ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value:
Συγκέντρωση Ζημιωθέντων!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/03/2010 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Παρόλο που δε γνωρίζουμε ποιοι έχουν οργανώσει τη συγκέντρωση της επόμενης Τετάρτης, υποστηρίζουμε την κίνησή τους. Παρακαλούμε, ωστόσο, να εμφανιστούν στον Κλαδικό Τύπο και να ανακοινώσουν τις ταυτότητές τους, προκειμένου η υποστήριξη του Κλάδου στις Ενέργειές τους να είναι καθολική. Ας δημιουργηθεί η πρώτη Επιτροπή, αρκεί η πλειοψηφία της να αποτελείται από τους Ανασφάλιστους-Ασφαλισμένους Πολίτες-Θύματα και όχι από Διαμεσολαβούντες, γιατί τότε η προσπάθεια δε θα μπορέσει να καρποφορήσει. Είτε μας αρέσει είτε όχι, υπάρχει το Ασυμβίβαστο στα συμφέροντα των δύο πλευρών. Μόνο όταν ταυτιστούν απόλυτα οι Διαμεσολαβούντες και αναλάβουν το μέρος της ευθύνης που τους αναλογεί, τότε ίσως οι Πελάτες τους να δεχτούν να Ενεργήσουν από κοινού εναντίον των Υπευθύνων αυτής της πρωτοφανούς Τραγωδίας.  Με το να προσπαθούν να εμφανιστούν και οι ίδιοι ως… θύματα των Μεγαλοαπατεώνων δεν πείθουν!

Καλούνται, επομένως, όλοι οι Διαμεσολαβούντες να επιτρατεύσουν τους Πελάτες τους που υπήρξαν θύματα των εν λόγω Εταιρειών να εμφανιστούν στο Σύνταγμα, την επόμενη Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010 στις 4:00 το απόγευμα μήπως και η Πολιτεία εισπράξει το Μήνυμα και τροποποιήσει το νέο νομοσχέδιο, το οποίο, σύμφωνα με όλους σχεδόν τους εμπλεκόμενους Φορείς, δεν πρόκειται να λύσει τα προβλήματα του Κλάδου, ιδίως των ήδη ταλαιπωρημένων Ανασφάλιστων-Ασφαλισμένων Πολιτών.

Διαβάστε Επίσης

Ανοίγει η διαδικασία για το run off στο Επικουρικό Κεφάλαιο

Τι πλήρωσε το Επικουρικό Κεφάλαιο για «αμαρτίες» παρελθόντων ετών

Dec 16, 2024
ΑΣΠΙΣ

Καταβολές ποσών αποζημιώσεων στους πρώην ασφαλισμένους της Ασπίς

Jul 1, 2024

Η μοναδική και πρωτοφανής για τα παγκόσμια οικονομικά χρονικά περίπτωση ανάκλησης άδειας ασφαλιστικής εταιρείας Ζωής και Ζημιών από μια Κυβέρνηση, χωρίς πρώτα να έχει φροντίσει την ομαλή μετάβαση των δικαιωμάτων των Ασφαλισμένων σε άλλους φορείς, παρά να τους εγκαταλείψει στη μοίρα τους, αποτελεί άλλη μια Ελληνική Επινόηση, που διαπομπεύει τη χώρα μας σε όλο τον κόσμο και προκαλεί το χλευασμό της παγκόσμιας κοινής γνώμης σε βάρος ολόκληρου του Ελληνικού Λαού! Οι Ασφαλισμένοι που εισπράττουν κάθε είδους αδικίες από την Ιδιωτική Ασφάλιση ανέρχονται σε πάνω από 1.000.000 Ελληνικές Οικογένειες, οι οποίες δεν εκπροσωπούνται από κανένα Φορέα. Βρέθηκαν υπό την… Πολιτική Προστασία των Ελληνικών Κυβερνήσεων, οι οποίες αποδείχτηκαν Ανεπαρκείς και Διεφθαρμένες. Η επί σχεδόν έξι μήνες αδιαφορία και πλήρη απουσία σχεδίου για την επόμενη μέρα των Ασφαλισμένων έχουν δημιουργήσει τεράστια Ανασφάλεια και σημαντικότατα προβλήματα, τα οποία έχουν γίνει επώδυνα και επικίνδυνα ιδίως σε όσους έχουν προβλήματα Υγείας.

Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ:

– ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ:

– ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

– ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

– ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

– ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

– ΑΝΑΠΗΡΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

– ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΖΩΗΣ

ΟΔΗΓΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ…

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ


Tags: Commercial ValueΑσπίς Πρόνοια
new-cover-insurancegif

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Comments 53

  1. ΤΣΑΜΟΥΡΤΖΗ ΜΙΧΑΕΛΑ says:
    15 years ago

    Δε γνωρίζω ποιός είναι ο συντάκτης του άρθρου αλλά καλό θα ήταν να σκεφτόμαστε πριν βάλουμε στο ίδιο καζάνι όλους τους εμπλεκόμενους.Εσείς θεωρήτε τους εαυτούς σας μόνο θύματα όχι τους διαμεσολαβητές ή τους εργαζόμενους στις εν λόγω ασφαλιστικές εταιρίες.Αυτοί δηλαδή δεν έχασαν ούτε χρήματα ούτε δουλειά ούτε αξιοπρέπεια.Αγαπητέ κύριε ή κυρία λυπάμαι αλλά και αυτοί μπορεί να ήταν ασφαλισμένοι,να είχαν όνειρα και να έκαναν τη δουλειά τους με σύνεση και σοβαρότητα.
    Σίγουρα υπήρξαν άνθρωποι του κλάδου που ήξεραν και μιλώ για τους διαμεσολαβητές  οι οποίοι είχαν σαν μόνο στόχο το κέρδος και συνέχισαν να πουλουν.Υπάρχουν όμως και άλλοι που προσπάθησαν και προσπαθούν ακόμα να σταθούν δίπλα στους πελάτες τους από τους οποίους για σειρά ετών έφαγαν ψωμί.
    Μη μπούμε λοιπόν απέναντι και ας προσέχουμε λίγο και το τι δημοσιεύουμε.Επιδή κάποιος είναι κακός γιατρός ή δικηγόρος ή εργολάβος ή μηχανικός είναι όλοι, όχι βέβαια.Δεν ξέρω η Ασπίς αν ήταν καλή εταιρία ή όχι για την COMMERCIAL όμως έχω να πω πως 15 χρόνια είχε ένα καθάρο προφιλ.Τώρα αν βρέθηκαν οι ίδιοι επιτήδιοι ,αν ήταν ο μόνος τρόπος για να κλείσουν εντελώς τον Ψωμιάδη δεν ξέρω.Η Ασπίδα δεν σωζόταν η COMMERCIAL μπορούσε αλλά…Και από την άλλη όταν η Τράπεζα σου δίνει 2%και 4%στις πολύ καλές εποχές και εσύ θέλεις το 7 και το 10% φταίς ή δε φταίς και εσύ.
    Αυτοί που δε φταίνε σε τίποτα είναι αυτοί που είχαν νοσοκομειακά.Αλλά όπως και στο άρθρο μας πήρε όλους το Τσουνάμι και μας σήκωσε.

    Reply
  2. Theo says:
    15 years ago

    Ειμαι και εγω ενας απο τους ανασφαλιστους ασφαλισμενους με 13 χρονια καταβολες σε ασφαλιστηριο ζωης της commercial value.
    Αν υπαρχει συλλογος / συνδεσμος / φορεας των ζημιωθεντων ας αποταθει και σε εμενα γιατι παρα τις επισταμενες κινησεις και ερευνα μου δεν βρηκα τιποτα σχετικο και κανεναν υπευθυνο να αποταθω. Ουτε ονομα, ουτε διευθυνση, ουτε τηλεφωνο, ουτε καν e-mail διευθυνση.
    Μηπως πισω απο αυτη την βαβουρα βρισκονται μονο τα κορακια της ευελπιδων;

    Πληροφορακα μονο σας αναφερω οτι υπαρχουν, ειμαι και εγω ενας απο αυτους, αρκετες χιλιαδες πελατες της CITIBANK που ειχε μεθοδευσει απατηλα σε ολους εμας μια “ασφαλη” ασφαλεια και φροντιζε ολα αυτα τα χρονια για την εγκαιρη εισπραξη του μηνιαιου ασφαλιστρου. Μετα τις 22 Φεβρουαριου σταματησε την εισπραξη ΧΩΡΙΣ ομως να μας κανει καμμια ενημερωση, χωρις καμμια ειδοποιηση!
    Πως να μην εχει συρρικνωθει η πελατεια της citibank τα τελευταια χρονια στο 50% ;
    Μετα την απατη της μεσω των επενδυτικων lehman brothers τωρα η απατη ψωμιαδη!

    Reply
  3. Theo says:
    15 years ago

    Γιατι εξαφανιστηκαν οι αλλοτε επιμονες και πληθωρικες διαφημησεις των ασφαλιστικων εταιρειων μετα τα γνωστα των  “Ασπις” και “commercial value” ;

    Που ειναι η φερεγγυοτητα του ιδιωτικου ασφαλιστικου κλαδου ;
    Αν δεν αποκατασταθει ΤΩΡΑ αυτη η φερεγγυοτητα, η αγορα για τον κλαδο  Ε Κ Λ Ε Ι Σ Ε!

    Reply
  4. Judy Hook says:
    15 years ago

    I FEEL SO ANGRY ABOUT MY SAVINGS FROM HARD AND HONEST WORK . HAS ANYONE ASKED US HOW WE HAVE MANAGED TO PAY OUR BILLS WHEN WE EXPECTED TO GET MONEY FROM OUR SAVINGS. WHERE HAS IT ALL GONE? IT IS GUARANTEED BY THE GOVERNMENT, OR SO THEY SAY! I WISH I COULD BE THERE BUT I HAVE TO WORK TO SURVIVE. FROM A FOREIGNER LET DOWN BY MY GOVERNMENT. GOOD LUCK ON WEDNESDAY AND MY GROTHIA IS WITH YOU ALL.

    Reply
  5. ΜΑΡΚΑΚΗ ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΤΗΣ  ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΣΠΙΣ .ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΩ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΦΤΑΝΩ  ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ΑΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΜΑΣ  ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΑΧΑ ΟΤΙ ΔΕΝ  ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΑΛΨΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Reply
  6. καραιακόφογλου ιάκωβος says:
    15 years ago

    ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.
    ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ,ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, (ΕΝΝΟΩ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ), ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ!! ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (ΟΡΑ ΛΟΥ…………….Σ), ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΟΣ!! ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕ !! ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΕΑ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ΤΟΥ APOLLON , (αυτοί που πατησαν στο φεγγάρι), ΘΑ ΤΟΥ ΞΕΦΕΥΓΑΝ  “ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ “!!  ΑΡΑ Κε ΣΥΝΤΑΚΤΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ, ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ   “ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΟΥ “!!!!

    Reply
  7. καραιακόφογλου ιάκωβος says:
    15 years ago

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ……
    ΕΑΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ “ΚΑΝΕΙ” ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ,ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ
    ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ? ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΣ, ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ? Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΟΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ! ΠΑΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣΤΑΙ ΕΝΑΤΙΟΝ ΤΟΥΣ. ΕΑΝ ΥΠΗΡΞΑΝ “ΛΑΜΟΓΙΑ ” ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ
    ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ !!!!!

    Reply
  8. m.r. says:
    15 years ago

    προς τον κ. Theo
    Δυστυχώς αγαπητέ κύριε το προιόν που είχατε αγοράσει μέσω citibank το πουλούσε η ασφαλιστική εταιρία nordstern colonia hellas η οποία ήταν θυγατρική της AXA , την οποία την αγόρασε το 2004  ο Ψωμιάδης και την κατάντησε όπως τις δικές του Εταιρίες .

    Reply
  9. ΚΑΤΕΡΙΝΑ says:
    15 years ago

    ΠΕΣΤΕ ΤΣΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΩΨΟΥΝ ΤΑ 65.000.000 [ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ…..ΜΗΝ ΚΑΘΟΓΔΗΓΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΔΙΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕς, ΠΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ…ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ….Α!!!ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ..ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ Ο !!!ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΔΑΝΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΩΝΩΝ , ΚΑΙ ΕΤΡΩΓΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕ ΚΑΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ!!!!! ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΑ ΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΙΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΝΩ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΜΑΣ, ΣΕ ΣΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ-ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ-ΜΕΣΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ 50% ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ!!!! ΕΙΝΙΑ ΔΙΚΑΙΟ…ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΥΠΙΟ ΑΠΟ ΨΩΜΙΑΔΗ…ΑΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ……
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΥΧΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ Ή ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΣ ΤΑ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΕΥΑΝ, ΠΟΣΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ…ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΜΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΙΤΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗ, ΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΑΝ
    ΞΕΡΕΤΕ ΟΙΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΥΠΑΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΔΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ…ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΓΓΥΩΝΤΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΧΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΡΑΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ…ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ….ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ..
    ΜΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΥΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ… ΑΥΤΥΟΙ ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΑ!!!!ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ…ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ !!!!ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΝ….
    ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΘΟΝΤΕΣ ΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΗΜΕΡΑ…ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟ…
     

    Reply
  10. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ says:
    15 years ago

    ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ,ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣΜΑΣ!!!ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ!!

    Reply
  11. Ασφαλισμένοσ στη C.V says:
    15 years ago

    Ειμαι κι εγώ ενα απο τα θύματα του διδύμου Commercial Value Citibank.
    Κι εγώ όπως και τόσοι άλλοι ασφαλισμένοι αγοράσα συναταξιοδοτικό πρόγραμμα χωρις να γνωρίζω οτι απο πίσω ήταν η Commercial Value, δεν με ενδίεφερε. Το αγόρασα απο την ίδια τράπεζα που σήμερα πουλάει ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα με την εταιρεία Alico.
    Το αγόρασα απο την ίδια τράπεζα που ουτε καν με ενημέρωσε οταν η Nordern Colognia πουλήθηκε στο Ψωμιάδη, αλλά όμως τα ασφάλιστρα κάθε μήνα αποσύρονταν απο τον λογαριασμό μου για να πάνε στον αξιότιμο κύριο.
    Αυριο αν κλείσει μια άλλη ασφαλιστική η τράπεζα θα σφυρίζει αδιάφορα όπως και στη περίπτωση της Commercial Value
    Δεν μπορω να καταλάβω πως ο μεσίτης/διαμεσολαβών για το προϊόν μπορεί να πουλάει προϊόντα χωρίς καμμιά απολύτως ευθύνη στην Ελληνική/Ευρωπαϊκή δικαιοσύνη.
    Για το ιατρικό λάθος υπεύθυνος είναι ο γιατρός όχι το ιατρικό team και το νοσκομείο.
    Δεν γνωρίζω ποιοί βρίσκονται πίσω απο το σύλλογο , το μόνο που ξέρω είναι οτι πρέπει να δημιοσιοποιήσουμε το πρόβλημα μας όσο γίνεται περισσότερο.

    Reply
  12. Νίκος Σπυριδάκης says:
    15 years ago

    Η Citiback δηλώνει ότι δεν μπορεί να εκφέρει άποψη επί του θέματος! Πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με κάποιον υπεύθυνο από αυτό τον Σύλλογο Ζημιωθέντων για να πληροφορηθώ τι θα απογίνουν εισφορές 15 ετών;

    Reply
  13. Ασφαλισμένοσ στη C.V says:
    15 years ago

    Συλογος ζημιωθέντων τηλ. 210-6413902

    Reply
  14. Demex says:
    15 years ago

    Αν το ασφαλιστικό προγραμμα της Commercial Value έχει ‘αγοραστεί’ μέσω Citibank, η συγκεκριμέμη τράπεζα δεν είναι υποχρεωμένη να στηρίξει τον πελάτη της;  Τί λεει η για όλα αυτά; Δεν υπάρχει κάποια εγγύηση αγοράζοντας μία ασφάλιση μέσω τραπέζης;!!

    Reply
  15. Νίκος Σπυριδάκης says:
    15 years ago

    Με μεγάλη καθυστέρηση, ευχαριστώ για το τηλέφωνο.

    Reply
  16. ΑΡΙΣΤΕΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ says:
    15 years ago

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΧΑΜΕΝΟΥΣ. 4 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ). ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ?. ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΩ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ CITY ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ).

    Reply
  17. Δημήτρης Μάντζιος says:
    15 years ago

    Ειμαι και εγω ενας απο τους εξαπατημένους της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ με ενα  συμβόλαιο ζωηςδιάρκειας τριων ετων.Βρίσκομαι στο σκοτάδι και δεν γνωρίζω τι πρόκειτε να συμβεί .Θα ηθελα να συμμετέχω και εγω στον σύλλογο και αν μπορεί να μου δώσει κάποιος πληροφορίες θα ημουν υπόχρεος,ευχαριστώ το τηλ ειναι 210 6889150. 

    Reply
  18. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ says:
    15 years ago

    Κ ΕΓΩ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ NORDSTERN! Γ..Ω ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ! THΛ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΖΗΜΕΙΩΘΕΝΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    Reply
  19. BIKY Δ.Κ. says:
    15 years ago

    Είμαι κι εγώ από τους άτυχους ασφαλισμένους της COMMERCIAL VALUE μέσω της CITIBANK από τ0 1997. Η CITIBANK ,όχι μόνον δεν ενημέρωσε ποτέ τους πελάτες της για την μεταβίβαση της NORDERSTN COLONIA το 2004, αλλά και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, κατά τα οποία έχει ωφεληθεί αδρά από την διακίνηση και παραμονή του ποσού των ασφαλίστρων μέσω των λογ/μων της, “σφυρίζει” αδιάφορα…

    Επίσης, συγκλονιστικό είναι να μπαίνεις  σήμερα στην ιστοσελίδα της COMMERCIAL VALUE και να βλέπεις… να διαφημίζεται, με 450.000 πελάτες (!), και επιπλέον, το μήνυμα του απατεώνα ΨΩΜΙΑΔΗ ότι…η αλήθεια θα λάμψει!!!

    Παρακαλώ για τηλ. συμμετοχής στην όποια κοινή δράση / μέτωπο υπάρχει κατά της COMMERCIAL VALUE και κατά της CITIBANK.

    Reply
  20. ΜΑΡΙΑ Δ. says:
    15 years ago

    14 ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΝΑ, ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΟΥ ΕΛΗΓΕ ΤΟ 2011. ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ COMMERCIAL VALUE, ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ CITIBANK INSURANCE SERVICES SA…! ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΗΣΤΗΡΙΟΥ( ΜΕ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΟΛΠΟ) ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ <<ΕΓΓΥΗΤΡΙΑ>> ΣΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ????

    Reply
  21. BIKY Δ. Κ. says:
    15 years ago

    Μαρία Δ. και λοιποί ασφαλισμένοι μέσω CITIBANK, θεωρώ ότι η CITIBANK έχει σοβαρές ευθύνες και επειδή  είχε όφελος ,τόσο από την πώληση των προγραμμάτων, όσο και από την διακίνηση των πληρωμών μέσω των λογ/μών της, θα μορούσε να στοιχειοθετεθεί  κάτι από έναν νομικό. Λοιποί της CITIBANK ,γράψτε εδώ να δούμε πόσοι μπορούμε να μαζευτούμε, για να κάνουμε κάτι σοβαρό.

    Reply
  22. e.myrta says:
    15 years ago

    ειμαι και εγω θυμα της commercial value με ασφαλιστηριο ζωης.θερμοπαρακαλω να με ενημερωση καποιος αν γνωριζει το οτιδηποτε για την εξελιξη της υποθεσης,διοτι δεν μπορω να βρω πληροφοριες απο πουθενα!

    Reply
  23. KΑΛΛΙΑΚΟΥΔΑΣ ΧΑΡΗΣ says:
    15 years ago

    ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΤΗΣ COMMERCIAL VALUE ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ CITY BANK.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ .ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ .ΤΗΛ.210 9219950 κ.ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΛΙΑΚΟΥΔΑΣ.

    Reply
  24. ΜΑΡΙΑ Δ. says:
    15 years ago

    210-6413902, φίλη Μύρτα, σ’αυτό το τηλ.μπορείς να γραφτείς με 100€. Είναι ο σύλλογος ζημιωθέντων και για τις δυο << εταιρείες>>. Τα τελευταία νέα λένε για δικαστική προσφυγή.

    Reply
  25. dimitris-praktoras says:
    15 years ago

    Κατερίνα,
    Η ανακοίνωσε ονόματα αυτών που χρωστάνε τα εκατομμύρια στην Ασπίς η ανακάλεσε περί των διαμεσολαβούντων. Αρκετά με τις εξυπνάδες και τις ανεύθυνες τοποθετήσεις. Γεμίσαμε δικαστές.
    Φτάνει πιά. Η υπομονή έχει και τα όριά της.

    Reply
  26. Stathis says:
    15 years ago

    Φιλτατοι ομοιοπαθεις εξαπατημενοι της Citibank, της Nordstern Colonia Hellas, της Commercial Value και του Ψωμιαδη, οσα πηραν οι εξαπατημενοι ασφαλισμενοι ομογενεις της Ν. Αφρικης απο τον ετερο απατεωνα της interamerican αλλα τοσα θα παρουμε και εμεις.
    Οι μονο κερδισμενοι θα ειναι οι δικολαβοι που ηδη ενω ξεκινησαν με 100 ευρω-πουλα μας εχουν ξε-πουπουλιασει και ακομη δεν γνωριζουμε σε τι φαση/προοδο ειναι η “ομαδικη” κινηση των ζημιωθεντων.
    Οχι πια αλλα νταβατζιλικια, ατομικες / προσωπικες καταγγελιες στον εισαγγελεα, μηδεν εξοδα και ησυχη συνειδηση οτι δεν ειμαστε κοροϊδα.
    Και φυσικα μακρια απο τις νεες διαφημισεις σχετικων υποψηφιων ασφαλιστικων απατων.

    Reply
  27. Γιάννης says:
    15 years ago

    Πριν λίγο έμαθα ότι ο πεθερός μου είναι ένα από τα θύματα της C.V. Ο φουκαράς αποφάσισε το ’99 να κάνει ένα συνταξιοδοτικό έτσι για να έχει το κάτι παραπάνω για τα γεράματά του και να μην επιβαρύνει τα παιδιά του. Έκανε αυτό που του πρότειναν απο τη Citibank, φτιαγμένο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ όπως αναγράφεται στη πρώτη σελίδα του συμβολαίου.
    Καταλαβαίνω ότι η Citibank είχε το ρόλο του “Μεσίτη Ασφαλειών” σε αυτή την υπόθεση.
    Από σχετική, μικρή, εμπειρία μου στο Αγγλικό δίκαιο, αν ένας μεσίτης (Broker) εγγυηθεί χωρίς επιφύλαξη την φερεγγυότητα του ασφαλιστή τότε, σε περίπτωση αθέτησης υποχρέωσης από τον τελευταίο, ο μεσίτης μπορεί να βρεθεί υπόλογος και πολύ πιθανόν να πληρώσει τα σπασμένα.
    Άραγε ισχύει κάτι παρόμοιο στο Ελληνικό Δίκαιο?
    Φαντάζομαι ότι και να ισχύει, η Citibank θα είχε πάρει τις κατάλληλες προφυλάξεις.
    Μήπως κάποιος  μπορέι να σκεφτεί κάτι που να δείχνει ότι η Citibank εγγυείτο για αυτές τις ασφάλειες?
    Φίλοι μου μη σταματήσετε αυτή την συνομιλία. Νομίζω είναι πολύ χρήσιμη για να ενημερωνόμαστε για τις εξελίξεις και για κάποια κοινή δράση που ίσως χρειαστεί.
    Θα επικοινωνήσω και εγώ με τον σύλλογο ζημιωθέντων. Αλήθεια, τα 100 ευρόπουλα που πάνε?

    Reply
  28. ΜΑΡΙΑ Δ. says:
    15 years ago

    Γιάννη γεια σου, τα 100 ευρώπουλα μου είπε μία κυρία στο τηλέφωνο πάνε στο σύλλογο για πληρωμή δικηγόρου κ.λ.π. έξοδα. Φαντάζομαι ότι από αυτά πληρώνεται και η κυρία που σήκωσε το τηλέφωνο και με ενημέρωσε σχετικά.
        Α ρε Ελλαδάρα χώρα των θαυμάτων!

    Reply
  29. dimitris-praktoras says:
    15 years ago

    Γιάννη, μάλλον είναι πολύ μικρή η εμπειρία σου.
    Είναι δυνατόν το προϊόν μιας ασφαλιστικής Εταιρείας, το οποίο πριν προωθηθεί στην αγορά ελέγχεται από το αρμόδιο υπουργείο, να το εγγυάται ο πωλητής του;
    Αστικός Κώδικας, για λεπτομέρειες.

    Reply
  30. ΚΥΡΙΑΚΟΣ Π. says:
    15 years ago

    Μη γραφεστε αδικα στους συλλογους.
    Μπορειτε να συμμετασχετε στις κινητοποιησεις τους..-που τελικα ειναι χωρις σημασια γιατι αποφασιζουν μονοι τους τι θα κανουν- και παρακολουθειτε τις εξελιξεις..
    Οσο για τα εξοδα δικηγορων..
    Αυτοι εχουν κανει καταστασεις και μετρουν κεφαλια..σα να ειναι οι ασφαλισμενοι ζωα..
    και τα ρεστα των απαιτησεων θα πανε στις τσεπες τους..

    Εξοδα δικηγορων για ποιο λογο απο τωρα?
    Εκαναν και τιποτα?

    Reply
  31. Στρατηγικός Επενδυτής says:
    15 years ago

    @ dimitris-praktoras

    Ας μην ξεχνάμε όμως οτι η CITIBANK δεν μπορεί να θεωρηθεί ως οποιοσδήποτε απλός  διαμεσολαβητής. Είναι σε θέση να ερευνά και υποχρεούται να μαθαίνει και να γνωρίζειι ποιά είναι η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα των εταιριών με τις οποίες ΈΠΙΛΕΓΕΙ να συνεργαστεί. Όταν λοιπόν το ποιά ήταν η κατάσταση του Ομίλου ΑΣΠΙΣ, το γνώριζε εδώ και χρόνια και ο τελευταίος διαμεσολαβητής, η πολυεθνική Citibank δεν είχε ακούσει τίποτα;
    Κανείς δεν απαίτησε η Citibank να εγγυηθεί  ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ της C.V. καθένα ξεχωριστά. Αυτά ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ τα ερευνά το αρμόδιο (;;;) υπουργείο.

    Αλλά τί λέμε τώρα; Εδώ πούλαγε σε πελάτες της ασφαλιστικά προϊόντα της C.V. χωρίς οι ίδιοι να γνωρίζουν ποιά ήταν πραγματικά η εταιρία την οποία τελικά εμπιστεύονταν. Έχω κι εγώ περίπτωση πελάτη μου που ανακάλυψε πριν ένα μήνα οτι τα αποταμιευτικά συμβόλαια των παιδιών του στη Citibank (για τα οποία εδώ και χρόνια μου μιλάει ως τα “πολύ καλά αποταμιευτικά των παιδιών στη Citibank”, με την οποία διατηρεί πολυετή συνεργασία), είναι συμβόλαια της C.V. 

    Πολύ καλό μάθημα για αυτούς τους “κυρίους” θα ήταν μετά από δικαστική απόφαση, να υποχρεωθούν να αναλάβουν τις υποχρεώσεις που απορέουν από αυτά τα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

    Reply
  32. Γιάννης says:
    15 years ago

    Αγαπητέ Δημήτρη,
    Ευχαριστώ για το πολύ εύστοχο σχόλιό σου. Πιστεύω ότι έχεις δίκιο. Όπως εξάλλου προείπα η εμπειρία μου είναι πολύ μικρή και αφορά ένα διαφορετικό κομμάτι της ασφαλιστικής/ επενδυτικής βιομηχανίας.
    Παρ’ όλα αυτά πιστεύω ότι οι μεσίτες γενικά, ότι κι αν πραγματεύοντε, έχουν συγκεκριμένες ευθύνες και υποχρεώσεις απέναντι στους πελάτες τους και στο νόμο.
    Για παράδειγμα μπες στο παρακάτω LINK και δες την υπόθεση των Ελλήνων ζημιωθέντων της Lehman Brothers.
    Το πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης δικαίωσε 65χρονο ο οποίος έιχε επενδύσει σε τίτλους της  Lehman Brothers που του είχε πουλήσει η Citibank.
    H Citibank βρέθηκε υπεύθυνη για τους λόγους που θα διαβάσεις και αναγκάστηκε να αποζημιώσει η ίδια (και όχι η Lehman Brothers) τον ζημιωθέντα με όλο το ποσό (85.000) συν τους τόκους, ανοίγωντας το δρόμο για τους χιλιάδες άλλους ζημιωθέντες.
    Σίγουρα είμαι άσχετος από νομικά και δεν μπορώ να γνωρίζω αν οι περιπτώσεις αυτές μπορούν να μπουν στο ίδιο καζάνι.
    Πάντως ξέρω ότι πρέπει όλα τα πιθανά σενάρια να διερευνυθούν εξαντλητικά πριν αποκλειστούν.
    https://www.fpolites.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=20&Itemid=36&limit=10&limitstart=40
    Μαρία γεια σου, ποιος να είναι ο δικηγόρος και τι να κάνει άραγε? Θα συμφωνήσω με τον Κυριάκο στην παρούσα φάση.

    Reply
  33. Αντωνια says:
    15 years ago

    Σωστοοοοοοοοοοοοοος !
    Δικολαβοι, απατεωνες, φοροφυγαδες, ανηθικοι, παρασιτα (δικηγοροι)……

    Reply
  34. Αντωνια says:
    15 years ago

    Γιαννη,
    α/ η Μαρια ειναι δεσμευμενη.
    β/ του Κυριακου, απ’ οτι ακουσα, δεν του καιγεται καρφι αν εσυ συμφωνεις μαζι του στην παρουσα, παρελθουσα ή μελλουσα φαση.
    γ/ ποτε δεν ειναι αργα να ασχαληθεις με τα νομικα, εδω ενα σωρο ηλιθιοι (και ψωμολυσσες) ειναι δικηγοροι με πτυχιο…..

    προς διαχειριστη: ΝΚΜΚΝΚΔΜΚ

    Reply
  35. Mandy says:
    15 years ago

    Ειμαι και εγω μια απο τις ζημιωθεισες της Commercial μεσω της Citibank και με εχει αφησει εμβροντητη η αδιαφορια της συγκεκεριμενης Τραπεζας για το προβλημα. Πιστευω πως αν κινηθουμε νομικα ΟΛΟΙ ,οι κατεχοντες χαρτοφυλακια της Commercial μεσω της Citibank,εναντιον της Τραπεζας θα εχουμε αποτελεσμα γιατι ειμαστε παρα πολλοι.Οποιος ενδιαφερεται το τηλεφωνο μου ειναι 6936709159

    Reply
  36. DIMITRIOS MICHALMPEIS says:
    15 years ago

    Ειμαι αλλο ενα θυμα της Citibank kai Norstern Colonial,ειχα 2 προγραμματα απο το 1996,αλλα το εμαθα μολις τωρα επειδη ημουν στο εξωτερικο. Παρακαλω για μια ενημερωση και συνεργασια πανω στο θεμα,διοτι απο οσα διαβαζω,φαινεται πως δυστυχως χανω ακομα και το κεφαλαιο ποθ αποταμιευα ολα αυτα τα χρονια.ημουν και εγς πελατης χρονια της εν λογω Τραπεζας,αλλα μας εδειξε ποσο μας εκτιμουσε ολα αυτα τα χρονια με την αχαρακτηριστη συμπεριφορα της,φαινεται οτι δε αξιζαμε ουτε προειδοποιησις για τα οσα συνεβαιναν πισω απο την πλατη μας,λες και δεν μας πουλησε το πακετο η ιδια και δεν την αφορα.

    Reply
  37. ΘΩΜΑΣ ΣΦΕΤΣΑΣ says:
    15 years ago

    Τελικά η Citibank έχει κάνει μεγάλα «κατορθώματα» Και εγώ ανήκω σε αυτούς που της εμπιστεύθηκαν κάποια ποσά, που φρόντιζε να μου τα κρατά τακτικά κάθε μήνα, γιά το Nordstern Capital πρόγραμμα, που βρέθηκε στα χέρια της Commercial. Επιπλέον ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ να την εμπιστεύομαι (ίσως κακώς θα μου πείτε…) γιά άλλο πρόγραμμα μεσω Alico. Επειδή χρειάσθηκα κάποια χρήματα, στα τέλη του 2008 προχώρησα σε μερική εξαγορά (στην ορολογία των ασφαλιστικών με ΔΑΝΕΙΣΑΝ, και μάλιστα με υψηλότατο επιτόκιο, γιά τα δικά μου ουσιαστικά χρήματα) μέρους του συμβολαίου μου αυτού. Ο χρόνος κύλησε, και τον Σεπτέμβριο του 2009, δίχως να έχω υπόψη μου τα σχετικά με ΑΣΠΙΣ, Ψωμιάδη, περισσότερο την σχέση αυτών με Commercial Value (εγώ με Citi είχα συναλλαγές, δεν είχα υπόψη μου οργανόγραμμα του ΟΜΙΛΟΥ Ψωμιάδη…), θέλησα να προχωρήσω σε πλήρη εξαγορά του συμβολαίου μου, επειδή και οι επιβαρύνσεις σε τόκους (γιά την μερική εξαγορά) ήταν ασύμφορες, και τα χρήματα τα είχα ανάγκη, και εκτός αυτού, με κάλυπταν στο σχεδιασμό μου 1-2 άλλα ασφαλιστικά μου προγράμματα. Πράγματι πήγα στο υποκατάστημα της Citibank στην Κηφισίας στο Μαρούσι. και έκανα την σχετική αίτηση.Η υπάλληλος της Citi προσπάθησε ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ, λέγοντάς μου (τέλη Σεπτ.2009 αυτό) ότι η Commercial δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και δεν έχει σχέση με όσα συμβαίνουν στην ΑΣΠΙΣ (που τότε είχε αρχίσει η όλη ιστορία με την συγκεκριμένη ασφαλιστική). Της απάντησα ότι οι λόγοι της αίτησής μου είχαν να κάνουν με καθαρά δικά μου οικονομικά θέματα, και όχι με φόβο μου γιά την Commercial Value (δεν είχα καταλάβει ακόμα τον κίνδυνο! …) Η αίτησή μου προχώρησε, με την σχετική καθυστέρηση. Πληροφορήθηκα μετά από μήνες, αφού πλέον η Commercial είχε μπει σε περιπέτειες, ότι πράγματι το συμβόλαιό μου είχε κλείσει-εξαγορασθεί τις πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου 2009. Χρήματα όμως εγώ δεν πήρα ποτέ. Βλέπετε μεσολάβησε πλέον η κατάρρευση της Commercial. Τον Φεβρουάριο 2010 ένας υπαλληλος της Commercial προθυμοποιήθηκε να μου δώσει, επιτέλους, και την ημερομηνία, και το ποσό (4.080 Ευρω περίπου), της εξαγοράς, και με συμβούλευσε να πάρω την ΑΡΧΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ να διαμαρτυρηθώ!!! Στο τηλέφωνο, την ώρα που μιλούσαμε (αλλά μου το επιβεβαίωσε και ο ίδιος) άκουσα ότι εκείνες τις ημέρες, η ΑΡΧΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ (που στο μεταξύ κατήργησε η κυβέρνηση τις επόμενες 1-2 μέρες), είχε δώσει πράσινο φως γιά κάποιες πληρωμές, και κάποιοι ΤΥΧΕΡΟΙ είχαν πάρει τα χρήματά τους! Γνωρίζω ότι η εταιρεία στην οποία εργάζομαι, έλαβε αποζημίωση περίπου 15.000 Ευρώ γιά αυτοκίνητο που της έκλεψαν, αυτό στις αρχές του 2010 (ασφαλισμένη στην Commercial επίσης). Προφανώς ανήκω στους άτυχους. Είναι απορίας άξιο από την άλλη, γιατί η Citibank με προέτρεπε (τέλη Σεπτ 2009) να μην κάνω εξαγορά του συμβολαίου! Ας μην αναφέρω, ότι ακόμα και μετά την αίτηση που έκανα, γιά εξαγορά, σε 10 ημέρες, η Citi μου κράτησε ΚΑΝΟΝΙΚΑ την μηνιαία μου δόση γιά το ασφαλιστήριο, αυτό που είχα κάνει αίτηση να εξαγορασθεί! Στις διαμαρτυρίες μου είπαν ότι ήταν θέμα συστημάτων, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΩ, το ποσό θα υπολογισθεί μαζί με τα υπόλοιπα στο ποσό της εξαγοράς του συμβαολαίου μου!!!…

    Reply
  38. MARIA says:
    15 years ago

    ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ site http://www.pisc.gr. ΘΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΘΕΙΤΕ ΚΑΠΩΣ ΜΟΛΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΙΣΤΑ,ΑΛΛΑ ΕΩΣ ΕΚΕΙ! Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ. ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2013  ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΝΕΤ! ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ! ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΚΛΕΦΤΕΣ! ΚΛΕΦΤΕΣ… ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝ ΠΑΡΩ ΠΟΤΕ ΕΣΤΩ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑ ΠΙΣΩ?    

    Reply
  39. marcela kote says:
    15 years ago

    Ego plirono apo to 2000 asfalia zwis(minieos 43 Euro) meso citibank kai twra blepw ti exei simbi . Exei kapios tin kalosini na mou dosi ka mia pliroforia ti mporo na kanw. To onoma mou den htan stin lista epidi den exw kani ka mia apetisi lei stin anazitisi ston pinaka(diefthinsi) pou edose h Maria!
    Euxaristw!

    Reply
  40. Μελινα says:
    15 years ago

    Vgalame kamia akri? Kapoio tilefwno? Uparxei thewria na ta paroume pisw i apla tha to ksexasoume kai tha poume pws mas ta efagan???

    Reply
  41. Λαμπρινη Σούρδη says:
    14 years ago

    11 χρόνια πλήρωνα πάνω από 100 ευρώ το μήνα με την εγγύηση της Citi. Που μπορώ να δω τη λίστα με τα ονόματα? και τι γίνεται απο δω και πέρα? 

    Reply
  42. νικος says:
    14 years ago

    επειδη εγω το ανακαλυψα λιγο αργα λογω απουσιας
    με μας που το συμβολαιο εμφανιζεται απλα σε ισχυ στο σχετικο πινακα της επ.ε.ι.α
    και δεν εμφανιζεται κανενα ποσο ως απαιτηση ή αποζημιωση, τι ακριβως συμβαινει;
    σημειωτεον οτι οσοι λαρισαιοι ειχαν προσφυγει διακστικως κατα της citibank για τα τοξικα της lehman αποζημιωθηκαν απο την τραπεζα γιατι θεωρηθηκε υπευθυνη που τους πουλησε αυτα τα προϊοντα.
    εμας που η τραπεζα μας πουλησε ασφαλη συμβολαια γιατι δεν πρεπει να μας αποζημιωσει;
    θα ρωτησω το δικηγορο που κερδισε την υποθεση για λογαριασμο των λαρισαιων και θα σας ενημερωσω

    Reply
  43. ΙΩΑΝΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ says:
    14 years ago

    Αξιοτιμοι κ.κ
    Στις  25/6/08 αγνωστου αιτίας-προελευσης πυρκαγια,κατεστρεψε ολοσχερως ,τη κεντρικη αποθηκη ετοιμων ενδυματων του ομιλου GLOU.Τετοια καταστροφη ουτε σε εργοστασιο χρωματων… ουτε πέτρα όρθια….ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ηταν ασφαλισμενη κατα το ήμισυ ,στις 2 ασφαλιστικες Α.Π  και   C.V του Ψωμιαδη,οι οποιες σχοινοβατουσαν ηδη,και τουλαχιστον ΔΕΝ ανταποκρινονταν εγκαιρα στις υποχρεωσεις τους εναντι ιδωτών,ενω η ΕΠ.Ε.Ι.Α επεβαλε συνεχως μεγαλα προστιμα στην ΑΣΠΙΣ,για κυκλοφορια προιοντων,που μονο ενας αφελης δεν αντιλαμβάνοταν οτι υπεκρυπταν εξαπατηση: έταζε ο Ψωμιαδης λαγους με πετραχήλια για να μαζεψει λεφτα να καθυστερησει τη καταρρευση.Προστιμα για το θεαθήναι  αφου ολοι γνωριζαν οτι δεν θα εισπράττονταν ποτέ…
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ,ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ :ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΤΑΤΕΣ  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ  ΣΤΙΣ 29/10/08 Ο GLOU EIΣΕΠΡΑΞΕ     11.770.000 euros   <καθαρα> και αφορολογητα.ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ< ΚΟΥΦΟ>ΤΟΣΟ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΜΕ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.Εσεις  κ.κ συνεξαπατηθεντες τα βλεπετε ολα αυτα φυσιολογικα; ή με μνημη χρυσοψαρου ταχετε ηδη ξεχασει;ΜΗΠΩΣ ΑΡΚΕΙΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΕΣΤΕ, ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΤΗ ΧΑΣΟΥΡΑ, ΩΣ  ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ,ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΑΛΑΜΟ ΚΛΙΝΙΚΗΣ;ΜΗΠΩΣ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΤΕ ΝΑ ΜΥΞΟΚΛΑΙΤΕ  ΓΙΑ ΤΗ ΚΛΟΠΗ ,ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΤΑΛΚΑΔΕΣ  ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΑΔΕΛΦΩΝ;Αληθεια  πιστευετε οτι θα δικαιωθειτε απο τη δουλειά που θα κανουν για σας ,τα γραβατωμενα κορακια-υαινες, που μυρισαν το αιμα του αρνίου και πλακωσαν μαζι με τη γρια τυφλη <πιασμενη>Θέμιδα;Μηπως  παλι εχετε εναποθεσει εστω  ενα <νυχακι>ελπιδας σαυτα τα μιασματα,(πολιτικοι δηλωνουν) που ο σοφος λαος, ο   που μισει τη βασιλεια, εχει αναθεσει με κληρονομικο δικαιωμα να τον κλεβουν , εκμαυλιζουν,εξευτελιζουν ,εξαπατουν να τον παραδινουν οπως ουτε οι δοσιλογοι του 19 40 στο κατακτητη-σωτηρα ; ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΥΡΔΑ ΣΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΣΤΗ Τ.V AYTOI ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΟΙ ΠΟΡΝΕΣ ΤΗΣ <ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ>ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ ΨΩΜΙΑΔΗ ΜΕΤΑ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΒΙΛΑ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ,ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟ ΤΡΥΦΕΡΟ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ.ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕ ΣΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΞΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΦΥΛΑΚΗ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΕΘΑΜΕΝΑ ΠΟΥ ΝΤΥΘΗΚΑΝ  ΠΑΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΧΥΔΕΡΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΤΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΤΟΥΚΑΝΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΡΕΑΣ ! ΑΝ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΦΥΛΑΚΗ , ΑΝ  ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ  ΟΤΙ ΘΑΧΕΙ ΤΗ ΤΥΧΗ ΠΟΥΧΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΝΤΟΧ  ΠΟΥ ΤΟΥΒΓΑΛΑΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ (ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ)  ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΙΣΩΣ,ΛΕΩ ΙΣΩΣ, ΜΙΛΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΚΙΑΥΤΟΣ ΕΝΑ ΠΙΟΝΙ ΤΗΣ ΠΟΙΚΙΛΟΧΡΩΜΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ,ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΑΦΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΕ ΑΠ ΤΗ SIEMENS ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ,ΕΝΑ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ, ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΕ  ΤΣΟΥΚΑΤΟ ΧΑΖΟΒΙΟΛΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΣΕΣ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ,ΚΙΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΚΕΛΑΗΔΑΣ. ΠΟΥ ΒΡΕ ΧΑΖΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ  ΤΩΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΩΝ ΤΩΝ ΚΟΨΟΧΕΡΙΔΩΝ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΩΝ  ΤΙΠΟΤΕ,  ΠΟΥ ΧΑΣΚΟΥΝ ΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΑΠ ΤΑ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ  ΤΩΝ ΔΗΜΙΩΝ ΤΟΥΣ;
    ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗ ΛΟΥΦΑ ΘΑ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΙΚΟΥΣ  Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΘΑΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ-ΤΗΝ ΠΟΡΝΗ ΤΩΝ 3000 ΤΟ ΒΙΖΙΤΟΕΠΕΙΣΟΔΙΟ  ΝΑ ΣΥΜΠΑΣΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΑΝΕΡΓΟ ΠΡΩΗΝ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ ;
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΞΥΠΝΗΣΑ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ .ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ. μη κανετε τιποτε μονο να ψηφιζετε,για ολα θα φροντισουν αλλοι για σας.

    Reply
  44. ΜΑΡΙΑ says:
    14 years ago

    ΚΥΡΙΕ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΥΜΑΝΩ ΟΤΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΧΕΛΑ, ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΛΑΡΚΟ ΑΠΟΚΑΛΕΣΑΝ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΩΝΕΓΓΥΗΜΕΝΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΗΣΤΗΡΙΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Ο <<κυριος ψωμιαδησς>>.
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΗΠΩΣ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΙΤΙΜΠΑΝΚ ΩΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ? -ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΟΠΟΥ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΙΤΙΜΠΑΝΚ ΜΑΣ ΕΓΓΥΗΘΗΚΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΗΣΤΗΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΗΣ!ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ, ΜΕΤΑ ΕΠΗΛΘΕ ΤΟ ΧΑΟΣ…
    ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΕ ΔΙΚΗΓΟΡΕ??? 

    Reply
  45. Στελιος Φανερωμενος says:
    14 years ago

    Ειμαι και εγω θυμα της Citibank / Nordern Colognia κ.λ.π. Για 10 χρονια πληρωνα το προγραμμα για το παιδι μου απο το υστερημα μου, οταν περυσι πηγα να σταματησω το προγραμμα ο υπαληλος της
    Citibank μου ειπε ….. ΤΩΡΑ ειναι που το προγραμμα θα αρχισει να αποδιδει και θα ειναι μεγαλο λαθος να το σταματησω και μου εβγαλε ταχα ενα ποσο που θα επαιρνα που ηταν μικροτερο και απο αυτα που ειχα δωσει μεχρι τοτε, ενω αν συνεχιζα θα επαιρνα τα διπλα σχεδον, αυτα τον Φεβρουαριο 2010, πως μας πιανουν κοροιδα το μαθαινουμε  αργα, οταν ξαφνικα σταματησαν να πληρωνοντε οι δοσεις χωρις καμια ειδοποιηση, και οταν τους ρωτησα να με ενημερωσουν σχετικα μου ειπαν οτι η τραπεζα δεν εχει καμια σχεση (τωρα, ενω τοτε ειχε) με τις εταιριες αυτες και δεν ξερει τιποτα. Μου εδωσαν ενα τηλ. του εποπτη, που μου κι αυτοι με τη σειρα τους ενα αλλο τηλ. και αλλοι ενα αλλο, ρωτηστε εκει, ψαξτε εκει, μηπως αυτοι ξερουν κ.λ.π. Και αναρωτιεμαι σε τι να φταιω  και εμπλεξα ετσι; Κανενας δεν ξερει κατι και αυτοι που ξερουν δεν λενε, αραγε τα εχουμε χασει ολα; Υπαρχει καμια ελπιδα;

    Reply
  46. Στάθης Κ. says:
    14 years ago

    καλησπέρα σε όλους
    είμαι νέος εδώ και από τους ασφαλισμένους στην CV μέσω της Citi…..μήπως υπάρχει κάποια εξέλιξη στο θέμα μας;
    παρακαλώ ενημερώστε με σχετικά.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Reply
  47. ΜΑΙΡΗ Λ says:
    14 years ago

    ειμαι και εγω απο τουσ εξαπατημενους το εμαθα τυχαια μολις χθες και εχω σοκαριστει ξερει κανεις πως πρεπει να κινηθω και τι να κανω?

    Reply
  48. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ says:
    14 years ago

    Απο το 1997 πληρωνω  την norsdern Colonia και κατοπιν Commercial Value απο τον Δεκεμβριο του 2010 μου λενε καθε δυο μηνες οτι θα βγει η αποφαση τιγινεται δεν ξερω.Ελπιζω η Citi bank να μηγιατν
    μας αφησει ετσι γιατι ειμαι 30 χρονια πελατης

    Reply
  49. ΑΓΓΕΛΟΣ says:
    14 years ago

    Γιατί ο δικηγόρος του συλλόγου δεν κάνει μια μήνυση-αγωγή στη citibank για παραπλάνηση του επενδυτικού κοινού που την εμπιστεύτηκε; Τα 100ρικα μέχρι στιγμής πως έχουν αξιοποιηθεί;
    Γιατί η πολιτεία δεν εξαναγκάζει την τράπεζα να τοποθετηθεί επισήμως σχετικά με το θέμα αυτό;
    Μην ξεχάσετε όλους αυτούς να τους ξαναψηφίσετε μόλις βρεθείτε μπρος στο κουτί. Εκεί οι περισσότεροι ξεχνάμε τα πάντα..

    Reply
  50. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ says:
    13 years ago

    Με μεγάλη καθυστέρηση διάβασα τα μηνύματά σας. Πιστεύοντας πως η City έχει νομική ευθύνη για τα Συμβόλαια αυτά (και για την χωρίς ενημέρωση μεταβίβαση των συμβολαίων αρχικών συμβολαίων στην Commercial), σκοπεύω να κινηθώ νομικά κατά της City. Έχω ήδη εξαντλήσει τις ανέξοδες οδούς (επιστολές σε πολλούς και διάφορους συλλόγους).
    Υπάρχει κανείς που να ενδιαφέρεται για κοινή καταγγελία;
    Επαναλαμβάνω, όχι γενικά και αόριστα, αλλά κατά της Citibank.
    Αν ναι, στείλτε μου μήνυμα στο alexkarousou [παπακι] ontelecoms.gr

    Reply
  51. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ says:
    13 years ago

    Ξέχασα να πω: ανήκω στην ομάδα Citibank/Nordstern Colonia –> Commercial Value.
    Kαλό θα ήταν όσοι μαζευτούμε (αν μαζευτούμε) να έχουμε κοινή προέλευση / αντίστοιχα συμβόλαια.

    Reply
  52. Νικηφορος Δεμιρης says:
    13 years ago

    Χα, χα, χα, χα, χα, χα……… καλόόόόόό !!!
    Τωρα πια! παει και η citi, μας αφηνει γεια…… δεν φτανει που εκλεισε τα μισα της καταστηματα στην ελλαδα τωρα αποσυρεται τελειως! Κατι εβδομαδες ακομα αλλα για τις αγωγες σας χρειαζεστε κατι …..χρονια!

    Δυστυχως κυνηγαμε μονο τους πολιτικους και τους κρατικους λειτουργους ενω ηδη υπαρχουν αρκετοι καταδικασμενοι αλλα και υποδικοι που μας φαγανε τα χρηματα μας, ξεφορτωθηκαν τις στιγματισμενες εταιρειες τους και μπηκαν ξανα στην ασφαλιστικη αγορα με νεα σχηματα. Συνεχιζουν δε να κυκλοφορουν με τα κοτερα τους και τις θωρακισμενες λιμουζινες τους…….

    Reply
  53. spiros says:
    13 years ago

    kai ego mazi sou?

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-250-300-2024png
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ