ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο Πελάτης Διακόπτει τη Συνεργασία Μαζί σας;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
06/04/2014 - Updated on 08/04/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Γιατί ο Πελάτης Διακόπτει τη Συνεργασία Μαζί σας;
Share on Facebook

broken-trustΗ Vanguard-Spectrem παρουσίασε πρόσφατα την έρευνα της, η οποία έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση των λόγων για τους οποίους οι πελάτες διακόπτουν την συνεργασία τους με τον ασφαλιστικό/επενδυτικό τους σύμβουλο.

Στα πλαίσια της συγκεκριμένης έρευνας, ρωτήθηκαν 3.000 επενδυτές ταξινομημένοι σε 3 κατηγορίες (οι οποίοι είναι και οι λήπτες των αποφάσεων οικονομικού περιεχομένου) με επενδεδυμένα κεφάλαια από 100 χιλιάδες έως 25 εκ. δολλάρια:

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

1. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 100 χιλιάδες έως 1 εκ. δολλάρια (πλούσιοι),

2. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 1 έως 5 εκ. δολλάρια (εκατομμυριούχοι)

3. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 5 έως 25 εκ. δολλάρια (πολυεκατομμυριούχοι).

Προτού αναφερθούμε στους λόγους για τους οποίους οι πελάτες διακόπτουν την συνεργασία τους με τον ασφαλιστικό/επενδυτικό τους σύμβουλο, οφείλουμε να καταγράψουμε τα κριτήρια με βάση τα οποία οι πελάτες επιλέγουν τον σύμβουλο τους.

Κατά σειρά σπουδαιότητας αυτά είναι:

  • εντιμότητα και αξιοπιστία
  • παροχή πληροφόρησης/ενημέρωσης σε πλαίσια διαφάνειας
  • ικανοποιητικό (επιτυχημένο) ιστορικό επενδυτικής συμβουλευτικής

Λόγοι:

1. Χρόνοι ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και αποστολές emails πελατών

Συμβουλή της έρευνας: θέλετε να διατηρήσετε τους πελάτες σας; να απαντάτε στις τηλεφωνικές κλήσεις και στα emails τους ακόμη και εντός της ημέρας.

Ενδεικτικά στοιχεία για την κατηγορία 3: το 67% και το 53% ανέφεραν ως λόγο διακοπής της συνεργασίας τους με τον σύμβουλο την μη έγκαιρη απάντηση του τελευταίου στις τηλεφωνικές κλήσεις τους και στις αποστολές των emails τους.

Ειδικότερα:

  • όσον αφορά τις τηλεφωνικές κλήσεις, το 64% ανέφερε ότι αναμένει (επιθυμεί) ανταπόκριση του συμβούλου του εντός της ημέρας, το 22% το αργότερο την επόμενη ημέρα και το 9% εντός 1 ώρας
  • όσον αφορά τα emails, το 60% ανέφερε ότι αναμένει (επιθυμεί) ανταπόκριση του συμβούλου του εντός της ημέρας, το 28% το αργότερο την επόμενη ημέρα και το 8% εντός 1 ώρας.

2. Μη παροχή πληροφόρησης και ενημέρωσης εκ μέρους των συμβούλων

  • το 50% των ερωτηθέντων αξιολόγησε την προσωπική συνάντηση με τον σύμβουλο του ως εξαιρετική
  • το 25% (των ερωτηθέντων) αξιολόγησε το πληροφοριακό υλικό του συμβούλου του ως εξαιρετικό
  • το 10% (των ερωτηθέντων) αξιολόγησε το περιεχόμενου του blog του συμβούλου του ως υψηλού επιπέδου.

Συμβουλή της έρευνας: διασφαλίστε στο μέτρο του δυνατού, ότι το περιεχόμενο της επικοινωνίας σας με τους πελάτες θα ανταποκρίνεται και θα καλύπτει τα ενδιαφέροντα τους. Θέματα όπως η φορολόγηση, οι εξελίξεις στα ζητήματα υγείας και οι γενικότερες πολιτικές/νομοθετικές εξελίξεις είναι ζητήματα πρώτης γραμμής. Όσον αφορά τις προσωπικές συναντήσεις, ενημερωθείτε μέσω επικοινωνίας με τους πελάτες, πριν την συνάντηση, για τα θέματα που τους απασχολούν και προετοιμαστείτε κατάλληλα.

3. Ποιότητα και συχνότητα επικοινωνίας

Ενδεικτικά στοιχεία για την κατηγορία 3: το 93% των πελατών αναμένει (και εκτιμά ανάλογα) ότι ο σύμβουλος θα πρέπει να είναι εκείνος ο οποίος θα παίρνει την πρωτοβουλία να επικοινωνεί μαζί τους, προτού ανακύψει πρόβλημα που θα τους αναγκάσει να το πράξουν αυτοί.

Όσον αφορά την συχνότητα επικοινωνίας, το 35% αναμένει και επιθυμεί να έχει επικοινωνία από πλευράς συμβούλου μία φορά το τρίμηνο, ενώ το 32% είναι πιο απαιτητικό, το αντίστοιχο διάστημα ‘’πέφτει’’ στο ένα μήνα.

Συμβουλή της έρευνας: καταστρώστε μία επικοινωνιακή στρατηγική, με βάση την οποία

  • θα επικοινωνείτε στην χειρότερη περίπτωση με τους πελάτες σας μία φορά το τρίμηνο
  • θα τους εφοδιάζετε με υλικό υψηλής πιστότητας (όχι αναγκαστικά εταιρικό αλλά κατά προτίμηση “ανεξάρτητο” βασισμένο σε εξωτερικές, “θεσμικές” πηγές).

4. Μακροπρόθεσμες απώλειες χαρτοφυλακίου*

Το 37% των ερωτηθέντων των κατηγοριών 1 και 2 και το 40% των ερωτηθέντων της κατηγορίας 3 θεωρούν τις μακροπρόθεσμες απώλειες στο χαρτοφυλάκιο τους ως λόγο διακοπής της συνεργασίας τους με τον σύμβουλο τους.

*ως τέτοιες ορίζονται στην έρευνα ως οι απώλειες σε ένα επενδυτικό χαρτοφυλάκιο για διάστημα μεγαλύτερο του έτους

πηγή: giorgos kassapis

Tags: Μελέτες
new-cover-insurancegif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ