ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Εσείς γνωρίζετε αν αρέσει στους άλλους να εργάζονται μαζί σας;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
11/11/2015 - Updated on 16/11/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Εσείς γνωρίζετε αν αρέσει στους άλλους να εργάζονται μαζί σας;
Share on Facebook

Οι δουλειές σήμερα απαιτούν επικοινωνία. Εκτός κι αν είστε τεχνίτης, η δουλειά σας περιλαμβάνει να δέχεστε τη συνεισφορά άλλων και να την προσθέτετε στην εργασία σας ή να δίνετε τη δουλειά σας σε άλλους.

Των Doug και Polly White*

Διαβάστε Επίσης

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Jul 1, 2025
ΤτΕ

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

Jul 1, 2025

Ακόμη και ένας τεχνίτης επικοινωνεί με τους πελάτες του, ή με κάποιον που θα τον βοηθήσει να φτάσουν τα προϊόντα του σε άλλους. Σχεδόν κανείς δεν εργάζεται στο απόλυτο κενό.

Οι αγγελίες εργασίας ζητούν υψηλά επίπεδα ομαδικότητας και άριστες ικανότητες επικοινωνίας. Οι εργοδότες μετρούν τους συνεργάτες τους στην ικανότητά τους να λειτουργούν καλά με άλλους – να έχουν την ικανότητα να δημιουργούν κοινωνική αποδοχή. Προφανώς, η ικανότητα του να τα πηγαίνεις καλά με τους άλλους, να εμπνέεις σεβασμό και να είσαι αρεστός είναι σημαντική, αλλά πως ξέρεις ότι το πετυχαίνεις; Μπορείτε να ελέγξετε το επίπεδο της κοινωνικής αποδοχής σας απαντώντας σε μία απλή ερώτηση.

Πρώτον, μην συγχέετε την αναγκαστική επικοινωνία με τους ανθρώπους που θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας. Κάποτε δουλεύαμε με έναν εργαζόμενο στο τμήμα μισθοδοσίας τον οποίο ας ονομάσουμε Sam. Ο Sam πίστευε ότι ήταν πολύ συμπαθής μεταξύ των συνεργατών του. Τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι διευθυντές συνολικά περνούσαν αρκετές ώρες κάθε μήνα κάνοντάς του ερωτήσεις και λύνοντας απορίες για μισθολογικά ζητήματα. Αν είχες πρόβλημα με την καταβολή του μισθού σου, πήγαινες χωρίς δεύτερη κουβέντα στον Sam.

Δυστυχώς, ο Sam ήταν ο μοναδικός υπάλληλος που μπορούσε να απαντήσει στα συγκεκριμένα ερωτήματα. Στον κόσμο δεν άρεσε στην ουσία να συνεργάζεται με τον Sam. Πολλές φορές ήταν καυστικός και μείωνε τους άλλους. Η εξυπηρέτηση πελατών φαίνεται πως δεν ήταν κάτι σημαντικό γι’ αυτόν. Παρ’ όλα αυτά, ο Sam πίστευε ότι είχε κοινωνικό ρεύμα λόγω όλων αυτών των ατόμων που πήγαιναν στο γραφείο του.

Ένας καλύτερος δείκτης κοινωνικής αποδοχής είναι οι προσκλήσεις για να παρευρεθείτε σε συναντήσεις ή επιτροπές που δεν απαιτούν το πεδίο εξειδίκευσής σας.

Σας ζητούν άτομα στον οργανισμό που εργάζεστε να ηγηθείτε συγκεκριμένων εργασιών ή ειδικών project; Σας ζητούν βοήθεια για κάποια εταιρική εκδήλωση, να συμμετάσχετε σε ομάδες εργασίας ή σε κάποια ενημερωτική συνάντηση; Αν όχι, πιθανώς θα πρέπει να αξιολογήσετε εκ νέου το επίπεδο της κοινωνικής σας αποδοχής.

Ζητήστε από έναν φίλο ή κάποιον που εμπιστεύεστε να σας δώσει πληροφορίες. Ρωτήστε τον αν οι άλλοι επιθυμούν να δουλεύουν μαζί σας. Αξιολογήστε τις απαντήσεις τους λαμβάνοντας υπόψη και την εμπειρία σας. Αν δεν είναι όσο θετικές θα θέλατε, είναι ώρα να βελτιώσετε τις επαγγελματικές σας σχέσεις.

Ένας άλλος τρόπος να κρίνετε το επίπεδο της κοινωνικής αποδοχής σας είναι να αξιολογήσετε αν οι άνθρωποι ζητούν τη γνώμη σας για θέματα εκτός του φάσματος των αρμοδιοτήτων σας. Θέλουν οι άλλοι να μάθουν τη γνώμη σας για θέματα κοινού ενδιαφέροντος; Σας ακούν και νιώθουν άνετα να μοιραστούν τις σκέψεις τους; Επιδιώκουν να έχουν τη συμβουλή σας; Αν ναι, τότε ίσως απολαμβάνετε ένα επαρκές επίπεδο κοινωνικής αποδοχής.

Υπάρχει ακόμη μία ερώτηση: Έχετε καλό επίπεδο κοινωνικής αποδοχής σε διάφορες ομάδες ή μόνο στη στενή σας ομάδα;

Όλοι συνηθίζουμε να κοινωνικοποιούμαστε και να αναπτύσσουμε σχέσεις με μία μικρή ομάδα ανθρώπων. Αυτοί οι άνθρωποι συνήθως έχουν συγκεκριμένα πράγματα κοινά με μας. Μπορεί να έχουμε την ίδια ηλικία και το ίδιο φύλλο. Ίσως ειδικευόμαστε στο ίδιο πεδίο, π.χ. στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού ή στους υπολογιστές.

Νιώθουμε άνετα ο ένας με τον άλλο γιατί είμαστε ο ένας σαν τον άλλο. Το πραγματικό τεστ κοινωνικής αποδοχής είναι να αναπτύξουμε κάτι τέτοιο με άτομα που δεν βρίσκονται στο στενό μας κύκλο. Αν άτομα έξω από τη σφαίρα επιρροής σας, σας πλησιάζουν, τότε έχετε αναπτύξει πραγματική κοινωνική αποδοχή.

Δεν μπορείτε να είστε επιτυχημένοι στην εργασία σας αν δεν μπορείτε να χτίσετε και να διατηρήσετε σημαντικές σχέσεις. Έτσι κι αλλιώς, το επιχειρείν είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις σχέσεις. Δεν κάνουμε δουλειές με αριθμούς ή εταιρείες. Κάνουμε δουλειές με ανθρώπους. Το να μετράτε το επίπεδο της κοινωνικής αποδοχής απαντώντας σε αυτό το βασικό ερώτημα είναι σημαντικό γι’ αυτή τη διαδικασία.

*Οι Doug και Polly White είναι ιδρυτές της εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών management, Whitestone Partners, η οποία βοηθά μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν με κερδοφόρο τρόπο. Είναι επίσης συγγραφείς του βιβλίου “Let Go to GROW”, ένα μπεστ-σέλερ για το γιατί κάποιες επιχειρήσεις θριαμβεύουν και άλλες δεν καταφέρνουν να φτάσουν στις δυνατότητές τους. 

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ