ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κρατήστε επαφή με πελάτες χωρίς να γίνεστε ενοχλητικοί

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
26/10/2015 - Updated on 27/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κρατήστε επαφή με πελάτες χωρίς να γίνεστε ενοχλητικοί
Share on Facebook

business15Σχεδόν κάθε φορά που μιλάω σε επιχειρήσεις για τις πωλήσεις, με ρωτούν «Τι πρέπει να κάνω όταν δεν μου απαντούν; Δεν θέλω να με θεωρούν ενοχλητικό;». Το να κρατάς επαφή είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση.

Της Jill Konrath*

Διαβάστε Επίσης

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

Dec 15, 2025
Η πολιτική της J&J και οι 38.000 ενάγοντες

Αποζημίωση 40 εκατ. δολ. σε δύο γυναίκες για το ταλκ της J&J

Dec 15, 2025

Τους ρωτάω λοιπόν να μου πουν τι λένε όταν θέλουν να κρατήσουν επαφή. Συνήθως λένε κάτι τέτοιο: «Ήθελα να τσεκάρω αν έχει αλλάξει κάτι από την τελευταία φορά που μιλήσαμε. Υποθέτω ότι είσαι απασχολημένος. Αν έχεις χρόνο την ερχόμενη εβδομάδα, θα ήθελα πολύ να μιλήσουμε. Ενημέρωσέ με!»

Βαρετό μήνυμα, αξιολύπητο και… σηκώνει διαγραφή!

Με τους ενημερωμένους αγοραστές του σήμερα, δεν μπορούμε να στέλνουμε κάτι τέτοιο, αν θέλουμε να μας θεωρούν αξιόπιστη πηγή… κάποιον που πραγματικά αξίζει να μιλάει κανείς για σημαντικούς επιχειρηματικούς στόχους. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο χρειαζόμαστε άλλη προσέγγιση στην στρατηγική πωλήσεων που ακολουθούμε.

Να είστε χρήσιμοι

Ακούγεται πολύ εύκολο. Όχι σαν πωλητής – που πρέπει πάντα να πλασάρει τα προϊόντα του. Όμως αλήθεια, έχει αποτέλεσμα.

Για παράδειγμα, ένας από τους πελάτες μου πουλάει ένα προϊόν που βελτιώνει σημαντικά την εξυπηρέτηση πελατών. Του πρότεινα να στείλει ένα πολύ απλό email:

«Όταν διάβασα αυτό το άρθρο σήμερα στο Harvard Business Review, σε σκέφτηκα αμέσως. Περιλαμβάνει πληροφορίες για τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατών. Ελπίζω να το βρεις ενδιαφέρον».

Προσέξτε ότι δεν ζητάτε τίποτα – απλά δίνετε αξία – κάτι που σας κάνει (εσάς ή την εταιρεία σας) να θεωρείστε αξιόπιστη πηγή.

Κεντρίστε την περιέργειά τους

Μία άλλη σπουδαία στρατηγική πώλησης είναι να στείλετε τον κόσμο σε μία πηγή στη δική σας ιστοσελίδα. Δεν εννοώ ένα μέρος που θα διαφημίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό είναι τεχνική της δεκαετίας του ’70.

Αντιθέτως, εννοώ κάτι που θα βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη σας να πετύχει τους στόχους του. Όπως μία έκθεση, μία μελέτη, ένα άρθρο, ή μία συνέντευξη που παρέχουν πληροφορίες. Θα μπορούσατε να στείλετε κάτι τέτοιο:

«Την περασμένη εβδομάδα σας έστειλα πληροφορίες για το πως η Χ εταιρεία αξιοποιεί την διαδικτυακή της κοινότητα για να αυξήσει τα έσοδά της. Σκέφτηκα ότι θα σας ενδιέφερε επίσης το πως η Ψ εταιρεία περιόρισε τις απώλειες πελατών κατά 17%. Ορίστε ένας σύνδεσμος για τη σχετική έρευνα: www…. Νομίζω ότι θα εκπλαγείτε από τα ευρήματα που παρουσιάζουν».

Δελεαστικό; Θα έπρεπε να είναι, αν έχετε βρει την κατάλληλη πηγή για τον υποψήφιο πελάτη σας. Και πάλι, δεν υπάρχουν αξιολύπητες φράσεις όπως «Ήθελα να δω…» ή «Επανέρχομαι για…»

Κάθε email ή τηλεφωνικό μήνυμα που στέλνετε στον υποψήφιο πελάτη σας πρέπει να θεωρείται από μόνο του «χρήσιμο». Από τη στιγμή που βρείτε τον τρόπο να το κάνετε, είναι εύκολο. Και ειλικρινά, θα νιώσετε καλύτερα να επικοινωνείτε έτσι.

*Η Jil Konrath είναι συχνή ομιλήτρια σε συνέδρια πωλήσεων. Μοιράζεται τις φρέσκες στρατηγικές πωλήσεων που γνωρίζει και βοηθάει τους πωλητές να επιταχύνουν την απόκτηση πελατών και να κερδίζουν μεγαλύτερα συμβόλαια. Μεταξύ των πελατών της είναι οι IBM, GE, Microsoft, Wells Fargo κ.ά.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Atradius: Με ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία πάνω από 10% το 9μηνο του 2024
Ασφάλιση Πιστώσεων Ειδήσεις & Νέα

Η Atradius Hellas στηρίζει τον ΣΕΒΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
FMΙΑ25: Σήμερα οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Σήμερα οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της  ΕΣΑΠΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της ΕΣΑΠΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

    “Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στρατεύει ιδιώτες ο Τραμπ για επιθετικές κυβερνοεπιχειρήσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αποζημίωση 40 εκατ. δολ. σε δύο γυναίκες για το ταλκ της J&J

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΑΙ αυτοματισμός και βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ