ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι Παραδοσιακοί Ασφαλιστές Κινδυνεύουν να Χάσουν Πελάτες στην Ψηφιακή Εποχή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/07/2014 - Updated on 10/07/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
τεχνολογία & ασφαλιστική αγορά
Share on Facebook

τεχνολογία & ασφαλιστική αγοράΟι παραδοσιακοί ασφαλιστές κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες στην ψηφιακή εποχή, σύμφωνα με έρευνα της PwC

Οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αντιμετωπίζουν την αυξανόμενη απειλή να χάσουν πελάτες από νεοεισερχόμενους στην αγορά, καθώς ο κόσμος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο όλο και περισσότερο για την εύρεση φθηνότερων συμβολαίων και πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών, σύμφωνα με τη νέα έκθεση της PwC – Ασφάλιση 2020: Το ψηφιακό βραβείο – Ανεβάζοντας τη σύνδεση του πελάτη σε νέα επίπεδα.

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

Η έρευνα της PwC, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 10.000 άτομα σε 16 χώρες (από τα οποία ήταν 1.500 ενήλικες από το Ηνωμένο Βασίλειο), αποκαλύπτει πως οι μισοί ερωτηθέντες ήδη αγοράζουν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια από το διαδίκτυο και πάρα πολλοί θα ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν συμβόλαιο από νεοεισερχόμενο, όπως για παράδειγμα από παροχέα διαδικτυακών εφαρμογών (18%), από γνωστή μάρκα λιανικής (18%) ή από διαδικτυακό λιανοπωλητή (15%).

Αυτή η αλλαγή οφείλεται στην μεγαλύτερη έρευνα των Βρετανών καταναλωτών ως προς τις τιμές, αλλά και στις εμπειρίες τους με διαδικτυακούς λιανοπωλητές οι οποίοι τους παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το 86% των ενηλίκων στη Βρετανία κάνουν κάποιου είδους έρευνα στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ασφαλιστικό συμβόλαιο και ότι το 50% των συμβολαίων έχουν αγοραστεί ηλεκτρονικά. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το ποσοστό αυτό φτάνει μόλις το 26%. Ο πιο σημαντικός παράγοντας επιλογής για το 74% των Βρετανών είναι η τιμή, που είναι και το μεγαλύτερο ποσοστό ανάμεσα στις χώρες που πήραν μέρος στην έρευνα. Αντίθετα, μόλις το 20% θεωρούν πως η επωνυμία της επιχείρησης (μάρκα) είναι σημαντική.

Ο Michael Spiteri, συνεργάτης ψηφιακής ασφάλισης δήλωσε στην PwC :

«Όταν πρόκειται για την αγορά γενικών ασφαλίσεων ο πελάτης έχει όλη τη δύναμη. Μπορούν να έχουν πρόσβαση και να συγκρίνουν πληροφορίες σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια και πολλοί χρησιμοποιούν αυτή τη δυνατότητα για να βρουν καλύτερες συμφωνίες. Οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αγωνίζονται να δημιουργήσουν ένα συναρπαστικό και ελκυστικό περιβάλλον για τον πελάτη. Ένα περιβάλλον που παρέχει αφοσίωση στη γρήγορα εναλλασσόμενη βρετανική αγορά. Η έρευνα μας δείχνει ο μέσος Βρετανός ενήλικας αλλάζει ασφαλιστή κάθε τέσσερα χρόνια, πολύ πιο συχνά από το παγκόσμιο μέσο όρο» και συνέχισε:

«Οι ασφαλιστές δεν μπορούν να αγνοούν τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως τις μηχανές αναζήτησης και τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αποτύχουν να παρέχουν στους πελάτες τους αυτό που θέλουν, αυτοί θα απευθυνθούν στις εταιρίες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εξυπηρέτηση που απαιτούν».

Η έρευνα της PwC δείχνει πως οι πελάτες έχουν αρχίσει να έχουν περισσότερες απαιτήσεις από τον ασφαλιστή τους και πως θα ήταν πρόθυμοι να δώσουν επιπλέον προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες σχετικές με τον τρόπο ζωής τους, προκειμένου να κλείσουν την καλύτερη συμφωνία και να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) θα ήταν διατεθειμένοι να έχουν ακόμα και αισθητήρα στο σπίτι ή στο αυτοκίνητό τους, όπως π.χ. μια συσκευή που καταγράφει τη συμπεριφορά οδήγησης και προσαρμόζει τα ασφάλιστρα ανάλογα. Επίσης, το 37% θα ήταν πρόθυμο να δώσει επιπλέον στοιχεία προκειμένου να μειώσει τα ασφάλιστρα.

Σύμφωνα με τον Michael Spiteri:

«Εαν οι ασφαλιστές θέλουν να κρατήσουν τους υπάρχοντες πελάτες τους και να προσελκύσουν καινούργιους πρέπει να συμβαδίζουν με τις προσδοκίες των πελατών. Η έρευνα μας δείχνει πως οι πελάτες είναι πρόθυμοι να δώσουν επιπλέον στοιχεία σε αντάλλαγμα για καλύτερη εξυπηρέτηση. Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για τους ασφαλιστές να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύτερο σύνολο στοιχείων συμπεριφοράς του πελάτη και να παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Οι ασφαλιστές μπορούν έτσι να κοστολογήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τον κίνδυνο, αλλά και να προσφέρουν πιο λεπτομερείς συμβουλές σχετικά με το πως μπορεί να μειωθεί και να μετριαστεί» και καταλήγει:

«Ενώ η μετάβαση στα ψηφιακά μέσα είναι επιτακτική, οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να έρχονται σε επαφή και με ένα φυσικό πρόσωπο. Με τη χρήση web-chat, co-browsing και video-chat ενισχύεται η ψηφιακή εμπειρία και γίνεται δυνατή η παροχή βοήθειας στους πελάτες όταν την έχουν ανάγκη. Οι πελάτες περιμένουν και απαιτούν μια συνεπή εξυπηρέτηση».

Tags: Μελέτες
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

100 χρόνια ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος προς τιμήν των μικρομεσαίων στις 12/10

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Τζάμπολ στη νέα σεζόν της Stoiximan Greek Basketball League με την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τζάμπολ στη νέα σεζόν της Stoiximan Greek Basketball League με την Υδρόγειο Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές

by Νίκος Μωράκης
Oct 9, 2025
Η Affidea ενισχύει την παρουσία της στην Θεσσαλονίκη με νέο διαγνωστικό κέντρο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Affidea: Πλήρη κάλυψη της συμμετοχής των ασφαλισμένων του ΕΔΟΕΑΠ

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
2η Διαδραστική Έκθεση «Πάρε τον Έλεγχο του Βάρους σου»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2η Διαδραστική Έκθεση «Πάρε τον Έλεγχο του Βάρους σου»

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025
500 συμμετέχοντες στο MDRT Day 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

500 συμμετέχοντες στο MDRT Day 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025
financial-analysis
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοίγει ο δρόμος για χαμηλότερες εισφορές υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025
Outlines of group of businessmen working
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση Εκπροσώπων LLOYD’s και Μελών Συνδέσμου Συνεργαζόμενων με μεσίτες LLOYD’S

by Insurancedaily editorial team
Oct 7, 2025
Η Syndea χορηγός στο Athens Run 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Syndea χορηγός στο Athens Run 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων

    100 χρόνια ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος προς τιμήν των μικρομεσαίων στις 12/10

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τζάμπολ στη νέα σεζόν της Stoiximan Greek Basketball League με την Υδρόγειο Ασφαλιστική

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Affidea: Πλήρη κάλυψη της συμμετοχής των ασφαλισμένων του ΕΔΟΕΑΠ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ