ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξετάσεις Διαμεσολαβούντων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
26/10/2009 - Updated on 28/06/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Στις 7 Νοεμβρίου 2009 θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις των Υποψήφιων Διαμεσολαβητών στην Ασφάλιση (Ασφαλιστικών Συμβούλων, Πρακτόρων, Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων και Μεσιτών).

Δείτε το χρόνο και τον τόπο διεξαγωγής των εξετάσεων εδώ:

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

Οι εξετάσεις του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών θα διεξαχθούν ως εξής:

– Εξετάσεις υποψήφιων Ασφαλιστικών Συμβούλων

Κτίριο Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ), είσοδος από Πατησίων 76. Στάση λεωφορείων και τρόλεϊ: ΟΤΕ, σταθμός ΗΣΑΠ: Πλατεία Βικτωρίας. τηλ.: 210-9219660, fax: 210-9219917, e-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr, kαrampali@eias.gr. Υπεύθυνες: Τζ. Βάρσου, Ελ. Καράμπαλη.

Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), Λεωφόρος Συγγρού 106, 5ος όροφος, τηλ.: 210-9219660, fax: 210-9219917, e-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr, kαrampali@eias.gr, varsou@eias.gr.

– Eξετάσεις υποψήφιων ειδικών κατηγοριών (υποψήφιοι Μεσίτες, Πράκτορες,

Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων).

Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), Λεωφόρος Συγγρού 106, 5ος όροφος, τηλ.: 210-9219660, fax: 210-9219917, e-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr, kαrampali@eias.gr, varsou@eias.gr.

Όσον αφορά το Πανεπιστήμιο Πειραιά Αττικής, οι γραπτές εξετάσεις θα διεξαχθούν στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, οδός Καραολή και Δημητρίου 80, Τ.Κ. 18534, Πειραιάς. Υπεύθυνος ο Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Πιτσέλης, τηλ.: 210-4142026, fax: 210-4142340, e-mail: pitselis@unipi.gr.

Όσον αφορά το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο του Πανεπιστήμιου

Μακεδονίας (ΕΠΙ), οι γραπτές και οι προφορικές εξετάσεις θα διεξαχθούν στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστήμιου Μακεδονίας, Εγνατία 156, Τ.Κ. 540 06, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310-891796, fax: 2310-832202, e-mail: uri@uom.gr.

Υπεύθυνος ο Καθηγητής Ελευθέριος Σκαλίδης.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στα εξεταστικά κέντρα μία ώρα πριν από την ώρα διεξαγωγής των εξετάσεων.

Ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων:

  • 11:00 για τους υποψήφιους Ασφαλιστικούς Συμβούλους (διάρκεια γραπτών εξετάσεων: 2 ώρες).
  • 14:00 για τις ειδικές κατηγορίες (Πράκτορες, Συντονιστές, Μεσίτες)(διάρκεια γραπτών εξετάσεων: 1 ώρα και 30 λεπτά).

Οι προφορικές εξετάσεις των υποψηφίων των εξεταστικών κέντρων ΕΙΑΣ και

Πανεπιστήμιου Πειραιά θα διεξαχθούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης (πρώην Εμπορίου), στην Πλατεία Κάνιγγος, στην αίθουσα με αριθμό 611, στον 6ο όροφο, στις 11 το πρωί (οι υποψήφιοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι) και στις 2 το μεσημέρι (οι υποψήφιοι Ασφαλιστικοί Πράκτορες, Μεσίτες και Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων). Οι προφορικές εξετάσεις των υποψηφίων του εξεταστικού κέντρου ΕΠΙ Μακεδονίας θα διεξαχθούν στο ΕΠΙ Μακεδονίας.

Οι ώρες προσέλευσης θα πρέπει να τηρηθούν αυστηρά, προκειμένου να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στην εξεταστική διαδικασία.

1. Ειδική σήμανση στην κεντρική είσοδο κάθε εξεταστικού κέντρου θα κατευθύνει τους υποψήφιους στις αίθουσες.

2. Για την είσοδο των υποψηφίων στις αίθουσες των εξετάσεων θα πραγματοποιείται έλεγχος ταυτότητας στις γραμματείες. Από τους υποψήφιους θα ζητείται η αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριο. Σε περίπτωση που υποψήφιος δε διαθέτει οποιοδήποτε από τα παραπάνω, δεν μπορεί να λάβει μέρος στις εξετάσεις.

Αφού ελεγχθεί η ταυτότητα και ο υποψήφιος υπογράψει στη σχετική ονομαστική κατάσταση, θα λάβει από τη γραμματεία το τετράδιο απαντήσεων που του αντιστοιχεί. Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι θα πάρουν τετράδιο χρώματος πράσινου, ενώ οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών (Πράκτορες, Συντονιστές, Μεσίτες) θα πάρουν τετράδιο χρώματος ροζ.

Μετά την εγγραφή στη γραμματεία οι υποψήφιοι οφείλουν να μπουν στην αίθουσά τους και να παραμείνουν εκεί έως ότου παραδώσουν το τετράδιο απαντήσεων, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη συνέχεια. Η είσοδος στις αίθουσες εξετάσεων χωρίς προηγούμενη εγγραφή στη γραμματεία απαγορεύεται.

3. Οι υποψήφιοι οφείλουν να έχουν μαζί τους στυλό (μαύρο ή μπλε), μολύβι και γομολάστιχα. Σημειώνεται ότι τυχόν χρήση χρωματιστών μελανιών ή σήμανση του τετραδίου απαντήσεων με οποιοδήποτε άλλο στοιχείο αναγνώρισης αποκλείει το γραπτό από τη βαθμολόγηση.

4. Μετά την είσοδο στο χώρο των εξετάσεων οι υποψήφιοι υποχρεούνται να απενεργοποιήσουν τα κινητά τους τηλέφωνα, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βρίσκονται επάνω στο θρανίο. Επίσης, οι υποψήφιοι δεν επιτρέπεται να φέρουν βιβλία, σημειώσεις γραπτές ή άλλου είδους βοηθήματα. Μπορούν να έχουν μαζί τους ένα θερμός ή μια μικρή φιάλη με νερό. Το κάπνισμα εντός των αιθουσών απαγορεύεται.

5. Ο χρόνος εξέτασης αρχίζει αφού δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες για την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας και διανεμηθούν τα θέματα σε όλους τους υποψήφιους. Επισημαίνεται ότι δεν επιτρέπονται ερωτήσεις επί της ουσίας των θεμάτων.

Αμέσως μετά την έναρξη αναγράφεται σε εμφανές σημείο ο χρόνος έναρξης και λήξης της εξέτασης. Δεκαπέντε (15) λεπτά πριν από τη λήξη οι εξεταζόμενοι ειδοποιούνται σχετικά.

Η έξοδος από τις αίθουσες εξετάσεων απαγορεύεται πριν από την παρέλευση μίας ώρας από το χρόνο έναρξης.

6. Η αποστολή των θεμάτων των εξετάσεων θα γίνεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), με υποχρεωτική επιβεβαίωση λήψης. Σε περίπτωση προβλήματος η αποστολή των θεμάτων των εξετάσεων μπορεί να γίνεται με fax.

7. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης οι επιτηρητές μπορούν να ζητήσουν από κάποιον υποψήφιο να αλλάξει θέση. Οι υποψήφιοι υποχρεούνται να ακολουθούν τις υποδείξεις των επιτηρητών.

8. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου απαντήσεων ως πρόχειρο, σημειώνοντας στο πάνω μέρος των σελίδων αυτών την ένδειξη «πρόχειρο».

9. Όσον αφορά υποψήφιο που χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο ή βοηθήματα ή επικοινωνεί με άλλους υποψήφιους ή θέτει στο απαντητικό τετράδιο σημεία αναγνώρισης και γενικά δε συμμορφώνεται με τις υποδείξεις ή οδηγίες των επιτηρητών ή διαταράσσει την τάξη ή δολιεύεται γενικά την εξέταση, προβλέπεται αφαίρεση του τετραδίου απαντήσεων. Πιο συγκεκριμένα, ο επιτηρητής θα μονογράφει το τετράδιο απαντήσεων, σημειώνοντας την ένδειξη «Αντιγραφή» ή «Χρησιμοποίηση κινητού τηλεφώνου» και ο υποψήφιος θα αποβάλλεται.

10. H έξοδος από την αίθουσα κατά τη διάρκεια της εξέτασης και η επάνοδος για τη συνέχισή της απαγορεύονται. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί ωστόσο να επιτραπεί ολιγόλεπτη κατά την κρίση των επιτηρητών έξοδος εξεταζόμενου και επιστροφή με συνοδεία επιτηρητή.

11. Πριν αποχωρήσει οριστικά από την αίθουσα ο υποψήφιος παραδίδει το τετράδιο απαντήσεων και το φύλλο ερωτήσεων και υπογράφει σε ονομαστική κατάσταση. Ο επιτηρητής που παραλαμβάνει το τετράδιο σφραγίζει με ειδικό αυτοκόλλητο τα στοιχεία του υποψηφίου –ενώπιόν του– και στη συνέχεια ο υποψήφιος αποχωρεί.

12. Με τη λήξη του χρόνου εξέτασης οι υποψήφιοι που έχουν παραμείνει στην αίθουσα οφείλουν να σταματήσουν να γράφουν –ανεξάρτητα από το αν έχουν ολοκληρώσει τις απαντήσεις τους– και να περιμένουν την καθοδήγηση των επιτηρητών για την παράδοση των απαντητικών τετραδίων και των φύλλων ερωτήσεων.

13. Επιτηρητές:  Όσοι  χρειάζονται για τη διασφάλιση της νόμιμης διεξαγωγής των εξετάσεων.

14. Τα τετράδια διαγωνισμού που θα χρησιμοποιηθούν στις εξετάσεις και θα σας αποσταλούν θα φέρουν στο εξώφυλλο το λογότυπο του Υπουργείου και τα μεν πράσινα τις λέξεις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ως και τη λέξη Ημερομηνία, η οποία θα συμπληρωθεί χειρόγραφα από τους υποψήφιους, τα δε ροζ τις λέξεις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ, τις λέξεις Κατηγορία διαμεσολάβησης, η οποία θα συμπληρωθεί χειρόγραφα από τους υποψήφιους ως και τη λέξη Ημερομηνία, η οποία επίσης θα συμπληρωθεί χειρόγραφα από τους υποψήφιους. Το ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο των υποψηφίων στο πίσω μέρος του εξωφύλλου θα συμπληρωθούν επίσης από τους ίδιους.

15. Αποστολή γραπτών στο Υπουργείο και βαθμολογία – Επιστροφή αχρησιμοποίητων και αχρηστευμένων τετραδίων. Μετά το πέρας των εξετάσεων τα γραπτά (τετράδια), με καλυμμένα τα ονόματα, θα αποστέλλονται αμέσως –αυθημερόν– στην Αθήνα, με απόδειξη, στο Υπουργείο Ανάπτυξης, Τεχνική Επιτροπή Εκπαίδευσης και Εξετάσεων Διαμεσολαβούντων, όπου θα γίνει η βαθμολόγησή τους σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Τα τετράδια που δε χρησιμοποιήθηκαν, συνοδευόμενα από σημείωμα υπογεγραμμένο από τον υπεύθυνο του εξεταστικού κέντρου, θα αποστέλλονται μαζί με τα ως άνω γραπτά. Στο ως άνω σημείωμα θα αναλύεται η χρησιμοποίηση των τετραδίων διαγωνισμού, όπως:

«Παρελήφθησαν, π.χ., 1.000 τετράδια, χρησιμοποιήθηκαν 800, υπόλοιπο 200, εκ των οποίων 10 αχρηστευμένα», καθώς θα επιστρέφονται και τυχόν για οποιοδήποτε λόγο αχρηστευμένα.

Τα γραπτά των υποψηφίων που εξετάστηκαν στο ΕΠΙ Θεσσαλονίκης θα αποσταλούν στο Υπουργείο για διόρθωση και ίσος αριθμός γραπτών υποψηφίων που εξετάστηκαν στην Αθήνα και στον Πειραιά θα αποσταλεί στο ΕΠΙ Θεσσαλονίκης για επιτόπια διόρθωση και επαναποστολή στο Υπουργείο.

Χρόνος βαθμολόγησης: Μέχρι την 25η Νοεμβρίου 2009.

16. Βαθμολογητές: Η βαθμολόγηση κάθε γραπτού θα γίνει από δύο βαθμολογητές.

Update: Δείτε τα αποτελέσματα των εξετάσεων ασφαλιστικών συμβούλων, μεσιτών, πρακτόρων και συντονιστών για το 2010


np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Comments 96

  1. Χρήστος says:
    16 years ago

    Γνωρίζει κανείς εάν είναι υποχρεωτικό να δώσουν εξετάσεις και οι υπάλληλοι ενός ασφαλιστικού πρακτορείου; Και εάν ναι, είναι ίδιες με αυτές των διαμεσολαβούντων;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Reply
  2. EXPERT says:
    16 years ago

    ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ Ή ΜΕΣΙΤΗΣ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ Ή ΜΕΣΙΤΗΣ
    ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΑΝΩ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

    Reply
  3. ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ says:
    16 years ago

    ΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΚΑΘΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ …….ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ.
     

    Reply
  4. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ says:
    16 years ago

    Αγαπητέ Χρήστο,

    Υπεύθυνα σε ενημερώνω ως μέλος του ΣΕΜΑ αλλά και μέλος της τεχνικής επιτροπής εκπαίδευσης διαμεσολαβούντων, ότι είναι υποχρεωτικό απο τον νόμο να πιστοποιηθούν μόνον οι υπάλληλοι των πρακτορείων ή μεσιτικών γραφείων εφόσον  ασκούν διαμεσολαβητικές εργασίες (όχι δηλαδή γραμματείς ή εξωτερικοί υπάλληλοι εισπράκτορες κλπ

    Η θεματολογία προσομοιάζει με αυτήν των ασφαλιστικών συμβούλων αλλά  στο βιβλίο που παρέχει το ΕΙΑΣ έναντι 50 ευρώ, είναι πιο απλή και λιγότερη απο το αντίστοιχο βιβλίο των ασφαλιστικών συμβούλων

    Πληροφορίες απο το τηλέφωνο μπορείς να πάρεις απο το ΕΙΑΣ που παρέχει και το εγκεκριμένο απο την τεχνική επιτροπή σχετικό βιβλίο ή μέσω της ιστοσελίδας http://www.eias.gr

    Φιλικά

    Γιώργος Νικολάκος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων

    Reply
  5. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ says:
    16 years ago

    Είναι υποχρεωτικό όλοι όσοι ασχολούνται με ασφαλιστική διαμεσολάβηση να δώσουν εξετάσεις και να πιστοποιηθούν.  Ας κοιτάξουν όμως  οι υπεύθυνοι της ασφαλιστικής αγοράς και ιδίως τα Επαγγελματικά επιμελητήρια να υποχρεώσουν όλους τους ασχολούμενους με την διαμεσολάβηση, όποιοι και αν είναι, πράκτορες – μεσίτες – ασφ. σύμβουλοι, που είναι εγγεγραμμένοι στα Επιμελητήρια χωρίς να έχουν κανένα χαρτί ή πιστοποίηση (οι περισσότεροι και ιδίως στην επαρχία) να καθίσουν στο θρανίο και να πιστοποιηθούν.  Φαντάζεστε ότι είναι εγγεγραμμένη στο Επιμελητήριο Λακωνίας κομμώτρια που ταυτόχρονα έχει και Ασφαλιστικό Γραφείο! και πολλοί άλλοι μόνο με το απολυτήριο Λυκείου. Αυτοί είναι οι πολυπράγμονες γνώστες της ασφαλιστικής αγοράς που ρίχνουν τους ασφαλισμένους τους στις αφερέγγυες εταιρείες με μόνη ιδαιολογία την μεγαλύτερη προμήθεια. Φυσικά να μην ξεχνάμαι τους Λογιστές που οι περισσότεροι ασκούν και διαμεσολάβηση χωρίς καμμία πιστοποίηση, με μία απλή εγγραφή στην Εφορία και το Επιμελητήριο.

    Reply
  6. Χρήστος says:
    16 years ago

    Σας ευχαριστώ όλους για την άμεση απάντησή σας. Αναρωτιέμαι όμως (εγκυκλοπαιδικά περισσότερο) κ. Νικολάκο,  όταν μία γραμματέας ενός πρακτορείου  ασφαλίζει ένα αυτοκίνητο χωρίς την παρουσία του διαμεσολαβούντα, ασκεί διαμεσολαβιτική εργασία εκείνη τη στιγμή;
    Καταλαβαίνετε βέβαια ότι μιλάω για ένα μικρό πρακτορείο (σαν το δικό μου), με μία γραμματέα και έναν εισπράκτορα.

    Reply
  7. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ says:
    16 years ago

    Προς Χρήστο

    Αγαπητέ φίλε και συνάδελφε Χρήστο Αυτά λέιε ο νόμος κι αν έστω και για μία φορά η γραμματέας κόψει ένα σήμα ασφάλισης τότε ασκεί διαμεσολαβητική έργασία Εάν  κάνει λάθος και σου κάνει αγωγή ο πελάτης ,υπάρχει περίπτωση το ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης σου να μην σε καλύψει επειδή δεν το έκανε ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ αλλα και να χάσεις της άδεια σου ή να φας πρόστιμο

    Καλό είναι η κοπέλλα του γραφείου σου να πάρει το βιβλίο απο το ΕΙΑΣ και να πιστοποιηθεί για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

    Φρόντισε επίσης η πιστοποιημένη πλέον υπάλληλος να αναφέρεται στο συμβόλαιο αστικής ευθύνης σου

    Νάσαι καλά

    Γιώργος Νικολάκος

    Reply
  8. asfalistis ING says:
    16 years ago

    Σε αυτο το θεμα να ακουτε το κ.  ειναι αστακος με αυτες τις αποψεις που εχει ωστε αν κανει κανεις αγωγη να μη πληρωσει κιολας.
    Να σε ρωτησω κατι?αφου το αρθρο ξεκιναει με το ονομα σου τι το ξαναγραφεις απο κατω λες και υπογραφει ο προεδρος της δημοκρατιας?
    χαχαχαχαχα Απο αυτα τα απλα καταλαβαινει κανεις με τι εχει να κανει.

    Να εισαι καλα
    asfalistis ING
    xaxaxaxaxaxaxaxaxxa στα εχω πει μονο φρου φρου και αρωματα και απο ουσια……..

    Reply
  9. ΧΡΗΣΤΟΣ says:
    15 years ago

    Καλησπερα σας!εχω να κανω μια ερωτηση.ειμαι δοκιμος ασφαλιστικος συμβουλος αποτον οκτωβριο 2009.τον μαρτιο του 2010 θα δωσω εξετασεις.θα ηθελα παρακαλω αν μπορει καποιος να με ενημερωσει για μερικες αποριες μου.
    α. αν καποιος δεν περασει τς εξτασεις μπορει να συνεχιζει ναεργαζεται και κανει παραγωγη στην ασφαλιστικη εταιρεια που εχει συναψη επαγγ.σχεση?αν οχι η παραγωγη μεχρι τοτε την χανει?
    β.μπορει ενας δοκμος να συναψει επαγγλμτικη σχεση με περισσοτερες απο μια ασφαλιστικη εταιρεια η και πρακτορειο?υπαρχει καποιος νομος που το επιτρεπει η το απαγορευει?
    γ.αν καποιος αποτυχει στις εξετασεις μπορει να συνεχισει να εχει κωδικο στο επιμελητηριο και με ποιες προυποθεσεις?

    ευχαριστω εκ των προτερων
    χρηστος 
    xchris1973@yahoo.gr 

    Reply
  10. EXPERT says:
    15 years ago

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ,
    Η ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΞΙ ΜΗΝΩΝ, ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΜΙΑ ΙΣΧΥ.
    Ο  ΔΟΚΙΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ.

    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ , ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΩΜΕΝΕΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΕ Ο ΔΟΚΙΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

    Reply
  11. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ says:
    15 years ago

    Αγαπητέ Χρήστο,

    Η ιδιότητα του δόκιμου ασφαλιστικού συμβούλου βρίσκεται στην γκρίζα περιοχή της νομοθεσίας Δεν σου επιτρέπεται σε καμμία περίπτωση να εργάζεσαι και να προτείνεις  ασφαλιστικές συμβάσεις για λογαριασμό ασφαλιστικής εταιρίας πριν πιστοποιηθείς επίσημα και εγγραφείς νόμιμα κατόπιν επιτυχίας στις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικών συμβούλων 

    Με βάση το νόμο η ιδιότητα του δόκιμου είναι μία εξάμηνη προπαρασκευαστική περίοδος εκπαίδευσης σου υπο την αποκλειστική νομική ευθύνη για λάθη ή παραλέιψεις σου της ασφαλιστικής εταιρίας που εργάζεσαι 

    Επειδή εξάλλου  δεν επιτρέπεται να έχεις  ασφαλιστήριο συμβόλαιο επαγγελματικής αστικής ευθύνης απο  την ασφαλιστική εταιρία που συνεργάζεσαι  υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς να σε ασφαλίσει μία ασφαλιστική εταιρία αλλα δεν υπάρχει εγγύηση εάν τελικά το ασφαλιστήριο αυτό θα πληρώσει για λάθη ή παραλείψεις σου σε τρίτους  επειδή επι της ουσίας ενεργελίς με δική σου ευθύνη Εάν λοιπόν σε έχει ασφαλίσει αποκλειστικά με αυτήν την ιδιότητα για έξη μήνες  η ασφαλιστική σου εταιρία εργάζεσαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την ευθύνη του συντονιστή που σε εκπαιδεύει. 

    Όμως πρέπει να σου τονίσω ότι   είναι παράνομη η οποιαδήποτε διαμεσολάβησή σου σε ασφαλιστική σύμβαση με πελάτη,χωρίς την παράλληλη παρουσία άλλου πιστοποιημένου ασφαλιστικού συμβούλου που έχει αυτό το δικαίωμα πάντα με την ευθύνη του συντονιστή σου.

    Σε ότι αφορά την αγορά υπάρχουν διάφορες πλευρές εκμετάλευσης του δόκιμου ασφαλιστικού συμβούλου, για αρπαγή του χαρτοφυλακίου του απο το γραφείο Agency μέσω χρηματοδότησης και ανέφικτων στόχων  και αφού δεν επιτευχθούν σου τρώνε στεγνά το χαρτοφυλάκιο (Δεν συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά το κάνουν κάποιοι  συντονιστές με την ανοχή κάποιων ασφαλιστικών εταιριών )
    Υπάρχουν πάντως καταγγελίες στους συλλόγους και έχουν γίνει δικαστήρια για τέτοιες περιπτώσεις.

    Επι της ουσίας ην άσκηση του επαγγέλματος του ασφαλιστικού συμβούλου ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑΓΕΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΛΑΘΗ Η ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΜΠΕΛΑ ΣΟΥ

    Περισσότερα για την εκμετάλευση απο κάποιους πονηρούς του “συστήματος δόκιμου ασφαλιστικού συμβούλου” ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ μπορείς να μάθεις απο το http://www.insuranceblogger.gr

    Φιλικά

    Γιώργος Νικολάκος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων  

    Reply
  12. ΧΡΗΣΤΟΣ says:
    15 years ago

    ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΑς!!!
    ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΑ (ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ)
    ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟςΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗς ΤΥΧΗς ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ!ΠΑΛΕΥΩ ΜΟΝΟς ΜΟΥ DOOR TO DOOR OXI TOΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΛΕΦΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗς ΖΩΗς ΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΟΣΟΥς ΜΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗς ΙΔΙΩΤΙΚΗς ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ.
    ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟς.ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟς ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΕΙΡΟς ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΗΤΗς Η ΑΡΠΑΧΤΙΚΟ.ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ  ΦΩΡΤΩΣΩ  ΤΟΥς ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΟΛΩΝ ΜΕ ΟΣΟΥς ΜΙΛΑΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!ΔΕΝ ΦΩΡΤΩΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥς ΜΕ ΑΧΡΗΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟς ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗς ΑΝΑΓΚΗς-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟς ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑς ΤΟΥΣ.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑ ΦΕΡΩ.ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑς ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΥΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΡΑΤΙΩΝ!
    ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!
    ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΝΟΗΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ 36 ΧΡΟΝΩΝ.
    ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗς ΔΕΝ ΣΑς ΛΟΓΙΖΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΟΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΙΛΟΥς!
    ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    XCHRIS1973@YAHOO.GR
    YΓ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΝΤΟΠΙΣΕΤΕ ΛΑΘΗ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΜΕΝΟς .ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑς

    Reply
  13. EXPERT says:
    15 years ago

    Αγαπητέ Χρήστο,
    Συγχαρητήρια για τις απόψεις σου και για τον τρόπο εργασίας σου. Να ξέρεισ οτι δεν θα χάσεις ποτέ όταν εργάζεσαι με τιμιότητα και ειλικρίνεια. Μπορεί στους 100 υποψηφιους πελάτες να ασφαλίζεις 1, 2 , αλλά σε βάθος χρόνου οι πελάτες σου θα είναι περισσότεροι απο αυτούς που κάνουν 50 πελάτες στους 100 υποψήφιους πελάτες.
    Επένδυσε στην καλή φήμη του ονόματο σου και στους πελάτες σου.
    φιλικά
    ΔημΔΠαπ

    Reply
  14. DimBoud says:
    15 years ago

    Me ta apotelesmata ti ginetai? Perase enas minas… Kserei kaneis kati?

    Reply
  15. DimBoud says:
    15 years ago

    Βγήκαν σήμερα! Είμαι επιτυχών!

    Reply
  16. ΧΡΗΣΤΟΣ says:
    15 years ago

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ!ΜΕ ΥΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

    Reply
  17. ΑΓΓΕΛΟΣ says:
    15 years ago

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ!ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ.ΕΤΣΙ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΔΟΚΙΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜ.08-01-2010 ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΑΜΗΝΗ ΙΣΧΥ.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ Η ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ  ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΡΟΣ?ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΣΑΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΤΩΤΑΤΑ ΟΡΙΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ Η ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΕ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΟ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

    Reply
  18. EXPERT says:
    15 years ago

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΓΓΕΛΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,
    ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝ ΟΧΙ 100% ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ , ΣΙΓΟΥΡΑ 99%
    ΔΗΜΔΠΑΠ
     

    Reply
  19. ΑΓΓΕΛΟΣ says:
    15 years ago

    ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ…

    Reply
  20. ΧΡΗΣΤΟΣ says:
    15 years ago

    Εφτασε η ωρα της κρισης,των εξετασεων δηλαδη.
    αισιοδοξω και ελπιζω να πετυχω και να σας κοιτω στα ματια πλεον και τυποις ως συναδελφος και οχι σαν δοκιμος σεβομενος την πολυχρονη εμπειρια και γνωση σας.
    οποια συμβουλη σας εστω και την τελευταια στιγμη θα ειναι για μενα υπερ πολυτιμη.
    Με εκτιμηση και σεβασμο προς ολους σας
    χρηστος καραβιας.
    ευχαριστω για ολα!

    Reply
  21. EXPERT says:
    15 years ago

    Αγαπητέ Χρήστο,

    Σ’ ευχόμαστε καλή επιτυχία και οτι χρειαστείς , στο Βήμα

    Reply
  22. EXPERT says:
    15 years ago

    Αγαπητέ Αγγελε,
     
    Δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι φορείς στην Πάτρα.
    Πιστοποιημένοι φορείς εξετάσεων είναι το Πανεπιστήμιο Πειραιά , ΕΙΑΣ και ΕΠΙ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
     
    Υπάρχουν κάποιες ιδιωτικές εταιρίες στην Αθήνα , όπου αναλαμβάνουν την παράδοση μαθημάτων για τις εξετάσεις έναντι αμοιβής.
    Μπορείς να ζητήσεις από το ΕΙΑΣ , να αγοράσεις το βιβλίο με την εξεταστέα ύλη και να διαβάσεις τους γενικούς και ειδικούς όρους κάθε κλάδου ασφάλισης.
    Όσον αφορά για τις συνεργασίες που θα κάνεις, μπορείς να απευθυνθείς σε ασφαλιστικά πρακτορεία της Πάτρας και είναι πολλά και αξιόλογα, για να συνεργαστείς μαζί τους.

    Reply
  23. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ says:
    15 years ago

    Καλή επιτυχία Χρήστο στις εξετάσεις σου !!! 

    Εύχομαι μετά απο  σκληρή, προγραμματισμένη  και τίμια δουλειά  με ΣΤΟΧΟΥΣ   να δεις τελικά χρήματα στην τσέπη σου αλλά  μετά απο περίπου δύο χρόνια

    Μία τελευταία συμβουλή. Πούλα τα πάντα απο ασφαλιστήρια παπιών μέχρι κάρτες νοσηλείας αρκεί να βγάζεις το ημερήσιο μεροκάματό σου Είναι πολύ σκληρά τα πράγματα στην αγορά και ο κόσμος εκτός απο την έλλειψη χρημάτων έχει και έλλειψη εμπιστοσύνης

    Συναδελφικά

    Νικολάκος Γιώργος

    Reply
  24. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ (6944505555) says:
    15 years ago

    Χιλια ευχαριστω ολους σας!διαβαζω μεχρι αργα και αντυιμετωπιζω και προβληματα με την εργασια μου την πρωινη με μειωση ημερων εργασιας την εκ περιτροπης εργασια λεγομενη. δυστυχως η ευτυχως εχω πολλα μετωπα να αντιμετωπισω ενα οι εξετασεις το οποιο ισως ειναι το μετωπο του ΑΥΡΙΟ και ε αυτο πονταρω και γιαυτο αναπνεω καθε μερα.το αλλο ειναι της εργασιασ μου που δυστυχως η εταιρεια μου με προσχημα οικονομικα προβληματα (που δεν ισχυει σε κανενα βαθμο αλλα λογω λανθασμενων επιχειρηματικων επιλογων οδηγει ανθρωπους σε πληρη εξθλιωση με τα μετρα που λαμβανει)παλευω να κρατησω το 5νθημερο μεχρι να παρω την πολυποθητη αδεια και να κανω αυτο που ονειρευομαι.κατεβαζω νομους και ευχομαι να κερδισω οχι μονο για μενα αλλα και για αλλους 20 ανθρωπους.

    κυριε νικολακο θα βρεθουμε συντομα αμεσως μετα τις εξετασεις .ειχα περασει 2 φορες και δεν σας πετυχα.
    παναγιωτη ειλικρινα θελω να γνωριστουμε απο κοντα και να τα πουμε.
    κυριοι οι συμβουλες και οι προτροπες σας μου δινουν δυναμη και προοπτικη για το μελλον που ενω οι αλλοι το βλεπουν δισοιωνο εγω το βλεπω με καθαρα ματια καθαρο κουτελο και βασιζομαι στον ανθρωπο οπως κανω 37 χρονια τωρα.
    θα παλεψω και ευχομαι να βγω νικητης απο ολα τα μετωπα.
    οι μαχες μπορει να χανονται οχι ομως και ο πολεμος
    σε λιγες μερες με τη βοηθεια του ΘΕΟΥ και των ανθρωπων ευχομαι να σας κοιτω στα ματια ισοτιμα αλλα παντα μεχρι το τελος θα ειμαι ο μαθητης σας που διψαει για γνωσεις απο την εμπειρια και την αγαπη σας για αυτη τη δουλεια που στο κατω κατω σε λιγο ολοι θα το αναγνωρισουν και οι πιο δυσπιτοι οτι ειναι λειτουργημα.
    με σεβασμο και αγαπη προς ολους σας
    χρηστος καραβιας

    υ.γ. μπΗΚ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΧΩΡΙς ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΩ .
    ακομα εν α ξενυχτι.δεν πειραζει αξιζει το κοπο.για το αυριο.

    Reply
  25. Δέσποινα says:
    15 years ago

    Καλησπέρα,
     
    Ενδιαφέρομαι να δώσω εξετάσεις για ασφαλιστικός σύμβουλος και θα ήθελα να μάθω εάν είναι υποχρεωτικά τα μαθήματα ή απλά μπορώ να πάρω το βιβλίο, να διαβάσω μόνη μου και δώσω εξετάσεις. Εάν μπορώ να δώσω εξετάσεις χωρίς να παρακολουθήσω τα μαθήματα απλά πρέπει να απευθυνθώ στο ΕΙΑΣ για να πάρω το βιβλίο?
     
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Δέσποινα

    Reply
  26. EXPERT says:
    15 years ago

    Αγαπητή Δέσποινα ,
    δεν είναι υποχρεωτικά τα μαθήματα , μπορεις να απευθυνθείς στο ΕΙΑΣ , να αγοράσεις το βιβλίο και να διαβάσεις τους γενικούς όρους αποστήρια όλων των κλάδων.
    Καλό διάβασμα

    Reply
  27. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ says:
    15 years ago

    Προς Δέσποινα 

    Μπορείς και έχεις δικαίωμα  να δώσεις εξετάσεις, μόνον διαβάζοντας το βιβλίο και δηλώνοντας συμμετοχή στον ΠΣΑΣ καταβάλλοντας μόνον το παράβολο των 80€

    Δεν ξέρω όμως εάν τα καταφέρεις να περάσεις τις εξετάσεις, διότι χρειάζεσαι οπωσδήποτε κάποια καθοδήγηση και κάποιες ώρες εκπαίδευση 

    Ίσως χρειάζεται να απευθυνθείς σε κάποιο εκπαιδευτικό κέντρο.

    Γιώργος Νικολάκος

    Reply
  28. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ (6944505555) says:
    15 years ago

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ?
    ΕΓΡΑΦΕ Η ΕΓΓΥΚΛΙΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ.
    ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

    Reply
  29. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ (6944505555) says:
    15 years ago

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ!
    ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    Reply
  30. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ (6944505555) says:
    15 years ago

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ! ΒΓΗΚΑΝ  ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ? ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ?
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ !!!
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ

    Reply
  31. ΑΙΜΙΛΙΟΣ says:
    15 years ago

    Για κάποιον που μένει στην Κρήτη, πού μπορεί να δώσει εξετάσεις;
    (Βρήκα στο Διαδίκτυο το ΤΕΙ Κρήτης Παράρτημα Αγ. Νικολάου που είναι πιστοποιημένο και οργανώνει σεμινάρια τρεις φορές το χρόνο για τρεις εξετασττικές περιόδους -Μάρτιο, Ιούνιο και Νοέμβριο-, μπορεί να δώσει κανείς εξετάσεις εκεί αντί στην Αθήνα;)
    Πού μπορεί να προμηθευτεί το βιβλίο του ΕΙΑΣ;
    Ευχαριστώ.
     

    Reply
  32. ΑΙΜΙΛΙΟΣ says:
    15 years ago

    Σχετιά με την ώρα διεξαγωγής, αναφέρεται ότι:
    =============================================================
    Ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων:

    * 11:00 για τους υποψήφιους Ασφαλιστικούς Συμβούλους (διάρκεια γραπτών εξετάσεων: 2 ώρες).
    * 14:00 για τις ειδικές κατηγορίες (Πράκτορες, Συντονιστές, Μεσίτες)(διάρκεια γραπτών εξετάσεων: 1 ώρα και 30 λεπτά).

    Οι προφορικές εξετάσεις των υποψηφίων των εξεταστικών κέντρων ΕΙΑΣ και

    Πανεπιστήμιου Πειραιά θα διεξαχθούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης (πρώην Εμπορίου), στην Πλατεία Κάνιγγος, στην αίθουσα με αριθμό 611, στον 6ο όροφο, στις 11 το πρωί (οι υποψήφιοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι) και στις 2 το μεσημέρι (οι υποψήφιοι Ασφαλιστικοί Πράκτορες, Μεσίτες και Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων).
    ================================================================
    Την ίδια ώρα διεξάγονται και οι γραπτές και οι προφορικές εξετάσεις;
    Την ίδια μέρα ή άλλη; Δεν διευκρινίζεται…

    Reply
  33. ΤΣΙΛΙΠΩΝΗ ΣΤΕΛΛΑ says:
    15 years ago

    Τα αποτελεσματα εχουν αναρτηθει στο site ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΕΜΠΟΡΕΙΑΣ.
    Καλη επιτυχια

    Reply
  34. ΤΣΙΛΙΠΩΝΗ ΣΤΕΛΛΑ says:
    15 years ago

    θα ηθελα να ρωτησω σε ποσο καιρο απο την αναρτηση των αποτελεσματων πρεπει ο ασφαλ.συμβουλος να κανει εναρξη επαγγελματος?

    Reply
  35. jimk says:
    15 years ago

    Καλησπέρα σας,
    Έχω άδεια σφαλιστικού συμβούλου από το 2004 (τότε είχα δώσει εξετάσεις). Για να πάρω και άδεια Πράκτορα, χρειάζεται να δώσω κάποιες άλλες εξετάσεις; Γνωρίζει κανείς; Ευχαριστώ πολύ.

    Reply
  36. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Το κλειδί της ιστορίας είναι τι ακριβώς κάνεις τώρα !!!!

    Εάν ασκείς το επάγγελμα απο το 2004, αλλά δεν διάλεξες να εγγραφείς τότε που πέτυχες στις εξετάσεις σαν πράκτορας, αλλά εξακολουθείς να είσαι εγγεγραμένος στο επιμελητήριο σαν ασφαλιστικός σύμβουλος, πρέπει να ξαναδώσεις εξετάσεις στην ειδική κατηγορία του πράκτορα για να αλλάξεις κατηγορία άσκησης επαγγέλματος 

    Η υπουργική απόφαση  Παπαθανασίου είναι σαφής!!!

    Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να έχεις μετά απο προσωπική επισκεψη στην κα Σκιντζή γραμματέα της τεχνικής επιτροπής εκπαίδευσης της ΓΓ Εμπορίου πλ Κάνιγγος 60ς όροφος

    Νικολακος Γιώργος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων  

    Reply
  37. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ. ΕΙΜΑΙ ΔΟΚΙΜΗ ΑΣΦ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΗΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ.ΕΔΩΣΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΜΟΛΙΣ ΒΓΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ.. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ..ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ..ΚΤΛ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ?ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ.ΜΠΟΡΩ??ΚΑΙ ΠΩΣ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

    Reply
  38. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Κοίταξε την σύμβασή σου ή μην υπογράψεις καμμία σύμβαση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Εν πάσει περιπτώσει ρώτησε δικηγόρο ΠΡΙΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ και μετά κάνε ότι θέλεις
    Εάν θέλεις βοήθεια  ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ξέρεις που θα με βρεις

    Νικολάκος Γιώργος

    Reply
  39. EXPERT says:
    15 years ago

    Αγαπητή Ελένη
    Εύχομαι να είναι θετικά τα αποτελέσματα για σένα.
    Μετά την επιτυχία σου , θα πρέπει να εγγραφείς στο επαγγελματικό επιμελητήριο , το ΤΕΒΕ , να κάνεις έναρξη επαγγέλματος , να συνάψεις ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης , να νοικιάσεις χώρο για γραφείο αν δεν έχεις ιδιόκτητο χώρο.
    Συμβάσεις έχεις την δυνατότητα να  συνάψεις με μία ή και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες.
    Καλό είναι να επιλέξεις ασφαλιστικές εταιρείες πρώτης γραμμής (φερέγγυες) και να μην συνεργαστείς με ασφαλιστικές εταιρείες φθηνού ασφαλίστρου.
    Το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι συναρπαστικό , να το αγαπήσεις με όλη σου την δύναμη και θα δεις ότι θα είσαι μία επιτυχημένη επιχειρηματίας.
    Σ’ εύχομαι καλή σταδιοδρομία
    Δημ. Δ. Παπ.

    Reply
  40. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΗΔΗ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΩΣ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ??ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ??ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ!!!!!

    Reply
  41. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    ΕΛΕΝΗ
    Κτύπησε στο google το όνομά μου και θα με βρεις παντού ή στην ιστοσελίδα μου ή στον κο Μωράκη.
     Η εταιρία μου είναι η Fasmagroup Μεσίτες Ασφαλίσεων

    Νικολάκος Γιώργος
    Τηλ 2108234115

    Reply
  42. eleni says:
    15 years ago

    καλησπερα. εδωσα εξετασεις στις 5/6/2010 κ ελεγε οτι τα αποτελεσματα θα ανακοινωθουν μεχρι τις 18 του μηνος. ξερει κανεις ποτε περιπου ανακοινωνονται?

    Reply
  43. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Θα ανακοινωθούν όπου ναναι είτε σ αυτό το blog , είτε στην σελίδα http://www.gge.gr του υπουργειου οικονομικών υπομονή!!!!

    Νικολακος Γιώργος

    Reply
  44. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    Ελένη κι εγω την ιδια ημερομηνια εδωσα εξετασεις και ειχα ρωτησει μια επιτηρητρια οτι τα αποτελεσματα βγαινουν σε εναν μηνα.Εσενα τι σου ειπαν/?

    Reply
  45. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    EXPERT δεν ειχα δει το σχολιο σου,γι αυτο δεν απαντησα.Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου και την ενημερωση!

    Reply
  46. EXPERT says:
    15 years ago

    Αγαπητή Ελένη,
     
    Η σύμβαση που υπέγραψες ως Δόκιμη Ασφαλιστικός Σύμβουλος δεν ισχύει μετά το θετικό αποτέλεσμα των εξετάσεων, θα πρέπει να υπογράψεις νέα σύμβαση Ανεξάρτητης Ασφαλιστικού Συμβούλου. Θα ζητήσεις από την εταιρία , όπως και με τις νέες ασφαλιστικές εταιρίες , να υπάρχει ο όρος ότι «έχεις την δυνατότητα να συνεργαστείς και με άλλες ασφαλιστικές εταιρίες, ασφαλιστικούς πράκτορες , μεσίτες ασφαλίσεων»
     
    Το τηλέφωνο μου είναι 6939301989

    Reply
  47. eleni says:
    15 years ago

    ελενη
    δεν ειχα δει το σχολιο σ! δεν μου ειπαν τιποτα,απλα το ειχα δει στις οδηγιες που ελεγε μεχρι 18 το βραδυτερο..

    Reply
  48. eleni says:
    15 years ago

    BGHKAAAAAAN!!! PERASA!!!!

    Reply
  49. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    ΚΙ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ 72.5 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

    Reply
  50. ΑΝΝΑ says:
    15 years ago

    Eίχα κάνει εγγραφή στο επιμελητήριο ως δόκιμος ασφαλιστικός σύμβουλος, μετά είχα υπογράψει σύμβαση με μία ασφαλιστική εταιρεία, έληξε το εξάμηνο της άδειας και μετά έγινε λύση της σύμβασης μου με την ασφαλιστικής. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω ποιά είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να δώσω εξετάσεις το χειμώνα; Πρέπει να βγάλω καινούργια άδεια δοκίμου, να κάνω ανανέωση, τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;

    Reply
  51. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Αγαπητή Ελένη μπράβο για την επιτυχία και τον υψηλό βαθμό σου!!!!
     
    Οσα διάβασες και έμαθες απο το εγχειρίδιο των ασφαλιστικών συμβούλων, μπορούν να σε βοηθήσουν στο μέλλον, εάν όμως τα εφαρμόσεις,  άσχετα εάν δεν τα εφαρμόζουν πάρα πολλοί απο τον χώρο μας, που συμπεριφέρονται σαν αρπακτικά και πολλές φορές σε βάρος των συμφερόντων των ασφαλισμένων

    Το κυριότερο όμως είναι να μάθεις να εργάζεσαι μεθοδικά και με σύστημα και να χρησιμοποιείς σωστά και παραγωγικά τον χρόνο σου, αντί να κάθεσαι στο γραφείο σου νομίζοντας ότι δουλεύεις, γιατί θα αποτύχεις  και είναι κρίμα!!!!

    Φτιάξε κατάσταση υποψηφίων πελατών και πάρε συστάσεις 

    Δούλευε παραγωγικά ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ  και όχι ότι συμφέρει τον Manager σου ή την εταιρία σου ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ 

    Διάβασε και ενημερώσου για όλους τους όρους των συμβολαίων που διαθέτεις στους πελάτες σου και ενημερώσου για τους κλάδους και τους επικεφαλής τους συνεχίζοντας τα σεμινάρια της επιμόρφωσής σου για να γίνεις καλύτερη

    Τέλος ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ εμπιστοσύνη σε κανέναν παρά μόνον στον εαυτό σου ιδίως εάν έχεις σύμβαση αποκλειστικής συνεργασίας γιατί κάποιοι, αντί να κάνουν δικό τους χαρτοφυλάκιο ιδρώνοντας γι’ αυτό “εποφθαλμιούν” το χαρτοφυλάκιο των άλλων συναδέλφων τους

    Δυστυχώς υπάρχει μία γενιά ασφαλιστικών συμβούλων της τελευταίας δεκαετίας  που γαλουχήθηκε μόνον με συνταξιοδοτικά προγράμματα και δεν ήξερε  τίποτε άλλο να δίνει στους πελάτες κυνηγώντας τις  υψηλές προμήθειες  με την λογική της αρπαχτής του ενός – δύο συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ή unitlinked το μήνα 

    Αυτά τα “κόλπα” πληρώθηκαν ακριβά απο όλους μας και τώρα οι εταιρίες μετά και τα παρατράγουδα της Ασπίδας, την έλλειψη εμπιστοσύνης στον θεσμό και τις μαζικές ακυρώσεις, βγάζουν σιγά- σιγά προϊόντα νέας γενιάς με χαμηλές προμήθειες και καλύτερες παροχές για τους ασφαλισμένους 

    ¨Ολα υτά μαζί με την αυστηρότερη εποπτεία απο την Τράπεζα Ελλάδος, το υπό ίδρυση επικουρικό Ζωής , τις νέες οδηγίες της ΕΕ και την πλήρη εφαρμογή  του Solvency II, θα δυναμώσουν τα δικαιώματα των ασφαλισμένων και μαζί και τα δικά σου επιχειρήματα για την κατοχύρωση των συντάξεων που θα πάρουν στο μέλλον οι ασφαλισμένοι 

    Ποτέ δεν πρέπει να ξανα-υπάρξουν άλλες Ασπίδες και να χάσει ο κοσμάκης τους κόπους του, απο τα κάθε λογής λαμόγια ή αφελείς ασφαλιστικούς συμβούλους που κατάπιναν ΑΜΑΣΗΤΟ ότι του έλεγαν και πούλαγαν άκριτα Ασπίδα 

    Αν λοιπον συνάδελφε Ελένη, δεν κάνεις σωστά, μεθοδικά και κυρίως ΕΝΤΙΜΑ την δουλειά σου με συνεχή εκπαίδευση, διάβασμα και ενημέρωση της αγοράς, ετοίμασε μία καλή κορνίζα να βάλεις την βεβαίωσή σου γιατί δεν θα σου χρησιμέψει σε τίποτε και σε διαβεβαιώνω γι αυτό

    Νικολάκος Γιώργος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων

    Reply
  52. fotis says:
    15 years ago

    Γεια χαρά σε όλους,
    Θέλω να μάθω την άποψή σας σχετικά με το επίπεδο των εξετάσεων των διαμεσολαβούντων δεδομένου ότι τις έχουμε ανάγει σε σπουδαίο θεσμό για την ιδιωτική ασφάλιση. Εγώ πέρασα τις εξετάσεις το Νοέμβριο του 2004 αν θυμάμαι καλά. Δεν γνωρίζω εάν έχουν αλλάξει σημαντικά τα πράγματα από τότε αλλά η άποψη που είχα σχηματίσει ήταν ότι η ύλη και το επίπεδο της εξέτασης ήταν επιεικώς της πλάκας. Ομολογώ ότι έμαθα πράγματα που ακόμα με βοηθούν στη δουλειά μου, όχι όμως ότι ανέβηκα και κανένα επίπεδο (ίσως το μόνο που με βοήθησε ήταν ότι λόγω του βάρους της εξέτασης έκατσα να διαβάσω σοβαρά 4 μέρες πράγμα που μπορεί να μην είχα κάνει ποτέ σε διαφορετική περίπτωση). Αν θυμάμαι καλά η εξέταση είχε 14 θέματα από τα οποία για να πιάσεις το 5 έπρεπε να απαντήσεις σωστά στα 4!! Αστείο θα έλεγα.
    Η πιστοποίηση της επάρκειας ενός επαγγελματία προκειμένου να ασκεί σωστά τα καθήκοντά του είναι σαφέστατα σημαντικό προαπαιτούμενο για την σωστή λειτουργία και ανάπτυξη ενός κλάδου αλλά πιστεύεται πραγματικά ότι με αυτές τις εξετάσεις η επάρκεια αυτή εξασφαλίζεται? Μήπως πρέπει να σοβαρέψει λίγο το πράγμα. Μήπως και αυτή την διαδικασία την έχουμε φέρει λίγο στα μέτρα μας?
    Ευχαριστώ.

    Reply
  53. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Αγαπητέ Fotis

    Μπαίνεις σε ένα πολύ σοβαρό επίσης θέμα που χωράει πάρα πολύ συζήτηση, γι αυτό σε παρακαλώ να προσέξεις το προηγούμενο σχόλιο μου προς την Ελένη για την επιμόρφωση της ως ασφαλιστικής συμβούλου και την ολοκλήρωσή της  που αφορά ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

    Θεωρώ ότι οι εξετάσεις των ασφαλιστικών συμβούλων είναι το πρώτο βήμα όταν παλαιότερα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΕ  επομένως τώρα ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ

    Θεωρώ ότι  η πιστοποίηση του ασφαλιστκού συμβούλου μετά απο εξετάσεις, είναι σαν το δίπλωμα οδήγησης ενός αρχάριου οδηγού μετά απο 30-40 μαθήματα οδήγησης

    Τα μαθήματα αυτά βεβαίως ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ για να γίνει πραγματικός οδηγός αυτοκινήτου που εξακολυθεί για ένα διάστημα να είναι επικίνδυνος,  επειδή χρειάζεται και ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΓΝΩΣΗ του αυτοκινήτου,των δρόμων  και της εν γένει οδηγικής συμπεριφοράς.

    Το ίδιο ισχύει και για τον ασφαλιστικό σύμβουλο Εάν πρέπει κάποιος  να γίνει ολοκληρωμένος ασφαλιστικός σύμβουλος, χρειάζεται συνεχή προσωπική και εταιρική επιμόρφωση εμπειρία,συνέπεια,κρίση και εντιμότητα τα οποία δεν αποκτώνται μέσα απο την διαδικασία των εξετάσεων αλλά μέσα απο προσωπική βελτίωση

    Αυτό όμως αποτελεί ευθύνη των ασφαλιστικών εταιριών,των εποπτικών αρχών και των γραφείων που εργάζονται αλλά πρωτίστως ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ του συμβούλου

    Νικολάκος Γιώργος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων
     

    Reply
  54. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    ΓΙΩΡΓΟ [ΝΙΚΟΛΑΚΟ]. Σ ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΣΕ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΤΥΧΑ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!!ΟΠΩΣ ΒΟΛΕΒΕΙ.. ΟΠΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ.. ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ!!!ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΤΡΟΝΑΡΟΥΝ… ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ…!!!ΕΙΜΑΙ 27 ΧΡΟΝΩΝ,ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ,ΕΙΧΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΗ ΠΡΙΝ ΓΙΝΩ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ… ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ.. ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΩ ΚΑΝΕΝΑΝ!ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ.. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ!!ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ… ΣΤΡΑΤΟΛΟgΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ.. ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ!! ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΠΤ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ..ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΩΓΗ!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ…. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ… ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ .. ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΤΕ ΕΝΣΗΜΑ.. ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΑ!!!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΥΘΑΔΗΣ… ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ.. ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΠΕΙ   Π Ο Τ Ε    ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΝΩ.. ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΙΕΖΟΥΝ!!!

    Reply
  55. ΕΡΜΙΟΝΗ says:
    15 years ago

    “ΕΛΕΝΗ”, μας έχεις μπερδέψει λίγο!!!!!!!!!
    Είσαι δόκιμη ασφαλιστική σύμβουλος, δεν έχεις ακόμη άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, παρόλα αυτά όμως, έχεις πολύ μεγάλη παραγωγή η οποία ισορροπεί τη   “μεγάλη γλώσσα” σου! Και δε φεύγεις ποτέ από σπίτι, χωρίς να έχεις κάνει συμβόλαιο!!!!!! Πόσο καιρό είσαι στο χώρο μας?
    Και εφόσον έχεις τόση εμπιστοσύνη στις δυνατότητές σου γιατί δεν έχεις ήδη φύγει?
    Οπως διαπίστωσες, κάποιοι σου έδωσαν τα τηλέφωνά τους, για  να σε “βοηθήσουν”  να μη δουλεύεις πια για κανέναν διευθυντή, αλλά για κάποιον μεσίτη ασφαλειών και να γίνεις δικός τους πλέον νεροκουβαλητής!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  56. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    ΕΡΜΙΟΝΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ 7 ΜΗΝΕΣ.. ΕΔΩΣΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ.ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ.ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ 9 ΧΡΟΝΙΑ.. ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ.ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΟΠΟΤΕ ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΩ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.. ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΚΟΛΠΑ.. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ.. ΑΦΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.. ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΤΙΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥΣ… ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥΣ.. ΑΛΛΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΙΣΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΥΝΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ… ΙΣΩΣ ΕΓΩ ΒΡΩ ΑΚΡΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΒΓΩ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΑ  Κ Ο Λ Π Α  …  ΕΧΩ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ!!!

    Reply
  57. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Πες τα Ερμιόνη μου που τα  ξέρεις εσύ καλύτερα και μετά κοιμήσου στην ωραία σου ΟΥΤΟΠΙΑ μέχρι να έλθει και η δική σου ώρα!!!

    Νικολάκος Γιώργος

    Reply
  58. EXPERT says:
    15 years ago

    Ελένη καλημέρα,
    Προχώρα και μην φοβάσαι τίποτα, φτιάξε το γραφείο σου και δοέλεψε με σοβαρότητα – επαγγελματισμό και στον πελάτη σου να λες πάντα την αλήθεια.
    Δεν θα χάσεις.

    Καλή επιτυχία

    Δημήτρης Παπανικολάου

    Reply
  59. ΕΡΜΙΟΝΗ says:
    15 years ago

    ΕΛΕΝΗ, μπορείς να είσαι ανεξάρτητη ασφαλιστική σύμβουλος χωρίς να ανήκεις ούτε σε agency ούτε σε πρακτορείο ή μεσιτικό γραφείο. Εάν πιστεύεις στις δυνατότητές σου κάντο κι εμείς όλοι οι συνάδελφοι είμαστε εδώ για ό,τι χρειαστείς.  ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!
    ΓΙΩΡΓΟ ΝΙΚΟΛΑΚΟ-μαθουσάλα-σοφέ που γνωρίζεις τα πάντα και που  για όλα έχεις άποψη,
    τί κρίμα που στην ίδια ουτοπία βρίσκεσαι κι εσύ και δεν το έχεις αντιληφθεί!…

    Reply
  60. Νίκος Τσούμας.....Open Mind says:
    15 years ago

    ΕΛΕΝΗ
    Επειδή λες ότι έχεις ανοιχτα αυτιά και μάτια και επειδή αναρωτιέσαι αν μπορείς να είσαι ανεξάρτητη, θα ήθελα να σου πω τα εξής.
    Ανεξαρτητος είναι κάποιος που δεν έχει εξαρτήσεις. Η παραγωγή σου όμως πάντα θα καταλήγει στις Ασφαλιστικες Εταιρειες μέσω κάποιου δικτύου διανομής υποχρεωτικά, εκτός εάν κάποια στίγμη αργότερα γίνεις ένας ανεξάρτητος πράκτορας. Εχεις δίκιο όταν λες ότι κανένας δεν επιδιώκει να σε προσεγγίσει για την ψυχή της μάνας του, πρέπει όμως να καταλάβεις ότι και τα Agency γραφεία και τα μεσιτικά αλλά και τα πρακτορεία έχουν λειτουργικά έξοδα και υποχρεώσεις, έχουν όμως άλλο τρόπο επικοινωνίας με τους συνεργάτες τους και διαφορετικές συμβάσεις. Αυτό που θα ήταν σωστό να κάνεις είναι να διερευνήσεις τις λύσεις που πιθανώς έχεις και ότι σου πουν και ότι σου τάξουν να το έχεις γραπτά. Για το μόνο που μπορώ να σε βεβαιώσω είναι ότι αξίζει να το ψάξεις, κάνοντας προσεκτικές και τεκμηριωμένες συζητήσεις, εφόσον ήδη βλέπω ότι σε ενοχλούν πολλα και τα αναφέρεις.
    Καλή συνέχεια στον χώρο μας και υποστήριξε με πάθος την όποια επιλογή σου και ναι συμφωνώ ότι οι πελάτες πρέπει να είναι δικοί σου. Πως όμως; Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

    Reply
  61. Νίκος says:
    15 years ago

    Είναι η ώρα που οι γερόλυκοι-αρπακτικά-ασφαλιστικοί σύμβουλοι, έρχονται σε σύγκρουση με τη νέα γενιά ?

    Αλλάξανε οι εποχές, όσοι αετονύχηδες φάγανε με χρυσά κουτάλια, φάγανε.

    Στο εξής απαιτείται επαγγελματισμός και μόνο αλήθεια…

    Τέλος

    Reply
  62. Νίκος says:
    15 years ago

    Και κάτι ακόμη… ΕΛΕΝΗ, συγνώμη για το θάρρος, αλλά είσαι μόνο 7 μήνες στο χώρο και κάνεις ήδη τη δική σου επανάσταση? Δεν έχεις δει ακόμη τίποτα και θέλεις να δουλεύεις ανεξάρτητα και χωρίς κανέναν πάνω από το κεφάλι σου?

    Παράλληλα κάποιες από τις απορίες σου μου φαίνονται αρκετά αφελείς , θα μου επιτρέψεις, που δεν συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις και τον γενικότερο ξεσηκωμό σου!

    Αυτά φιλικά, και χωρίς τηλέφωνα και λοιπές αηδίες…

    Χαλάρωσε λιγάκι, έχεις ακόμη να δεις και να κάνεις πολλά… Το επάγγελμα έχει μέλλον, αρκεί να το υποστηρίξουμε με σεβασμό και ευλάβεια…

    Thanks

    Reply
  63. ΕΛΕΝΗ says:
    15 years ago

    ΝΙΚΟ.. ΕΙΜΑΙ ΣΕ   Α Υ Τ Ο Ν   ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ… ΣΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.. ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.. ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΣΟΥΖΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΒΑΖΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ Η ΤΟΥΣ ΕΚΟΒΑ ΕΠΙΤΑΓΕΣ.ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ.. ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΡΑΒΑ.. ΑΛΛΑΖΩ ΠΟΡΕΙΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΟΣ.. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΑΦΕΝΤΙΚΟ.ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ… ΓΙΑ ΦΕΡΕ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΟΥ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΙΞΕ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΟΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ.ΕΧΩ ΗΔΗ ΒΡΕΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ.ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ.. ΠΙΑΝΕΙ!ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.. ΦΡΕΣΚΑ.. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΤΩΝ 30 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ.. ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ.. ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΤΡΟΝΑΡΟΥΝ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.. ΚΑΙ ΕΡΧΙΣΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ ..ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ.ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ.. ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΟΤΙ.. Α ΚΑΛΑ.. ΜΙΑ ΧΑΖΟΒΙΟΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΑΓΚΑΣ.. ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ .. ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ.ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΦΥΣΙΚΑ.. ΑΠΛΩΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ.. ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑ.. ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ.ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.. ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ!ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ 4 ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ.. ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.. ΤΟΥΣ ΦΕΡΟΜΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ.ΑΠΟΔΕΙΞΗ?ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΡΙΑ?ΝΑΙ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΙΤΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.. ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΛΑΞΩ. ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΑ.. ΑΥΤΑ!

    Reply
  64. asfalistikos praktoras 007 says:
    15 years ago

    eiste  faflatades kai anepitrepta alazonikoi. tragikoooo

    Reply
  65. Μαρία says:
    15 years ago

    Συμφωνώ με τον 007. Πολύ φόρα πήρατε.

    Reply
  66. Νίκος says:
    15 years ago

    Λεξιλόγιο Αλεξανδράτου υιοθετείς ΘΟΥ-ΒΟΥ…

    Reply
  67. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Όχι και Μαθουσάλας-Σοφός Ερμιόνη μου!!!

     Θεωρώ ότι  δεν είμαι τίποτε  απο τα δύο που λες

    Απλώς εκφράζω λίγο πιο “ζωντανά” την γνώμη μου προσπαθώντας να  ανασύρω κάποια ηθικά ανακλαστικά που μας τα έχει κρυμμένα το σύστημα, προσπαθώντας να βοηθήσω κυρίως τα νεότερα παιδιά

    Πιστεύω οτι  ακόμη κρατιέμαι(Μαθουσάλας?) και κυρίως δεν κάνω τον έξυπνο(σοφός) εκτός αν αυτό βγαίνει και δεν το καταλαβαίνω!!!

    Σε θύμωσα όμως λίγο έτσι?

    Νάσαι καλά!!

    Νικολάκος Γιώργος

    Reply
  68. ΚΙΚΗ says:
    15 years ago

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ..ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΙΑ ΚΙ ΕΓΩ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΚΙΝΗΤΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ;;ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΩΣ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ;;ΕΠΙΣΗΣ.. ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΝΑ ΤΕΒΕ;;ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ.. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΙ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!

    Reply
  69. Άγνωστος says:
    15 years ago

    220
    ΚΑΡΑΟΥΛΑΝΗ
    ΕΛΕΝΗ
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    72,5
     
    ΕΙΑΣ
     
     
     
     
     
     

    Reply
  70. EXPERT says:
    15 years ago

    ΚΙΚΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

    ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΕΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ή ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ή ΜΕΣΙΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ.
    ΤΕΒΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ  

    Reply
  71. Γιάννης Ν. says:
    15 years ago

    Ξέρει κανείς πότε σκοπεύει το υπουργείο να στείλει στις εταιρίες τις βεβαιώσεις επιτυχίας των εξετάσεων της 5-6-2010 ?
    Γιατί τόση καθυστέρηση πια?

    Reply
  72. Ν says:
    15 years ago

    Εστάλησαν.. Έλειπε με άδεια η αρμόδια υπάλληλος του Υπουργείου και τώρα που γύρισε, είπε να κάνει καμιά δουλειά και να στείλει τις βεβαιώσεις στις εταιρίες, ώστε να βγάλουν επιτέλους ταυτότητα οι επιτυχόντες…

    Να λέμε και ευχαριστώ δηλαδή που κάθισε η κοπέλα και ασχολήθηκε για μας…
    Θα μπορούσε μετά την άδειά της να ακολουθήσει περίοδος προσαρμογής…

    Reply
  73. ΜΑΝΟΣ says:
    14 years ago

    Γεια σας και απο μενα.Θα ηθελα την βοηθεια σας.Ημουν δοκιμος ασφαλιστικος συμβουλος,, περασα με επιτυχια τις εξετασεις και ακομα δεν εχω κανει κινηση  να γραφτω στο επιμελητηριο γιατι αποφασισα να φυγω απο την εταιρια που συννεργαζομουν,επιθυμοντας να βρω ενα πρακτοριο.Το προβλημα μου ειναι το εξης.. Ειχε βαλει ο πατερας μου ενα μαγαζι ,πριν 2 χρονια ,στο ονομα μου και απο αυτο εμειναν χρεη στη εφορια.. τα οποια κανεις μας δεν μπορει να πληρωσει.. ουτε καν με δοσεις!θα εχω προβλημα να κανω εναρξη?δεν ξερω καν την διαδικασια.. !υπαρχει καποιος που να ξερει?   καλη δουλεια σε ολους!

    Reply
  74. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    14 years ago

    Προς Μανο
    Πράγματι θα έχεις πρόβλημα διότι εάν πάς στο επιμελητήριο και κάνεις έναρξη εργασιών θα σου ζητήσουν εντός 1-2μηνών να κάνει έναρξη ή τροποποίηση και στην εφορία καθώς και στον ΟΑΕΕ που επίσης φαντάζομαι αφού το μαγαζζί ήτραν στο όνομά σου να χρωστάς εισφορές
    Μία λύση θα ήταν να τα διακανονίσεις όλα αυτά με ευνοϊκούς όρους σε δόσεις όπως σου επιτρέπει η πρόσφατη νομοθεσία και να πέσεις με τα μούτρα στην δουλειά για να εξοφλήσεις τα σπασμένα
    Αλλιώς φίλε μου κάνε κάτι άλλο και προς θεού μην κάνεις συνεργασία με πρακτορείο ή μεσιτικό γραφείο  με “μαύρες προμήθειες” ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ και θα χάσεις και τον κόπο σου και τους πελάτες σου εάν πέσεις σε κακόπιστο πράκτορα ή μεσίτη

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

    Νικολάκος Γιώργος

    Reply
  75. ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ Ο ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΣ says:
    14 years ago

    ΜΑΝΟ , ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙΣ.
    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΕ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.
    ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.

    Reply
  76. ΜΑΝΟΣ says:
    14 years ago

    Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες.Ηδη πηγα σε λογιστη και μου ειπε πως δεν θα εχω προβλημα τελικα,γιατι αλλο ειναι η εφορια που χρωσταω ως πρωην εμπορος και αλλο τωρα.Αυτα θα συνεχισω να τα χρωσταω και δεν επηρεαζει το ενα το αλλο,εφοσον δεν θα ανοιξω παλι εμπορικο καταστημα.Ειχα επειχηρηση ΟΕ.Η παροχη υπηρεσιων,δηλαδη το θεμα με τις ασφαλειες,εχει να κανει με την εφορια “του σπιτιου¨,που εχω με την συζηγο μου,οπου εκει δεν εχω προβλημα,παιρνω και επιστροφες.Οποτε ολα καλα.. προχωραω κανονικα.Θα εχω εδρα το σπιτι και οχι καποιο γραφειο..

    Reply
  77. ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ Ο ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΣ says:
    14 years ago

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ,

    ΝΑ ΘΥΜΑΣΕ “ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ” ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ

    Reply
  78. ΜΑΝΟΣ says:
    14 years ago

    Ευχαριστω παρα πολυ Παυλο!Πολυ χρησιμο αυτο που λες και πολυ ευγενικο απο μερους σου που το ειπες..!

    Reply
  79. maraki says:
    14 years ago

    ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΝΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΙΩΘΩ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΩ.ΤΟΣΟ ΣΤΟΚΟΣ ΕΙΜΑΙ?ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΡΕΛΙ

    Reply
  80. Anagos says:
    14 years ago

    Για σας, έδωσα εξετάσεις ασφαλιστικού συμβούλου πήρα πριν λίγες μέρες την βεβαίωση ότι έλαβα μέρος με επιτυχία. Θέλω να ρωτήσω σε περίπτωση που καταθέσω στο επιμελητήριο τα δικαιολογητικά και πάρω την άδεια συμβούλου και δεν κάνω
    έναρξη εργασίας το μόνο που θα κάνω είναι η ανανέωση της αδείας ή χρειάζεται και κάτι άλλο;  Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Reply
  81. xxlarge says:
    14 years ago

    μια βοηθεια ρε παιδια..εχω αδεια ασφαλιστικου συμβουλου..αρκετα χρονια απο το 1999,αξιζει να την αλλαξω σε ασφαλιστικου πρακτορα?,εννοειται οτι ειμαι ανεξαρτητος..και ακομη τι διαφορες υπαρχουν αναμεσα σε μεσιτη ασφαλισεων και ασφαλιστικο πρακτορα?.οποιος θελει ας μου απαντησει..καλες δουλειες σε ολους και υγεια παντα.

    Reply
  82. Ο ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΣ says:
    14 years ago

    Ο/Η xxlarge λέει:
    24 Φεβρουαρίου, 2011 στις 17:10
    μια βοηθεια ρε παιδια..εχω αδεια ασφαλιστικου συμβουλου..αρκετα χρονια απο το 1999,αξιζει να την αλλαξω σε ασφαλιστικου πρακτορα?,εννοειται οτι ειμαι ανεξαρτητος..και ακομη τι διαφορες υπαρχουν αναμεσα σε μεσιτη ασφαλισεων και ασφαλιστικο πρακτορα?.οποιος θελει ας μου απαντησει..καλες δουλειες σε ολους και υγεια παντα.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ – ΜΕΣΙΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
    1. ΕΧΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 60%
    2. Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ , ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ (ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ)
    3. ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΟΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ , ΜΕΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ   
    4. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
    5. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΟΡΟ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ – ΜΕΣΙΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
    1. ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 33%
    2. Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ , ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΕΙ.
    3. Ο ΜΕΣΙΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΑΣΦΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΩΣΤΕΣ
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ

    Reply
  83. ΡΟΥΑ ΜΑΤ says:
    14 years ago

    το    33 τις  εκατο      33%      βασει βεβαια    εξδων    προυποθετει επεγγελματικη στεγη     (ενοικιο ,φωτα,τηλεφωνα  ,κοινοχρηστα κλπ κλπ   )     μονον οτανεχεις ενα ισχυρο χαρτοφυλακιο    και ξερε κανεις απο διαχειριση     ,τοτε ναι ,,,,,,,,,,,,,,,και το χρμα του πελατη να πηγαινη   στο   ταμειο της εταιρειας   

    Reply
  84. gellas says:
    14 years ago

    διαβασα τα σχολια ολωνων σας και πηρα μια ιδεα σχετικα με τα ασφαλιστικα.ωστοσο θα θελα μια επιπλεον βοηθεια γιατι γενικα ειμαι ασχετοσ με τα ασφαλιστικα.ειμαι πτυχιουχος ΑΕΙ οικονομικης σχολης οπως και ο αδερφος μου και ανοιγουμε λογιστικο γραφειο.θεωρησαμε καλη ιδεα να βαλουμε και ασφαλειεσ στο γραφειο περα απο λογιστικα.μπορει σας παρακαλω καποιος που γνωριζει να μου πει ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ωστε να γινω ασφαλιστικος πρακτορας-μεσιτης?σας ευχαριστω προκαταβολικα και ευχομαι καλη τυχη σε ολους σας…

    Reply
  85. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    14 years ago

    αγαπητε gellas,

    Προς στο παρόν μπορείς να δώσεις εξετάσεις για ασφαλιστικός σύμβουλος στις 19/3/2011 Πληροφορίες και σχετικό βιβλίο μπορέις να πάρεις απο τον ΠΣΑΣ μέσω της ιστοσελίδας του http://www.psas.gr ή και απο το ΕΙΑΣ  http://www.eias.gr Υπάρχει και σχετικό βιβλίο που μπορείτε να αναζητήσετε είτε μέσω αυτών των φορέων έιτε μέσω των κατά τόπους άλλων ιδιωτικών εκπαιδευτικών κέντρων ή των εκαπιδευτικών κέντρων των ασφαλιστικών εταιριών.

    Γιώργος Νικολάκος
    Μεσίτης Ασφαλίσεων  

    Reply
  86. gellas says:
    14 years ago

    γνωριζει κανεις αν το βιβλιο απο τον ΠΣΑΣ η τον ΕΙΑΣ (για τις εξετασεις ασφαλιστικου συμβουλου) ειναι το ιδιο με το βιβλιο που δινουν τα κατα τοπους ιδιωτικα εκπαιδευτικα κεντρα?απο που ειναι καλυτερα να εφοδιαστω αυτο το βιβλιο?

    Reply
  87. ΤΟΛΗΣ says:
    14 years ago

     
    Γεια σας..
    Ανηκω και εγω στην κατηγορια που αναφερει ο φιλος gellas, θα ανοιξω σε λιγο καιρο το λογιστικο μου γραφειο, αν καταλαβα καλα πρεπει να περασω πρωτα της εξετασεις για ασφαλιστικος συμβουλος ωστε να μπορω να διαμεσολαβω για τις ασφαλειες,αλλα αναγκαστικα με μια εταιρεια μπορω να συνεργαστω?και στην συνεχεια για να δωσω εξετασεις για  ασφαλιστικος πρακτορας για να μπορω να συνεργαζομαι με πολλες εταιριες θα πρεπει να ειμαι 4 χρονια σαν ασφαλιστικος συμβουλος?

    Ευχαριστω προκαταβολικα
     

    Reply
  88. ΚΩΣΤΑΣ says:
    14 years ago

    ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΕΙΜΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ.ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΝΕΡΓΑΣΤΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ?ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΣΥΝΝΕΡΓΑΣΙΑ?ΤΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ?ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ,ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ??
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    Reply
  89. ΚΙΚΗ says:
    14 years ago

    ΤΟΛΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ [ΑΦΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ].
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΟΥ.. ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑΙL.KI EΓΩ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΙΑ ΕΙΜΑΙ.
    kiki.peristeri@gmail.com

    Reply
  90. ΝΙΚΟΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    14 years ago

    Υποψήφιοι όλων των κατηγοριών Οι νέες εξετάσεις θα γίνουν τον Ιούνιο Μεγάλα παιδιά είστε Ψάξτε τηλεφωνήστε, ρωτήστε, μάθετε, αξιολογήστε εκπάιδευτές και εκπαιδευτικά κέντρα ιδιωτικά και μη
    Όλα πουλιώνται και αγοράζονται πληροφορίες μπορείτε να πάρετε στις ιστοσελίδες των φορέων,του ΕΙΑΣ ή άλλων εκπαιδευτικών κέντρων καθώς και στην ιστοσελίδα της ΤτΕ για την ισχύουσα νομοθεσία ή στην αντίστοιχη της γεν γραμματείας εμπορίου του http://www.gge.gr

    Μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε και το ΕΕΑ για να μάθετε τις προύποθέσεις εγγραφής σας

    Προσοχή όμως σεμνά και ταπεινά ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ με ποιες εταιρίες θα συνεργαστείτε και ποιους διαμεσολαβητές και κυρίως μην ακούτε ανώνυμες συμβουλές

    Σε ελεύθερη κι επομένως επικίνδυνη αγορά ζούμε

    Γιώργος Νικολάκος

    Reply
  91. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ says:
    14 years ago

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΛΑΙΣΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΜΑΣ ……………ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΜΑΣ
     

    Reply
  92. ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ Μ. says:
    14 years ago

    ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ.. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ??? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ Μ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    Reply
  93. Γιωργος Νικολακος says:
    14 years ago

    Παρακαλώ απευθυνθέιτε στην ΤτΕ
    Τηλέφωνα και ονόματα απο την ιστοσελίδα της ΤτΕ
    Όταν το μάθετε πέστε το και σε μας γιατί ούτε και μεις ούτε και όλη η αγορά ξέρει τίποτε

    Γιώργος Νικολάκος

    Reply
  94. tasos k. says:
    14 years ago

    καλησπερα ανηκω σε ενα ασφαλιστικο γραφειο εχω περασει τις εξετασεις για ασφαλιστικος συμβουλος κ μου ειχαν πει απο το γραφειο οτι πρεπει να κανω ασφαλεια αστικης ευθυνης να βγαλω ταυτοτητα ασφαλιστη αλλα δεν επεμεναν κιολας.δεν εχω καν στα χερια μου το χαρτι της επιτυχιας του ΕΙΑΣ.θεωρειτε οτι πρεπει οποσδηποτε να κανω αστικη ευθυνη κ τι αλλο χρειαζεται?εξετασεις περασα πριν 1 περιπου χρονο κ ασφαλεια εχω ΙΚΑ…το χαρτι της επιτυχιας που το στελνουν απο τον ΕΙΑΣ γνωριζει καποιος?ευχαριστω εκ των προτερων…

    Reply
  95. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ says:
    13 years ago

    Αγαπητέ Τάσο,

    Θα πρέπει να επικοινωνησεις με το ΕΙΑΣ για να στείλει στην διεύθυνση σου το πιστοποιητικό επιτυχίας.
    Στην συνέχεια θα πρέπει να κανεις έναρξη επαγγέλματος στην εφορία , να εγγραφείς στο επιμελητήριο , να ζητήσεις απο τον ΟΑΕΕ απαλλαγή ασφάλισης στον φορέα επειδή είσαι στο ΙΚΑ, να  κα΄νεις ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης.

    έχεις την δυνατότητα να συνεργαστείς με όσες ασφαλιστικές εταιρείες επιθυμείς ή να συνεχίσεις συνεργασία με το ασφαλιστικο γραφείο που ανήκεις  εφοσον σε καλυπτει.  

    Reply
  96. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ says:
    13 years ago

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Α ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΔΗΛ ΑΝ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΩ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΩ  ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΩ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
     
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
banner-250-300-2024png
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ