ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί η Interamerican Επενδύει τόσο πολύ στην Τεχνολογία;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
02/12/2014 - Updated on 20/03/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Γιατί η Interamerican Επενδύει τόσο πολύ στην Τεχνολογία;
Share on Facebook

Λιαπάκης

Αναγνωρίζοντας εγκαίρως το σημαντικό ρόλο της τεχνολογίας, η INTERAMERICAN έχει ξεκινήσει ένα στρατηγικό πλάνο τεχνολογικού εκσυγχρονισμού, με στόχο την digital εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη. Η Εταιρεία έχει προχωρήσει με μεγάλα βήματα μετάβασης στην ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας συγκριτικό πλεονέκτημα με την υιοθέτηση σύγχρονων project management τεχνικών, την επιλογή νέων προηγμένων development standards, την απλοποίηση διαδικασιών και προϊόντων. Αφετηρία αποτέλεσε το back-office, με την αντικατάσταση των σημαντικότερων legacy συστημάτων με νέα μοντέρνα συστήματα βασισμένα σε SOA (service oriented αρχιτεκτονική) και στόχο την ανάπτυξη μοναδικών “e-υπηρεσιών” για τους πελάτες και τους συνεργάτες της Εταιρείας, που να την διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

Διαβάστε Επίσης

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

Jul 21, 2025
Πρόληψη και προετοιμασία για μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Πρόληψη και προετοιμασία για μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Jul 18, 2025

Η INTERAMERICAN σήμερα διαθέτει στους συνεργάτες της μοναδικές υπηρεσίες μέσω του «e-Office». Mε τη χρήση ενός κινητού τηλεφώνου, ενός tablet ή laptop και με μια σύνδεση internet μπορεί κάθε συνεργάτης να κάνει τα πάντα από οποιοδήποτε τόπο βρίσκεται, κερδίζοντας χρόνο και μειώνοντας τα διαχειριστικά του έξοδα. Δεν υπάρχει σήμερα άλλη εταιρεία στην αγορά που να παρέχει στο συνεργάτη της τη δυνατότητα να διαχειριστεί συνολικά και κατά περίπτωση το χαρτοφυλάκιό του, τους πελάτες του, τις προμήθειές του, τις ανανεώσεις του, τα έγγραφά του ηλεκτρονικά. Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε συνεργάτη να εκδίδει online realtime συμβόλαιο σε όλους τους κλάδους ασφάλισης όπως αυτοκινήτου, πυρός, αστικής ευθύνης, οδικής βοήθειας, ταξιδιωτικής βοήθειας. Aκόμη και στους κλάδους ζωής και υγείας, στους οποίους παραδοσιακά απαιτείται underwriting, η INTERAMERICAN είναι μια από τις ελάχιστες ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη που έχει αναπτύξει και διαθέτει στο συνεργάτη ένα πρωτοποριακό σύστημα ηλεκτρονικού underwriting, το “Genius”, επιτυγχάνοντας να εκδίδονται σε ποσοστό 75% τα συμβόλαια χωρίς να απαιτείται καμία επαφή με τους underwriters και το backoffice της Εταιρείας. Για αυτόν το λόγο άλλωστε ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργαζόμενων πρακτόρων, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε πρόσφατα, ανέδειξε την INTERAMERICAN σε επίπεδο υπηρεσιών και τεχνολογίας ως πρώτη επιλογή τους.

Στο χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων, εξάλλου όλοι αναγνωρίζουν την Αnytime ως μια από τις πιο καινοτόμες και τεχνολογικά προηγμένες υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί για το σύγχρονο πελάτη. Η Αnytime συνεχώς αναβαθμίζεται με μοντέρνες τεχνολογίες, όπως personalization, a/b testing κ.ά., αλλά δεν είναι η μόνη υπηρεσία. Η INTERAMERICAN, έχοντας σταθερά στο κέντρο του ενδιαφέροντός της τον πελάτη, ξεκίνησε και ολοκληρώνει μια σειρά από στρατηγικά έργα που οδηγούν στο λεγόμενο «360-degree customer view», δηλαδή στα συστήματα εκείνα που δίνουν τη δυνατότητα να γνωρίζει η Εταιρεία στο όλον τη σχέση της με τον πελάτη, συνεπώς και την αξία του. Η αρχή έγινε με την υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα MDM (master data management) projects στην Ευρώπη, με στόχο τον καθορισμό και τη μοναδικότητα του πελάτη. Έτσι, η Εταιρεία απέκτησε ένα επιπλέον πλεονέκτημα όσον αφορά στη συμμόρφωσή της με το νέο αυστηρό ευρωπαϊκό πλαίσιο της οδηγίας Solvency II που θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από 1/1/2016.

Στη συνέχεια, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση μιας από τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά CRM πλατφόρμες και η εφαρμογή προηγμένων marketing τεχνικών σχετικά με cross–up selling campaigns και την επιβράβευση των πιστών πελατών (loyalty schemes). Καθώς ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2014 το Enterprise data warehouse, θα δώσει τη δυνατότητα της εφαρμογής προηγμένων τεχνικών σχετικά με Fraud detection, βελτίωσης της διατηρησιμότητας (retention) κ.ά.

Επίσης, η αξιοποίηση των δεδομένων αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της Εταιρείας. Προς αυτή την κατεύθυνση, στις αρχές του έτους η INTERAMERICAN προχώρησε σε στρατηγική, πολυσήμαντη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Πάτρας με στόχο την από κοινού ανάπτυξη ιδεών και εφαρμογών στο χώρο των big data.

Συμπερασματικά, η INTERAMERICAN στοχεύει να γίνει ο απόλυτος «digital insurer» στην Ευρώπη μέχρι το 2020 και για το λόγο αυτό συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία, διαθέτοντας κατά μέσο όρο πάνω από 5 εκατ. ευρώ ετησίως. Σήμερα, το τεχνολογικό επίπεδο της Εταιρείας είναι τόσο υψηλό, ώστε καλείται πλέον να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερο ρόλο και σε επίπεδο Ομίλου, εξάγοντας γνώση και τεχνολογία και στις υπόλοιπες θυγατρικές της μητρικής ACHMEA σε όλη την Ευρώπη.

Άρθρο του Φώντα Λιαπάκη, Γενικού Διευθυντή IT & Services Ομίλου INTERAMERICAN στο αφιέρωμα “Τεχνολογία & Ασφαλιστική Αγορά. Εξελίξεις και Καινοτομίες” του Ασφαλιστικού Marketing Οκτωβρίου 2014.

Tags: AchmeaInteramerican
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O Γ. Χατζηθεοδοσίου είναι άτυπα η φωνή της διαμεσολάβησης. Γιατί όχι και τυπικά;

by Νίκος Μωράκης
Jul 24, 2025
Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Παρουσιάζουν τους διαμεσολαβητές ως υπαίτιους για τις υπέρογκες αυξήσεις στα προγράμματα υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Προσοχή: Hackers με «όχημα» τηλεπλατφόρμες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ηνωμένο Βασίλειο: Σχέδιο για απαγόρευση πληρωμής λύτρων από δημόσιους φορείς σε κυβερνοεγκληματίες

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Για πόσο θα γίνεται ανεκτή η καταχρηστική συμπεριφορά των τραπεζών;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Για πόσο θα γίνεται ανεκτή η καταχρηστική συμπεριφορά των τραπεζών;

by Insurance Daily Author
Jul 23, 2025 - Updated on Jul 24, 2025
Έρευνα: 7 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν για το περιβάλλον
Μελέτες

ICAP CRIF: Μειωμένος ο δείκτης ανεργίας

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
banner-250-300-2024png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ