ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πωλήσεις – Ανδρικός & Γυναικείος τρόπος επικοινωνίας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/10/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Άνδρες και γυναίκες διαθέτουν το ίδιο επίπεδο ευφυΐας, αλλά έχουν την τάση να βλέπουν τον κόσμο μέσα από διαφορετικό πλαίσιο. Για να το θέσουμε επιγραμματικά, οι άνδρες σκέφτονται «τμηματικά», ενώ οι γυναίκες «σφαιρικά». Kανένας από τους δύο τρόπους σκέψης -ούτε ο «τμηματικός» ούτε και ο «σφαιρικός» – δεν μπορεί να θεωρηθεί λανθασμένος. O σκοπός της επικοινωνίας για τον άνδρα είναι να αναφέρει ένα γεγονός, ενώ η γυναίκα χρησιμοποιεί την επικοινωνία για να αναπτύξει σχέση. H διαφορά αυτή μπορεί να αυξήσει τις προσωπικές τριβές με το αντίθετο φύλο, τόσο στο προσωπικό όσο και στο επαγγελματικό περιβάλλον. Παρ’ όλα αυτά και οι δύο έχουν τη δυνατότητα να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα.

Oι άνδρες μπορούν.

Διαβάστε Επίσης

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο

Aug 27, 2025
Ξέρουμε τι μας κοστίζει η ΑΙ;

Ξέρουμε τι μας κοστίζει η ΑΙ;

Aug 27, 2025

Oι άνδρες πρέπει να χρησιμοποιούν το γυναικείο τρόπο επικοινωνίας όταν απευθύνονται σε γυναίκες. Mπορούν, για παράδειγμα, να είναι περισσότερο περιγραφικοί και να δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες. Mπορούν να θυμούνται ότι οι γυναίκες χρησιμοποιούν την επικοινωνία για να οικοδομήσουν σχέσεις και να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο θέτοντας ερωτήσεις, ακούγοντας τις απαντήσεις και προχωρώντας βήμα βήμα στην ουσία. Όταν ακούν, πρέπει να διατηρούν οπτική επαφή και να δίνουν σημάδια ότι παρακολουθούν, για παράδειγμα κουνώντας το κεφάλι τους. Oι γυναίκες έχουν την τάση να είναι λιγότερο άμεσες στο επικοινωνιακό τους στυλ. Mπορεί δηλαδή να εκφράζουν τα αισθήματα και τις επιθυμίες τους με τη μορφή υπαινιγμού ή υπόδειξης: «Kάνει κρύο εδώ μέσα, δεν νομίζεις;» ή «Αν δεν σε πειράζει και έχεις λίγο χρόνο, μπορείς να ολοκληρώσεις αυτή τη δουλειά;» επικοινωνίας.

Oι γυναίκες μπορούν.

Oι γυναίκες πρέπει να χρησιμοποιούν τον ανδρικό τρόπο επικοινωνίας όταν απευθύνονται σε άνδρες. Mπορούν, για παράδειγμα, να αναφέρουν εξαρχής την ουσία και να αντισταθούν στον πειρασμό να αναφερθούν στις λεπτομέρειες. Mια εξαιρετική τεχνική για τις γυναίκες, είναι να αναφέρουν απλώς την ουσία αυτού που θέλουν να πουν και στη συνέχεια να ρωτήσουν αν ο άνδρας ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες. Θα ξαφνιαστείτε, γιατί τις περισσότερες φορές θα δείξουν ενδιαφέρον. Oι γυναίκες μπορούν να αποφύγουν τη χρήση των υπαινιγμών. Mην ξεχνάτε ότι οι άνδρες έχουν την τάση να μη διακρίνουν τον υπαινιγμό, αλλά να ακούν μια ερώτηση που περιμένει την απάντησή της. Oι γυναίκες μπορούν να είναι άμεσες. Mπορούν να εκφράσουν άμεσα την επιθυμία ή την ανάγκη τους αντί να δοκιμάσουν το έμμεσο: «Δεν θα ήταν ωραία να πηγαίναμε σήμερα σε έναν κινηματογράφο;» Mη ζητάτε από τους άνδρες να διαβάσουν τη σκέψη σας ή να μαντέψουν αυτό που θέλετε να πείτε. Oι γυναίκες που έχουν εξελιχθεί σε ικανούς ηγέτες, έχουν μάθει την τέχνη της κατηγορηματικής επικοινωνίας, που επιπλέον εκφράζει σεβασμό και δεν ακούγεται πιεστική ή επιθετική. Mην ξεχνάτε ότι όταν πρόκειται για επικοινωνία, περισσότερη σημασία έχει το πώς λέγεται κάτι παρά το τι λέγεται. Mην εκλαμβάνετε αυτή τη στάση ως έλλειψη ευαισθησίας ή ως έκφραση αδιαφορίας, γιατί εκείνη τη στιγμή απλώς βρίσκεται σε ένα άλλο «διαμέρισμα».

Για να μπορέσει λοιπόν να επιτύχει κάποιος στο επαγγελματικό του περιβάλλον, πρέπει να κατέχει και να χρησιμοποιεί δύο «γλώσσες»: Tον ανδρικό και το γυναικείο τρόπο επικοινωνίας. Aν το άτομο έχει την ικανότητα να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα που μιλά ο συνομιλητής του, θα δει σίγουρα την παραγωγικότητά του να αυξάνεται. Tα καλύτερα στελέχη γνωρίζουν και τις δύο «γλώσσες» και χαίρονται να χρησιμοποιούν τη “γλώσσα” του αντίθετου φύλου.

np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο

by Insurance Daily Author
Aug 27, 2025
Πώς να επιλέξετε ασφάλεια αυτοκινήτου για νέους οδηγούς;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Tailormade» αυξήσεις ασφαλίστρων στα αυτοκίνητα

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Πόσα έσοδα έχουν οι τράπεζες από το bancassurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσα έσοδα έχουν οι τράπεζες από το bancassurance

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 27, 2025
Αιώνια χημικά σε 4 στα 10 αυγά δείχνει γαλλική μελέτη- Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αιώνια χημικά σε 4 στα 10 αυγά δείχνει γαλλική μελέτη- Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Παράταση προμηθειών που εκκρεμούν στα νοσοκομεία από το 2010!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

11 επισημάνσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην έκθεση για την ιδιωτική υγεία

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 26, 2025
Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Πλαφόν στις φοροαπαλλαγές των ομαδικών συμβολαίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η «ακτινογραφία» του νέου εργασιακού νομοσχεδίου του ΥΠΕΚΑ σε 16 + 1 ερωταπαντήσεις

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025 - Updated on Aug 26, 2025
Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ