ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στηρίξτε τα ελληνικά προϊόντα

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
11/05/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ας στηρίξουμε τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, γιατί έτσι στηρίζουμε τις θέσεις εργασίας μας και δημιουργούμε θέσεις εργασίας για συμπατριώτες μας.

1. Αντί για τυρί gouda ψωνίστε Λογάδι Ηπείρου ή Μακεδονικό Τυρί, κασέρια, κεφαλοτύρια Κρήτης, Νάξου, Μυτιλήνης κ.λπ. Λιώνουν το ίδιο καλά στην πίτσα και στα τοστ.

Διαβάστε Επίσης

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Jun 6, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Jun 6, 2025

2. Αντί για παγωτά Nestle, Algida, προτιμήστε τώρα με τις ζέστες τα πραγματικά ελληνικά:Έβγα, Κρι Κρι.

3. Αντί για Coca Cola και Pepsi Cola αγοράστε αναψυκτικά Lux, Έψα, Παλίρροια, ΒαπΚουγιός.

4. Αντί για μπύρα Heineken, Amstel κ.λπ., αγοράστε Kraft, ΦΙΞ, Βεργίνα, Μάγκνους Παπαδημητρίου (Εξαίρετη και καλοψημένη!).

5. Αντί για μακαρόνια Barilla, Misco που παράγονται από πολυεθνική, αγοράστε μόνο μακαρόνια Μ έ λ ι σ σ α. Είναι εξαιρετικά και τα καλύτερα από όλα (δοκιμάστε αυτά του καρότου!!! Απίθανα!!!)

6. Αντί για… προσούτο, αγοράστε μόνο ελληνικά αλλαντικά.

7. Αντί για σκληρό τυρί Δανίας, αγοράστε ελληνικά κεφαλοτύρια (παράδειγμα Γκλίτσα, Όλυμπος, Νάξου, Μυτιλήνης κ.λπ.).

8. Αντί για γάλα εισαγωγής Βερόπουλου και Lidl αγοράστε γάλα ελληνικό, Αγνό, Μεβγάλ,Όλυμπος Αγρόκτημα Βραχιάς, ΕΒΟΛ, Κορφή, του Κρητικού, Κρι Κρι και άλλα.

9. Αντί για οινοπνευματώδη όπως το Ουίσκυ κ.λπ., αγοράστε τσίπουρο, ούζο, τσικουδιά και προτιμήστε μόνο ελληνικά κρασιά, που είναι και απίθανα.

10. Αντί για σοκολάτες Nestle, αγοράστε σοκολάτες-σοκολατάκια ΙΟΝ που είναι και οι καλύτερες (και έως και σήμερα, μόνο Ελληνικής Ιδιοκτησίας, άλλωστε πρέπει να σωθεί η επιχείρηση που επιμένει να είναι ελληνική). Ο Παυλίδης, δυστυχώς, δεν γλίτωσε και πουλήθηκε στους Γάλλους. Δεν χρειάζεται να στηρίζουμε Γαλλικές επιχειρήσεις.

11. Αντί για ταξίδια εκτός Ελλάδας, προτιμήστε φέτος την Ελλάδα και μόνο! Και παζαρέψτε τις τιμές!

12. Αντί για τσιγάρα Marlboro, Camel, Kent, Winston κ.τ.λ. των αγαπημένων Αμερικάνων, αγοράστε Καρέλια, Σεκαπ Hellas special, Ξάνθη.

Δείτε τις επιπτώσεις τους:

Όταν αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών:

1. Αποδυναμώνετε και εξαφανίζετε τις ελληνικές παραγωγές… Μην πείτε δεν με νοιάζει, διότι εμάς αφορά το θέμα.

2. Αποδυναμώνοντας Ελληνικές Παραγωγές, Βοηθάτε στην επιδείνωση της ανεργίας και την εξάρτηση από ξένα κεφάλαια. Βλέπετε που φτάσαμε!

3. Όταν αγοράζετε εισαγόμενα προϊόντα, ουσιαστικά δίνετε 70% των χρημάτων σας σε εργοστάσια άλλων χωρών που εκτός του ότι απασχολούν αποκλειστικά αλλοδαπούς, ενισχύετε τις οικονομίες των χωρών αυτών.

Αντίθετα ενισχύοντας Ελληνικές Παραγωγές ειδικά σε τόσο δύσκολους καιρούς, όπως σήμερα:

1. Βοηθάτε την διατήρηση και αύξηση θέσεων εργασίας!

2. Σκεφτείτε επίσης ότι αν η κάθε Ελληνική Οικογένεια στρέψει 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε 1.000 οικογένειες, θα αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ.

3. Θα δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με περίπου 4.500.000 ευρώ στην αγορά!! Ή πιο απλά, αλλάζοντας την κατανάλωση από προϊόντα πολυεθνικών και από εισαγόμενα προϊόντα, οι 1.000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100-150 θέσεις εργασίας τουλάχιστον!

4. Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι μας υιοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια, τότε 1.000.000 οικογένειες θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100.000-150.000 συμπατριωτών μας!

Το μοναδικό ελληνικό σουπερμάρκετ που έχει απομείνει είναι ο Σκλαβενίτης. Μάλιστα απ’ ότι λέγεται, δεν απέλυσε κανέναν υπάλληλο, λόγω κρίσης, αλλά και απορρόφησε και τους υπαλλήλους γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ που αγόρασε. Και καλές τιμές έχει, και ποικιλία προϊόντων. Στηρίξτε τα μικρά παντοπωλεία και τα μαγαζιά της γειτονιάς.

Δεν κάνουμε οικονομία αγοράζοντας ξένα προϊόντα. Το ποσό που υποτίθεται ότι κερδίζουμε από την υποτιθέμενη διαφορά της τιμής, το χρυσοπληρώνουμε καταστρέφοντας τη δική μας οικονομία. Απλά αυτό γίνεται αντιληπτό μακροπρόθεσμα, όχι αμέσως. Σε λίγο καιρό, οι ξένες εταιρείες θα ελέγχουν τα πάντα και θα καθορίζουν τις τιμές χωρίς κανένα ανταγωνισμό. Σκεφτείτε το.

Αγοράστε μόνο Ελληνικά προϊόντα, τα οποία θα ξεχωρίζετε  – όχι από το όνομα μόνο, αλλά και από τον αριθμό. Στο BAR CODE τα Ελληνικά Προϊόντα ξεκινούν από 520, π.χ. 5 || 201287 || 470868 || > που αντιστοιχεί στο αλουμινόχαρτο της Sanitas A.E. που εδρεύει στο Μαρούσι Αττικής.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Comments 10

  1. Tάκης says:
    14 years ago

    Και ο Γαλαξίας

    Reply
  2. ΟΦΗ 11 says:
    14 years ago

    καλησπέρα σας, κατάγομαι και εχω την τύχη να ζω μόνιμα στην Κρήτη, άρα κατέχω την ένοια ελληνικά προιόντα. Σίγουρα έτσι όπως τα καταφέραμε θα πρέπει να γίνουμε πιο προσεκτικοί στις επιλογές μας αλλα οχι κατα αυτον τον τρόπο. Aυτο που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι πώς θα διατηρήσουμε καλά εργοστάστια στην Ελλάδα, που παίρνουν πρώτη ύλη από έλληνες αγρότες. Το αν οι ιδιοκτήτες τους ειναι ευρωπαίοι ή έλληνες που έχουν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς σε ξένες τράπεζες, αυτό έχει μικρή διαφορά.
    Το πιο σηματικό απόλα είναι πια εργοστάσια τηρούν τα δικαιωματα των εργαζομένων και διατηρούν πολλές θέσεις εργασίας

    Reply
  3. Πάνος Καλαμάτα says:
    14 years ago

    Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το άρθρο.
    Η στροφή στα ελληνικά προϊόντα (ακόμη κι αν είναι ακριβότερα) στηρίζει την ελληνική οικονομία, δίνει θέσεις εργασίας σε εμάς τους ιδίους και ανακυκλώνει το χρήμα στην ίδια την χώρα. Για παράδειγμα ο υπάλληλος που δεν θα χάσει την θέση του σε μια ελληνική βιοτεχνία (και δεν θα μπει στο ταμείο ανεργίας όπου θα τον πληρώνουμε όλοι μας) θα πάρει έναν μισθό τον οποίο θα καταναλώσει και πάλι στην ελληνική αγορά.

    Reply
  4. xiotis says:
    14 years ago

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΛΗΨΕΙ…..ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ….ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ.

    Reply
  5. Δημήτρης IT says:
    14 years ago

    Xiotis εισαι καταπληκτικός!
    Σε πάω!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  6. Ανδρέας Χανιά says:
    14 years ago

     Συγχαρτήρια για την σελίδα με τα ελληνικά προιόντα, μπορο΄θυμε ακόμη να αναστρέψομε  το κακό κλίμα , που μας έχουν επιβάλει, Πρέπει μόνοι μας  να αντισταθούμε και να καταναλόνομε  μόνο ντόπια προίνοντα, δηλ. ελληνικά, ¨εχομε τα πάντα και προτιμούμε τα ξένα. ¨εχομε  τα καυτερα πορτοκάλια , που χάνοται  στα περβόλια  και εισάγομε χυμούς από τη Βραζιλία, Ολοι  επώνυμοι χυμοί έχοι εισαγόμενες παγοκολώνες χυμών. Τα ντόπια πορτσακλαία σαπίζουν  γιατ’ί εμείς δεν τα αγοράζομε, το ίδιο τα μήλα, , μπαναένς, τυριά  γάλατα, κρασιά , μπύρες . Στροφή μόνο στα ελληνικά είναι καιρός.

    Reply
  7. ΟΦΗ 11 says:
    14 years ago

    συμφωνώ και εγω ανδρέα αλλά οι επιχειρησεις είναι δομημένες διαφορετικά. Η ελληνική οικονομία έχει ανάγκη την αύξηση της παραγωγικότητας αλλά και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών βιομηχανιών και των ελληνικών προϊόντων. Αυτό όμως δεν το πετυχαίνει κανείς με το μποϊκοτάζ των προϊόντων που έρχονται από άλλες χώρες γενικά και αόριστα. Γιατί μπορεί π.χ. η ΑΜΣΤΕΛ και η ΗΕΙΝΕΚΕΝ να είναι Ολλανδικές μάρκες αλλά η βιομηχανία έχει προχωρήσει σε επενδύσεις και παραγωγή στην Ελλάδα. Από την άλλη, πολλά ελληνικά brandnames έχουν πωληθεί σε πολυεθνικές εταιρείες ή έχουν τα εργοστάσια παραγωγής τους εκτός Ελλάδας.
    Όσοι με ευκολία καλούν τον κόσμο να καταναλώνει γενικώς και αορίστως ελληνικά αναψυκτικά, για παράδειγμα, καταδικάζουν σε κλείσιμο αμιγώς ελληνικές βιομηχανίες που δουλεύουν «φασόν» ξένα brandnames.
     

    Reply
  8. Birel says:
    14 years ago

    ΟΦΗ 11 – Η τοποθέτηση σας είναι απόλυτα σωστή. Να προσθέσω το παράδειγμα της Algida, το εργοστάσιο της οποίας βρίσκεται στην Πάτρα.

    Ασφαλώς και έχει σημασία η έδρα της εταιρίας αλλά να μην ξεχνάμε οτι η ουσία είναι στο που δημιουργείται η υπεραξία. Μια ξένη εταιρία η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, χρησιμοποιεί Ελληνικές πρώτες ύλες, τις μεταποιεί στην Ελλάδα, χρησιμοποιεί Ελληνές μεταφορείς για να προμηθεύσει Ελληνικά supermarket και στο τέλος μεταφέρει τα κέρδη κάπου στο εξωτερικό, μας έχει αφήσει ένα τεράστειο μέρος της υπεραξίας.

    Στο ίδιο παράδειγμα, μια ελληνική εταιρία που χρησιμοποιεί προιόντα ή υπηρεσίες εξωτερικού σε οποιοδήποτε σημείο της αλυσίδας παραγωγής είναι αμφίβολο οτι θα δώσει την ίδια αξία στην Ελληνική οικονομία. 

    Συμπερασματικά, σαφώς πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε και να υποστηρίξουμε την τοπική οικονομία, αλλα συμφωνώ με τον κ. ΟΦΗ 11 οτι πρέπει να είμαστε πιο κριτικοί, απ’ όσο περιγράφεται στο άρθρο, στο ποιοι οργανισμοί  υποστηρίζουν πραγματικά την Ελληνική οικονομία.      

             

    Reply
  9. Elanas says:
    14 years ago

    Απ’ότι διάβασα, η ΕΒΓΑ ενάσσεται στο “χαρτοφυλάκιο” της Unilever-Algida ενώ η Μεβγάλ εξαγοράστηκε από τη Vivartia. Δύο μείον επομένως 🙁

    Reply
  10. Elanas says:
    14 years ago

    Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε το παραπάνω σχόλιο.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ