ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο Πελάτης Διακόπτει τη Συνεργασία Μαζί σας;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
06/04/2014 - Updated on 08/04/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Γιατί ο Πελάτης Διακόπτει τη Συνεργασία Μαζί σας;
Share on Facebook

broken-trustΗ Vanguard-Spectrem παρουσίασε πρόσφατα την έρευνα της, η οποία έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση των λόγων για τους οποίους οι πελάτες διακόπτουν την συνεργασία τους με τον ασφαλιστικό/επενδυτικό τους σύμβουλο.

Στα πλαίσια της συγκεκριμένης έρευνας, ρωτήθηκαν 3.000 επενδυτές ταξινομημένοι σε 3 κατηγορίες (οι οποίοι είναι και οι λήπτες των αποφάσεων οικονομικού περιεχομένου) με επενδεδυμένα κεφάλαια από 100 χιλιάδες έως 25 εκ. δολλάρια:

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

1. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 100 χιλιάδες έως 1 εκ. δολλάρια (πλούσιοι),

2. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 1 έως 5 εκ. δολλάρια (εκατομμυριούχοι)

3. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 5 έως 25 εκ. δολλάρια (πολυεκατομμυριούχοι).

Προτού αναφερθούμε στους λόγους για τους οποίους οι πελάτες διακόπτουν την συνεργασία τους με τον ασφαλιστικό/επενδυτικό τους σύμβουλο, οφείλουμε να καταγράψουμε τα κριτήρια με βάση τα οποία οι πελάτες επιλέγουν τον σύμβουλο τους.

Κατά σειρά σπουδαιότητας αυτά είναι:

  • εντιμότητα και αξιοπιστία
  • παροχή πληροφόρησης/ενημέρωσης σε πλαίσια διαφάνειας
  • ικανοποιητικό (επιτυχημένο) ιστορικό επενδυτικής συμβουλευτικής

Λόγοι:

1. Χρόνοι ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και αποστολές emails πελατών

Συμβουλή της έρευνας: θέλετε να διατηρήσετε τους πελάτες σας; να απαντάτε στις τηλεφωνικές κλήσεις και στα emails τους ακόμη και εντός της ημέρας.

Ενδεικτικά στοιχεία για την κατηγορία 3: το 67% και το 53% ανέφεραν ως λόγο διακοπής της συνεργασίας τους με τον σύμβουλο την μη έγκαιρη απάντηση του τελευταίου στις τηλεφωνικές κλήσεις τους και στις αποστολές των emails τους.

Ειδικότερα:

  • όσον αφορά τις τηλεφωνικές κλήσεις, το 64% ανέφερε ότι αναμένει (επιθυμεί) ανταπόκριση του συμβούλου του εντός της ημέρας, το 22% το αργότερο την επόμενη ημέρα και το 9% εντός 1 ώρας
  • όσον αφορά τα emails, το 60% ανέφερε ότι αναμένει (επιθυμεί) ανταπόκριση του συμβούλου του εντός της ημέρας, το 28% το αργότερο την επόμενη ημέρα και το 8% εντός 1 ώρας.

2. Μη παροχή πληροφόρησης και ενημέρωσης εκ μέρους των συμβούλων

  • το 50% των ερωτηθέντων αξιολόγησε την προσωπική συνάντηση με τον σύμβουλο του ως εξαιρετική
  • το 25% (των ερωτηθέντων) αξιολόγησε το πληροφοριακό υλικό του συμβούλου του ως εξαιρετικό
  • το 10% (των ερωτηθέντων) αξιολόγησε το περιεχόμενου του blog του συμβούλου του ως υψηλού επιπέδου.

Συμβουλή της έρευνας: διασφαλίστε στο μέτρο του δυνατού, ότι το περιεχόμενο της επικοινωνίας σας με τους πελάτες θα ανταποκρίνεται και θα καλύπτει τα ενδιαφέροντα τους. Θέματα όπως η φορολόγηση, οι εξελίξεις στα ζητήματα υγείας και οι γενικότερες πολιτικές/νομοθετικές εξελίξεις είναι ζητήματα πρώτης γραμμής. Όσον αφορά τις προσωπικές συναντήσεις, ενημερωθείτε μέσω επικοινωνίας με τους πελάτες, πριν την συνάντηση, για τα θέματα που τους απασχολούν και προετοιμαστείτε κατάλληλα.

3. Ποιότητα και συχνότητα επικοινωνίας

Ενδεικτικά στοιχεία για την κατηγορία 3: το 93% των πελατών αναμένει (και εκτιμά ανάλογα) ότι ο σύμβουλος θα πρέπει να είναι εκείνος ο οποίος θα παίρνει την πρωτοβουλία να επικοινωνεί μαζί τους, προτού ανακύψει πρόβλημα που θα τους αναγκάσει να το πράξουν αυτοί.

Όσον αφορά την συχνότητα επικοινωνίας, το 35% αναμένει και επιθυμεί να έχει επικοινωνία από πλευράς συμβούλου μία φορά το τρίμηνο, ενώ το 32% είναι πιο απαιτητικό, το αντίστοιχο διάστημα ‘’πέφτει’’ στο ένα μήνα.

Συμβουλή της έρευνας: καταστρώστε μία επικοινωνιακή στρατηγική, με βάση την οποία

  • θα επικοινωνείτε στην χειρότερη περίπτωση με τους πελάτες σας μία φορά το τρίμηνο
  • θα τους εφοδιάζετε με υλικό υψηλής πιστότητας (όχι αναγκαστικά εταιρικό αλλά κατά προτίμηση “ανεξάρτητο” βασισμένο σε εξωτερικές, “θεσμικές” πηγές).

4. Μακροπρόθεσμες απώλειες χαρτοφυλακίου*

Το 37% των ερωτηθέντων των κατηγοριών 1 και 2 και το 40% των ερωτηθέντων της κατηγορίας 3 θεωρούν τις μακροπρόθεσμες απώλειες στο χαρτοφυλάκιο τους ως λόγο διακοπής της συνεργασίας τους με τον σύμβουλο τους.

*ως τέτοιες ορίζονται στην έρευνα ως οι απώλειες σε ένα επενδυτικό χαρτοφυλάκιο για διάστημα μεγαλύτερο του έτους

πηγή: giorgos kassapis

Tags: Μελέτες
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές

by Νίκος Μωράκης
Oct 9, 2025
Η Affidea ενισχύει την παρουσία της στην Θεσσαλονίκη με νέο διαγνωστικό κέντρο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Affidea: Πλήρη κάλυψη της συμμετοχής των ασφαλισμένων του ΕΔΟΕΑΠ

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
2η Διαδραστική Έκθεση «Πάρε τον Έλεγχο του Βάρους σου»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2η Διαδραστική Έκθεση «Πάρε τον Έλεγχο του Βάρους σου»

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025
500 συμμετέχοντες στο MDRT Day 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

500 συμμετέχοντες στο MDRT Day 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025
financial-analysis
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοίγει ο δρόμος για χαμηλότερες εισφορές υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025
Outlines of group of businessmen working
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση Εκπροσώπων LLOYD’s και Μελών Συνδέσμου Συνεργαζόμενων με μεσίτες LLOYD’S

by Insurancedaily editorial team
Oct 7, 2025
Η Syndea χορηγός στο Athens Run 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Syndea χορηγός στο Athens Run 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 7, 2025
Όταν η Ιδιωτική Ασφάλιση αποκτά “φωνή” στα GIWA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όταν η Ιδιωτική Ασφάλιση αποκτά “φωνή” στα GIWA

by Insurancedaily editorial team
Oct 7, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι δείχνει η έκθεση της ΤτΕ για τα “τρωτά” και τα δυνατά σημεία των ασφαλιστικών

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές

    Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Affidea: Πλήρη κάλυψη της συμμετοχής των ασφαλισμένων του ΕΔΟΕΑΠ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 2η Διαδραστική Έκθεση «Πάρε τον Έλεγχο του Βάρους σου»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Affidea και ΕΚΠΑ Ενώνουν Δυνάμεις για την Πρόοδο της Νευρολογίας και της Ιατρικής Έρευνας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ