ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 8 μεγάλα ψέματα των πωλήσεων

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
11/12/2015 - Updated on 15/12/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τα 8 μεγάλα ψέματα των πωλήσεων
Share on Facebook

Μήπως είστε κι εσείς ένας από τους αμέτρητους «γκουρού» των πωλήσεων που κυκλοφορούν ανάμεσά μας; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το βέβαιο είναι ότι θα έχετε ακούσει πολλές ιστορίες και θεωρίες για τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν τον τέλειο πωλητή.

Όπως, όμως, σε όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και στο χώρο των πωλήσεων καταρρίπτονται πολλά στερεότυπα και επικρατούν αρκετά λάθη που «κρύβονται» πίσω από αλήθειες και τα οποία θα πρέπει να υπάρχουν στο μυαλό κάθε πωλητή. Ακολουθούν 8 συνηθισμένα λάθη για τις πωλήσεις.

Διαβάστε Επίσης

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Jun 6, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Jun 6, 2025

1. Αρκεί να είσαι εξυπηρετικός

Είναι αλήθεια ότι δημιουργείς αξία όταν βοηθάς αυτόν που σου αγοράζει αυτό που πουλάς. Τους βοηθάς να ανακαλύψουν τις ανάγκες τους. Τους βοηθάς να βρουν την αιτία των προβλημάτων τους. Τους βοηθάς να αξιολογήσουν τις επιλογές τους και τους συνακόλουθους συμβιβασμούς. Το να τους παρέχεις έγκαιρα την πληροφόρηση που χρειάζονται δεν είναι αρκετό για να θεωρηθείς ένας έμπιστος σύμβουλος. Πρέπει να έχεις ικανότητες.

2. Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει τόσο πολύ που…

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κλάδος των πωλήσεων έχει αλλάξει. Όπως και των αγορών. Όμως ο πυρήνας των πωλήσεων δεν έχει αλλάξει πολύ. Ακόμη χρειάζεται να είσαι γνωστός. Ακόμη χρειάζεται να είσαι έμπιστος. Να είσαι αρεστός. Ακόμη χρειάζεται να ξέρεις να βοηθήσεις τον ιδανικό πελάτη του να παράξει καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον. Και ακόμη χρειάζεται να ζητήσεις και να πάρεις δεσμεύσεις.

3. Δεν χρειάζονται πια πωλητές

Μπορείς να αγοράσεις οτιδήποτε θέλεις από το ίντερνετ. Μπορείς επίσης να βρεις πληροφορίες στο διαδίκτυο. Όμως, όταν η απόφαση που πρέπει να πάρεις είναι περίπλοκη, ριψοκίνδυνη και ακριβή, θα θέλεις να συνεργαστείς με έναν επαγγελματία.

4.Οι εσωτερικές πωλήσεις θα αντικαταστήσουν την ανάγκη για εξωτερικές πωλήσεις

Κάθε εβδομάδα λαμβάνω ένα email από έναν σύμβουλο πωλήσεων ο οποίος επιμένει ότι δεν χρειάζεται προσωπικό για εξωτερικές πωλήσεις. Όπως και πολλοί άλλοι, πιστεύει ότι οι άνθρωποι των εσωτερικών πωλήσεων είναι το μόνο που χρειάζονται οι επιχειρήσεις. Αναμφίβολα, υπάρχουν καλοί λόγοι να περιοριστούν τα κόστη σε ορισμένα τμήματα πωλήσεων. Όμως επειδή μία ιδέα είναι η σωστή για μία επιχείρηση, δεν σημαίνει ότι είναι σωστή και όλες τις επιχειρήσεις. Οι πρόσωπο με πρόσωπο πωλήσεις δεν θα εξαφανιστούν σύντομα.

5. Οι καταναλωτές είναι αφοσιωμένοι στο διαδίκτυο

Όλοι μπαίνουν στο διαδίκτυο. Όλοι είναι στο Facebook. Πάρα πολλοί είναι στο LinkedIn. Όμως δεν είναι όλοι στο διαδίκτυο και έρχονται σε επαφή με πωλητές. Ένας λόγος που αυτό είναι αλήθεια είναι ότι η χρήση των εργαλείων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη δέσμευση των αγοραστών δεν είναι εύκολη για πολλές εταιρείες που ασχολούνται με τις πωλήσεις. Σε ορισμένους κλάδους, όπως των υπηρεσιών SaaS, πολλοί είναι οι άνθρωποι – και σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους – που νιώθουν δέσμευση. Όμως σε κάποιους μεγάλους, παλιούς κλάδους, όχι και τόσο.

6. Κάθε τι καινούριο είναι το “νέο μαγικό φίλτρο”

Κάθε δύο χρόνια περίπου, μία νέα διαδικασία, μεθοδολογία, ή τεχνολογία «διαφημίζεται» ως μαγικό φίλτρο. Όλες αυτές οι διαδικασίες, μεθοδολογίες και τεχνολογίες είναι πολύτιμες. Καμία όμως δεν καλύπτει τις προσδοκίες. Καμία δεν αποδεικνύεται πως είναι το μαγικό φίλτρο. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο.

7. Πρέπει να περιμένεις τους αγοραστές να δεσμευτούν

Το να περιμένεις δεν αποτελεί στρατηγική. Είναι μία ιδιαίτερα κακή στρατηγική για έναν οργανισμό που δραστηριοποιείται στις πωλήσεις. Άσχετα με το πόσο καλές είναι οι εισερχόμενες προσπάθειες προώθησης, είναι κακή ιδέα να επιτρέψεις σε εισερχόμενους πιθανούς στόχους να καθορίσουν την τύχη σου. Συνεχίζεις να χρειάζεσαι να στοχεύσεις στους ιδανικούς πελάτες και να τους ακολουθήσεις προληπτικά και επαγγελματικά.

8. Πρέπει να περιμένεις από τους αγοραστές να ζητήσουν να αγοράσουν

Αν το να περιμένεις ο ιδανικός πελάτης σου να δεσμευτεί είναι κακή ιδέα, τότε το να περιμένεις να σου πουν ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν είναι ακόμη χειρότερη ιδέα. Η αντίληψη ότι πρέπει να περιμένεις από τον ιδανικό πελάτη σου να σου ζητήσει να αγοράσει είναι σκέτη ανοησία. Πρέπει να ζητήσεις όλες τις δεσμεύσεις που χρειάζεσαι. Αν έχεις πάρει αυτές τις δεσμεύσεις, δεν θα πρέπει να διστάσεις να ζητήσεις το οτιδήποτε.

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ