ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η έλλειψη “Στρατηγικού Μάνατζμεντ” σχεδόν πάντα καταλήγει σε σπασμωδικές κινήσεις!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/11/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Αν, λέμε αν, μερικές Εταιρείες ασκούσαν “Στρατηγικό Μάνατζμεντ” δεν θα επέλεγαν να εμπλακούν στις εκδόσεις Ασφαλιστικών Συμβολαίων Αυτοκινήτων ή Νοσοκομειακών Προγραμμάτων, εκτός ορισμένων Συμβολαίων Ασφάλισης που μπορούν να αποβούν κερδοφόρα. Π.χ. επιλεγμένα Αυτοκίνητα με αυστηρό (Underwriting) που αν συνοδευτεί με καλή Εξυπηρέτηση Πελατών, παρουσιάζει μεγάλο ποσοστό “Αφοσίωσης” ή Nοσοκομειακά, με υψηλό περιθώριο καλύψεων με μεγάλη συμμετοχή του Ασφαλισμένου είτε στις πρώτες δαπάνες είτε με μια μικρή συμμετοχή δική του σε όλες τις καλύψεις (Deductible) ή (Participating).

Διαβάστε Επίσης

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική

Nov 7, 2025
Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run

Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run

Nov 7, 2025

Αν συνέβαινε αυτό, δεν θα έτρεχαν σήμερα μερικές Εταιρείες να πιέζουν τα Δίκτυά τους να… ακυρώσουν παλαιά Συμβόλαια που τους έχουν ρημάξει στις Αποζημιώσεις και ταυτόχρονα να χάνουν την Αξιοπιστία τους από τους συνεργάτες τους. Ποιος τα έβγαλε αυτά τα Συμβόλαια στην Αγορά; Δεν είχε ήδη ένα ιστορικό αποζημιώσεων από άλλες Εταιρείες που στην κυριολεξία γονάτισαν και έχασαν σχεδόν ολόκληρα τα Δίκτυά τους;

Ένα απλό Στρατηγικό Πλάνο μιας Ασφαλιστικής, δεν θα κατέληγε ποτέ στις εκδόσεις Συμβολαίων που έχουν αποδειχτεί επανηλλειμμένα ζημιογόνα. Δεν εξετάζουμε τους λόγους! Οι λόγοι είναι πολλοί και δύσκολα ανατρέπονται! Εξετάζουμε τις επιλογές των Εταιρειών να μη τολμούν να περιοριστούν σε πολύ χρήσιμα “Συμβόλαια Ασφάλισης” και να αρνούνται να Σχεδιάσουν ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για να το λανσάρουν στην Αγορά χρησιμοποιώντας όλα τα πιθανά Δίκτυα Διανομής. Το “Μάρκετινγκ Πλαν” δεν είναι μια και έξω. Κάνεις ένα Σχέδιο το Μελετάς όσο μπορείς πιο προσεκτικά, δόξα τω Θεω, υπάρχουν πολλοί Οδηγοί “How to”, και Καλά Σεμινάρια που σου επιτρέπουν να κάνεις τις Δοκιμές σου! Αν αποτύχεις την πρώτη φορά, δεν λες το ασυγχώρητο: “Τα δοκιμάσαμε αυτά και δεν έπιασαν” γιατί αυτή η φράση αποδεικνύει ότι είσαι “φυλακισμένος” στις εμπειρίες σου και στις προσωπικές σου αντιλήψεις, που ίσχυαν πολλά χρόνια πριν, και αρνείσαι να παρακολουθήσεις τις Εξελίξεις! Το Μάρκετινγκ σου δίνει τη δυνατότητα να “Δοκιμάζεις” και να “Αναλύεις” τα αποτελέσματα της κάθε Εκστρατείας σου ώστε να αποκτήσεις το πολυπόθητο “Δικό σου Αρχείο” Αποτυχιών και Επιτυχιών”! Αυτό είναι το κεντρικό σημείο ενός Μαρκετίερ! Καμία συνταγή δεν μπορεί να εγγυηθεί αποτελέσματα γιατί οι συνθήκες αλλάζουν καθημερινά. Η δε Τεχνολογία μας έχει τρελάνει στην κυριολεξία! Αυτή είναι εξάλλου και η Αξία των Μελετών Περίπτωσης!

Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος σχεδόν από τις προηγούμενες εκλογές για να συνειδητοποιήσουν ορισμένες Εταιρείες ότι οι συνθήκες δεν επιτρέπουν τη συνέχιση της προσφοράς κάθε είδους εγγυήσεων σε Ασφαλιστήρια Συμβόλαια Ζωής και Υγείας!

Όλες οι Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων σε μεταπτυχιακό επίπεδο “MΒΑ” σε όλο τον κόσμο διδάσκουν αποκλειστικά το “Στρατηγικό Επιτελικό Μάνατζμεντ” το Μήνυμα είναι τόσο απλό όσο και τρομερά δύσκολο:

Η Διοίκηση μιας Οργάνωσης, είτε είναι μικρή είτε είναι μεγάλη, πρέπει να γνωρίζει ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑ!

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ  ΠΡΟΫΠΗΡΞΑΝ  ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!  (R. Alec Mackenzie, How to save two hours a day)

Η Διοίκηση, οφείλει για τρία τουλάχιστον χρόνια να κάνει “ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΣΤΟΧΩΝ” Εσόδων και Εξόδων και τους Αναλυτικούς Τρόπους με τους οποίους θα Επιδιώξει να ΕΚΠΛΗΡΏΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΣΤΟΧΟΥΣ! ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ!

Αν ο CEO τα καταφέρει, ανανεώνουν τη σύμβασή του, αν δεν τα καταφέρει, χαρακτηρίζεται “Κακός Μάνατζερ” και πάει σπίτι του!

new-cover-insurancegif

Related Posts

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 7, 2025
Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Τα ανασφάλιστα οχήματα είναι κοινωνικό ζήτημα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δ. Γαβαλάκης: Τα ανασφάλιστα οχήματα είναι κοινωνικό ζήτημα

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025
Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Μόνο 1.000 ζημιές από τον κυκλώνα Ιανό είναι ασφαλισμένες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

6 στα 10 ασφαλισμένα οχήματα δεν έχει κάλυψη για φυσικά φαινόμενα

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 6, 2025 - Updated on Nov 7, 2025
AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Τι προβλέπει το ν/σ για τη σύσταση των Επαγγελματικών Ταμείων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 6, 2025

Comments 2

  1. Ι. says:
    15 years ago

    ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ! ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΕΣΤΩ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ), ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΩΣ ΧΩΡΑ.
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ & ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!!

    Reply
  2. Τάκης says:
    15 years ago

    Εδώ που 9 στους 10 δεν τα έχει καταφέρει γιατί δεν τους βλέπω σπίτια τους αλλά σε άλλες εταιρίες;;;;;;;;;;;;;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης

    Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πα.Πει. «Τιμά την Ακαδημαϊκή Αριστεία» – Υποτροφίες από την ΕΑΕΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ