ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος; Μην το λες στον πελάτη…

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
30/09/2015 - Updated on 02/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος; Μην το λες στον πελάτη…
Share on Facebook

salesman1Όταν μιλάτε με έναν υποψήφιο πελάτη, το να του εξηγείτε τις διαφορές σας από τον ανταγωνισμό, τονίζοντας ότι είστε καλύτεροι από τους άλλους μοιάζει εκ πρώτης όψεως λογικό.

Της Maribeth Kuzmeski*

Διαβάστε Επίσης

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Oct 10, 2025
Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Oct 10, 2025

Έτσι κι αλλιώς, αυτός δεν είναι ο λόγος που κάποιος θα διάλεγε εμάς ή την επιχείρησή μας από κάποιον άλλο – γιατί έχουμε το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία ή γιατί κάνουμε καλύτερη δουλειά; Παρ’ όλα αυτά, η μέθοδος αυτή δεν είναι πάντα αποτελεσματική.

Για παράδειγμα, αν κάποιος σας ρωτήσει γιατί να συνεργαστεί μαζί σας και όχι με ένα άλλο γραφείο ή ασφαλιστική, εσείς αρχίζετε να… διαβάζετε τη λίστα με τα «είμαστε καλύτεροι». Μπορεί να μην χρησιμοποιείτε τη λέξη καλύτεροι, αλλά αυτό εννοείτε…. καλύτερη επικοινωνία, καλύτερη εξυπηρέτηση, καλύτερα προϊόντα, καλύτεροι συνεργάτες, κλπ. Και το πρόβλημα με το «καλύτεροι» είναι ότι ο καταναλωτής δεν το πιστεύει. Δεν πιστεύουμε ότι κάτι είναι πραγματικά καλύτερο.

Σκεφτείτε τον εαυτό σας, όταν πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ και βρίσκεστε στο διάδρομο με τα απορρυπαντικά ρούχων. Αν δείτε μία από τις γνωστές εταιρείες να αναγράφει στη συσκευασία με μεγάλα γράμματα «ΝΕΟ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ», το αγοράζετε αμέσως γιατί είστε σίγουροι ότι επιτέλους τώρα τα ρούχα σας θα είναι πιο καθαρά; Όχι βέβαια.

Δεν πιστεύουμε πραγματικά ότι θα είναι τόσο καλύτερο. Και επίσης είναι επικίνδυνο να αλλάξεις ένα απορρυπαντικό ρούχων που έχεις συνηθίσει (σίγουρα ότι τόσο επικίνδυνο όσο το να αλλάξεις χρηματοοικονομικό σύμβουλο – αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ).

Συνεπώς, πως μπορείτε να επικοινωνήσετε ότι εσείς είστε η καλύτερη επιλογή χωρίς να τονίζετε συνεχώς ότι κάνετε τα πάντα καλύτερα από τους άλλους;

Αυτό που πρέπει να είμαστε είναι διαφορετικοί. Αν μπορούμε να είμαστε διαφορετικοί, πρέπει να λέμε τι πραγματικά μοναδικό έχει αυτό που κάνουμε – και όχι να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους.

Λοιπόν, τι μοναδικό έχετε; Θα έλεγα ότι υπάρχει κάτι μοναδικό στην εταιρεία σας και αυτό είναι οι άνθρωποι της. Ο ιδρυτής, ο ανώτερος σύμβουλος, ο διαχειριστής χαρτοφυλακίου και γενικότερα το προσωπικό κάνει μια επιχείρηση πραγματικά μοναδική.

Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να εργαστούν ταυτόχρονα και κάπου αλλού. Και σε ποσοστό 80% ο λόγος που κάποιος επιλέγει την εταιρεία σας είστε εσείς – όχι τα προϊόντα σας. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ακριβώς ποια προϊόντα θέλουν ακόμη και αφού σας έχουν πει «ναι».

Άρα, είστε έτοιμοι να αρχίσετε να μιλάτε για το πιο μοναδικό χαρακτηριστικό της εταιρείας σας;

*Η Maribeth Kuzmeski είναι πρόεδρος της Red Zone Marketing και ειδικός στην ανάπτυξη επιχειρήσεων στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. 

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ