Την επιβολή αγγελιόσημου 20% και στο Διαδίκτυο προβλέπει διάταξη που κατατέθηκε από τα ασφαλιστικά Ταμεία ΕΤΑΠ – ΜΜΕ και ΕΔΟΕΑΠ στα Υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών.
Το ίδιο θέμα είχε συμπεριληφθεί και στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο του 2010 αλλά είχε αποσυρθεί από τον Ανδρέα Λοβέρδο μετά από έντονες αντιδράσεις. Το αγγελιόσημο θεωρείται ως μέγα εμπόδιο ενάντια στην επιχειρηματικότητα αφού αυξάνει τα έξοδα διαφήμισης και άρα δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Αναμένονται οι εξελίξεις και το αν αυτήν τη φορά “περάσει” τελικά το νομοσχέδιο.














.gif?rand=890)


