ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μια ενδιαφέρουσα Μελέτη Περίπτωσης Σοβαρών Τραυματισμών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/06/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η κίνηση που έχει εντυπωσιάσει σε μεγάλο βαθμό το κοινό της Ισπανίας είναι ένα νέο Πρόγραμμα της ΑΧΑ που βρίσκεται υπό εξέλιξη και αφορά την αντιμετώπιση των σοβαρών τραυματισμών από τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα στην Ισπανία. Ονομάζεται «Severe Bodily Injury Compensation» a Case Management. Και αυτό το Πρόγραμμα προέκυψε από τις Έρευνες που έκανε η ΑΧΑ. Το συγκεκριμένο θέμα αφορά τις αποζημιώσεις των σοβαρών σωματικών βλαβών, κυρίως από τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα, τα οποία κοστίζουν στην ΑΧΑ 1,35 δισ. ευρώ το χρόνο και σε πολλές περιπτώσεις οι αποδέκτες των αποζημιώσεων δε φαίνεται να είναι ευχαριστημένοι. Τα στοιχεία είναι συγκλονιστικά. Ο αριθμός των τραυματισμών από ατυχήματα στην Ευρώπη είναι πάνω από 3 εκατομμύρια από 30.000 ατυχήματα το χρόνο.  Το σύνολο των αποζημιώσεων για τραυματισμούς στην Ευρώπη υπερβαίνει τα 11 δισ. ευρώ το χρόνο!

Η ΑΧΑ μόνο αποζημιώνει στην Ευρώπη 300.000 περιπτώσεις σωματικών τραυματισμών το χρόνο, από τα οποία τα 270.000 είναι από αυτοκίνητα!

Διαβάστε Επίσης

Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025

Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025

Aug 22, 2025
απινιδψτές

Νομοθετική ρύθμιση για τους απινιδωτές ζητά ο ΙΣΑ

Aug 22, 2025

Η Μελέτη που τρέχει στην Ισπανία περιλαμβάνει μια σειρά από ριζοσπαστικές Ενέργειες σε αυτές τις περιπτώσεις των σοβαρών τραυματισμών, οι οποίες στοχεύουν αφενός να αναβαθμίσουν ουσιαστικά το επίπεδο των Υπηρεσιών προς τους Πελάτες, αφετέρου να προσπαθήσουν να  μειώσουν το κονδύλι του 1,35 δισ. που πληρώνει σε αυτές τις αποζημιώσεις, που σε πολλές περιπτώσεις «δεν πιάνουν τόπο». «Έχουμε παραδείγματα “Πλουτισμού” επιτήδειων διαμεσολαβούντων, δικηγόρων ή άλλων συγγενών από αυτές τις αποζημιώσεις και αυτό δε μας αρέσει καθόλου», δήλωσε ο επικεφαλής του Προγράμματος. Στην Αγγλία, π.χ., ένα 20% των συγκεκριμένων αποζημιώσεων πάει στους δικηγόρους και όχι στα θύματα!

Έτσι, αποφασίσαμε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο οι αποζημιώσεις μας να προσφέρονται σε είδος παρά σε χρήματα. Η Μεθοδολογία που ακολουθούμε είναι η εξής:

Με την ανακοίνωση του ατυχήματος και σε πρώτο στάδιο τρέχουμε αμέσως και προσφέρουμε στο θύμα τις πρώτες βοήθειες. Υλικές, Ψυχολογικές και Χρηματικές, δηλαδή… προκαταβολές! Σε μερικές περιπτώσεις ασχοληθήκαμε με τη συνοδεία των παιδιών στο Σχολείο, προσλάβαμε μεταφραστές και αντιμετωπίσαμε τα θύματα ως δικούς μας Ανθρώπους. Αρκετές φορές τα θύματα δεν πίστευαν πώς είναι δυνατόν μια Ασφαλιστική Εταιρεία να λειτουργεί τόσο ανθρώπινα, σε σημείο που οι υπάλληλοι της ΑΧΑ να εμπλέκονται συναισθηματικά με τα θύματα και να παίρνουν τις υποθέσεις περισσότερο προσωπικά από όσο θα έπρεπε! Αυτός όμως είναι και στόχος της Μελέτης αυτού του είδους των παροχών. Το δεύτερο στάδιο εξετάζει, αξιολογεί και καταγράφει τη συνολική κατάσταση του θύματος και όλα τα προβλήματα που το ατύχημα τού έχει δημιουργήσει! Αυτή τη διαδικασία περιλαμβάνει  δικούς μας  δικηγόρους, γιατρούς και άλλους ειδικούς και Εταιρείες παροχής προσωπικής φροντίδας αναπήρων. Φυσικά, επιστρατεύουμε και τους συγγενείς. Σε αυτό το στάδιο σχεδιάζουμε το πακέτο των παροχών που πρέπει να προσφέρουμε στην κάθε περίπτωση, με στόχο ο τραυματισμένος Ασφαλισμένος να μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί και να αυτονομηθεί. Το τρίτο στάδιο περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές υπηρεσίες Αποκατάστασης του ασθενούς:

  1. Ιατρική και Ψυχολογική Φροντίδα.
  2. Κοινωνική και Τεχνική Φροντίδα (αναπηρικά καροτσάκια ειδικά για μετακινήσεις μέσα στο σπίτι και έξω, προσωπικές επισκέψεις κοινωνικών λειτουργών κ.ά.).
  3. Υπηρεσίες επαναφοράς του ασθενούς στην Εργασία ή στο Σχολείο. Σε συνεργασία με άλλους κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς παροχής παρόμοιων υπηρεσιών η ΑΧΑ συμβάλλει στην επανένταξη των αναπήρων στους χώρους της Εργασίας ή της Μάθησης! Μελετάνε τα έσοδα που θα έχει από την εργασία του και του αναπροσαρμόζουν το εισόδημα για να είναι αρκετό για να ζήσει!

Όλα αυτά πάντα με τη συναίνεση του Ασφαλισμένου. Αν δε δεχτεί αυτές τις Υπηρεσίες, η Εταιρεία ακολουθεί τον παραδοσιακό τρόπο κάλυψης της αποζημίωσης.

Όλες αυτές οι Υπηρεσίες αξιολογούνται και κοστολογούνται εκ των υστέρων για τους δύο λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκαν ευθύς εξαρχής: Εξοικονόμηση Πόρων με την παράλληλη καλύτερη Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση του Ασφαλισμένου.

Μας φάνηκαν φανταστικά και απίθανα αυτά τα πράγματα για τον Κλάδο των Ασφαλειών και, αν δε βλέπαμε ένα φιλμάκι με  ανάπηρους που δέχτηκαν αυτές τις Υπηρεσίες της ΑΧΑ στην Ισπανία και αν δεν παρατηρούσαμε το βλέμμα του εισηγητή που τα παρουσίαζε και που αρκετές φορές γυάλιζε από συγκίνηση, δε θα τον πιστεύαμε!

Όσον αφορά την Κρίση, η ΑΧΑ δηλώνει ότι οι ζημίες της είναι υπό έλεγχο και ήταν περίπου 700 εκατ. ευρώ. Στο ταμείο της έχει 30 δισ. σε μετρητά, που της εξασφαλίζουν άνετη ταμειακή ρευστότητα. Η αξιολόγησή της από την S&P είναι ΑΑ, αλλά και να μειωθεί κατά μία μονάδα, πάλι θα είναι αξιόλογη.

Φύγαμε από τη συνέντευξη ενθουσιασμένοι με αυτά που ακούσαμε ότι συμβαίνουν στον ιερό θεσμό της Ασφάλισης στην ΑΧΑ.  Είμαστε σίγουροι ότι και άλλες Πολυεθνικές προσπαθούν να βελτιώσουν το επίπεδο των Υπηρεσιών που προσφέρουν στους Ασφαλισμένους τους, όμως καμία δεν επικοινώνησε τις προσπάθειές της όπως τις επικοινώνησε η ΑΧΑ σε ένα διήμερο σεμινάριο αποκλειστικά για δημοσιογράφους σε ένα θαυμάσιο… κάστρο στο Bordeaux!

Περιττό να αναφέρουμε ότι μόλις θυμηθήκαμε τα χάλια που έχει ο κλάδος μας στην Ελλάδα, ο ενθουσιασμός μας εξαφανίστηκε!

Ας μη συγκρίνουν επομένως οι  δικοί μας την οικονομική στήριξη των ξένων Κυβερνήσεων προς τις Ασφαλιστικές τους, λόγω της παγκόσμιας κρίσης, γιατί η συγκεκριμένη στήριξη δεν έχει καμία σχέση με τις απατεωνιές και τις προχειρότητες μερικών δικών μας Εταιρειών. Αν οι μερικές δικές μας Εταιρείες προσέφεραν αυτού του είδους την εξυπηρέτηση στους Ασφαλισμένους τους ή τουλάχιστον πλησίαζαν λίγο το επίπεδό τους, τότε θα είχαν κάθε λόγο να διαμαρτύρονται για τη αδιαφορία της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Και για να μη δημιουργούμε εσφαλμένες εντυπώσεις, επαναλαμβάνουμε: Ηθικοί Αυτουργοί και Υπεύθυνοι κατά 70% για την κατάντια της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς δεν είναι τόσο οι Επιχειρηματίες όσο όλες οι Επίορκες Κυβερνήσεις των τελευταίων 50 χρόνων, που επέτρεπαν τη ληστεία των Ασφαλιζομένων από τους απατεώνες, οι οποίοι πάντα υπάρχουν και πάντα ψάχνουν για ευκαιρίες προσωπικού πλουτισμού κοροϊδεύοντας τον κόσμο… Πάντα με τη συνεργασία της Διεφθαρμένης Εποπτεύουσας Αρχής!

Είμαστε περίεργοι να δούμε τι είδους εξυγίανση θα μας κάνει η ΕΠΕΙΑ!



new-cover-insurancegif

Related Posts

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025
Insurtech

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
πρωθυπουργός
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τρία… ασφαλή «παράθυρα» εξαγγελιών από τον πρωθυπουργό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει ο ΙΣΑ για τη συνεργασία ιδιωτών γιατρών στο Ε.Σ.Υ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Insurtech

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ