ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 8 μεγάλα ψέματα των πωλήσεων

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
11/12/2015 - Updated on 15/12/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τα 8 μεγάλα ψέματα των πωλήσεων
Share on Facebook

Μήπως είστε κι εσείς ένας από τους αμέτρητους «γκουρού» των πωλήσεων που κυκλοφορούν ανάμεσά μας; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το βέβαιο είναι ότι θα έχετε ακούσει πολλές ιστορίες και θεωρίες για τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν τον τέλειο πωλητή.

Όπως, όμως, σε όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και στο χώρο των πωλήσεων καταρρίπτονται πολλά στερεότυπα και επικρατούν αρκετά λάθη που «κρύβονται» πίσω από αλήθειες και τα οποία θα πρέπει να υπάρχουν στο μυαλό κάθε πωλητή. Ακολουθούν 8 συνηθισμένα λάθη για τις πωλήσεις.

Διαβάστε Επίσης

Σε 4 πυλώνες θα κατευθυνθούν τα 68,3 εκατ. ευρώ από την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings

Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση το 2025 με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες 

Sep 18, 2025
Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

Sep 18, 2025

1. Αρκεί να είσαι εξυπηρετικός

Είναι αλήθεια ότι δημιουργείς αξία όταν βοηθάς αυτόν που σου αγοράζει αυτό που πουλάς. Τους βοηθάς να ανακαλύψουν τις ανάγκες τους. Τους βοηθάς να βρουν την αιτία των προβλημάτων τους. Τους βοηθάς να αξιολογήσουν τις επιλογές τους και τους συνακόλουθους συμβιβασμούς. Το να τους παρέχεις έγκαιρα την πληροφόρηση που χρειάζονται δεν είναι αρκετό για να θεωρηθείς ένας έμπιστος σύμβουλος. Πρέπει να έχεις ικανότητες.

2. Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει τόσο πολύ που…

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κλάδος των πωλήσεων έχει αλλάξει. Όπως και των αγορών. Όμως ο πυρήνας των πωλήσεων δεν έχει αλλάξει πολύ. Ακόμη χρειάζεται να είσαι γνωστός. Ακόμη χρειάζεται να είσαι έμπιστος. Να είσαι αρεστός. Ακόμη χρειάζεται να ξέρεις να βοηθήσεις τον ιδανικό πελάτη του να παράξει καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον. Και ακόμη χρειάζεται να ζητήσεις και να πάρεις δεσμεύσεις.

3. Δεν χρειάζονται πια πωλητές

Μπορείς να αγοράσεις οτιδήποτε θέλεις από το ίντερνετ. Μπορείς επίσης να βρεις πληροφορίες στο διαδίκτυο. Όμως, όταν η απόφαση που πρέπει να πάρεις είναι περίπλοκη, ριψοκίνδυνη και ακριβή, θα θέλεις να συνεργαστείς με έναν επαγγελματία.

4.Οι εσωτερικές πωλήσεις θα αντικαταστήσουν την ανάγκη για εξωτερικές πωλήσεις

Κάθε εβδομάδα λαμβάνω ένα email από έναν σύμβουλο πωλήσεων ο οποίος επιμένει ότι δεν χρειάζεται προσωπικό για εξωτερικές πωλήσεις. Όπως και πολλοί άλλοι, πιστεύει ότι οι άνθρωποι των εσωτερικών πωλήσεων είναι το μόνο που χρειάζονται οι επιχειρήσεις. Αναμφίβολα, υπάρχουν καλοί λόγοι να περιοριστούν τα κόστη σε ορισμένα τμήματα πωλήσεων. Όμως επειδή μία ιδέα είναι η σωστή για μία επιχείρηση, δεν σημαίνει ότι είναι σωστή και όλες τις επιχειρήσεις. Οι πρόσωπο με πρόσωπο πωλήσεις δεν θα εξαφανιστούν σύντομα.

5. Οι καταναλωτές είναι αφοσιωμένοι στο διαδίκτυο

Όλοι μπαίνουν στο διαδίκτυο. Όλοι είναι στο Facebook. Πάρα πολλοί είναι στο LinkedIn. Όμως δεν είναι όλοι στο διαδίκτυο και έρχονται σε επαφή με πωλητές. Ένας λόγος που αυτό είναι αλήθεια είναι ότι η χρήση των εργαλείων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη δέσμευση των αγοραστών δεν είναι εύκολη για πολλές εταιρείες που ασχολούνται με τις πωλήσεις. Σε ορισμένους κλάδους, όπως των υπηρεσιών SaaS, πολλοί είναι οι άνθρωποι – και σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους – που νιώθουν δέσμευση. Όμως σε κάποιους μεγάλους, παλιούς κλάδους, όχι και τόσο.

6. Κάθε τι καινούριο είναι το “νέο μαγικό φίλτρο”

Κάθε δύο χρόνια περίπου, μία νέα διαδικασία, μεθοδολογία, ή τεχνολογία «διαφημίζεται» ως μαγικό φίλτρο. Όλες αυτές οι διαδικασίες, μεθοδολογίες και τεχνολογίες είναι πολύτιμες. Καμία όμως δεν καλύπτει τις προσδοκίες. Καμία δεν αποδεικνύεται πως είναι το μαγικό φίλτρο. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο.

7. Πρέπει να περιμένεις τους αγοραστές να δεσμευτούν

Το να περιμένεις δεν αποτελεί στρατηγική. Είναι μία ιδιαίτερα κακή στρατηγική για έναν οργανισμό που δραστηριοποιείται στις πωλήσεις. Άσχετα με το πόσο καλές είναι οι εισερχόμενες προσπάθειες προώθησης, είναι κακή ιδέα να επιτρέψεις σε εισερχόμενους πιθανούς στόχους να καθορίσουν την τύχη σου. Συνεχίζεις να χρειάζεσαι να στοχεύσεις στους ιδανικούς πελάτες και να τους ακολουθήσεις προληπτικά και επαγγελματικά.

8. Πρέπει να περιμένεις από τους αγοραστές να ζητήσουν να αγοράσουν

Αν το να περιμένεις ο ιδανικός πελάτης σου να δεσμευτεί είναι κακή ιδέα, τότε το να περιμένεις να σου πουν ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν είναι ακόμη χειρότερη ιδέα. Η αντίληψη ότι πρέπει να περιμένεις από τον ιδανικό πελάτη σου να σου ζητήσει να αγοράσει είναι σκέτη ανοησία. Πρέπει να ζητήσεις όλες τις δεσμεύσεις που χρειάζεσαι. Αν έχεις πάρει αυτές τις δεσμεύσεις, δεν θα πρέπει να διστάσεις να ζητήσεις το οτιδήποτε.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Σε 4 πυλώνες θα κατευθυνθούν τα 68,3 εκατ. ευρώ από την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση το 2025 με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες 

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2025
Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025 - Updated on Sep 18, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025 - Updated on Sep 18, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 17, 2025
businessman looking the window
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 17, 2025
Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Σε 4 πυλώνες θα κατευθυνθούν τα 68,3 εκατ. ευρώ από την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings

    Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση το 2025 με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • FMΙΑ 2025: Κατατέθηκαν οι φάκελοι των υποψηφίων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ