ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά; Κάντε αυτά τα 7 βήματα

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
05/10/2015 - Updated on 07/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά; Κάντε αυτά τα 7 βήματα
Share on Facebook

agent6Ας υποθέσουμε πως μόλις είχατε μία εκπληκτική και πιθανώς πολύ επικερδή συνάντηση με έναν υποψήφιο πελάτη. Σας ζήτησε μία πρόταση και αν καταφέρετε και κλείσετε τη συμφωνία θα πιάσετε το στόχο του τριμήνου, αν όχι του έτους.

Περνάτε ώρες τελειοποιώντας την πρόταση. Την κάνετε τέλεια και τη στέλνετε. Οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Και ξαφνικά, δεν παίρνετε ποτέ απάντηση από τον υποψήφιο πελάτη. Βοήθεια!!!

Διαβάστε Επίσης

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Nov 4, 2025
Mega Brokers Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Mega Brokers Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Nov 4, 2025
  1. Προγραμματίστε να συνεχίσετε τη συζήτηση

Στο τέλος μίας συνάντησης με έναν υποψήφιο πελάτη, ειδικά όταν ο ενδιαφερόμενος σας ζητήσει να του δώσετε μία προσφορά, κάντε το επόμενο βήμα. Αν ο υποψήφιος πελάτης θέλει πραγματικά να ακούσει την πρότασή σας σίγουρα θα θέλει να κλείσει ένα ραντεβού για να την συζητήσει.

2. Αφήστε μήνυμα

Καλέστε τον υποψήφιο πελάτη, αλλά αντί για το πανταχού παρών μήνυμα «καλώ σε συνέχεια της συνάντησής μας», υπενθυμίστε στον πελάτη το λόγο για τον οποίο έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον. Το μήνυμά σας θα πρέπει να εστιάζει στα προβλήματα ή στις δυσκολίες που μπορείτε να λύσετε και να αντιμετωπίσετε.

Ζητήστε από τον υποψήφιο πελάτη να σας καλέσει. Σιγουρευτείτε ότι λέτε τον αριθμό του τηλεφώνου αργά και δύο φορές. Διευκολύνετε τον υποψήφιο πελάτη να σας καλέσει πίσω.

3. Στείλτε email μαζί με το φωνητικό μήνυμα

Το email που θα στείλετε μπορεί να επαναλαμβάνει το μήνυμα που αφήσατε στον τηλεφωνητή. Μερικές φορές είναι πιο εύκολο για τους πολυάσχολους υποψήφιους πελάτες να απαντήσουν μέσω email. Ζητήστε από τον υποψήφιο πελάτη να σας τηλεφωνήσει ή να απαντήσει στο μήνυμά σας σε μια καλή στιγμή που θα μπορείτε να τους καλέσετε.

4. Καλέστε με απόκρυψη

Κάντε το τηλέφωνό σας «αόρατο», δηλαδή να μην το αναγνωρίζουν όταν καλείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να καλείτε πιο συχνά τους υποψήφιους πελάτες σας και αυτοί δεν θα μπορούν να σας αποφύγουν το ίδιο εύκολα. Αυτό βέβαια, δοκιμάστε το, μόνο στην περίπτωση που ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντάει στο email ή στο μήνυμα στον τηλεφωνητή.

5. Ασκήστε λίγη πίεση

Αν πήγατε συστημένος στον υποψήφιο πελάτη (ειδικά αν ήταν από το αφεντικό του), στην περίπτωση που δεν σας απαντά ή εξαφανίζεται, τότε μπορείτε να συμπεριλάβετε το άτομο που σας σύστησε σε ένα από τα τελευταία email. Δεν θέλετε να το κάνετε αυτό πολύ νωρίς, όμως λίγη πίεση μερικές φορές μπορεί να συμβάλει στο να παρακινήσει έναν υποψήφιο πελάτη να απαντήσει. Αν έχετε στείλει αρκετά email και δεν έχετε λάβει απάντηση, δοκιμάστε το.

6. Μήπως έκανα κάτι λάθος;

Αν δεν σας απαντήσει ο υποψήφιος πελάτης και αφού έχετε αφήσει αρκετά μηνύματα στον τηλεφωνητή και έχετε στείλει αρκετά email, αφήστε ακόμη ένα ηχητικό μήνυμα και στείλτε άλλο ένα email, απευθύνοντας την ερώτηση αν έχετε κάνει κάτι λάθος.

«Μου ζητήσατε να σας καλέσω σε συνέχεια της συνάντησήας μας… προσπάθησα να επικοινωνήσω αρκετές φορές, αλλά δεν έχω ακούσει νέα σας. Μήπως έκαν κάτι που σας προσέβαλε ή σας εκνεύρισε;» Αυτό το «μήπως έκανα κάποιο λάθος» μήνυμα μερικές φορές μπορεί να κάνει έναν πολυάσχολο υποψήφιο πελάτη να απαντήσει και να σας πει τι ακριβώς συμβαίνει.

7. Προχωρήστε στον επόμενο

Ένας υποψήφιος πελάτης που δεν σας απαντάει δεν αποτελεί μία καλή περίπτωση. Αν και δεν θέλετε να τον «εγκαταλείψετε» πολύ γρήγορα, την ίδια ώρα αν ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντάει, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τον αφήσετε.

Πριν τον αφήσετε, ωστόσο, πείτε στον υποψήφιο πελάτη ότι δεν θα επικοινωνήσετε μαζί τους για ένα διάστημα:

«Προσπάθησαν να βρω κάμποσες φορές για να συνεχίσουμε την συζήτηση που είχαμε… Δεν με έχετε πάρει πίσω κατά συνέπεια υποθέτω ότι αυτή δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να συνεχίσουμε τη συζήτηση και γι’ αυτό το λόγο δεν θα σας καλέσω ξανά (ορίστε το διάστημα)».

Μερικοί υποψήφιοι πελάτες θα απαντήσουν σε αυτό το μήνυμα και θα σας δώσουν αξιόπιστες πληροφορίες για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Αν δεν το κάνουν, μπορείτε να επιλέξετε να επικοινωνήσετε μαζί τους κάποια στιγμή στο μέλλον.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»
asfalistikomarketing

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025 - Updated on Nov 4, 2025
Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ICAP CRIF: Συζήτηση για τις εξαγωγές, το ESG και την καινοτομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 13 Νοεμβρίου το Credit Risk Management της ICAP CRIF

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025

Comments 1

  1. Ergeniadis S says:
    10 years ago

    Το καλύτερο απ’ όλα είναι να του στείλετε μήνυμα ότι βγήκε δικαστική απόφαση και να περάσει από το γραφείο σας να παραλάβει τα χρήματα του από τις παλαιότερες ασφαλίσεις του σε ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ και C.V.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Mega Brokers Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στρατηγικός συνεργάτης ανάπτυξης το HR

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ