ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Μελέτες

Η Deloitte δημοσιεύει την 7η ετήσια έκθεση για τις Παγκόσμιες Δυνάμεις του κλάδου Καταναλωτικών Προϊόντων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
17/07/2014 - Updated on 20/07/2014
in Μελέτες
A A
deloitte_logo
Share on Facebook

deloitte_logoΠαρά την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, οι 250 μεγαλύτερες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων σημείωσαν πωλήσεις που υπερβαίνουν τα $3,1 τρισεκατομμύρια το λογιστικό έτος 2012 (που αφορά τα λογιστικά έτη που έληξαν τον Ιούνιο 2013). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα μέσο μέγεθος εταιρίας ύψους $12,5 δισεκατομμυρίων, σύμφωνα με την 7η ετήσια έκθεση για τις Παγκόσμιες Δυνάμεις του κλάδου των Καταναλωτικών Προϊόντων που δημοσιεύτηκε από τη Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL).

Η έκθεση παραθέτει μια εικόνα της παγκόσμιας οικονομίας, αναλύει την κεφαλαιοποίηση του κλάδου, σκιαγραφεί τις αγορές και συγχωνεύσεις στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων και εξετάζει τις σημαντικότερες τάσεις που επηρεάζουν τις εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων.

Διαβάστε Επίσης

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Nov 1, 2024
Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Oct 2, 2024

«Οι προοπτικές ανάπτυξης για τις εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων πλήρωσαν το τίμημα των αναταράξεων της παγκόσμιας οικονομίας. Τόσο στις ανεπτυγμένες αγορές όσο και στις οικονομίες που βασίζονται στις εξαγωγές, η συνολική ανάπτυξη του κλάδου ήταν πολύ πιο υποτονική το 2012 συγκριτικά με το 2011 και το 2010», δήλωσε ο Dr. Ira Kalish, Chief Global Economist της DTTL. «Από την άλλη πλευρά, είναι καθησυχαστικό να βλέπουμε την κερδοφορία να ενδυναμώνεται – παρά την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών. Από τις 224 εταιρίες οι οποίες δημοσίευσαν τα καθαρά τους κέρδη, μόνο οι 19 σημείωσαν ζημιές το 2012.»

Το 2014 αναμένεται αυξημένη δραστηριότητα εξαγορών και συγχωνεύσεων

Παρά την εύθραυστη παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη, η έκθεση εντόπισε ότι επενδυτές με καλή χρηματοδότηση συνέχισαν να αναζητούν ευκαιρίες εξαγορών και συγχωνεύσεων που ενδυναμώνουν τις στρατηγικές τους θέσεις. Το 2012 πραγματοποιήθηκαν 1.298 συμφωνίες από εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων, περισσότερες από τις 1.274 που πραγματοποιήθηκαν το 2011 και τις 1.117 το 2010. Για το 2013, 1.182 συμφωνίες έχουν ανακοινωθεί μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου 2014. Η αύξηση των συμφωνιών φαίνεται να ενθαρρύνθηκε από τη βελτιωμένη διαθεσιμότητα πιστώσεων, τα χαμηλά επιτόκια, τις ανανεωμένες κεφαλαιαγορές και σε κάποιες περιπτώσεις, τα σημαντικά ταμειακά αποθέματα των εταιριών. Τα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια έδειξαν ανανεωμένο ενδιαφέρον στα καταναλωτικά προϊόντα. Σε μια από τις μεγαλύτερες εξαγορές του κλάδου τροφίμων, η H.J. Heinz εξαγοράστηκε τον Ιούνιο 2013 από την Berkshire Hathaway και τη Βραζιλιάνικη επενδυτική εταιρία 3G Capital για $28 δισεκατομμύρια. Η 3G και η Berkshire συμμετέχουν εξίσου στη Heinz.

«Μας εκπλήσσει σε ένα βαθμό το γεγονός ότι ο όγκος των συμφωνιών στον παγκόσμιο κλάδο καταναλωτικών προϊόντων έχει αυξηθεί τα πρόσφατα χρόνια δεδομένου του χαμηλού ρυθμού της παγκόσμιας οικονομίας. Ωστόσο, όσο οι ανησυχίες για την οικονομική αβεβαιότητα αρχίζουν να υποχωρούν, το 2014 ήδη προοιωνίζεται ένα σημαντικό έτος για εξαγορές και συγχωνεύσεις στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων, όσο οι εταιρίες επιδιώκουν την ανάπτυξη είτε με εξάπλωση σε νέες αγορές είτε με εξορθολογισμό του εταιρικού τους χαρτοφυλακίου,» δήλωσε ο Jack Ringquist, Global Consumer Products Lead, DTTL.

«Η πραγματική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων αυτές τις μέρες είναι να επιβιώσουν σε έναν παγκοσμίως δικτυωμένο κόσμο με επίκεντρο τον καταναλωτή. Προκειμένου να διαχειριστούν και να αναπτύξουν την κερδοφορία τους, οι εταιρίες θα πρέπει να μάθουν να αντεπεξέρχονται στις καταναλωτικές ανάγκες από κάθε μέρος του κόσμου και μέσω κάθε καναλιού. Νέες προσεγγίσεις που πρέπει να ακολουθηθούν περιλαμβάνουν: παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού από άκρο σε άκρο, εικονική είσοδο στην αγορά, απευθείας κανάλια στους καταναλωτές και περισσότερες επενδύσεις προκειμένου να μάθουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Ένας περισσότερο δικτυωμένος καταναλωτής είναι ένας δυνατότερος καταναλωτής και αυτό είναι το όριο που οι εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων αντιμετωπίζουν.»

Τοπικές τάσεις

Η έκθεση καταμετρά την ανάπτυξη από χρόνο σε χρόνο ανά περιοχή για το λογιστικό έτος 2012, με την περιοχή της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής (16,9%), να σημειώνουν τα υψηλότερα κέρδη. Ακολουθούν η Λατινική Αμερική (16,8%) και η περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού (5,6%). Οι εταιρίες σε αυτή την περιοχή – ειδικά η Ιαπωνία- επηρεάστηκαν σοβαρά από τον μεγάλο σεισμό στην Ανατολική Ιαπωνία τον Μάρτιο του 2011, έτσι η ανάκαμψη το 2012 ήταν αναμενόμενη. Η περιοχή της Βορείου Αμερικής έπεσε στο 4%. Ωστόσο, οι εταιρίες της Βορείου Αμερικής συνεχίζουν να απολαμβάνουν εύρωστη κερδοφορία. Το καθαρό περιθώριο κέρδους το 2012 (12,3%) σημείωσε άνοδο από ένα ήδη υψηλό αποτέλεσμα το 2011(10,4%). Μέσα στην Ευρώπη, η ανάπτυξη των Γαλλικών εταιριών (6,6%), υπερνίκησε την ανάπτυξη των αντίστοιχων Γερμανικών (6,2%) και Βρετανικών (4,8%) εταιριών.

Τα ηλεκτρονικά προϊόντα επανέρχονται μετά το ζοφερό 2011

Μετά από ένα ζοφερό 2011 για τους κατασκευαστές ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, το 2012 είδε τον κλάδο να επανέρχεται. Μια μετριοπαθής ανάκαμψη στις Ιαπωνικές εταιρίες μετά την αναστάτωση που προκλήθηκε από το σεισμό και το τσουνάμι του 2011 μαζί με την αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών για διασυνδεδεμένες συσκευές, οδήγησε σε αύξηση των εσόδων κατά περίπου 10%. Τα κέρδη ακολούθησαν την ίδια πορεία: το καθαρό περιθώριο κέρδους του κλάδου σχεδόν τριπλασιάστηκε το 2012 (7,2%) από το 2,6% τον προηγούμενο χρόνο.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, Head of Consumer Business της Deloitte Χατζηπαύλου Σοφιανός & Καμπάνης Α.Ε. σχολίασε «Η έκθεση επαναφέρει στο προσκήνιο την πρόκληση των εταιριών του κλάδου καταναλωτικών προϊόντων για προσαρμογή τους στον σύγχρονο κόσμο της δικτύωσης με επίκεντρο τον καταναλωτή. Οι εταιρίες θα πρέπει να αξιοποιήσουν τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και την πληροφόρηση που τους παρέχουν οι καταναλωτές. Επωφελούμενες των δυνατοτήτων των διαφορετικών καναλιών και διευρύνοντας τις αλυσίδες εφοδιασμού τους θα είναι σε θέση να καλύπτουν τις καταναλωτικές ανάγκες ανεξάρτητα από την περιοχή.»

Οι 10 μεγαλύτερες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων

Θέση (βάσει καθαρών πωλήσεων) Εταιρία Χώρα Κλάδος Καθαρές πωλήσεις
(US$mil) 2012
Αύξηση καθαρών πωλήσεων 2012*
1 Samsung Electronics Co. Νότια Κορέα Ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης 178.982 21,9%
2 Apple Inc. Η.Π.Α. Ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης 156.508 44,6%
3 Nestlé S.A. Ελβετία Τρόφιμα, Ποτά & Είδη καπνιστού 98.372 10,2%
4 Panasonic Corporation Ιαπωνία Ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης 88.367 -6,9%
5 The Procter & Gamble Company Η.Π.Α. Προσωπικά & Οικιακά Είδη 84.167 0,6%
6 Sony Corporation Ιαπωνία Ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης 68.864 3,0%
7 Unilever Group Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο Προσωπικά & Οικιακά Είδη 66.007 10,5%
8 PepsiCo, Inc. Η.Π.Α. Τρόφιμα, Ποτά & Είδη καπνιστού 65.492 -1,5%
9 The Coca-Cola Company Η.Π.Α. Τρόφιμα, Ποτά & Είδη καπνιστού 48.017 3,2%
10 LG Electronics Inc. Νότια Κορέα Ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης 45.354 -6,1%

Πηγή: Δημοσιευμένα στοιχεία εταιριών

Tags: DeloitteΜελέτες
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Allianz Global Insurance Report 2025:  Ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στην Ελλάδα
Μελέτες

Allianz Global Insurance Report 2025:  Ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 27, 2025
Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI
Μελέτες

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης
Μελέτες

Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ