ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η έλλειψη “Στρατηγικού Μάνατζμεντ” σχεδόν πάντα καταλήγει σε σπασμωδικές κινήσεις!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/11/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Αν, λέμε αν, μερικές Εταιρείες ασκούσαν “Στρατηγικό Μάνατζμεντ” δεν θα επέλεγαν να εμπλακούν στις εκδόσεις Ασφαλιστικών Συμβολαίων Αυτοκινήτων ή Νοσοκομειακών Προγραμμάτων, εκτός ορισμένων Συμβολαίων Ασφάλισης που μπορούν να αποβούν κερδοφόρα. Π.χ. επιλεγμένα Αυτοκίνητα με αυστηρό (Underwriting) που αν συνοδευτεί με καλή Εξυπηρέτηση Πελατών, παρουσιάζει μεγάλο ποσοστό “Αφοσίωσης” ή Nοσοκομειακά, με υψηλό περιθώριο καλύψεων με μεγάλη συμμετοχή του Ασφαλισμένου είτε στις πρώτες δαπάνες είτε με μια μικρή συμμετοχή δική του σε όλες τις καλύψεις (Deductible) ή (Participating).

Διαβάστε Επίσης

EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου

Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

Oct 21, 2025
Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Oct 21, 2025

Αν συνέβαινε αυτό, δεν θα έτρεχαν σήμερα μερικές Εταιρείες να πιέζουν τα Δίκτυά τους να… ακυρώσουν παλαιά Συμβόλαια που τους έχουν ρημάξει στις Αποζημιώσεις και ταυτόχρονα να χάνουν την Αξιοπιστία τους από τους συνεργάτες τους. Ποιος τα έβγαλε αυτά τα Συμβόλαια στην Αγορά; Δεν είχε ήδη ένα ιστορικό αποζημιώσεων από άλλες Εταιρείες που στην κυριολεξία γονάτισαν και έχασαν σχεδόν ολόκληρα τα Δίκτυά τους;

Ένα απλό Στρατηγικό Πλάνο μιας Ασφαλιστικής, δεν θα κατέληγε ποτέ στις εκδόσεις Συμβολαίων που έχουν αποδειχτεί επανηλλειμμένα ζημιογόνα. Δεν εξετάζουμε τους λόγους! Οι λόγοι είναι πολλοί και δύσκολα ανατρέπονται! Εξετάζουμε τις επιλογές των Εταιρειών να μη τολμούν να περιοριστούν σε πολύ χρήσιμα “Συμβόλαια Ασφάλισης” και να αρνούνται να Σχεδιάσουν ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για να το λανσάρουν στην Αγορά χρησιμοποιώντας όλα τα πιθανά Δίκτυα Διανομής. Το “Μάρκετινγκ Πλαν” δεν είναι μια και έξω. Κάνεις ένα Σχέδιο το Μελετάς όσο μπορείς πιο προσεκτικά, δόξα τω Θεω, υπάρχουν πολλοί Οδηγοί “How to”, και Καλά Σεμινάρια που σου επιτρέπουν να κάνεις τις Δοκιμές σου! Αν αποτύχεις την πρώτη φορά, δεν λες το ασυγχώρητο: “Τα δοκιμάσαμε αυτά και δεν έπιασαν” γιατί αυτή η φράση αποδεικνύει ότι είσαι “φυλακισμένος” στις εμπειρίες σου και στις προσωπικές σου αντιλήψεις, που ίσχυαν πολλά χρόνια πριν, και αρνείσαι να παρακολουθήσεις τις Εξελίξεις! Το Μάρκετινγκ σου δίνει τη δυνατότητα να “Δοκιμάζεις” και να “Αναλύεις” τα αποτελέσματα της κάθε Εκστρατείας σου ώστε να αποκτήσεις το πολυπόθητο “Δικό σου Αρχείο” Αποτυχιών και Επιτυχιών”! Αυτό είναι το κεντρικό σημείο ενός Μαρκετίερ! Καμία συνταγή δεν μπορεί να εγγυηθεί αποτελέσματα γιατί οι συνθήκες αλλάζουν καθημερινά. Η δε Τεχνολογία μας έχει τρελάνει στην κυριολεξία! Αυτή είναι εξάλλου και η Αξία των Μελετών Περίπτωσης!

Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος σχεδόν από τις προηγούμενες εκλογές για να συνειδητοποιήσουν ορισμένες Εταιρείες ότι οι συνθήκες δεν επιτρέπουν τη συνέχιση της προσφοράς κάθε είδους εγγυήσεων σε Ασφαλιστήρια Συμβόλαια Ζωής και Υγείας!

Όλες οι Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων σε μεταπτυχιακό επίπεδο “MΒΑ” σε όλο τον κόσμο διδάσκουν αποκλειστικά το “Στρατηγικό Επιτελικό Μάνατζμεντ” το Μήνυμα είναι τόσο απλό όσο και τρομερά δύσκολο:

Η Διοίκηση μιας Οργάνωσης, είτε είναι μικρή είτε είναι μεγάλη, πρέπει να γνωρίζει ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑ!

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ  ΠΡΟΫΠΗΡΞΑΝ  ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!  (R. Alec Mackenzie, How to save two hours a day)

Η Διοίκηση, οφείλει για τρία τουλάχιστον χρόνια να κάνει “ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΣΤΟΧΩΝ” Εσόδων και Εξόδων και τους Αναλυτικούς Τρόπους με τους οποίους θα Επιδιώξει να ΕΚΠΛΗΡΏΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΣΤΟΧΟΥΣ! ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ!

Αν ο CEO τα καταφέρει, ανανεώνουν τη σύμβασή του, αν δεν τα καταφέρει, χαρακτηρίζεται “Κακός Μάνατζερ” και πάει σπίτι του!

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Comments 2

  1. Ι. says:
    15 years ago

    ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ! ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΕΣΤΩ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ), ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΩΣ ΧΩΡΑ.
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ & ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!!

    Reply
  2. Τάκης says:
    15 years ago

    Εδώ που 9 στους 10 δεν τα έχει καταφέρει γιατί δεν τους βλέπω σπίτια τους αλλά σε άλλες εταιρίες;;;;;;;;;;;;;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Αρκετά» με τα fake news για τα εμβόλια! Ο ΕΟΔΥ  δημιουργεί γραφείο εντοπισμού και απάντησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ