ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιβιώνοντας στον 21ο αιώνα
Οι Εφημερίδες στην Ψηφιακή Εποχή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/05/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

pricewaterhousecoopers

Η PwC διεξήγαγε μια on-line Έρευνα στην οποία συμμετείχαν 4.900 ερωτηθέντες για την αλλαγή στη συμπεριφορά των Καταναλωτών αναφορικά με το περιεχόμενο των ειδήσεων. Οι αναγνώστες που ερωτήθηκαν ήταν από τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ελβετία, τη Μ. Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Συνεντεύξεις έγιναν με 30 κορυφαίους εκδότες εφημερίδων και 10 μεγάλους αγοραστές  διαφημιστικού χρόνου σε όλο τον κόσμο. Ο κλάδος των εκδόσεων εφημερίδων σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται σε αναταραχή, καθώς τα Έσοδα από τις Διαφημίσεις σημειώνουν απότομη πτώση, η διείσδυση της Ευρυζωνικότητας αυξάνεται και πληθώρα ψηφιακών συσκευών που προσφέρουν ψηφιακό περιεχόμενο κάνουν την εμφάνισή τους στην Αγορά. Παρ’ όλα αυτά, σε αυτή την εποχή της αβεβαιότητας θα επιβιώσουν όσοι προσαρμόζονται γρήγορα στην πρόκληση μιας Μεταβαλλόμενης Αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσουν Μερίδιο Αγοράς από εκείνους που συνεχίζουν να βασίζονται σε Παραδοσιακά Επιχειρηματικά Μοντέλα, τα οποία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Σύγχρονου Καταναλωτή. Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από τη νέα μελέτη «Μεταβαίνοντας σε πολλαπλά Επιχειρηματικά Μοντέλα: πρόβλεψη για την έκδοση εφημερίδων στην Ψηφιακή Εποχή» της PricewaterhouseCoopers σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ένωση Εφημερίδων (WAN). Η Marieke van Donk, συγγραφέας της μελέτης στο Publishing Centre of Excellence της PwC, δήλωσε: «Οι εφημερίδες θα συνεχίσουν να υφίστανται μακροπρόθεσμα και να συνυπάρχουν με άλλα μέσα, αλλά αυτό είναι απίθανο να συμβεί με τη μορφή ή τον όγκο που γνωρίζουμε σήμερα.

Διαβάστε Επίσης

Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

Oct 14, 2025
«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

Oct 14, 2025

Οι αναγνώστες εκτιμούν ακόμη τη Διορατικότητα και την Ικανότητα Ανάλυσης των δημοσιογράφων, αλλά είναι τα “μεγάλα ονόματα” που έχουν δημιουργήσει την Eμπιστοσύνη και την Αφοσίωση των αναγνωστών τους και τα οποία θα διατηρήσουν το Μερίδιο της Αγοράς τους και θα ευδοκιμήσουν». Τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι εφημερίδες είναι διάφορα σε διεθνές επίπεδο. Στη Βρετανία έχουν αναφερθεί διακοπές λειτουργίας εφημερίδων, με τις περιφερειακές εφημερίδες να ασκούν πίεση για χαλάρωση του υπάρχοντος νόμου περί ανταγωνισμού όσον αφορά τις Συγχωνεύσεις, θεωρώντας ότι δεν ανταποκρίνεται στην τωρινή κατάσταση. Ριζικές αλλαγές έχουν σημειωθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες με καθιερωμένα μέσα, όπως η «Seattle Post Intelligencer», να μεταβαίνουν αποκλειστικά στη μετάδοση ειδήσεων μέσω του Internet, ενώ πολλοί εκδότες κάνουν σημαντικές περικοπές δαπανών, καθώς μειώνονται η διαφήμιση και οι συνδρομές.

Η μεταβολή στην παροχή ψηφιακού περιεχομένου, αποτέλεσμα της ραγδαίας υιοθέτησης του Internet και της φορητής τεχνολογίας (mobile technology), δημιούργησε μια αγορά για φορητές συσκευές – ιδιαίτερα για τη «γενιά του Internet». Η δυσκολία στην ανάγνωση περιεχομένου στις ηλεκτρονικές συσκευές έχει συνέπεια να χρησιμοποιούνται συχνά για πρόσβαση στις τελευταίες ειδήσεις, αλλά να παραμένουν σχετικά χαμηλά στη λίστα προτίμησης για πρόσβαση σε εκτενείς αναλύσεις. Έτσι, οι αναγνώστες πληρώνουν μόνο ένα πολύ μικρό μέρος της δαπάνης για on-line περιεχόμενο σε σύγκριση με αυτά που πληρώνουν για την έντυπη έκδοση. Λίγες εφημερίδες έχουν αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα και ανέπτυξαν τις κατάλληλες Στρατηγικές για να κεφαλαιοποιήσουν αποτελεσματικά το περιεχόμενό τους και το πνευματικό τους κεφάλαιο. Όσοι έχουν προσαρμόσει τα Επιχειρηματικά τους Μοντέλα και χρησιμοποιούν πολλαπλές Πλατφόρμες και νέες Τεχνολογίες για τη διανομή του περιεχομένου τους (αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το όνομα, το περιεχόμενο και το πνευματικό τους κεφάλαιο) έχουν εξασφαλίσει ένα on-line κοινό πέρα από το κοινό της παραδοσιακής έντυπης έκδοσης. Όπως όμως δείχνει η Ύφεση, πολλοί δεν άλλαξαν τα Επιχειρηματικά τους Μοντέλα και με την ανάγκη να προχωρήσουν σε περικοπή των Δαπανών η Συγχώνευση ή Eξαγορά μπορεί να είναι η μόνη εναλλακτική λύση γι’ αυτούς.


np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Η ρύθμιση για τα ανασφάλιστα οχήματα ενίσχυση την οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑΕ: Πρόεδρος ο Χ. Αλεξόπουλος και Αντιπρόεδρος η Στ. Βικτωράτου

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

    «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • SRS, Ardonagh & Make-A-Wish: Όταν η ΕΚΕ γίνεται “ταυτότητα”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο όμιλος HHG υποστηρίζει μελέτες νέων έργων στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Επιδαύρου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ