ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μόνο με την Κάρτα ΚΤΕΟ
η Ανανέωση Ασφάλισης Οχημάτων!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/12/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Μόνο με την επίδειξη της κάρτας ΚΤΕΟ από εδώ και στο εξής θα μπορούν οι οδηγοί να ανανεώνουν το Ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου τους!

Αυτό αποφάσισε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προκειμένου να υποχρεώνονται οι οδηγοί να περνούν τα οχήματά τους από τεχνικό έλεγχο.

Διαβάστε Επίσης

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

Aug 20, 2025
1300 θάνατοι παιδιών διεθνώς από πλαστά φάρμακα

1300 θάνατοι παιδιών διεθνώς από πλαστά φάρμακα

Aug 19, 2025

Η σχετική νομοθετική πράξη αναμένεται να ψηφιστεί μετά τα Χριστούγεννα.

Ο τεχνικός έλεγχος  επί του παρόντος κοστίζει περίπου 40 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που ο οδηγός συλληφθεί να μην έχει περάσει από ΚΤΕΟ το πρόστιμο ανέρχεται στα… 400 ευρώ!

Μετά τα 4 πρώτα χρόνια από την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας το όχημα πρέπει να περνάei από ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια, σύμφωνα με τη σχετική κοινοτική οδηγία.

Στην ίδια πράξη νομοθετικού περιεχομένου θα ενταχuεί ρύθμιση με την οποία ικανοποιείται το αίτημα της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος, που μετατρέπει τη διαπίστευση των ΚΤΕΟ σε πιστοποίηση (που δεν έχει χρονοβόρες διαδικασίες), ώστε τα 56 δημόσια ΚΤΕΟ της χώρας να αποκτήσουν βεβαίωση της τεχνικής τους αρτιότητας.


icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 19, 2025
Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί

by Insurancedaily editorial team
Aug 19, 2025
Φοιτητικό ρεύμα: Πώς να επιλέξω το κατάλληλο πρόγραμμα;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φοιτητικό ρεύμα: Πώς να επιλέξω το κατάλληλο πρόγραμμα;

by Insurancedaily editorial team
Aug 19, 2025
Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

by Insurancedaily editorial team
Aug 13, 2025
Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025
Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025

Comments 19

  1. ΜΙΧΑΛΗΣ says:
    16 years ago

    ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥΝ  ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΖΩ?
    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ?

    Reply
  2. Χρύσανθος Νικολάκος says:
    16 years ago

    Το ίδιο θα έπρεπε να γίνεται στις μεταβιβάσεις των αδειών κυκλοφορίας, όπως σωστά (κατα  την γνώμη μου) παρατήρησε στον ασφαλιστικο τύπο, στέλεχος σε γνωστη ασφαλιστική εταιρεία. Ετσι  θα μειωνόταν σημαντικά ο αριθμός των ανασφαλίστων οχημάτων με αμοιβαίο κέρδος για όλους.

    Reply
  3. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ says:
    16 years ago

    ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ.

    Reply
  4. ΔΗΜΗΤΡΗΣ says:
    16 years ago

    Αυτοί οι πελάτες που πληρώνουν με ταχυπληρωμή πως θα πληρώνουν μετά την εφαρμογή του νόμου?

    Reply
  5. skeptikos says:
    16 years ago

    Δείτε τι σκέφτηκε ο σοφός νομοθέτης για να διπλασιάσει τον αριθμό των ανασφάλιστων αυτοκινήτων !!!!

    Reply
  6. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΥΒΑΛΟΣ says:
    16 years ago

    ΔΕΝ  ΕΙΜΑΙ  ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ  ΣΤΟ  ΜΕΤΡΟ  ΑΛΛΑ  ΕΙΝΑΙ  ΑΔΥΝΑΤΟΝ  ΝΑ  ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ! ΤΑ  ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ  ΠΟΥ  ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ  ΜΕ  ΤΑΧΥΠΛΗΡΩΜΗ  ΠΩΣ  ΘΑ  ΓΙΝΕΤΕ  Ο  ΕΛΕΓΧΟΣ  ΤΗΣ  ΚΑΡΤΑΣ  ΚΤΕΟ??
    ΜΗΠΩΣ  ΑΥΤΟ  ΘΑ  ΕΙΝΑΙ  ΕΝΑ  ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ  ΘΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ  ΚΑΙ  ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΑΝΕΩΣΟΥΝ  ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΤΟΥΣ??
    ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ  ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ  ΓΙΑΤΙ  ΕΙΤΕ ΔΕΝ  ΕΧΟΥΝ  ΤΑ  ΧΡΗΜΑΤΑ  Η  ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΕΙΣ!
    Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ  ΛΥΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΣΤΗΝ  ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΟΥ  ΟΧΗΜΑΤΟΣ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ  ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΕΙ.
    Α ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΣ  ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! ΕΚΕΙ  ΘΑ ΔΕΙ  ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ  ΠΩΣ  ΔΕΝ  ΘΑ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ!
     

    Reply
  7. ΕΙΡΗΝΗ says:
    16 years ago

    Βασικα θα πρεπει αν δεν αχουν ασφαλεια να μην τους περνανε στο ΚΤΕΟ και οχι το αντιθετο.

    Reply
  8. dimitris-praktoras says:
    16 years ago

    Να θυμίσω στους παλαιότερους, επί υπουργού Εμπορίου – τότε – Βάσως Παπανδρέου ( πριν 10ετία περίπυ ), θεσπίστηκε το μέτρο της βεβαίωσης της ασφαλιστικής εταιρείας ως προϋπόθεση για την παραλαβή των σημάτων κυκλοφορίας. Μετά από δύο μήνες και, πριν αποσταλλούν τα ειδοποιητήρια, καταργήθηκε η διάταξη.
    Ελπίζω να μη συμβεί πάλι το ίδιο.

    Reply
  9. Κουταντος Δημητριος says:
    16 years ago

    Δηλαδη χρησιμοποιουν τους ασφασλιστες για αναγκασουν τους ιδιοκτητες οχηματων να περασουν απο ΚΤΕΟ.
    Για τα ανασφαλιστα οχηματα που κυκλοφορουν  θα βρεθει καποια λυση;
    Μηπως θα επρεπε να γινει το αναποδο;

    Reply
  10. ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    16 years ago

    Δηλαδή ότι δεν μπορεί να ελέγξει το κράτος το “φορτώνει” στις πλάτες άλλων. Πέραν του κόστους που θα επιβαρύνει όλους όσους εργάζονται στον χώρο των ασφαλειών , αναλαμβάνουμε  και την ευθύνη για το αν ο έλεγχος μας έγινε σωστά ή όχι (ποιος ευθύνεται αν ο πελάτης πάρει την ανανέωσή του  χωρίς να έχει περάσει ΚΤΕΟ?).
    Επίδομα θα πάρουμε από κράτος για τον έλεγχο αυτόν???????
    Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου !!!
     

    Reply
  11. Λιάσκος Κωνσταντίνος says:
    16 years ago

    Θεωρώ ότι νομοσχέδια όπως αυτό που προωθείται από το Υπουργείο Μεταφορών είναι ημίμετρα και δεν λύνουν ουσιαστικά κανένα πρόβλημα.
    Καλό θα ήταν να μελετήσουν διαδικασίες που εφαρμόζονται δεκαετίες τώρα σε κράτη όπως π.χ. Μεγάλη Βρετανία.
    Συγκεκριμένα, ο κάθε οδηγός για να αποκτήσει το σήμα Τελών Κυκλοφορίας απευθύνεται στο Ταχυδρομείο και προσκομίζει,
    α) Αδεια Κυκλοφορίας
    β) Πιστωποιητικό ΚΤΕΟ εν ισχύ και,
    γ) Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο αυτοκινήτου.
    Πιστεύω ότι το παραπάνω σύστημα είναι ιδανικό διότι,
    1) Η πλειονότητα των οχημάτων έχουν περάσει ΚΤΕΟ (κάθε χρόνο)
    2)Ανασφάλιστα αυτοκίνητα σπάνια κυκλοφορούν.
    Επομένως αν υπάρχει Πολιτική Βούληση πολλά προβλήματα μπορόύν να λυθούν.
    ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ αντί μόνον η πολιτεία να κλείνει ασφαλιστικές εταιρείες, ας κοιτάξει να φέρει παόμοιο νομοσχέδιο προς ψήφιση με στόχο να ελαχιστοποιήσει τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα σε κυκλοφορία διότι έτσι θα βοηθήσει και στην εξυγειανση της ασφαλιστικής αγοράς.

    Reply
  12. SAVVINION says:
    16 years ago

    ΕΔΩ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ: ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ 250.000-300.000 ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 15.000.000 ΕΥΡΩ, ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΨΙΛΑΔΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ. 1) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΤΕΟ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ,  2) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ, 3) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ? ΔΕΚΑΔΕΣ.

    Reply
  13. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    16 years ago

    Πρός Νικολάκο Χρύσανθο, και Μιχάλη:
    Το καλύτερο θα ήταν, κάθε χρόνο με την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας                  (στα γραφεία Συγκ/νιών ή εφορίες μόνο),
    να επιδεικνύεται το πιστοποιητικό ασφάλισης και ΚΤΕΟ.
    Με ένα σμπάρο, τρία τρυγόνια.
     

    Reply
  14. ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ says:
    16 years ago

    Πάλι ο ασφαλιστής θα αναλάβει την αγγαρεία;

    Reply
  15. EXPERT says:
    16 years ago

    ΜΠΟΡΟΥΝ ΘΑ ΘΕΣΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗ
    “ΟΠΟΙΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΤΕΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ”

    Reply
  16. ΧΑΒΙΑΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    16 years ago

    “Μόνο με την Κάρτα ΚΤΕΟ
    η Ανανέωση Ασφάλισης Οχημάτων!” 

    είναι ο τίτλος,   ενώ σίγουρα θα έπρεπε να είναι: ” ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΤΕΟ”

    Reply
  17. ΓΙΑΝΝΗΣ says:
    16 years ago

    Είναι νομίζω προφανές ότι (και) αυτοί οι κυβερνώντες απλά δεν ξέρουν ‘που παν τα τέσσερα’… ούτε κοινός νους υπάρχει ούτε τσίπα, μονίμως κάποιοι άλλοι να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά, να καλύψουν την ανικανότητά μας… ξερά και χλωρά μαζί στην πυρά, οι ‘ξύπνιοι’ απολαμβάνουν τα χρήματα που με ‘κόπο’ ‘εβγαλαν και οι βλάκες πληρώνουν τα σπασμένα. Παλιαότερα κάποιοι είχαν κότσια να πετάξουν κανενα γιαούρτι σε υπουργούς, τώρα και αυτοί (εμείς) ακόμη κουράστηκαν…  δυστυχώς, τα πράγματα πάνε από το κα΄κό στο χειρότερο και ακόμη και οι θεοί φαίνεται να μας έχουν βαρεθεί… Καλές Γιορτές σε όλους!

    Reply
  18. Κώστας says:
    16 years ago

    “Με τη νέα ρύθμιση, που θα έχει ψηφιστεί έως τέλος του έτους, οι ιδιοκτήτες οχημάτων για να τα ασφαλίσουν θα πρέπει να προσκομίζουν το δελτίο Τεχνικού Ελέγχου από το ΚΤΕΟ, ενώ και για να περάσουν από τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να προσκομίζουν το ασφαλιστήριο του οχήματός τους. Έτσι δεν θα κυκλοφορούν ανασφάλιστα και επικίνδυνα οχήματα στους δρόμους.”
    Πηγή: https://www.hri.org/news/greek/eragr/2009/09-12-14_1.eragr.html#05
    Άρα αυτό που πολλοί προτείνουν πιο πάνω, φαίνεται ότι θα εφαρμοστεί. Από πότε όμως θα ισχύσει; Έχει κανείς νεότερη ενημέρωση;

    Reply
  19. ΓΙΑΝΝΗΣ says:
    16 years ago

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ Ή ΜΗ ΕΛΕΓΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΑΡΚΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ. ΕΛΓΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΧΕΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΙΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΤΕΟ. ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ‘Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ’? ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ 2010 ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ…. ΑΛΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ …

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ