ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά; Κάντε αυτά τα 7 βήματα

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
05/10/2015 - Updated on 07/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά; Κάντε αυτά τα 7 βήματα
Share on Facebook

agent6Ας υποθέσουμε πως μόλις είχατε μία εκπληκτική και πιθανώς πολύ επικερδή συνάντηση με έναν υποψήφιο πελάτη. Σας ζήτησε μία πρόταση και αν καταφέρετε και κλείσετε τη συμφωνία θα πιάσετε το στόχο του τριμήνου, αν όχι του έτους.

Περνάτε ώρες τελειοποιώντας την πρόταση. Την κάνετε τέλεια και τη στέλνετε. Οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Και ξαφνικά, δεν παίρνετε ποτέ απάντηση από τον υποψήφιο πελάτη. Βοήθεια!!!

Διαβάστε Επίσης

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Oct 10, 2025
Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Oct 10, 2025
  1. Προγραμματίστε να συνεχίσετε τη συζήτηση

Στο τέλος μίας συνάντησης με έναν υποψήφιο πελάτη, ειδικά όταν ο ενδιαφερόμενος σας ζητήσει να του δώσετε μία προσφορά, κάντε το επόμενο βήμα. Αν ο υποψήφιος πελάτης θέλει πραγματικά να ακούσει την πρότασή σας σίγουρα θα θέλει να κλείσει ένα ραντεβού για να την συζητήσει.

2. Αφήστε μήνυμα

Καλέστε τον υποψήφιο πελάτη, αλλά αντί για το πανταχού παρών μήνυμα «καλώ σε συνέχεια της συνάντησής μας», υπενθυμίστε στον πελάτη το λόγο για τον οποίο έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον. Το μήνυμά σας θα πρέπει να εστιάζει στα προβλήματα ή στις δυσκολίες που μπορείτε να λύσετε και να αντιμετωπίσετε.

Ζητήστε από τον υποψήφιο πελάτη να σας καλέσει. Σιγουρευτείτε ότι λέτε τον αριθμό του τηλεφώνου αργά και δύο φορές. Διευκολύνετε τον υποψήφιο πελάτη να σας καλέσει πίσω.

3. Στείλτε email μαζί με το φωνητικό μήνυμα

Το email που θα στείλετε μπορεί να επαναλαμβάνει το μήνυμα που αφήσατε στον τηλεφωνητή. Μερικές φορές είναι πιο εύκολο για τους πολυάσχολους υποψήφιους πελάτες να απαντήσουν μέσω email. Ζητήστε από τον υποψήφιο πελάτη να σας τηλεφωνήσει ή να απαντήσει στο μήνυμά σας σε μια καλή στιγμή που θα μπορείτε να τους καλέσετε.

4. Καλέστε με απόκρυψη

Κάντε το τηλέφωνό σας «αόρατο», δηλαδή να μην το αναγνωρίζουν όταν καλείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να καλείτε πιο συχνά τους υποψήφιους πελάτες σας και αυτοί δεν θα μπορούν να σας αποφύγουν το ίδιο εύκολα. Αυτό βέβαια, δοκιμάστε το, μόνο στην περίπτωση που ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντάει στο email ή στο μήνυμα στον τηλεφωνητή.

5. Ασκήστε λίγη πίεση

Αν πήγατε συστημένος στον υποψήφιο πελάτη (ειδικά αν ήταν από το αφεντικό του), στην περίπτωση που δεν σας απαντά ή εξαφανίζεται, τότε μπορείτε να συμπεριλάβετε το άτομο που σας σύστησε σε ένα από τα τελευταία email. Δεν θέλετε να το κάνετε αυτό πολύ νωρίς, όμως λίγη πίεση μερικές φορές μπορεί να συμβάλει στο να παρακινήσει έναν υποψήφιο πελάτη να απαντήσει. Αν έχετε στείλει αρκετά email και δεν έχετε λάβει απάντηση, δοκιμάστε το.

6. Μήπως έκανα κάτι λάθος;

Αν δεν σας απαντήσει ο υποψήφιος πελάτης και αφού έχετε αφήσει αρκετά μηνύματα στον τηλεφωνητή και έχετε στείλει αρκετά email, αφήστε ακόμη ένα ηχητικό μήνυμα και στείλτε άλλο ένα email, απευθύνοντας την ερώτηση αν έχετε κάνει κάτι λάθος.

«Μου ζητήσατε να σας καλέσω σε συνέχεια της συνάντησήας μας… προσπάθησα να επικοινωνήσω αρκετές φορές, αλλά δεν έχω ακούσει νέα σας. Μήπως έκαν κάτι που σας προσέβαλε ή σας εκνεύρισε;» Αυτό το «μήπως έκανα κάποιο λάθος» μήνυμα μερικές φορές μπορεί να κάνει έναν πολυάσχολο υποψήφιο πελάτη να απαντήσει και να σας πει τι ακριβώς συμβαίνει.

7. Προχωρήστε στον επόμενο

Ένας υποψήφιος πελάτης που δεν σας απαντάει δεν αποτελεί μία καλή περίπτωση. Αν και δεν θέλετε να τον «εγκαταλείψετε» πολύ γρήγορα, την ίδια ώρα αν ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντάει, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τον αφήσετε.

Πριν τον αφήσετε, ωστόσο, πείτε στον υποψήφιο πελάτη ότι δεν θα επικοινωνήσετε μαζί τους για ένα διάστημα:

«Προσπάθησαν να βρω κάμποσες φορές για να συνεχίσουμε την συζήτηση που είχαμε… Δεν με έχετε πάρει πίσω κατά συνέπεια υποθέτω ότι αυτή δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να συνεχίσουμε τη συζήτηση και γι’ αυτό το λόγο δεν θα σας καλέσω ξανά (ορίστε το διάστημα)».

Μερικοί υποψήφιοι πελάτες θα απαντήσουν σε αυτό το μήνυμα και θα σας δώσουν αξιόπιστες πληροφορίες για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Αν δεν το κάνουν, μπορείτε να επιλέξετε να επικοινωνήσετε μαζί τους κάποια στιγμή στο μέλλον.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025

Comments 1

  1. Ergeniadis S says:
    10 years ago

    Το καλύτερο απ’ όλα είναι να του στείλετε μήνυμα ότι βγήκε δικαστική απόφαση και να περάσει από το γραφείο σας να παραλάβει τα χρήματα του από τις παλαιότερες ασφαλίσεις του σε ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ και C.V.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ