ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Αριστείδης Παπανικόλας

“Χρυσή μάρκα” η Interamerican

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
03/07/2012 - Updated on 06/01/2014
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Το όνειρο κάθε επιχείρησης, μικρής ή μεγάλης, παλαιάς ή νέας, είναι η δημιουργία ονόματος στην αγορά, αλλά πρωτίστως η δημιουργία καλής φήμης μεταξύ των καταναλωτών. Για την Interamerican, αυτό αποτελεί πλέον μια συνεχή πραγματικότητα, αλλά ταυτόχρονα και μια πρόκληση για τη διατήρησή της. Όταν για πέμπτη φορά, σε σύνολο επτά ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού «Famous Brands», κατακτά την πρώτη θέση σε «ψήφο εμπιστοσύνης» των πολιτών μεταξύ των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, τότε σίγουρα δεν είναι τυχαίο, δεν είναι συγκυριακό, είναι η ύψιστη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξίας της επιχείρησης και των προϊόντων της.

Διαβάστε Επίσης

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

Jul 21, 2025
Πρόληψη και προετοιμασία για μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Πρόληψη και προετοιμασία για μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Jul 18, 2025

Ο Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican, αναφερόμενος στη διάκριση δήλωσε: «Σε μια περίοδο κατά την οποία η ύφεση, που πλήττει τις αγορές, μεταφράζεται σε κρίση εμπιστοσύνης, αποτελεί οδηγό πορείας για την Interamerican η σταθερότητα της αξιοπιστίας της. Για μια ακόμη χρονιά, η θετική γνώμη του κοινού για την Εταιρεία που την αναδεικνύει στην πρώτη θέση του ασφαλιστικού κλάδου στο πεδίο της φήμης, συνιστά επιβράβευση των αξιών που πρεσβεύει έμπρακτα η Interamerican. Η διακυβέρνηση, η διαφάνεια, ο επαγγελματισμός, η καινοτομία, η απόδοση αξίας στους ασφαλισμένους, το ενδιαφέρον για τους εργαζόμενους και συνεργάτες, η υπευθυνότητα έναντι της ευρύτερης κοινωνίας και η ευαισθησία για το φυσικό περιβάλλον αντανακλώνται όχι μόνο στα οικονομικά αποτελέσματα, στην ευρυθμία της Εταιρείας και στην ηγετική θέση της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, αλλά και στη δημόσια εικόνα της. Γι’ αυτό, η αναγνώριση της Interamerican στα Famous Brands δικαιώνει τις εταιρικές στρατηγικές επιλογές και κυρίως, την πολύπλευρη επαγγελματική και κοινωνική συνεισφορά των ανθρώπων της».

Η έρευνα κάλυψε 34 συνολικά κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και διεξήχθη για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη μέθοδο C.A.W.I. μέσω της προηγμένης ψηφιακής πλατφόρμας της Digipoll, σε συνεργασία με τη WIZZARD – From wisdom to magic και το Reputation Management Institute. Η έρευνα εκφράζει την αυθόρμητη επιλογή της μάρκας με την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα στις επιλεγμένες κατηγορίες, χωρίς τη βοήθεια λίστας και μέχρι 3 αναφορές από τους ερωτηθέντες για κάθε κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, το 94% των ερωτηθέντων εμπιστεύονται τις μάρκες που διακρίθηκαν, το 92% ότι καλύπτει τις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το 90% ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που απολαμβάνουν ανταποκρίνονται στην αξία των χρημάτων που διαθέτουν γι’ αυτά. Από την έρευνα, εκτός των 34 χρυσών νικητών προέκυψαν 36 αργυροί και 37 χάλκινοι.

Σύμφωνα με τον Πέτρο Κωνσταντινίδη, Πρόεδρο της Hill & Knowlton Strategies και του Reputation Management Institute – RMI Athens, στις σημερινές συνθήκες υπάρχει ανάγκη ολιστικής προσέγγισης της διαχείρισης της φήμης, ενώ σύμφωνα με τον Μάκη Οβαδία, Γενικό Διευθυντή του RMI Athens, πέρα από την αναγνωρισιμότητα, η «χρυσή φήμη» προϋποθέτει διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, οργανωμένη υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας και δημιουργία θετικής δημοσιότητας και «εμπειρίας». Η Έλενα Μαθιού, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Wizzard – From wisdom to magic, αναφέρει ότι η φήμη μιας μάρκας της επιτρέπει να χαίρει μιας αντίληψης «αξίας» πολύ πέρα από την καθαρή «φυσική» της αξία, την ξεχωρίζει από όλες τις υπόλοιπες και καθορίζει το «μέγεθος» αυτής της άυλης, αλλά τόσο πολύτιμης «αύρας» ενός σήματος/μάρκας, που ονομάζεται «υπεραξία» (Goodwill) και είναι δύναμη για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας, υγείας και μακροβιότητας.

Tags: InteramericanΑριστείδης ΠαπανικόλαςΚατάθεση Αλληλεγγύης
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O Γ. Χατζηθεοδοσίου είναι άτυπα η φωνή της διαμεσολάβησης. Γιατί όχι και τυπικά;

by Νίκος Μωράκης
Jul 25, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεταβίβαση Ομαδικού Ασφαλιστηρίου από την Allianz προς την GENERALI

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποιες ασφαλιστικές θα σηκώσουν το βάρος για τις φονικές πλημμύρες στη Γερμανία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μετά από τους καύσωνες αντιμέτωπη με πλημμύρες η Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025

Comments 8

  1. Stathis S. says:
    13 years ago

    Μα γιατι αργει να επαναγορασει ο Κοντομηνας, πιο φτηνα δεν γινεται!
    Δεν συμβουλευεται τον φιλο του Μαρινοπουλο που επαναγορασε τα Carrefour στο ναδιρ της χρηματιστηριακης (εικονικης) αξιας τους; 

    Reply
    • Αντωνης says:
      13 years ago

      Δε νομίζω να είναι και τόσο φθηνή η καλύτερη και πιο υγειής εταιρία της Ελληνικής αγοράς…

      Reply
  2. alexandra-s says:
    13 years ago

    Και όμως, φίλοι:
    -Επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη συνεχώς τα τελευταία χρόνια και παρά τα 114 εκατ. από το κούρεμα της συμμετοχής στην «εθνική σωτηρία» (PSI), δεν χρειάστηκε να βάλει ούτε ένα ευρώ κεφάλαια για τη φερεγγυότητά της, λόγω υψηλής αποθεματοποίησης.
    -Σταθερά 2η σε συνολικό μερίδιο αγοράς (την… πρώτη την ξέρετε) και παραγωγικά με μεγάλη αντίσταση στην ύφεση, αντίθετα στην πτώση της αγοράς.
    -Καινοτομίες και ανοίγματα στη διανομή με τολμηρές επιλογές και επενδύσεις, που οι άλλοι τις βλέπουν με το κυάλι.
    -Σοβαρές συνεργασίες και δεσμεύσεις διεθνώς, που μόνο σημαντικοί οργανισμοί αναλαμβάνουν – αυτοί που μπορούν – στην Ελλάδα ποιός άλλος;
    -Διακυβέρνηση προωθημένη, που αναγνωρίζεται με τα πιο αυστηρά κριτήρια και «σταθμά» και κουλτούρα διαφάνειας χωρίς τα γνωστά ελληνικά κουσούρια.
    -Και αυτά σε μια αγορά που είναι προτελευταία στη φήμη των κλάδων με βάση την ίδια έρευνα – σκεφθείτε που θα ήταν χωρίς την INTERAMERICAN να τραβάει το κάρο…
    Γιατί λοιπόν σας πάει σε «άλλα» σχόλια η εύλογη πρωτιά; Ξέρουμε κι άλλες τέτοιες εταιρείες στην πολύπαθη και μίζερη αγοράς μας; Κάνει καλό να αναγνωρίζουμε και να ξεπερνάμε τις κακοπροαίρετες μηδενιστικές ζήλιες. Ας καταλάβουμε την εποχή που έρχεται, μήπως και δούμε ποιοί θα φύγουν και πώς… και ποιοί θα μείνουν.
     

    Reply
  3. Ευάγγελος Βαρελίδης says:
    13 years ago

     
    Η πρώτη επιτυχία της INTERAMERIKAN οφείλετε στην επιλογή του ονόματος, το οποίο υποσυνείδητα παραπέμπει στην Δίκαια και ευτυχή Αμερική που το Χόλυνγγουτ συστηματικά καλιέργησε παγκοσμίως μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο. Τα υπόλοιπα είναι καθαρά θέμα ευφυούς στάσης απέναντι στην αγορά. 

    Reply
    • Ἀργυρῶ Κουκουλᾶ says:
      13 years ago

      Τί περίεργη σύμπτωσι !…  τό μεγάλο μου πρόβλημα  μέ τήν συγκεκριμένη ἐταιρεία στήν ὁποία ἐργάζομαι ἀπό τό 1992 ἦταν πάντα αὐτό ἀκριβῶς , τό όνομά της.Μοῦ  ἔδινε τήν ”ὀδυνηρή” ἐντύπωσι τῆς ἀμερικανόδουλης πατέντας ἄν ἐστίαζα στό ὄνομα αὐτὀ καθ΄αὐτό καί ὄχι στήν ἐκπληκτικά ”εὐφυή στάσι ἀπέναντι στήν ἀγορά” ὅπως πολύ εὔστοχα παρατηρεῖτε!  Ἡ πρόσφατη συμπλήρωσι στο Ἰντεραμέρικαν μέ τόν ”ὑπότιτλο” part of Achmea δίνει μία  λίαν  ἀποδεκτή  ἀλλά καί εὔηχη …ἀναθάθμισι σ΄ἐπίπεδο ὀνόματος.
      Βέβαια, μιά κατ΄ἐξοχήν ”εὐφυής στάσι”, πού ἐμένα μοῦ ἐπέτρεψε νά παραμείνω ἕως σήμερα, μελπηδόν κι ὅλας, στόν κλάδο , ἦταν καί ἡ μόνιμη καί ἀπρόσκοπτη ἀνάδρασις τῶν ἀναγκῶν ἀπό τήν πλευρά τῆς ἀγορᾶς πρός τήν ἐταιρεία.Ἔνοιωθα  ἐξ ἀρχῆς  ὅτι ἀνήκω ”στήν ” Ἑλλάδα πού δημιουργεῖ” ὅταν σκεφτόμουνα  ὅτι ὁ ἐπαγγελματικός ..θούριος  εἶναι σταθερά ἡ ἐπωδός : ”ἡ Αῦτοῦ Ἐξοχότης ὁ Πελάτης”!!         (αὐτό μοῦ ἔδινε περιθώρια  νά τακτοποιῶ καί τήν ”ἀντικαπιταλιστική μου” συνείδησι!)
       

      Reply
  4. Ευάγγελος Βαρελίδης says:
    13 years ago

     Κυρία Κουκουλά, με παρεξηγήσατε.
    Το σχόλιό μου έχει διαπιστωτικό χαρακτήρα και καθόλου επικριτικό. Διαπιστώνω δε μια επιθετικότητα στο ύφος σας που με θλίβει.  
    Σας βεβαιώ ότι σέβομαι τον ευφυή επαγγελματία διότι υπήρξα κάποτε τέτοιος. Και η επιλογή του συγκεκριμένου ονόματος ήταν μια ευφυής πράξη η δε έντιμη στάση απέναντι σε μια φαύλη αγορά ακόμη πιο ευφυής.
    Όμως οι κανόνες της αγοράς που εσείς διαμορφώσατε σας ωθούν σε υπερβάσεις   που λίγο απέχουν από την ύβρη απέναντι στην αρμονία του Κόσμου και αυτή έχει πλέων διαταραχθεί. Η Νέμεση ξεκίνησε, εσείς είστε αρκετά ευφυής να σταθείτε έντιμα απέναντι στα επερχόμενα;
     

    Reply
    • ΑΡΓΥΡΩ ΚΟΥΚΟΥΛΑ says:
      13 years ago

      κ.Βαρελίδη,
      καμμία παρεξήγησι καί καμμία ἐπιθετικότητα δέν  ἔθεσα μέ ὅσα ”διηγήθηκα”.
      Ἡ ἔντιμη στᾶσις δέ , στά ὅποια ἐπερχόμενα ,  ἐντός , ὅπως καί  ἐκτός τῆς ἀγορᾶς ,εἶναι θέμα καθαρά προσωπικό καί μάλιστα ὁριοθετεῑ καί χαράζει καί τήν πορεῖα τῆς ἴδιας τῆς ἀγορᾶς. 
      .Μ’ἀρέσει νά σκέφτωμαι   ὅτι στήν ”ἀγορά” ἀναπτύχθηκε τόσο τό ” ἀγοράζω” ὅσο καί τό ”ἀγορεύω΄΄ καί θεωρῶ πολύ σημαντικό νά προσεγγίζωνται τά συμβεβηκότα ὡς ρῆτρες ἐπιστημονικές παρά μάντεις κακῶν εἰδήσεων .     Φαντάζομαι αὐτό ὁδηγεῖ στό εὐ τῆς φύσεως καί στήν ἁρμονία.

      Reply
    • Αντωνης says:
      13 years ago

      Τι εννοείτε όταν λέτε “Νέμεση”; Να σταματήσει η Interamerican να είναι η καλύτερη και πιο αξιόπιστη εταιρία στην αγορά για να μη “τη σπάει” στους άλλυς; Να δω οι άλλες εταιρίες πως θα ανταπεξέλθουν στο μέλλον..

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ