ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα «4Π» για επιτυχή ασφαλιστική πώληση

Προάσπιση της αγοράς, πειθώ του πελάτη, προώθηση των κατάλληλων προϊόντων και πώληση αυτού που πραγματικά επιθυμεί ο πελάτης

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
14/06/2022
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τα «4Π» για επιτυχή ασφαλιστική πώληση
Share on Facebook

Μία από τις βασικότερες αρχές του marketing στις οποίες κάθε εταιρεία βασίζει την επιτυχή διάθεση των προϊόντων της στην κατανάλωση, είναι η ορθή εφαρμογή των λεγόμενων «4P» και ειδικότερα των: Product, Price, Place και Promotion.

Του Πλάτωνα Τσούλου (Tο κείμενο δημοσιεύτηκε στην Ειδική ‘Έκδοση Μεσίτες και Πράκτορες 2022 )

Διαβάστε Επίσης

Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

Nov 13, 2025
Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

Nov 13, 2025

Κατ’ αντιστοιχία, λοιπόν, κάτι ανάλογο ισχύει και για την επιτυχή δράση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ελληνιστί τα «4Π» κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι τα Προασπίζω, Πείθω, Προωθώ, Πουλάω. Τέσσερα ρήματα, καθένα με τη δική του ξεχωριστή σημασία:

Προασπίζω την αξία και τη σημασία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης. Κάθε υποψήφιος ασφαλισμένος πρώτα απ´ όλα θα πρέπει να γνωρίζει τι πραγματικά σημαίνει ιδιωτική ασφάλιση, ποια είναι η λογική λειτουργίας της σχετικής αγοράς, ποιες είναι οι βασικές αρχές της, όπως και το ποιες ανάγκες έρχεται να καλύψει.

Πείθω για την αναγκαιότητα των προγραμμάτων ασφάλισης, όπως και του κόστους το οποίο καλείται να αναλάβει ο ενδιαφερόμενος ασφαλισμένος και κυρίως τον πείθω για δύο πολύ βασικά ζητήματα: Το πόσο χαμηλή είναι η σχετική δαπάνη σε σχέση με αυτά που παρέχει κάθε ασφαλιστικό προϊόν και το ότι είναι προς το συμφέρον του να επιβαρύνεται οικονομικά για μια υπηρεσία που κατά βάθος θα ήθελε να μην χρησιμοποιήσει ποτέ (με εξαίρεση τα συνταξιοδοτικά προγράμματα).

Προωθώ ένα ασφαλιστικό προϊόν ή εναλλακτικά προγράμματα ασφάλισης τα οποία καλύπτουν τις πραγματικές ασφαλιστικές απαιτήσεις και ανάγκες του εκάστοτε υποψηφίου ασφαλισμένου, λαμβάνοντας υπόψη και τις εισοδηματικές του αντοχές.

Πουλάω το πλέον κατάλληλο προϊόν για τον ασφαλισμένο, έχοντας έτσι καταλήξει επιτυχώς στην προσέγγιση του πελάτη, καθιστώντας τον όχι απλώς κοινωνό της ιδιωτικής ασφάλισης, αλλά και κάτοχο προγραμμάτων και υπηρεσιών ικανών να του παράσχουν προστασία έναντι συγκεκριμένων κινδύνων.

Ουδείς ισχυρίστηκε ότι η πώληση ενός ασφαλιστικού προγράμματος αποτελεί εύκολη υπόθεση. Είναι γνωστό, εξάλλου, ότι τα ασφαλιστικά προγράμματα, εκτός φυσικά από αυτά που χαρακτηρίζονται υποχρεωτικά από το νόμο, δεν ζητούνται από τον πελάτη αλλά πωλούνται από τον ασφαλιστή. Και μπορεί αυτό από μόνο του να καθιστά την πώληση μια δύσκολη υπόθεση, σε κάθε περίπτωση όμως αποτελεί μία διαδικασία υψηλής υπεραξίας για τον ίδιο τον πελάτη και συνολικά για την κοινωνία.

Ζητούμενα για κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο είναι να πιστέψει στην πραγματική αξία της ασφαλιστικής αγοράς και στις δυνατότητες που παρέχουν τα προϊόντα που διαθέτει και εν συνεχεία να μπορέσει να… κουμπώσει τις σωστές παροχές στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη.

Προάσπιση της αγοράς λοιπόν, πειθώ του πελάτη, προώθηση των κατάλληλων προϊόντων και πώληση αυτού που πραγματικά επιθυμεί ο πελάτης. Πρόκειται για τα τέσσερα «Π» τα οποία πάντα θα οδηγούν κάθε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σε επιτυχή πώληση!

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 13, 2025
Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurobank & Fairfax Digital: Επιτάχυνση της υιοθέτησης ΑgenticAI στον τραπεζικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Nov 12, 2025
Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία
Video

Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επτασφράγιστο μυστικό η στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας στις ασφάλειες

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Το 83% επινοεί του κωδικούς του on line – Πώς θα δείτε αν σας έχουν χακάρει
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

    Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΕΑΕΕ στηρίζει την ακαδημαϊκή αριστεία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ