ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι Δέκα Στρατηγικές Χειραγώγησης των Πολιτικών μέσω των ΜΜΕ!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
11/01/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

1. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ.  Το θεμελιώδες στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής που έγκειται στην εκτροπή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και τις αποφασισμένες από τις οικονομικές και πολιτικές ελίτ αλλαγές μέσω της τεχνικής του κατακλυσμού συνεχόμενων αντιπερισπασμών και… ασήμαντων πληροφοριών. Η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να μην επιτρέψει στο κοινό να ενδιαφερθεί για απαραίτητες γνώσεις στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής. «Διατηρήστε την προσοχή του κοινού αποσπασμένη, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμάλωτη θεμάτων που δεν έχουν καμία σημασία. Διατηρήστε το κοινό απασχολημένο, τόσο πολύ ώστε να μην έχει καθόλου χρόνο για να σκεφτεί – πίσω στο αγρόκτημα, όπως τα υπόλοιπα ζώα» (απόσπασμα από το κείμενο: Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΥΣΕΩΝ

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

Αυτή η μέθοδος καλείται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Δημιουργείται ένα πρόβλημα, μια προβλεφθείσα «κατάσταση» για να υπάρξει μια κάποια αντίδραση από τον κόσμο, με σκοπό αυτός ο ίδιος να ορίσει τα μέτρα που η εξουσία θέλει να τον κάνει να δεχτεί. Για παράδειγμα: Αφήνεται να ξεδιπλωθεί και να ενταθεί η αστική βία ή οργανώνονται αιματηρές επιθέσεις που αποσκοπούν στο να απαιτήσει ο κόσμος νόμους ασφαλείας και πολιτικές εις βάρος της ελευθερίας. Ή ακόμα: Δημιουργούν μία οικονομική κρίση ώστε να γίνει αποδεκτή ως αναγκαίο κακό η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.

3. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Για να γίνουν αποδεκτά τα διάφορα απαράδεκτα μέτρα, αρκεί η σταδιακή εφαρμογή τους, λίγο λίγο, επί συναπτά έτη. Κατά αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν τις δεκαετίες του ΄80 και ΄90 οι δραστικά νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός): ανύπαρκτο κράτος, ιδιωτικοποιήσεις, ανασφάλεια, ελαστικότητα, μαζική ανεργία… μισθοί που δεν εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα, τόσες αλλαγές που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση αν είχαν εφαρμοστεί μονομιάς.

4. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ

Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσουν ως «επώδυνη και αναγκαία», εξασφαλίζοντας τη συγκατάβαση του λαού τη δεδομένη χρονική στιγμή και εφαρμόζοντάς τη στο μέλλον. Είναι πιο εύκολο να γίνει αποδεκτή μια μελλοντική θυσία απ’ ό,τι μία άμεση. Κατά πρώτον επειδή η προσπάθεια δεν καταβάλλεται άμεσα και κατά δεύτερον επειδή το κοινό, η μάζα, πάντα έχει την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «τα πράγματα θα φτιάξουν στο μέλλον» και ότι οι απαιτούμενες θυσίες θα αποφευχθούν. Αυτό δίνει περισσότερο χρόνο στο κοινό να συνηθίσει στην ιδέα των αλλαγών και να τις αποδεχτεί με παραίτηση όταν φτάσει το πλήρωμα του χρόνου.

5. ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν λόγο, επιχειρήματα, προσωπικότητες και τόνο της φωνής, όλα ιδιαίτερα παιδικά, πολλές φορές στα όρια της αδυναμίας, σαν ο θεατής να ήταν μικρό παιδάκι ή διανοητικά υστερημένος. Όσο περισσότερο θέλουν να εξαπατήσουν το θεατή τόσο πιο πολύ υιοθετούν έναν παιδικό τόνο. Γιατί; «Αν κάποιος απευθύνεται σε ένα άτομο σαν αυτό να ήταν 12 χρονών ή και μικρότερο, αυτό λόγω της υποβολής είναι πολύ πιθανό να τείνει σε μια απάντηση ή αντίδραση απογυμνωμένη από κάθε κριτική σκέψη, όπως αυτή ενός μικρού παιδιού» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

6. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ

Η χρήση του συναισθήματος είναι μια κλασική τεχνική προκειμένου να επιτευχθεί βραχυκύκλωμα στη λογική ανάλυση και στην κριτική σκέψη των ατόμων. Από την άλλη, η χρήση των συναισθημάτων ανοίγει την πόρτα για την πρόσβαση στο ασυνείδητο και την εμφύτευση ιδεών, επιθυμιών, φόβων, καταναγκασμών ή την προτροπή για ορισμένες συμπεριφορές.

7. Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ

Κάντε το κοινό να είναι ανήμπορο να κατανοήσει τις μεθόδους και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο και τη σκλαβιά του… «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που δίνεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι η φτωχότερη και μετριότερη δυνατή, έτσι ώστε το χάσμα της άγνοιας μεταξύ των κατώτερων και των ανώτερων κοινωνικών τάξεων να είναι και να παραμένει αδύνατον να γεφυρωθεί» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

8. ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ

Προωθήστε στο κοινό την ιδέα ότι είναι της μόδας να είσαι ηλίθιος, χυδαίος και αμόρφωτος…

9. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΝΟΧΗΣ

Κάντε τα άτομα να πιστέψουν ότι αυτά και μόνον αυτά είναι ένοχα για την κακοτυχία τους, εξαιτίας της ανεπάρκειας της νοημοσύνης τους, των ικανοτήτων ή των προσπαθειών τους. Έτσι, τα άτομα αντί να εξεγείρονται ενάντια στο οικονομικό σύστημα, υποτιμούν τους εαυτούς τους και νιώθουν ενοχές, κάτι που δημιουργεί μια γενικευμένη κατάσταση κατάθλιψης, της οποίας απόρροια είναι η αναστολή της δράσης… Και χωρίς δράση, δεν υπάρχει επανάσταση.

10. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ’ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ

Κατά τα τελευταία 50 χρόνια, η ταχεία πρόοδος της επιστήμης έχει δημιουργήσει ένα αυξανόμενο κενό μεταξύ των γνώσεων του κοινού και εκείνων που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι κυρίαρχες ελίτ. Χάρη στη βιολογία, στη νευροβιολογία και στην εφαρμοσμένη ψυχολογία, το σύστημα έχει επιτύχει μια εξελιγμένη κατανόηση των ανθρώπων, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Το σύστημα έχει καταφέρει να γνωρίζει καλύτερα τον «μέσο άνθρωπο» απ’ ότι αυτός γνωρίζει τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις το σύστημα ασκεί μεγαλύτερο έλεγχο και μεγάλη εξουσία πάνω στα άτομα, μεγαλύτερη από αυτήν που τα ίδια ασκούν στους εαυτούς τους.

*το άρθρο κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο ο γάλλος blogger Sylvain Timsitr και στην Ελλάδα το διαβάσαμε στο mediablog.gr

Σημείωση ID: H εντυπωσιακή ανάλυση του Sylvain Timstir, αποδεικνύει άλλη μια φορά τους ισχυρισμούς του Σεμιναρίου Προσωπικής Βελτίωσης της Morax, ότι οι Ανθρωποι, όπως και όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί του πλανήτη είναι “Όμοιοι & Απαράλλακτοι” Βιολογικά και Ψυχολογικά” και ότι όλες οι Σκέψεις, Αντιδράσεις και Ενέργειες του Ανθρώπου και των λοιπών Οργανισμών, είναι απόλυτα “Κωδικοποιημένες” και Επαναλαμβανόμενες.  Άρα απόλυτα Προβλέψιμες!  Αν θυμώσεις, Αντιδράς με έναν ορισμένο αριθμό “Αντιδράσεων”!   Αν σε Απορρίψει, ο σύντροφός σου το ίδιο, δεν υπάρχει καμία άλλη “Αντίδραση” στο συγκεκριμένο Ερέθισμα που να μην έχει προηγηθεί στο παρελθόν!   Κάθε 100 χρόνια ολόκληρος ο πληθυσμός του Πλανήτη Ανανεώνεται! Δεν μένει κανένας ο ίδιος! Πόσα δισεκατομμύρια φορές πραγματοποιήθηκε αυτός ο συγκεκριμένος “Κύκλος Ζωής”; Η Ζωή δεν διαιωνίζτται με μαθηματική ακρίβεια; Η σύλληψη, η αναπνοή, ο θάνατος;   Απλά, ένα μικροτσιπ του εγκεφάλου περιλαμβάνει τις ανεπαίσθητες διαφορές της Προσωπικότητας που κάνουν τον Άνθρωπο  να ξεχωρίζει!   Ο συνδυασμός γνωρισμάτων πχ του (Α) Ατόμου, είναι κατάλληλος για Αρχηγός, ή του (Β) Ατόμου,  ενισχυμένος με το  Ταλέντο της Ευστροφίας, ή του Αναλυτικού Μυαλού. Και αυτοί ακόμα οι Συνδυασμοί Γνωρισμάτων της Προσωπικότητας, είναι “Κωδικοποιημένοι” ώστε να διατηρηθεί η “Ισορροπία” και “Ισομετρία” των φαινομένων της Ζωής. Διαφορετικά, αν ήμασταν όλοι “Αρχηγοί”, θα απειλείτο η ύπαρξη της Ζωής. Έτσι, έχουμε “Αρχηγους” και” Οπαδους”! Όσοι έχουν δει το έργο της ιστορίας του Φυσικού George Nash, ή έτυχε να πέσει στα χέρια τους το νέο εξαιρετικό  βιβλίο των διαλόγων του Φυσικού Δημήτρη Νανόπουλου με τον Ακαδημαικό Γλωσσολογο Μπαμπινιώτη θα ενθουσιαστούν. Λέει σε κάποιο σημείο ο Δημήτρης Νανόποουλος: Όταν η ηλικία του “Σύμπαντος” είναι 57 δισ χρόνια και η ηλικία του Ανθρώπου, ασ πούμε 100 χρόνια, πώς είναι δυνατόν αυτή η ελάχιστη χρονική στιγμή της Ζωής του Ανθρώπου των 100 χρόνων, συγκρινόμενη με τα 57 δισ χρόνια της διάρκειας Ζωής του Σύμπαντος, να μας επιτρέπει να “Ερμηνεύουμε και να Αναλύουμε” την Ύπαρξη της Ζωής σε αυτόν τον εκπληκτικό βαθμό!  Το “Σύμπαν” διευρύνεται συνεχώς! Όταν δημιουργήθηκε ο πλανήτης Γη, η ηλικία του Σύμπαντος ήταν στο ένα τρίτο της σημερινής ηλικίας του. Ας πούμε 20 δισ χρόνια. Αν διαιρέσουμε τα 57 δισ χρόνια της διάρκειας της Ζωής του πλανήτη, με τα 100 χρόνια της σημερινής Ζωής του Ανθρώπου, θα διαπιστώσουμε ότι η διάρκεια της Ζωής μας είναι ένα στα 570 εκατομμύρια χρόνια! 1/570.000.000!   Δεν μπορούμε καν  συλλάβουμε την ελάχιστη αυτή διάρκεια της Ζωής!   Το ποσοστό της διαίρεσης είναι περίπου το ίδιο με αυτό που κατόρθωσε η Νανοτεχνολογία: Να διαιρέση τα στοιχεία  μια τρίχας  της Κεφαλής μας, ένα εκατομμύριο φορές και τα διακρίνει!

Καταλαβαίνετε, επομένως σεβαστοί Αναγνώστες του ID, Πώς οι Αμερικάνοι και οι λοιποί Ηγέτες “Χειραγωγού” τους Λαούς προκειμένου να εξασφαλίσουν τη δύναμή τους και την Κυριαρχία τους. Τα χρήματα δεν τους συγκινούν  γιατί μπορούν να τυπώνουν όσα τρισ θέλουν. “Η Δύναμη”  είναι αυτή που τους συγκινεί. Η Εξουσία της Κυριαρχίας!  Έχουν Οργανώσει τη Ζωή τους στο Δημόσιο Τομέα και στον Ιδιωτικό, Έχουν εξασφαλίσει την υψηλότερη Παραγωγικότητα στον κόσμο, Διαθέτους την πιο Σύγχρονηη Πολεμική Μηχανή στον κόσμο, Παράγουν όλα όσα χρειάζονται και είναι αυτάρκης, Κυβερνούν Επιτελικά και ασχολούνται μόνον με τεράστιες κομπίνες…   Τα Λαμόγια, όπως τα δικά μας, τα αποκαλούν Κατσικοκλεφτες του Κερατά, όπως αποκαλούν και τους Διεφθαρμένους Πολιτκούς όλου του κόσμου. Λατινικής Αμερικής, Αφρικής, Ασίας. Στην Ευρώπη, είναι λίγο πιο καμουφλαρισμένοι, χωρίς να ξεχωρίζουν  και αυτοί από τους δικούς μας. Οι Βρυξέλλες, στις μέρες μας παρομοιάζεται με τη Διαφθορά του  “Βυζαντίου”! Το ΦΠΑ που επέβαλλαν οι Βρυξέλλες χαρακτηρίζεται ως ο πιο Ληστρικός Φόρος Καταναλωτών που διανοήθηκε ποτέ ο Ανθρώπινος Νους! Ποιός μιλάει για αυτόν!

Επομένως μη σκάτε για την Οικονομική  Καταστροφή που Ζούμε. Θα επιβιώσουμε! Δεν θα μας αφήσουν να πεινάσουμε ούτε να χάσουμε τα σπίτια μας…Αυτές οι ακραίες καταστάσεις δεν τους συμφέρουν, εξ άλλου!

new-cover-insurancegif

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ