ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση κορυφής για την καταναλωτική συμπεριφορά από την Google

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
01/07/2011 - Updated on 07/05/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη συνάντηση της Google «think CPG: The Zero Moment of Truth», στην Ελλάδα. Στόχο είχε την παρουσίαση στοιχείων σχετικά με τo νέο πλέον τρόπο που οι καταναλωτές καταλήγουν σε αγορές προϊόντων του κλάδου Consumer Packaged Goods (CPG) (Συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα) και το ρόλο της online επικοινωνίας. Φωτό: Στέφανος Λουκάκος, Διευθυντής της Google Ελλάδος.

Πιο συγκεκριμένα, έρευνες καταναλωτικής συμπεριφοράς της Google έχουν δείξει ότι ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν σε φυσικά καταστήματα, επηρεάζεται σημαντικά από τη χρήση online Μέσων και κατά συνέπεια αποδεικνύεται ότι η επένδυση σε online διαφήμιση έχει θετικά αποτελέσματα και στις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα.

Διαβάστε Επίσης

Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Oct 24, 2025
103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία

103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία

Oct 24, 2025

Σήμερα, όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν online Μέσα προκειμένου να πραγματοποιήσουν την έρευνά τους πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά. Δεδομένου μάλιστα ότι οι καταναλωτές σήμερα, περισσότερο ίσως από ποτέ, θέλουν να μεγιστοποιούν την αξία που λαμβάνουν για ό,τι ξοδεύουν για τις αγορές τους, φαίνεται, πως τις περισσότερες φορές λαμβάνουν τις αποφάσεις τους αναφορικά με την αγορά ενός προϊόντος πολύ πριν επισκεφτούν κάποιο φυσικό κατάστημα.

Συγκεκριμένα επ’ αυτού, η Google παρουσίασε στους παρευρισκόμενους την έννοια του «The Zero Moment of Truth», μία έννοια που δημιουργήθηκε βάσει του όρου «The First Moment of Truth» της Procter & Gamble που ορίζει την πρώτη επαφή μεταξύ ενός καταναλωτή και ενός προϊόντος στο ράφι ενός καταστήματος. Δεδομένης της αύξησης της διείσδυσης του Internet και της χρήσης των μηχανών αναζήτησης, μεγάλο μέρος της επαφής ενός καταναλωτή με ένα brand γίνεται πλέον πριν ο καταναλωτής δει το προϊόν στο ράφι, ένα βήμα πίσω χρονικά δηλαδή, εξού και το The Zero Moment of Truth. Απόδειξη αυτού του φαινομένου και στην Ελλάδα, είναι ο σημαντικά αυξανόμενος ρυθμός των αναζητήσεων στις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, τους τελευταίους 12 μήνες, όπως: ομορφιά (105%), συνταγές (300%), διατροφή (250%) και περιποίηση μαλλιών (85%).

Επιπλέον σημειώνεται ότι και μετά την επαφή του καταναλωτή με το προϊόν και τη δοκιμή του, αυτός επιστρέφει με αυξανόμενη συχνότητα στο διαδίκτυο, παραθέτοντας τα σχόλιά του, επηρεάζοντας και πάλι το Zero Moment of Truth των επόμενων καταναλωτών.

Η συνάντηση «think CPG: The Zero Moment of Truth» αποτέλεσε το ιδανικό περιβάλλον για κορυφαία στελέχη και ηγέτες της αγοράς να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να εξετάσουν στρατηγικές με τις οποίες μπορούν να εκμεταλλευτούν επικείμενες ευκαιρίες, με μία στροφή του ενδιαφέροντος και πάλι προς τον καταναλωτή και την online διαφήμιση.

Στη συνάντηση συμμετείχαν με ομιλίες ο Jeff Cole, Διευθυντής της σχολής USC Annenberg και σύμβουλος κυβερνήσεων και επιχειρήσεων ανά τον κόσμο για την κατάρτιση ψηφιακής στρατηγικής, ο Στέφανος Λουκάκος, Γενικός Διευθυντής της Google Ελλάδος, η Jen Murphy, επικεφαλής της ομάδας τροφίμων και ποτών των ΗΠΑ για την Google και ο Δημήτρης Κόσσυφας, επικεφαλής της ομάδας CPG για την Google Ελλάδος.

Ο Στέφανος Λουκάκος, Διευθυντής της Google Ελλάδος, είπε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να βασίζουμε τις αποφάσεις μας σε δεδομένα. Είναι βάσει λοιπόν ερευνητικών δεδομένων που καταλήγουμε στο σίγουρο συμπέρασμα ότι σήμερα οι καταναλωτικές επιλογές επηρεάζονται ολοένα και περισσότερο από την online επικοινωνία των συγκεκριμένων προϊόντων».

Επίσης, η Jen Murphy, επικεφαλής της ομάδας CPG της Google στις ΗΠΑ είπε: «Για την ελληνική αγορά καταναλωτικών προϊόντων ο δρόμος για την online επικοινωνία μέσω της Google είναι στρωμένος, από τη διεθνή εμπειρία. Το μόνο που έχουν να κάνουν οι διαφημιζόμενοι είναι να πειραματιστούν δημιουργικά».

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το CPG practice της Google μπορείτε να επισκεφτείτε το επίσημο blog της Google στο παρακάτω

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με στοιχεία από έρευνες της Google για την καταναλωτική συμπεριφορά, μπορείτε να επισκεφτείτε το παρακάτω

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Η Ε. Τζώρτζη για 3η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Insurance Awards ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ

Η Ε. Τζώρτζη για 3η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025
Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 4,8% στην παραγωγή Ιανουαρίου – Αυγούστου 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025
O οίκος Fitch αναβάθμισε την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος της Euroins
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O οίκος Fitch αναβάθμισε την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος της Euroins

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025
Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025 - Updated on Oct 24, 2025
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανανέωσε τη χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ – ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανανέωσε τη χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ – ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας

    Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ