίσει τις προτεραιότητές τους και με ευλάβεια αφιερώνουν ένα κομμάτι τους σε κάθε σημαντικό τομέα της ζωής τους. Για το σκοπό αυτό έχουν μάθει να αναθέτουν και να μεταβιβάζουν αρμοδιότητες σε τρίτους, ενώ παράλληλα φροντίζουν να περιστοιχίζονται από ικανά στελέχη, που συμπληρώνουν και επαυξάνουν τις δικές τους προσωπικές δυνάμεις. Έχοντας αναπτύξει το κατάλληλο σύστημα, τα πράγματα δουλεύουν στον «αυτόματο πιλότο», ενώ τα στελέχη τους και το υπόλοιπο προσωπικό διαθέτουν και ακολουθούν ένα σύστημα που ισορροπεί τη λειτουργία της επιχείρησης. Έχουν οικοδομήσει σεβαστές σχέσεις με άλλους επαγγελματίες που εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Φροντίζουν να μοιράζονται την επιτυχία τους με τους άλλους, τόσο στον κλάδο τους όσο και στην κοινότητά τους. Φροντίζουν προσωπικά τους καλύτερους πελάτες τους και διαθέτουν ένα αξιόπιστο σύστημα υποστήριξης για την εξυπηρέτηση των υπόλοιπων πελατών.

Με λίγα λόγια, είναι ολοκληρωμένα άτομα, καλοί επαγγελματίες, διαθέτουν επιχειρηματικό κριτήριο και είναι έξυπνοι μαρκετίερ! Μάλιστα, σωστά ακούσατε: ΜΑΡΚΕΤΙΕΡ!

Τι ακριβώς όμως είναι το μάρκετινγκ; Αν και η έννοια των πωλήσεων είναι άμεσα συνδεδεμένη με το μάρκετινγκ –πολλές φορές μάλιστα αλληλοκαλύπτονται– πρόκειται για κάτι διαφορετικό. Μάρκετινγκ είναι όλες οι ενέργειες που αποσκοπούν στην προβολή της επιχείρησης στους υποψήφιους ή υπάρχοντες πελάτες, ξανά και ξανά. Πώληση είναι όλες οι ενέργειες που βοηθούν τον υποψήφιο πελάτη να καθορίσει τις ανάγκες του και να επιλέξει μία από τις λύσεις που προτείνετε.

Η επιχειρηματική ηθική και ο προσωπικός κώδικας αξιών αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι, ανεξάρτητα από το τι κάνει κανείς για να προβάλλει τη δουλειά του.

Εδώ υπάρχει ακόμη ένα μήνυμα. Το μάρκετινγκ αποτελεί τη βάση οποιασδήποτε επιχειρηματικής ενέργειας. Όσο καλύτερος μαρκετίερ είναι κανείς, τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να κρατήσει τους πελάτες του, να τους κάνει να αγοράσουν ξανά και ξανά και να προσελκύσει νέους υποψήφιους πελάτες. Πρέπει, λοιπόν, να διαθέτετε ένα πλάνο μάρκετινγκ! Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι σημαντική η ύπαρξή του, όμως ας μη γελιόμαστε: οι περισσότεροι πωλητές δεν έχουν ετοιμάσει ένα ουσιαστικό πλάνο μάρκετινγκ τον τελευταίο χρόνο – αν ποτέ έχουν ετοιμάσει! Εκτός κι αν υπάρχει ανάγκη χρηματοδότησης της επιχείρησης, ο επαγγελματίας δεν έχει το κίνητρο να ολοκληρώσει αυτό το βαρύ έργο.

«Δεν είναι απαραίτητο να απαντήσεις σε πεντακόσιες ερωτήσεις για να ετοιμάσεις ένα αποτελεσματικό επιχειρηματικό πλάνο», γράφει ο Willsmer. «Οι απαντήσεις σε έξι μόνο ερωτήματα, τα ίδια ακριβώς που έθεσε και ο Κίπλινγκ, μπορούν να εξασφαλίσουν στην επιχείρησή τους περισσότερους από τους στόχους της. Στην πραγματικότητα συχνά είναι πολύ προτιμότερη η εστίαση σε αυτά τα έξι βασικά ερωτήματα.

Οι έξι ερωτήσεις του Κίπλινγκ περιέχονται στο παρακάτω σονέτο:

ΕΧΩ ΕΞΙ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ

Έχω έξι έντιμους υπηρέτες. (Αυτοί μου έχουν διδάξει όσα ξέρω!)

Τα ονόματά τους: «Τι;», «Γιατί;», «Πότε;», «Πού;», «Ποιος;» και «Πώς;».

Αν ακολουθήσουμε αυτή την προσέγγιση, όλες οι απαντήσεις θα συνδέονται με κάποιον τρόπο μεταξύ τους και η συνειδητοποίησή τους θα προσφέρει άμεσα οφέλη τόσο σε εσάς όσο και στους πελάτες σας.

Info: Από τη σειρά βιβλίων Πωλήσεων του MDRT. Για περισσότερες πληροφορίες: 210 9594121 & 165

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

    ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ