ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος; Μην το λες στον πελάτη…

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
30/09/2015 - Updated on 02/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος; Μην το λες στον πελάτη…
Share on Facebook

salesman1Όταν μιλάτε με έναν υποψήφιο πελάτη, το να του εξηγείτε τις διαφορές σας από τον ανταγωνισμό, τονίζοντας ότι είστε καλύτεροι από τους άλλους μοιάζει εκ πρώτης όψεως λογικό.

Της Maribeth Kuzmeski*

Διαβάστε Επίσης

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Jul 2, 2025
Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Jul 1, 2025

Έτσι κι αλλιώς, αυτός δεν είναι ο λόγος που κάποιος θα διάλεγε εμάς ή την επιχείρησή μας από κάποιον άλλο – γιατί έχουμε το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία ή γιατί κάνουμε καλύτερη δουλειά; Παρ’ όλα αυτά, η μέθοδος αυτή δεν είναι πάντα αποτελεσματική.

Για παράδειγμα, αν κάποιος σας ρωτήσει γιατί να συνεργαστεί μαζί σας και όχι με ένα άλλο γραφείο ή ασφαλιστική, εσείς αρχίζετε να… διαβάζετε τη λίστα με τα «είμαστε καλύτεροι». Μπορεί να μην χρησιμοποιείτε τη λέξη καλύτεροι, αλλά αυτό εννοείτε…. καλύτερη επικοινωνία, καλύτερη εξυπηρέτηση, καλύτερα προϊόντα, καλύτεροι συνεργάτες, κλπ. Και το πρόβλημα με το «καλύτεροι» είναι ότι ο καταναλωτής δεν το πιστεύει. Δεν πιστεύουμε ότι κάτι είναι πραγματικά καλύτερο.

Σκεφτείτε τον εαυτό σας, όταν πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ και βρίσκεστε στο διάδρομο με τα απορρυπαντικά ρούχων. Αν δείτε μία από τις γνωστές εταιρείες να αναγράφει στη συσκευασία με μεγάλα γράμματα «ΝΕΟ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ», το αγοράζετε αμέσως γιατί είστε σίγουροι ότι επιτέλους τώρα τα ρούχα σας θα είναι πιο καθαρά; Όχι βέβαια.

Δεν πιστεύουμε πραγματικά ότι θα είναι τόσο καλύτερο. Και επίσης είναι επικίνδυνο να αλλάξεις ένα απορρυπαντικό ρούχων που έχεις συνηθίσει (σίγουρα ότι τόσο επικίνδυνο όσο το να αλλάξεις χρηματοοικονομικό σύμβουλο – αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ).

Συνεπώς, πως μπορείτε να επικοινωνήσετε ότι εσείς είστε η καλύτερη επιλογή χωρίς να τονίζετε συνεχώς ότι κάνετε τα πάντα καλύτερα από τους άλλους;

Αυτό που πρέπει να είμαστε είναι διαφορετικοί. Αν μπορούμε να είμαστε διαφορετικοί, πρέπει να λέμε τι πραγματικά μοναδικό έχει αυτό που κάνουμε – και όχι να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους.

Λοιπόν, τι μοναδικό έχετε; Θα έλεγα ότι υπάρχει κάτι μοναδικό στην εταιρεία σας και αυτό είναι οι άνθρωποι της. Ο ιδρυτής, ο ανώτερος σύμβουλος, ο διαχειριστής χαρτοφυλακίου και γενικότερα το προσωπικό κάνει μια επιχείρηση πραγματικά μοναδική.

Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να εργαστούν ταυτόχρονα και κάπου αλλού. Και σε ποσοστό 80% ο λόγος που κάποιος επιλέγει την εταιρεία σας είστε εσείς – όχι τα προϊόντα σας. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ακριβώς ποια προϊόντα θέλουν ακόμη και αφού σας έχουν πει «ναι».

Άρα, είστε έτοιμοι να αρχίσετε να μιλάτε για το πιο μοναδικό χαρακτηριστικό της εταιρείας σας;

*Η Maribeth Kuzmeski είναι πρόεδρος της Red Zone Marketing και ειδικός στην ανάπτυξη επιχειρήσεων στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. 

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ