ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 8 μεγάλα ψέματα των πωλήσεων

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
11/12/2015 - Updated on 15/12/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τα 8 μεγάλα ψέματα των πωλήσεων
Share on Facebook

Μήπως είστε κι εσείς ένας από τους αμέτρητους «γκουρού» των πωλήσεων που κυκλοφορούν ανάμεσά μας; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το βέβαιο είναι ότι θα έχετε ακούσει πολλές ιστορίες και θεωρίες για τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν τον τέλειο πωλητή.

Όπως, όμως, σε όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και στο χώρο των πωλήσεων καταρρίπτονται πολλά στερεότυπα και επικρατούν αρκετά λάθη που «κρύβονται» πίσω από αλήθειες και τα οποία θα πρέπει να υπάρχουν στο μυαλό κάθε πωλητή. Ακολουθούν 8 συνηθισμένα λάθη για τις πωλήσεις.

Διαβάστε Επίσης

The New Good Life

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Jul 4, 2025

1. Αρκεί να είσαι εξυπηρετικός

Είναι αλήθεια ότι δημιουργείς αξία όταν βοηθάς αυτόν που σου αγοράζει αυτό που πουλάς. Τους βοηθάς να ανακαλύψουν τις ανάγκες τους. Τους βοηθάς να βρουν την αιτία των προβλημάτων τους. Τους βοηθάς να αξιολογήσουν τις επιλογές τους και τους συνακόλουθους συμβιβασμούς. Το να τους παρέχεις έγκαιρα την πληροφόρηση που χρειάζονται δεν είναι αρκετό για να θεωρηθείς ένας έμπιστος σύμβουλος. Πρέπει να έχεις ικανότητες.

2. Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει τόσο πολύ που…

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κλάδος των πωλήσεων έχει αλλάξει. Όπως και των αγορών. Όμως ο πυρήνας των πωλήσεων δεν έχει αλλάξει πολύ. Ακόμη χρειάζεται να είσαι γνωστός. Ακόμη χρειάζεται να είσαι έμπιστος. Να είσαι αρεστός. Ακόμη χρειάζεται να ξέρεις να βοηθήσεις τον ιδανικό πελάτη του να παράξει καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον. Και ακόμη χρειάζεται να ζητήσεις και να πάρεις δεσμεύσεις.

3. Δεν χρειάζονται πια πωλητές

Μπορείς να αγοράσεις οτιδήποτε θέλεις από το ίντερνετ. Μπορείς επίσης να βρεις πληροφορίες στο διαδίκτυο. Όμως, όταν η απόφαση που πρέπει να πάρεις είναι περίπλοκη, ριψοκίνδυνη και ακριβή, θα θέλεις να συνεργαστείς με έναν επαγγελματία.

4.Οι εσωτερικές πωλήσεις θα αντικαταστήσουν την ανάγκη για εξωτερικές πωλήσεις

Κάθε εβδομάδα λαμβάνω ένα email από έναν σύμβουλο πωλήσεων ο οποίος επιμένει ότι δεν χρειάζεται προσωπικό για εξωτερικές πωλήσεις. Όπως και πολλοί άλλοι, πιστεύει ότι οι άνθρωποι των εσωτερικών πωλήσεων είναι το μόνο που χρειάζονται οι επιχειρήσεις. Αναμφίβολα, υπάρχουν καλοί λόγοι να περιοριστούν τα κόστη σε ορισμένα τμήματα πωλήσεων. Όμως επειδή μία ιδέα είναι η σωστή για μία επιχείρηση, δεν σημαίνει ότι είναι σωστή και όλες τις επιχειρήσεις. Οι πρόσωπο με πρόσωπο πωλήσεις δεν θα εξαφανιστούν σύντομα.

5. Οι καταναλωτές είναι αφοσιωμένοι στο διαδίκτυο

Όλοι μπαίνουν στο διαδίκτυο. Όλοι είναι στο Facebook. Πάρα πολλοί είναι στο LinkedIn. Όμως δεν είναι όλοι στο διαδίκτυο και έρχονται σε επαφή με πωλητές. Ένας λόγος που αυτό είναι αλήθεια είναι ότι η χρήση των εργαλείων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη δέσμευση των αγοραστών δεν είναι εύκολη για πολλές εταιρείες που ασχολούνται με τις πωλήσεις. Σε ορισμένους κλάδους, όπως των υπηρεσιών SaaS, πολλοί είναι οι άνθρωποι – και σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους – που νιώθουν δέσμευση. Όμως σε κάποιους μεγάλους, παλιούς κλάδους, όχι και τόσο.

6. Κάθε τι καινούριο είναι το “νέο μαγικό φίλτρο”

Κάθε δύο χρόνια περίπου, μία νέα διαδικασία, μεθοδολογία, ή τεχνολογία «διαφημίζεται» ως μαγικό φίλτρο. Όλες αυτές οι διαδικασίες, μεθοδολογίες και τεχνολογίες είναι πολύτιμες. Καμία όμως δεν καλύπτει τις προσδοκίες. Καμία δεν αποδεικνύεται πως είναι το μαγικό φίλτρο. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο.

7. Πρέπει να περιμένεις τους αγοραστές να δεσμευτούν

Το να περιμένεις δεν αποτελεί στρατηγική. Είναι μία ιδιαίτερα κακή στρατηγική για έναν οργανισμό που δραστηριοποιείται στις πωλήσεις. Άσχετα με το πόσο καλές είναι οι εισερχόμενες προσπάθειες προώθησης, είναι κακή ιδέα να επιτρέψεις σε εισερχόμενους πιθανούς στόχους να καθορίσουν την τύχη σου. Συνεχίζεις να χρειάζεσαι να στοχεύσεις στους ιδανικούς πελάτες και να τους ακολουθήσεις προληπτικά και επαγγελματικά.

8. Πρέπει να περιμένεις από τους αγοραστές να ζητήσουν να αγοράσουν

Αν το να περιμένεις ο ιδανικός πελάτης σου να δεσμευτεί είναι κακή ιδέα, τότε το να περιμένεις να σου πουν ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν είναι ακόμη χειρότερη ιδέα. Η αντίληψη ότι πρέπει να περιμένεις από τον ιδανικό πελάτη σου να σου ζητήσει να αγοράσει είναι σκέτη ανοησία. Πρέπει να ζητήσεις όλες τις δεσμεύσεις που χρειάζεσαι. Αν έχεις πάρει αυτές τις δεσμεύσεις, δεν θα πρέπει να διστάσεις να ζητήσεις το οτιδήποτε.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
300250png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ