ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing Harvard Business Review

Πώς να παρακινήσετε κάποιον που δεν συµπαθείτε

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/09/2015 - Updated on 18/11/2015
in Harvard Business Review
A A
motivation
Share on Facebook

motivation

Στον εργασιακό χώρο υπάρχουν αναμφίβολα και άτομα που δεν συμπαθείτε. Τι κάνετε γι’ αυτό; Η Δρ. Liane Davey* έχει τη λύση!

Διαβάστε Επίσης

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

May 21, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

May 21, 2025

Σύμφωνα με την εμπειρία μου, είναι σχεδόν αδύνατο για τους διευθυντές να παρακινήσουν τους ανθρώπους που δεν συμπαθούν (εκτός ίσως με το φόβο, κάτι που δεν είναι ιδανικό). Έτσι, για χάρη της δέσμευσης των εργαζομένων – και της δικής σας ψυχικής υγείας – είναι σημαντικό να επενδύσετε λίγη ενέργεια στο να βρείτε τουλάχιστον ένα πράγμα που σας αρέσει σε αυτά τα άτομα. Πριν δοκιμάσετε να παρακινήσετε ένα άτομο που δεν συμπαθείτε, αναλάβετε την ευθύνη των συναισθημάτων και των υποθέσεών σας. Αν οι φράσεις «Αυτός με θυμώνει» ή «Αυτή με βγάζει εκτός εαυτού» επαναλαμβάνονται στο μυαλό σας, θα πρέπει να αλλάξετε τις σκέψεις σας. Αναγνωρίστε ότι ο θυμός, η απογοήτευση, και η δυσπιστία είναι δικές σας αντιδράσεις και ότι κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να σας κάνει να νιώσετε κάτι χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Να αναρωτιέστε γιατί αντιδράτε με τον τρόπο που αντιδράτε και δείτε αν μπορείτε να φτάσετε στην πηγή του προβλήματος. Εσείς θα πρέπει να αναλάβετε ευθύνη για την αντιπάθεια που νιώθετε, όχι ο συνάδελφός σας.

Όταν καταλάβετε τι κρύβεται κάτω από την επιφάνεια, θα έχετε μια καλύτερη αίσθηση για το πώς να παρακινήσετε μια καλύτερη συμπεριφορά.

Μόλις καταλάβετε τι συμπεριφορές ή χαρακτηριστικά σας κάνουν να αντιδράτε, υιοθετήστε μια ή περισσότερες από τις παρακάτω στρατηγικές:

  1. Εάν αισθάνεστε άβολα γύρω από έναν εργαζόμενο, αυξήστε το χρόνο που περνάτε μαζί. Μπορεί να ακούγεται σαν αντιφατική συμβουλή, αλλά εάν αισθάνεστε άβολα, απογοητευμένοι, ή θυμωμένοι γύρω από έναν από τους υπαλλήλους σας, ίσως προσπαθείτε να τον αποφύγετε και μπορεί ακόμη να μη θέλετε να τον κοιτάτε στα μάτια όταν είστε μαζί. Φανταστείτε πόσο αποθαρρυντικό μπορεί να είναι για τον εργαζόμενο όταν το αφεντικό του δεν τον κοιτάει στα μάτια!
  2. Αν βρίσκετε τις συνήθειες ενός υπαλλήλου ενοχλητικές, επικεντρωθείτε στα θετικά. Εστιάζοντας συνεχώς σε αυτό που θέλετε να αλλάξει αυτό το άτομο μπορεί πραγματικά να χαλάει τη διάθεση και των δυο σας. Αντ’ αυτού, στρέψτε την προσοχή σας σε αυτό που σας αρέσει και σέβεστε σ’ αυτό το άτομο. Σκεφτείτε ένα γνώρισμα ή μια συνήθεια που σας εντυπωσιάζει. Μήπως είναι επιμελής; Είναι δημοφιλής στους πελάτες σας; Μήπως εντοπίζει τους κινδύνους που υπάρχουν στις στρατηγικές σας; Δώστε περισσότερη προσοχή στις θετικές συνεισφορές που θέλετε να ενθαρρύνετε. Ο εργαζόμενος θα παρακινηθεί ακούγοντας πως η ομάδα υπολογίζει στα προτερήματά του για να είναι επιτυχής.
  3. Αν νομίζετε ότι ο υπάλληλος συμπεριφέρεται χωρίς σεβασμό, πρέπει να βρείτε το λόγο της συμπεριφοράς του. Εάν ο λόγος που αντιπαθείτε τον εργαζόμενο είναι η κακή του συμπεριφορά, δεν θα είστε σε θέση να παρακινήσετε το άτομο αυτό, εκτός αν έχετε κάποια κατανόηση. Συνήθως η κακή συμπεριφορά δεν είναι σκόπιμα καταστροφική. Είναι αυτοπροστασία. Καταλάβετε τι προσπαθεί αυτό το πρόσωπο να προστατεύσει. Μήπως έχει εύθραυστη αυτοεκτίμηση; Ανησυχεί για κάτι; Σκάψτε βαθιά. Κάντε ανοιχτές ερωτήσεις όπως «Τι σας συμβαίνει;» ή «Τι προκάλεσε αυτή η συζήτηση;» ή «Τι σας ανησυχεί;».

Όταν καταλάβετε τι κρύβεται κάτω από την επιφάνεια, θα έχετε μια καλύτερη αίσθηση για το πώς να παρακινήσετε μια καλύτερη συμπεριφορά. Για παράδειγμα, εάν ανακαλύψετε πως το άτομο έχει θέματα χαμηλής αυτοεκτίμησης, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ένας εργαζόμενος χρειάζεται περισσότερες ευκαιρίες στο προσκήνιο ή ότι κάποιος άλλος μπορεί να παρακινείται περισσότερο από μικρές εργασίες που αφήνουν περιθώριο ανάπτυξης, χωρίς να λαμβάνεται αδικαιολόγητο ρίσκο.

*Η Liane Davey είναι αντιπρόεδρος της Knightsbridge Human Capital, εταιρείας που ειδικεύεται στο ανθρώπινο δυναμικό.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο
Στελέχωση

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2024
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Στελέχωση

Νέος Τεχνικός Διευθυντής στην Ευρώπη Ασφαλιστική ο Α. Κώτσαλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 14, 2024
portrait-business-woman-working-laptop
Management

Ήπιες δεξιότητες έναντι τεχνικών ικανοτήτων στο σύγχρονο μάνατζμεντ

by Insurancedaily editorial team
Mar 5, 2024
Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας
Ηγεσία

Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jan 2, 2024
Upstairs DIgital Marketing Agency
marketing

Upstairs Digital Marketing Agency: Google Partner με πρωτοπόρες λύσεις Google Ads και Digital Marketing

by Insurancedaily.gr contributor
Apr 10, 2023 - Updated on Jul 21, 2023
Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις
Management

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 27, 2022 - Updated on Jan 11, 2024
Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;
Προσωπική Βελτίωση

Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 14, 2022
Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  
Harvard Business Review

Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  

by Insurancedaily editorial team
Feb 9, 2022
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Feb 4, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ