ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά; Κάντε αυτά τα 7 βήματα

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
05/10/2015 - Updated on 07/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά; Κάντε αυτά τα 7 βήματα
Share on Facebook

agent6Ας υποθέσουμε πως μόλις είχατε μία εκπληκτική και πιθανώς πολύ επικερδή συνάντηση με έναν υποψήφιο πελάτη. Σας ζήτησε μία πρόταση και αν καταφέρετε και κλείσετε τη συμφωνία θα πιάσετε το στόχο του τριμήνου, αν όχι του έτους.

Περνάτε ώρες τελειοποιώντας την πρόταση. Την κάνετε τέλεια και τη στέλνετε. Οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Και ξαφνικά, δεν παίρνετε ποτέ απάντηση από τον υποψήφιο πελάτη. Βοήθεια!!!

Διαβάστε Επίσης

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM

May 13, 2025
Η ίδρυση πολυεργοδοτικών ΤΕΑ αποτελεί τον “game changer” παράγοντα

Η ίδρυση πολυεργοδοτικών ΤΕΑ αποτελεί τον “game changer” παράγοντα

May 13, 2025
  1. Προγραμματίστε να συνεχίσετε τη συζήτηση

Στο τέλος μίας συνάντησης με έναν υποψήφιο πελάτη, ειδικά όταν ο ενδιαφερόμενος σας ζητήσει να του δώσετε μία προσφορά, κάντε το επόμενο βήμα. Αν ο υποψήφιος πελάτης θέλει πραγματικά να ακούσει την πρότασή σας σίγουρα θα θέλει να κλείσει ένα ραντεβού για να την συζητήσει.

2. Αφήστε μήνυμα

Καλέστε τον υποψήφιο πελάτη, αλλά αντί για το πανταχού παρών μήνυμα «καλώ σε συνέχεια της συνάντησής μας», υπενθυμίστε στον πελάτη το λόγο για τον οποίο έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον. Το μήνυμά σας θα πρέπει να εστιάζει στα προβλήματα ή στις δυσκολίες που μπορείτε να λύσετε και να αντιμετωπίσετε.

Ζητήστε από τον υποψήφιο πελάτη να σας καλέσει. Σιγουρευτείτε ότι λέτε τον αριθμό του τηλεφώνου αργά και δύο φορές. Διευκολύνετε τον υποψήφιο πελάτη να σας καλέσει πίσω.

3. Στείλτε email μαζί με το φωνητικό μήνυμα

Το email που θα στείλετε μπορεί να επαναλαμβάνει το μήνυμα που αφήσατε στον τηλεφωνητή. Μερικές φορές είναι πιο εύκολο για τους πολυάσχολους υποψήφιους πελάτες να απαντήσουν μέσω email. Ζητήστε από τον υποψήφιο πελάτη να σας τηλεφωνήσει ή να απαντήσει στο μήνυμά σας σε μια καλή στιγμή που θα μπορείτε να τους καλέσετε.

4. Καλέστε με απόκρυψη

Κάντε το τηλέφωνό σας «αόρατο», δηλαδή να μην το αναγνωρίζουν όταν καλείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να καλείτε πιο συχνά τους υποψήφιους πελάτες σας και αυτοί δεν θα μπορούν να σας αποφύγουν το ίδιο εύκολα. Αυτό βέβαια, δοκιμάστε το, μόνο στην περίπτωση που ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντάει στο email ή στο μήνυμα στον τηλεφωνητή.

5. Ασκήστε λίγη πίεση

Αν πήγατε συστημένος στον υποψήφιο πελάτη (ειδικά αν ήταν από το αφεντικό του), στην περίπτωση που δεν σας απαντά ή εξαφανίζεται, τότε μπορείτε να συμπεριλάβετε το άτομο που σας σύστησε σε ένα από τα τελευταία email. Δεν θέλετε να το κάνετε αυτό πολύ νωρίς, όμως λίγη πίεση μερικές φορές μπορεί να συμβάλει στο να παρακινήσει έναν υποψήφιο πελάτη να απαντήσει. Αν έχετε στείλει αρκετά email και δεν έχετε λάβει απάντηση, δοκιμάστε το.

6. Μήπως έκανα κάτι λάθος;

Αν δεν σας απαντήσει ο υποψήφιος πελάτης και αφού έχετε αφήσει αρκετά μηνύματα στον τηλεφωνητή και έχετε στείλει αρκετά email, αφήστε ακόμη ένα ηχητικό μήνυμα και στείλτε άλλο ένα email, απευθύνοντας την ερώτηση αν έχετε κάνει κάτι λάθος.

«Μου ζητήσατε να σας καλέσω σε συνέχεια της συνάντησήας μας… προσπάθησα να επικοινωνήσω αρκετές φορές, αλλά δεν έχω ακούσει νέα σας. Μήπως έκαν κάτι που σας προσέβαλε ή σας εκνεύρισε;» Αυτό το «μήπως έκανα κάποιο λάθος» μήνυμα μερικές φορές μπορεί να κάνει έναν πολυάσχολο υποψήφιο πελάτη να απαντήσει και να σας πει τι ακριβώς συμβαίνει.

7. Προχωρήστε στον επόμενο

Ένας υποψήφιος πελάτης που δεν σας απαντάει δεν αποτελεί μία καλή περίπτωση. Αν και δεν θέλετε να τον «εγκαταλείψετε» πολύ γρήγορα, την ίδια ώρα αν ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντάει, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τον αφήσετε.

Πριν τον αφήσετε, ωστόσο, πείτε στον υποψήφιο πελάτη ότι δεν θα επικοινωνήσετε μαζί τους για ένα διάστημα:

«Προσπάθησαν να βρω κάμποσες φορές για να συνεχίσουμε την συζήτηση που είχαμε… Δεν με έχετε πάρει πίσω κατά συνέπεια υποθέτω ότι αυτή δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να συνεχίσουμε τη συζήτηση και γι’ αυτό το λόγο δεν θα σας καλέσω ξανά (ορίστε το διάστημα)».

Μερικοί υποψήφιοι πελάτες θα απαντήσουν σε αυτό το μήνυμα και θα σας δώσουν αξιόπιστες πληροφορίες για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Αν δεν το κάνουν, μπορείτε να επιλέξετε να επικοινωνήσετε μαζί τους κάποια στιγμή στο μέλλον.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
Η ίδρυση πολυεργοδοτικών ΤΕΑ αποτελεί τον “game changer” παράγοντα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ίδρυση πολυεργοδοτικών ΤΕΑ αποτελεί τον “game changer” παράγοντα

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Ανακοίνωση για την τιμολόγηση προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
99 χρόνια από την ίδρυση του EEA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων ΕΕΑ: Ανακοίνωση για αλλαγή του τρόπου καταβολής αποζημιώσεων σε προγράμματα υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
Η Serpil Gunal, Γ.Γ. Ταμείου Φυσικών Καταστροφών Τουρκίας στο NatCat Summit
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Serpil Gunal, Γ.Γ. Ταμείου Φυσικών Καταστροφών Τουρκίας στο NatCat Summit

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
Αυξήσεις έως 14% σε ασφάλιστρα υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι δείκτες της ΕΛΣΤΑΤ και οι πρακτικές τιμολόγησης ιατρικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
Επίκαιρη ερώτηση Μ. Αποστολάκη για την αλλαγή του τρόπου αποζημίωσης των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επίκαιρη ερώτηση Μ. Αποστολάκη για την αλλαγή του τρόπου αποζημίωσης των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
ΣΕΣΑΕ: Executive Πρόγραμμα Διοίκησης για Ασφαλιστικά Στελέχη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΕΣΑΕ: Executive Πρόγραμμα Διοίκησης για Ασφαλιστικά Στελέχη

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025
ΕΑΕΕ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025

Comments 1

  1. Ergeniadis S says:
    10 years ago

    Το καλύτερο απ’ όλα είναι να του στείλετε μήνυμα ότι βγήκε δικαστική απόφαση και να περάσει από το γραφείο σας να παραλάβει τα χρήματα του από τις παλαιότερες ασφαλίσεις του σε ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ και C.V.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ