ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πελατοκεντρικό Σύστημα NPS Tracking στην INTERAMERICAN

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
28/07/2014 - Updated on 20/03/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
interamerican
Share on Facebook

Interamerican_KtirioΈνα πρωτοποριακό σύστημα παρακολούθησης και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης πελατών έθεσε σε εφαρμογή η INTERAMERICAN. Πρόκειται για το NPS Τracking, το οποίο χρησιμοποείται από τη μητρική ACHMEA στην Ολλανδία με εξαιρετική αποτελεσματικότητα. Οι διαδικασίες εξυπηρέτησης που εντάχθηκαν στο νέο σύστημα αφορούν στους πελάτες της INTERAMERICAN, της Anytime και της Οδικής Βοήθειας μέσω Anytime. Το σύστημα έρχεται να προστεθεί τη δέσμη των έργων που έχουν αναπτυχθεί με εφαρμογές στη διαχείριση της σχέσης με τους πελάτες, όπως το «back to front» για τις επιχειρησιακές λειτουργίες, το μοντέλο διαχείρισης παραπόνων (κατά το ISO 10002:2005) και το πρωτόκολλο επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση.

Το σύστημα NPS Τracking παρέχει συνεχή πληροφόρηση στον Οργανισμό για τον βαθμό ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών που λαμβάνουν υπηρεσίες μέσω των κυρίων διαδικασιών εξυπηρέτησης. Βασίζεται σε online έρευνα αγοράς με την χρήση ενός σύντομου ερωτηματολογίου που συμπληρώνουν οι πελάτες οι οποίοι έχουν εξυπηρετηθεί από την εταιρεία. Από τη βαθμολόγηση των απαντήσεων οι πελάτες κατηγοριοποιούνται σε βασικές κατηγορίες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και διαμορφώνεται ο δείκτης NPS Score. Δείκτες NPS με θετικές τιμές θεωρούνται ικανοποιητικοί, ενώ δείκτες με αρνητικές τιμές υποδεικνύουν την αναγκαιότητα διορθωτικών ενεργειών για τη βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης, σύμφωνα με τα σχόλια των πελατών που έχουν συμμετάσχει στην σχετική έρευνα.

Διαβάστε Επίσης

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

Oct 14, 2025
«Όπως τα έζησαν»: Προσωπικές αφηγήσεις για το σεισμό στη Σαντορίνη (video)

«Όπως τα έζησαν»: Προσωπικές αφηγήσεις για το σεισμό στη Σαντορίνη (video)

Oct 14, 2025

Τα μέλη της ομάδας έργου είναι υπεύθυνα για την σωστή εφαρμογή της και για την πλήρη αξιοποίηση της μεθοδολογίας από τo κάθε contact service point της εταιρείας που μετέχει στο σύστημα NPS tracking. Σταδιακά, όλες οι κύριες διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών της INTERAMERICAN θα ενσωματωθούν στο σύστημα. Η παρακολούθηση των NPS Scores, αλλά και η διαχείριση των σχολίων/αιτημάτων των πελατών, γίνεται μέσα από την τυποποιημένη ΙΤ πλατφόρμα (NPS Tracking dashboard) της ACHMEA.

Η ικανοποίηση των Πελατών

Εν τω μεταξύ, τα αποτελέσματα των τελευταίων ερευνών για την ικανοποίηση των πελατών παρουσιάζουν βελτιωμένους δείκτες. Ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών της INTERAMERICAN γενικά ανέβηκε το 2013 στο 83% (81% το 2012) και των πελατών ασφάλισης αυτοκινήτου από την Anytime παρέμεινε στο 87% (2014).

Tags: AchmeaInteramerican
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 20, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

    Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Σύστημα MOZART® Specimen Tomosynthesis για πιο ακριβή χειρουργεία μαστού

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ