ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing Harvard Business Review

Δεν πρέπει να είσαι τέλειος

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/09/2015 - Updated on 18/11/2015
in Harvard Business Review, Προσωπική Βελτίωση
A A
Businessman sitting at desk with head down
Share on Facebook

Businessman sitting at desk with head down

Η αποτυχία δεν είναι κάτι σπάνιο που βιώνουν οι λίγοι και άτυχοι. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, πρόκειται για μία μόνιμη –αν και σπανίως θανάσιμη– κατάσταση. Στην πραγματικότητα, είναι πιθανό να έχεις ήδη αποτύχει, ή θα το κάνεις σύντομα (ίσως παρουσίασες ένα προϊόν που δεν πούλησε, δεν πήρες την προαγωγή που περίμενες, τα πήγες χάλια σε μια παρουσίαση, ή χιλιάδες άλλα παραδείγματα). Δείτε πώς να μετατρέψετε μία μεγάλη αναποδιά σε ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία:

Διαβάστε Επίσης

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

May 20, 2025

√ Συνειδητοποίησε ότι η καινοτομία απαιτεί αποτυχία. Σε έναν κόσμο όπου το συγκριτικό πλεονέκτημα δεν κρατάει πολύ, οι επιτυχημένες εταιρείες πρέπει να ενσωματώσουν την καινοτομία στις καθιερωμέ­νες διαδικασίες τους. Όμως κάθε είδους καινοτομία εμπεριέχει ρίσκο και απαιτεί να δοκιμάζεις νέα πράγματα – και αυτό προϋποθέτει αποτυχία. Όταν έχεις ποσοστό επιτυχίας 100% σημαίνει ότι δεν κάνεις απολύτως τίποτα. Ο στόχος, λέει ο Eric Ries, γνωστός για το «The Lean Startup», είναι να δημι­ουργήσεις ένα ελάχιστα βιώσιμο προϊόν το οποίο αναμένεις να επαναλάβεις με το χρόνο. Κατά κάποιο τρόπο, πρόκειται για μία αναδιατύπωση: δεν είναι τόσο ότι δημιουργείς κάτι (όπως ένα προϊόν ή μια υπηρεσία), αλλά ότι σταθερά βελτιώνεις μία σειρά προσχεδίων.

√ Το αφήγημα της αποτυχίας σας. Όταν έγραψα ένα άρθρο λίγο παλαιότερα σχετικά με κάποιον που σχετίζεται με τις χρηματαγορές των ΗΠΑ και ανέφερα το γεγονός ότι κατηγορήθηκε και στη συνέχεια απαλλάχθηκε, κατά τη διάρκεια της κρίσης, έλαβα μία επιστολή σε σκληρό ύφος από τη γυναίκα του: Γιατί έπρεπε να συμπεριλάβεις το συγκεκριμένο περιστατικό; Βέβαια, από τη στιγμή που ο ίδιος είχε γράψει για την εμπειρία του στο βιβλίο του (δίνοντας τα πιο ζουμερά σημεία της ιστορίας), δεν κατάλαβα ότι προσπαθούν ακόμη να την κρύψουν. Όμως οι συνήθειες, όπως το ότι πρέπει να δείχνεις τέλειος είναι δύσκολο να κοπούν.

√ Κατάλαβε ότι η αποτυχία είναι μία συνεχής διαδικασία. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσεις ότι η αποτυχία δεν είναι κάτι που συμβαίνει «μια κι έξω», όπως όταν ανεβαίνεις ένα βουνό και μένεις στην κορυφή. Αντιθέτως, πρόκειται για μία συνεχή διαδικασία. Στην ίδια ημέρα αυτή την άνοιξη, δέχτηκα απόρριψη από δύο υποτροφίες για τις οποίες είχα κάνει αίτηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είμαι επι­τυχημένος, καθώς σε άλλους τομείς –στη συγγραφή βιβλίων, στις παρουσιάσεις, στην παροχή συμβουλών και στη διδασκαλία– τα πηγαίνω περίφημα. Όμως οι μεγάλοι στόχοι είναι ακριβώς αυτό: πράγματα εκτός του γνωστικού σου αντικειμένου που μπορεί να τα καταφέρεις, μπορεί και όχι. Στόχος σου, όπως δείχνουν οι έρευνες, θα πρέπει να είναι να κάνεις «καινούργια και διαφορετικά λάθη». Και αν θέλουμε να το κάνουμε ασφαλέστερο για να το δοκιμάσουν και άλλοι, θα πρέπει να έχουμε την πρόθεση να μιλάμε για την αποτυχία σε ενεστώτα χρόνο – όχι σαν κάτι που μας συνέβη πριν πολύ καιρό.

Σε όλους μας αρέσουν οι ελκυστικές ιστορίες επιτυχίας για «αποτυχημένους» επιχειρηματίες όπως ο Kevin Systrom, ο οποίος έκλεισε την αποτυχημένη του εφαρμογή Burbn και την μετέτρεψε στο αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων Instagram, ή τον Ben Silbermann του Pinterest, το οποίο ξεκίνησε ως Tote, ένας ιστότοπος αγορών μέσω κινητών τηλεφώνων, ο οποίος αντιμετώπιζε προβλήματα. Η αποτυχία κάνει την επιτυχία εφικτή, όχι όμως λόγω της πιθανότητας να υπάρξουν τρελά κέρδη.

Αντιθέτως, η αποτυχία ανοίγει το διάλογο για να δείξει ότι δεν χρειάζεται να είμαστε τέλειοι. Στην πραγματικότητα δεν μπορούμε. Πρέπει να μιλήσουμε ειλικρινά και ανοιχτά – να μας γνωρίσουν, ώστε η αποτυχία και τα λάθη να λάβουν τη σωστή ερμηνεία. Δεν μπορούμε να φοβόμαστε να αναγνωρίσουμε ότι, καθώς μεγαλώνουμε, η αποτυχία δεν είναι ανωμαλία. Συμβαίνει καθημερινά.

*Η Dorie Clark είναι σύμβουλος στρατηγικής και ομιλητής για πελάτες όπως η Google, το πανεπιστήμιο Yale, η Microsoft και η Παγκόσμια Τράπεζα. Έχει γράψει το «Reinventing You: Define Your Brand, Imagine Your Future».

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο
Στελέχωση

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2024
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Στελέχωση

Νέος Τεχνικός Διευθυντής στην Ευρώπη Ασφαλιστική ο Α. Κώτσαλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 14, 2024
portrait-business-woman-working-laptop
Management

Ήπιες δεξιότητες έναντι τεχνικών ικανοτήτων στο σύγχρονο μάνατζμεντ

by Insurancedaily editorial team
Mar 5, 2024
Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας
Ηγεσία

Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jan 2, 2024
Upstairs DIgital Marketing Agency
marketing

Upstairs Digital Marketing Agency: Google Partner με πρωτοπόρες λύσεις Google Ads και Digital Marketing

by Insurancedaily.gr contributor
Apr 10, 2023 - Updated on Jul 21, 2023
Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις
Management

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 27, 2022 - Updated on Jan 11, 2024
Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;
Προσωπική Βελτίωση

Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 14, 2022
Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  
Harvard Business Review

Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  

by Insurancedaily editorial team
Feb 9, 2022
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Feb 4, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ