ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί το Agency System
θα συρρικνωθεί ακόμη περισσότερο!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
17/11/2008 - Updated on 18/11/2008
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Οι αριθμοί το επιβεβαιώνουν. Εδώ και δέκα πέντε χρόνια ο αριθμός των Κωδικών των Ασφαλιστών που φεύγουν από το επάγγελμα είναι πολύ μεγαλύτερος από τον αριθμό αυτών που εισέρχονται σε αυτό. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες και είναι ζήτημα αν υπάρχουν δέκα Καταστήματα «Agency» σε ολόκληρη την Αγορά που θα επιβιώσουν, και θα επιβιώσουν για έναν και μόνο λόγο.

Ο Διευθυντής του Καταστήματος έτυχε να διαθέτει ένα έμφυτο συγκεκριμένο Ηγετικό Προφίλ και έτυχε να βρεθεί στον Κλάδο μας. Όποια άλλη δουλειά και αν έκανε θα πετύχαινε!

Διαβάστε Επίσης

«Σύγχρονη Επιθετική Διοίκηση»! Ένα Εντατικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανώτατης Διοίκησης από τη Morax

Jan 11, 2013 - Updated on Jan 13, 2013

Απόδοση 3,7 τόνων τροφίμων από την Interamerican στον Δήμο Αθηναίων

Jan 10, 2013 - Updated on Jan 11, 2013

Όταν αναφερόμαστε σε κάποιο Ηγετικό Προφίλ, εννοούμε το Άτομο που εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι σταθερό ή σταθερή, γνωρίζει τι ακριβώς θέλει από το συνεργάτη του και ο συνεργάτης γνωρίζει τι ακριβώς θέλει ο Αρχηγός του από αυτόν. Είναι πάντα πρώτος στο γραφείο, είναι άψογος στα καθήκοντά του, είναι ακριβής. Είναι δίκαιος και ξεκάθαρος, δεν λέει και ξελέει, τηρεί τις υποσχέσεις και, τέλος, ο συνεργάτης αισθάνεται ότι ο Αρχηγός του ενδιαφέρεται ειλικρινά για την επιτυχία του. Όσοι είναι αρχηγοί χωρίς να διαθέτουν την απαραίτητη Ανθρώπινη Συναίσθηση και να Αγαπούν τους Ανθρώπους δεν τα καταφέρνουν στο επάγγελμά μας.
Αυτοί, λοιπόν, είναι δυο τρεις στην κάθε εταιρεία, αν και υπάρχουν Εταιρείες που δεν διαθέτουν κανέναν!

Τα εν λόγω Καταστήματα, όπως είναι φυσικό, δεν είναι εύκολα στο χειρισμό τους και αρκετά από αυτά θα εξελιχθούν σε ανεξάρτητα Πρακτορεία. Αν μερικοί κάνουν το λάθος και ιδρύσουν Εταιρείες, θα κάνουν το λάθος της καριέρας τους.

Ελάχιστοι Πράκτορες που ίδρυσαν Εταιρείες κατάφεραν να επιβιώσουν! Οι περισσότεροι… σέρνονται και είναι σίγουρο με μαθηματική ακρίβεια ότι σε τρία, το πολύ τέσσερα χρόνια θα απορροφηθούν ή θα κλείσουν ή θα τους κλείσουν… Λυπούμαστε που είμαστε τόσο ωμοί και κυνικοί, όμως όλα τα στοιχεία μας οδηγούν σε αυτά τα συμπεράσματα.

Οι Ασφάλειες Ζωής, επομένως, οι απλές θα πωλούνται από το Bancassurance, από τους Ανεξάρτητους Πράκτορες, χωρίς πίεση, όπως τους έρχονται, όπως τις Πουλούσαν σε όλες σχεδόν τις Ευρωπαϊκές χώρες, εκτός Αγγλίας, και η μία ή δύο Εταιρείες που θα κρατήσουν δυο τρία Agency, αν καταφέρουν να συνυπάρξουν, θα μονοπωλούν την Αγορά, με την έννοια της Επιθετικής Πώλησης, που Ελέγχει τις Πωλήσεις και όχι με την έννοια που η Αγορά Ελέγχει το ρυθμό τους.

Η Επιθετική Πώληση Πάντα Πουλάει, ό,τι θέλει, όποτε το θέλει, δεν απειλείται από καμία κρίση και παραμένει πανίσχυρη λόγω της «Προσωπικής Επικράτησης» του καλού Πωλητή.
Ο καλά Επιλεγμένος, Εκπαιδευμένος και Εποπτευόμενος Ασφαλιστής μπορεί να Πουλήσει Συμβόλαια όποια και αν είναι η Οικονομική Κρίση της Αγοράς, ακόμα και άγνωστων Εταιρειών.
Ο ορισμός του Καλού Πωλητή της Morax είναι γνωστός στην Αγορά, γιατί διδάσκεται πάνω από 28 χρόνια και είναι ο εξής:

«Καλός Πωλητής θεωρείται το Άτομο που διαθέτει την Ικανότητα να μετατρέπει μια εντελώς Αδιάφορη και Αρνητική Στάση του υποψήφιου Αγοραστή σε μια εντελώς Ενδιαφέρουσα και Θετική Στάση, με αποτέλεσμα ο υποψήφιος Πελάτης να παίρνει στροφή 180 μοιρών και να αποφασίζει να Αγοράσει το Προϊόν ή την Υπηρεσία που του Προσφέρει ο Καλός Πωλητής».

Αυτός εξαφανίστηκε από την Αγορά και αντικαταστάθηκε με παραγγελιολήπτες Νοσοκομειακών και Συνταξιοδοτικών Συμβολαίων περιοδικών και εφάπαξ καταβολών, των οποίων το εισόδημα προέρχεται κατά 80% από τις Προμήθειες του χαρτοφυλακίου του και κατά 20% από Νέες Πωλήσεις Σε Νέους Πελάτες. Ένα μεγάλο μέρος του 20% προέρχεται και από το ίδιο πελατολόγιο. Αντικαταστάσεις παλαιών και άλλα! Και πολλοί από τους συγκεκριμένους Ασφαλιστές έχουν μεταφέρει (παρελάσει) το ίδιο πελατολόγιο από τρεις ή τέσσερις Εταιρείες…

Αλλά και αυτός έχει μεγαλώσει. Σε λίγα χρόνια θα συνταξιοδοτηθεί… ίσως φτιάξει κάποιο Πρακτορείο και το ξαναμεταφέρει σε άλλες Εταιρείες…

Τα τελευταία δέκα χρόνια νέο αίμα, νέοι Ασφαλιστές που να ξεχωρίζουν και να έχουν καταφέρει να παραμείνουν στο επάγγελμα πάνω από 2-3 χρόνια και να κερδίζουν χίλια ευρώ το μήνα από προμήθειες πρώτου έτους είναι μετρημένοι στα δάχτυλα και σχεδόν όλοι υπάρχουν στα δέκα Καταστήματα που αναφέραμε πιο πάνω.

Λυπούμαστε και πάλι που γράφουμε αρνητικές προβλέψεις, όμως, ελπίζουμε για μερικούς να χρησιμοποιηθούν ως σημεία αναφοράς και να προβληματιστούν.

Μια μικρή έρευνα που κάναμε σε μερικούς Διευθυντές Εταιρειών αποκάλυψε ότι το προηγούμενο άρθρο που γράφτηκε και αναφερόταν στο «Στρίμωγμα» όλων στο ίδιο «χωράφι» των χαμηλοεισοδημάτων, όπου παρατηρούνται η σφαγή του ανταγωνισμού του χαμηλού Ασφαλίστρου και οι συνεχείς μεταφορές των Συμβολαίων από Εταιρεία σε Εταιρεία, τους προβλημάτισε και άρχισαν να σκέφτονται πώς θα προσεγγίσουν τα άλλα «χωράφια», Αγορές, όπου τα εισοδήματα είναι μεγαλύτερα και τα Ασφάλιστρα και Πωλούνται και Εισπράττονται πιο εύκολα… αρκεί ο Πελάτης να εισπράττει τον Επαγγελματισμό και την Πρόσθετη Αξία της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης.

Tags: Κατάθεση Αλληλεγγύης
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Comments 15

  1. MRK says:
    17 years ago

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!! ΩΣΤΟΣΟ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ”ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΙΣΟΓΕΜΑΤΟ” ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΣΟΑΔΕΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ-ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ”ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟ” ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ-ΣΥΧΝΑ, ΟΤΙ ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΑ ΤΟ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ.ΤΕΛΟΣ ΔΕ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΛΕΞΙ ”ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗ”ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟ 20% ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ,ΘΑ ΣΥΡΙΚΝΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    Reply
  2. MΠΑΣΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ says:
    17 years ago

    ΘΕΩΡΩ ΩΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΗ, ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ …ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΛΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΛΙΓΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ.
    ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΝΕΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΙΣΘΗ ΣΕ Α΄ΦΑΣΗ ΜΟΡΦΗ, ΕΤΣΙ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 3 ΕΤΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΗΣ AGENCY SYSTEM ΜΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ.
    ΟΣΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟ ΚΛΙ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΛΑ….ΜΠΛΑ….ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ…ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΩΝ….ΜΠΛΑ…ΜΠΛΑ…..ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΩΣ ΠΟΝΗΡΑ……ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ….ΠΟΣΟΙ ΝΕΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ….ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΝ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ….ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΑΜΑ 1.500 ΜΕ 2.000€ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ???
    ΑΥΤΟ ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ…….ΕΧΟΥΝΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΑΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ???

    Reply
  3. dimitris says:
    17 years ago

    ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ, ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ, ΟΜΙΛΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ AGENCY. ΟΠΩΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ. ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΔΙΚΤΥΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ AGENCY ΚΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΙΓΟΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ, ΑΝ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ.

    Reply
  4. tolis says:
    17 years ago

    ΧΜ;

    Reply
  5. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    17 years ago

    Καλό το άρθρο και πρέπει να επαναλαμβάνεται προς γενική αφύπνιση.

    Το πόσο καθυστερημένη είναι ασφαλιστικά η χώρα μας, φαίνεται και από τη σύγκριση ασφαλιστικών εταιριών και τραπεζών.
    1. Οι τράπεζες, όσο και αν τις κατηγορούμε, είναι καλά οργανωμένες και σε συλλογικό επίπεδο. Οι ασφαλιστές δεν είναι σε θέση καν να κάτσουν σε ένα τραπέζι και να συμφωνήσουν.
    2. Οι τράπεζες επένδυσαν στα Βαλκάνια και εδραιωθήκαν στην περιοχή περιμένοντας σημαντική ανάπτυξη στο μέλλον. Οι Ελληνικές ασφαλιστικές εταιρίες είναι ανύπαρκτες εκτός συνόρων (σε λιγάκι και εντός…)
    3. H Eurobank μέσα σε 3 χρόνια υποσκέλισε όλο τον ανταγωνισμό στη ζωή απλά και μόνον γιατί επέλεξε να στελεχώσει τα καταστήματά της με νέους και ωραίους ανθρώπους οι οποίοι (χωρίς να γνωρίζουν ασφαλιστικά) κέρδισαν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή απλά και μόνον γιατί … δεν εκπροσωπούσαν μία ακόμη ασφαλιστική εταιρεία!

    Δυστυχώς η αντιμετώπιση της αγοράς από τις ασφαλιστικές εταιρίες αντί να βελτιώνεται, γίνεται όλο και χειρότερη. Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνονται οι διοικήσεις είναι ότι οι πρώτοι πελάτες τους είναι οι διαμεσολαβητές. Μετά έρχονται οι ασφαλισμένοι. Και οι διαμεσολαβητές ελέγχουν τους πλέον καθοριστικούς κλάδους για την κερδοφορία των εταιριών.

    Αν θεωρήσουμε δεδομένη την κερδοφορία στους κλάδους επιβίωσης και αυτοκινήτου (έστω τα προσεχή χρόνια και με σωστή διαχείριση), στους κλάδους περιουσίας, υγείας και αστικής ευθύνης αν ένας ασφαλιστής δεν μπορεί να παράσχει προϊόντα και εξυπηρέτηση επιπέδου στο διαμεσολαβητή, απλά θα «βγεί» από την αγορά λόγω μικρών και ζημιογόνων παραγωγών.

    Reply
  6. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    +1

    Reply
  7. dimitris says:
    17 years ago

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΕΡΑΦΕΙΜΙΔΗ,
    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ;
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;
    ΛΕΩ, ΜΗΠΩΣ ;

    Reply
  8. GIO says:
    17 years ago

    Όχι φίλε dimitris! Ναι, ο κ. Σεραφειμίδης above έχει δίκιο στη διαπίστωσή του, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απλά μια ετεροχρονισμένη διαπίστωση. Τις ασφαλιστικές φίλοι μου τις φάγανε (και τα αποτελέσματα δεν φάνηκαν ακόμα) τα φρου-φρου και αρώματα των ντεμέκ στελεχών και διοικήσεων. Αν στις Τράπεζες υπάρχουν στελέχη με πραγματική τεχνογνωσία του αντικειμένου (όσα υπάρχουν), πείτε μου πόσους γνωρίζετε σε ασφαλιστικές που έχουν εμπορικές γνώσεις. Εγώ αδυνατώ να εντοπίσω μέσα στο στελεχιακό δυναμικό ασφαλιστικών εταιρειών ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ της λειτουργίας έστω και ενός περιπτέρου (όπως είπε και κάποιος ευτραφής πολιτικός για κάποιον αντίπαλό του παλαιότερα).

    Reply
  9. GIO says:
    17 years ago

    Με άλλα λόγια, ας μην προσπαθούμε να φανούμε όλοι βαθυγνώστες και βαθυστόχαστοι. Ούτε και σοφοί κριτές ενός αντικειμένου που αυτοί που το ανέπτυξαν και το γιγάντωσαν άρχισαν και βουλιάζουν στο βούρκο (βλέπε προς America μεριά). Στο κομμάτι αυτό της οικονομίας (και όχι μόνον) που μας ενδιαφέρει εμάς άμεσα κύριοι, λοίπουν τα βασικά, οι βασικές εμπορικές γνώσεις και η μετάδοση αυτών σε όλο το προσωπικό οποιασδήποτε εταιρείας. Μας έφαγε και θα μας φάει η άκρατη εξειδίκευση (αμερικανική εφεύρεση και αυτή), πόσο μάλλον όταν και αυτή η εξειδίκευση είναι ελλιπής. Η ασφαλιστική δεν είναι Τράπεζα που ο άλλος θα μπει μέσα όπως και να έχει το πράγμα. Η ασφαλιστική συνεργάζεται με εξωτερικούς διαμεσολαβητές (η σοβαρή ασφαλιστική πάντα). Και ερωτώ λοιπόν: Οι υπάλληλοι των ασφαλιστικών που παραδίδουν μαθήματα marketing & πωλήσεων σε συνεργάτες, υπήρξαν ποτέ τους πωλητές? Αν πάρουμε έναν από αυτούς, τον οποιονδήποτε, και τον κάνουμε ελεύθερο επαγγελματία, θα προκόψει?? Σε αντιδιαστολή, αν έναν μάχιμο διαμεσολαβητή τον πείσουμε να γίνει υπάλληλος ασφαλιστικής εταιρείας σε οποιονδήποτε κλάδο ή τομέα (πείτε το όπως θέλετε) θα είναι ο…”υπάλληλος του μήνα” κάθε, μα κάθε μήνα, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ κύριοι??? Γιατί λοιπόν όσοι από αυτούς που εκφράζετε απόψεις είστε ελεύθεροι επαγγελματίες το κάνετε? Γιατί συγκρίνετε ανόμοια πράγματα? Θεωρείτε οτι ο κάθε μαϊντανός/στέλεχος είναι πιο σημαντικός από εσάς? Νομίζετε οτι γνωρίζει περισσότερα από εσάς?? Θέλετε να γίνετε πιο μαϊντανοί από τους μαϊντανούς? Λίγος σεβασμός στον καθημερινό αγώνα του ανεξάρτητου επιχειρηματία-διαμεσολαβητή που γίνεται μέσα από το λειτούργημά του καθημερινά και δικηγόρος, και μηχανικός, και γιατρός, και φανοποιός, και διπλωμάτης, και ειδικός πυρασφάλειας, και security expert, και γραμματέας, και ότι άλλο μπορείτε να βρείτε…Χαμηλά τη μπάλλα gentlemen, και κοντές πασούλες….

    Reply
  10. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    17 years ago

    Προς dimitris

    Φημολογείται ότι οι τράπεζες στην Ελλάδα (στοιχεία προφανώς δεν μπορούμε να βρούμε) χρησιμοποιούν τις ασφαλιστικές προμήθειες για να χρηματοδοτούν τα μπόνους των διευθυντών των υποκαταστημάτων. Ειδάλλως οι θυγατρικές ασφαλιστικές τους είναι συνήθως ζημιογόνες και υποχρεώνονται σε ενίσχυση των κεφαλαίων τους, χώρια οι περιορισμοί που προκύπτουν στους ισολογισμούς τραπεζών συνδεδεμένων με ασφαλιστικές. Άρα στην Ελληνική αγορά δεν πολύ-συμφέρει τις τράπεζες.

    Έχω την εντύπωση ότι στην Ευρώπη, ιδιαίτερα σε μικρές αγορές, δεν βρίσκεις πολλές τράπεζες με θυγατρικές ασφαλιστικές, Σε μεγάλες αγορές συμβαίνει αυτό από την ανάποδη, καθώς οι μεγάλοι ασφαλιστικοί όμιλοι ελέγχουν τράπεζες προς ενίσχυση του bancassurance. Έχω πάλι την εντύπωση ότι στην Αμερική απαγορεύεται η σύνδεση Ασφαλιστών – Τραπεζών και για αυτό η αγορά ζωής και retail στηρίζεται στο Agency.

    Αν έρθουμε πάλι σε εμάς και εξετάσουμε το θέμα από την πλευρά των ασφαλιστικών, είναι λογικό και θεμιτό να βασίζονται στη σύνδεσή τους με κάποια τράπεζα η οποία θα τους εξασφαλίσει μεγάλες παραγωγές. Τα αποτελέσματα μέχρι σήμερα δεν φαίνεται να είναι τα αναμενόμενα και αμφιβάλω αν οι ασφαλιστές είναι ευχαριστημένοι (γιατί προφανώς οι τραπεζικοί δεν τους έχουν εμπιστοσύνη…)

    Γενικά πιστεύω ότι το θέμα είναι δύσκολο και δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Σίγουρα μία ασφαλιστική χρειάζεται να επενδύσει πολύ μεγάλα κεφάλαια (μηχανογράφηση και εκπαίδευση) για να εφαρμόσει ένα πετυχημένο σχέδιο Bancassurance και αυτά τα κεφάλαια δεν βρίσκονται εύκολα στην Ελληνική αγορά… Οι ξένοι που έρχονται πιστεύουν ότι θα εφαρμόσουν ότι κάνουν σε άλλες πιο ανεπτυγμένες αγορές. Η Ελληνική είναι σίγουρα ιδιαίτερη αγορά και οποιαδήποτε προσαρμογή θα είναι δύσκολη.

    Ως διαμεσολαβητής υποχρεούμαι να δεχτώ την όποια εξέλιξη μέχρι του σημείου όπου δεν «κανιβαλίζεται» η αγορά εις βάρος του επαγγέλματος μου και των συμφερόντων των ασφαλισμένων πελατών μου (ενεργών ή δυνητικών) τους οποίους και εκπροσωπώ. Σήμερα δυστυχώς αυτό γίνεται σε μεγάλο βαθμό και απαιτείται η επέμβαση της ΕΠΕΙΑ.

    Reply
  11. ΜΑΤΖΑΡΗΣ Γ. says:
    17 years ago

    Σε μια μια χώρα ,οπου το 97% των συμβολαιων ΖΩΗΣ πραγματοποιουνται απο το agency, μια υποχωρηση της ταξεως του 6-8-10-12% σε εναλλακτικα δικτυα δεν αποτελει απειλη για το επαγγελμα.
    Οσο για το φαινομενο Eurobank θα αναρωτηθω κατι απλο:
    Αυτη η εκρηξη πωλησεων συνετελεστηκε με αυξηση της ασφαλιστικης συνειδησης του Ελληνα τραπεζικου πελατη; ή κατι αλλο συνεβη;
    Τα πραγματοποιηθεντα συμβολαια τι διατηρησιμοτητα εχουν;
    Οι πελατες ξερουν ακριβως τι πληρωνουν;
    Εκτος και μας ενδιαφερουν τα κοντοφθαλμα νουμερα-κερδη (βλεπε Αμερικη colden boys) και οχι “χτιζω αργα μεθοδικα σταθερα με διατηρησημοτητα”.
    Ο Ελληνας που θα αγοραζει νοσοκομειακο και συνταξη απο το internet δεν ξερω αν θα τον γνωρισουν τα παιδια μου αλλα και πάλι σε τι % ;
    Αν βλεπεις ανθρωπους καθε μερα δεν εχεις να ανησυχεις για τιποτα.
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ , ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ ΕΓΩ.
    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΟΥ.
    ΜΟΝΟ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ και τοτε θα χωρισει η ηρα απ’ το σιταρι
    Γιατι υποτιθεται οτι ειμαστε ολοι ασφαλιστες…………..

    Reply
  12. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    εμενα με πηραν τηλ απο την γιουρομπαγκ και μου ειπαν για προγραμμα με εγγυημενο επιτοκιο και φοροαπαλλαγη.οταν τους ρωτησα αν ηταν ασφαλισικο προγραμμα αρχισανε τα κοκοκο.τους ειπα τι δουλεια κανουν και….αλλα ο κοσμος που δεν ξερει …πολλοι νομιζουν πως κλεινουν χρηματα για καποια χρονια με 3,35 και εχουν και φοροαπαλλαγη.

    Reply
  13. ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ανυποτακτος) says:
    17 years ago

    Κύριοι, όσο και να μπούν γερά στη δουλειά μας, οι τράπεζες και οι αγορές πελατών μέσω internet, ο πελάτης πάντα θα χρειάζεται τον ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ασφαλιστή που θα δουλεύει βάση των αναγκών του πελάτη, θα ενημερώνει τον πελάτη για τις εξελίξεις και για το συμβόλαιό του (δηλ. service) και το σημαντικότερο θα μπορεί να συναντηθεί και να εξυπηρετηθεί απο τον ασφαλιστή του για όση ώρα χρειαστεί, οποιαδήποτε μέρα και ώρα της εβδομάδας κι όχι μόνο τις εργάσιμες μέρες και ώρες (Δευτ.-Παρ. 08:00-14:00) για λίγα λεπτά στα γρήγορα……Ο σωστός επαγγελματίας ασφαλιστής δεν έχει να φοβηθεί τίποτα!!!!!
    Έχω άδικο?

    Reply
  14. ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ says:
    17 years ago

    δημητρησ+1

    Reply
  15. GIO says:
    17 years ago

    Έτσι είναι φίλε Δημήτρη. Ο πραγματικός επαγγελματίας που έχει “χτίσει” και “χτίζει” σε σωστές βάσεις δεν έχει να φοβάται τίποτα, όχι μόνο στον κλάδο μας αλλά σε οποιοδήποτε κλάδο. Ας φοβούνται αυτοί οι παπαγάλοι που τρώνε παραμύθι και το μεταβιβάζουν και στον κοσμάκη. Το πιο τραγικό είναι να τρως το παραμύθι, να ξέρεις ότι σε παραμυθιάζουν, αλλά να το γουστάρεις κιόλας! Εγώ γουστάρω περιόδους αναταράξεων γιατί κρύος ιδρώτας λούζει τους κυφήνες.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ